Trainingen: iedere maandag en woensdag van 19.0uur tot 20.15uur

Trainer:
Marc Decherf
Tel:0475/410549
e-mail:
info@marcdecherf.be

Foto
Foto
Film Oplopen Club-Anderlecht

http://www.youtube.com/watch?v=3nOpmT3qQmA

Voor grotere weergave foto:

Klik op de foto

Ploegvoorstelling:
Linkerkant
Ramboer Auryn
Hindryckx Siebe
Van Dessel Flor
Hoti Arbnor
Claeys Jari
Decoster Bram
Rechterkant
Bogaert Nils
Decherf Maxim
Hamers Joren
Leeman Matthias
Delzeyne Simon
Hernou Jenson
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Tornooien:

Hieronder vind je alvast de tornooidatums:
1)indoortornooien:

09/01/2010  Oudenburg
15/01/2010 Vg Oostende

1) Eindejaarstornooien:
24 April : Eernegem
30 April : Ichtegem
7 Mei : Oefenmatch in Waarschoot
14 Mei : Tornooi in Hulst(Nl.)

Onze tegenstanders

 

  Foto            

   

   

    

   

                

{TITEL_VRIJE_ZONE}
Categorieën
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Blog U10
  • Laatste oefenmatch te Waarschoot
  • Laatste training
  • 23 ste lentetornooi K.V.C. Ichtegem 30 April
  • Paastornooi Eernegem
  • KV Oostende -Sk Eernegem op 17/04/2011
  • 09/04/2011 – SC Wielsbeke - SKE –uitslag 3-0
  • Wielsbeke-SK Eernegem 3-0
  • Sc Wielsbeke- Sk Eernegem
  • 02/04/2011 - SKE – Varsenare uitslag 0-5
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Pré-Miniemen eerste jaars

    09-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog U10
    Daarmee eindigt ook de blog voor dit seizoen!
     
    Volgend seizoen speelt iedereen bij U11.

    Als de blog verder blijft bestaan hangt af van de nieuwe trainer Bert .

    Voor mij was het aangenaam om hier informatie, wedstrijdverslagen en foto's te mogen plaatsen wat betreft de ploeg.

    Alvast bedankt voor de positieve reactie's over mijn blog!!

    Volgend seizoen kunnen we eens de positieve herinneringen boven halen over de U10 en de blog.
    Stefanie was mijn assistente om de wedstrijdverslagen en eventueel foto's bij te plaatsen op de blog.
    Voor mij was het een leerzaam seizoen als trainer, en onthou enkel de positieve dingen van de ploeg.
    Volgend seizoen is voor mij een sabatjaar op gebied van trainer zijn bij SK Eernegem.
    Volgend seizoen ben ik ouder en supporter van mijn zoon Maxim en de U11.

    Ik hoop dat volgend seizoen als ouders tesamen er een mooi voetbaljaar kunnen van maken om onze 
    vedette een zorgeloos voetbaljaar bij de U11 mee te maken en dat we er allemaal terug plezier in krijgen
    om naar onze(klein) zoon te komen kijken.

    Wat ik buiten nog ouder en supporter zijn bij de U11 zal zijn  heb ik nog niet beslist.
    Ik zie jullie terug bij de trainingen en oefenmatchen volgend seizoen.

    Ook nog bedankt voor de flessen wijn  en in mijn vrije tijd of vakantie zal ik genieten van een glaasje rode wijn!!

    Alvast bedankt voor het afgelopen seizoen!!

    De blog blijft nog bestaan zoals ze nu is.

    Groeten,

    Trainer Decherf Marc
    Bijzonder U10
    2010-2011.

    09-05-2011 om 22:00 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste oefenmatch te Waarschoot
    Beste spelers en ouders,

    Het was  weer een hectische oefenmatch te Waarschoot wat betreft beschikbaarheid van spelers.
    Woensdag had ik nog 10 spelers die eventueel mee konden, zaterdag had ik nog plots 7 spelers ter beschikking.
    De match begon om 13.uur30min en om 12.00uur ben ik nog naar Kortemark gereden achter Lomani om zo aan 8 spelers te geraken.
    Vlug dan naar Waarschhot .
    Als je denk dat je nu zowat alles hebt meegemaakt werd Michiel onwel in de auto en moest zo nog 
    overgeven in de auto ongeveer 10 km voor Waarschoot. Aan de kant om alles op te kuisen en zo weer naar Waarschoot.
    Dan nog eventjes moeten stoppen want Lomani werd ook onwel.Flor was doelman van dienst vandaag, maar we hadden geen handschoenen.
    Intussen Stefanie opgebeld met de mededeling dat we op komst waren en als ze wilde vragen als er iemand handschoenen ter beschikking had.
    zo rond 13.25min aangekomen en de match begon om 13.30min.Dank u wel dat Waarschoot bereid was om de match iets later te laten beginnen!!
    Lomani had geen voetbalkousen mee, dus op zoek naar voetbalkousen . Een speler van de U11 die daar ook met hun ploeg aanwezig was had kousen ,maar het waren rode.Lomani trok maar de rode kousen aan en zo kwamen we met vertraging het voetbalplein op.

    Zonder opwarming trokken mijn 8 blauw en gele spelers ten strijde in een zomerse warme dag  in het vriendelijke Waarschoot. 
    Meestal zijn zulke matchen waar er zoveel voor de match al het één en ander gebeurd is;dan eindigen zulke matchen op een catostrofe.
    We speelden in het warme Waarschoot 4 keer 12min30sec.met een iedere keer een rust van 5min.
    Mijn spelers lieten zich door al de tegenslagen voor de match zich niet uit lood slaan en stonden gemotiveerd in de match.

    Waarschoot was wel de best voetballende ploeg maar door een doelpunt van Maxim in de eerste helft kwamen we op voorsprong.
    We kregen nog enkele kansjes maar die werden niet afgemaakt. De ploeg speelde met veel inzet ondanks we geen vervangingen hadden.
    Onze gelegenheidsdoelman Flor trok goed zijn plan en speelde als niet doelman een goede match.

    Mijn 8 dappere krijgers moesten de laatste 10 minuten toch de match uit handen geven en we kregen nog 3 doelpunten tegen.
    Door de warmte en geen vervangingen zaten ze er fysiek erdoor maar ze hadden heel goede match gespeeld op inzet en karakter
    en bijwijlen speelden ze goed voetbal.

    Proficiat aan mijn 8spelers om er een mooie laatste match te spelen!

    Speelden voor Eernegem:Flor, Bram, Matthias,Abnor, Michiel,Simon, Maxim en Lomani.


    09-05-2011 om 11:24 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste training
    Woensdag 4 mei onze laatste training van het seizoen en zaterdag onze laatste oefenmatch te Waarschoot.

    Groeten ,

    Tot woensdag iedereen

    Marc


    02-05-2011 om 18:26 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 ste lentetornooi K.V.C. Ichtegem 30 April
    Beste ouders en spelers,


    Op zaterdag 30 april spelen we ons tweede en laatste tornooi van dit seizoen.

    We werden ingedeeld in reeks 2.

    Eerste wedstrijd:

    9.00uur SK Eernegem-SK Snaaskerke

              

    Wedstrijd wordt over 2x10 min. gespeeld.


    Verzamelen parking voetbalplein KVC Ichtegem om 8uur15min.


    Tweede wedstrijd:

    10.00uur :SK Eernegem -SP Keiem
                               

    Derde Wedstrijd:

    11uur30min: KSV Koekelare -SK Eernegem

                        

    Even een update uit het regelment:
    Gewonnen wedstrijd                           4 punten.
    gelijkspel winnaar met strafschoppen   2punten  
    gelijkspel verliezer met strafschoppen   1punt
    verloren wedstrijd                                0punten

    Er worden 3strafschoppen genomen na de wedstrijd.

    De winnnaar  van het tornooi is de ploeg met de meeste punten, doelsaldo over alle wedstrijden gespeeld in de poule.

    GEEN Voetbalschoenen toegelaten in de kantine!   
     
    Groeten,

    Tot zaterdag!

    Trainer marc


    25-04-2011 om 10:07 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paastornooi Eernegem
    Deelnemers SK Eernegem.KVC Ichtegem en KVV Coxyde





                                                                   

    Op een mooie zomerse paaszondag mochten we in ons eigen paastornooi aantreden tegen Ichtegem en KVV Coxyde.

    Om 9.00uur mochten mijn jongens starten tegen Ichtegem die maar 6 spelers mee hadden.
    Om alles zo sportief mogelijk te laten verlopen gaven we 2 spelers af aan Ichtegem om zo een gelijkwaardige match te hebben met 8 -8.
    Ichtegem kwam zelf 0-2 met oa een doelpunt van Siebe die we hadden afgestaan aan Ichtegem.
    Nog voor de rust kwamen we op 2-2 gelijke stand. 
    Na de rust speelden we mooi voetbal met mooie combinatie's en wonnen dan verdiend met 5-3.

    Omdat Coxyde ook hun match hadden gewonnen tegen Ichtegem moesten wij winnen tegen Coxyde om tornooiwinst in de wacht te slepen.
    Na één van onze beste eerste helften van het seizoen stonden we dan ook verdiend 2-1 voor aan de rust.
    Flor scoorde terug tegen zijn ex-ploeg en was daar uiterst tevreden mee.
    Coxyde kon nog tegenscoren en de eindstand was 2-2.
    Wel een mooie en spannende match die jammer genoeg niet werd gewonnen.
    Omdat Coxyde één doelpunt meer had gescoord tegen Ichtegem werden we meer dan verdiend tweede.
    Volgend tornooi is te Ichtegem op zaterdag 30 april.


    23-04-2011 om 00:00 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KV Oostende -Sk Eernegem op 17/04/2011
    Beste spelers en ouders ,

    We  spelen onze laatste competitiematch  uit  tegen KV Oostende.
     
    Wedstrijd:
     
     
              KV Oostende-SK Eernegem op zondag 17 april om 10.00uur


                                                           


    We verzamelen op de parking om 8uur 45 min.
    Gelieve te verwittigen als je rechtstreeks gaat!!
    De wedstrijd gaat door op " het schorre"
     
     Adres:Jeugdcentrum KVO 'De Schorre'
    Sportparklaan
    8400   Oostende
    059-501811
     
     
    Tot zondag!

    Groeten,

    Marc

    14-04-2011 om 19:11 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    12-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09/04/2011 – SC Wielsbeke - SKE –uitslag 3-0

    Speelden: Jari, Flor, Matthias, Joren, Bram, Jenson en we werden versterkt met Wout van de U9.S

    Onze Simon, Siebe en Nils waren er dit weekend niet bij! Bij aankomst in Wielsbeke bleek dat onze keeper Auryn en Arbnor er ook niet bij waren!?? We moesten dus de match aanvangen met 7 spelertjes waarvan ééntje van de U9.

    Onze Flor was vrijwilliger om te keepen en uiteraard moest er serieus gesleuteld worden aan de posities. Onze gelegenheidstrainers James en Stefaan startten met onze Jari als libero met Bram en Joren als steun in de verdediging. Matthias stond terug in het middenveld met Jenson en Wout op de flankjes.

    We begonnen goed aan de wedstrijd en de wedstrijd was in evenwicht. Maar na een tiental minuten de eerste kans voor Wielsbeke en het was direct raak! (1-0). Onze jongens lieten echter hun kopje niet hangen en onder voordurende coaching van James en Stefaan werd er gestreden voor elke bal. We mochten rusten bij een 1-0 stand.

    Na de rust waren de beste kansen voor onze jongens maar de vermoeidheid begon wat door te wegen waardoor de afwerking wat kracht misten. Wielsbeke, die trouwens met 10 spelertjes waren, kwam steeds gevaarlijker opzetten. Een sterke Jari, Bram en onze Flor in de goal deden het fantastisch. Joren die voor het eerst in de verdediging stond, speelde één van z’n beste matchen van het seizoen. Matthias en Jenson waren vandaag echt werkpaarden in het middenveld bijgestaan door een goed meevoetballende Wout!

    Nog een vijftal minuten te gaan en onze jongens waren moe gestreden. Zo kon Wielsbeke de score in de eindfase nog aandikken tot 3-0.

    Een fantastische wedstrijd van onze 7 jongens!

    Voor ons zijn jullie de winnaars van deze match want jullie inzet was vandaag formidabel! We kregen zelfs felicitaties van de trainer van Wielsbeke!

    12-04-2011 om 00:00 geschreven door Stefanie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wielsbeke-SK Eernegem 3-0
    Veel kan ik over deze match niet vertellen aan gezien ik er niet bij was.
    Wat ik wel gehoord heb dat mijn  7SPELERS?????(6 spelersU10+1 U9) wel een goeie 
    match hebben gespeeld en onverdiend hebben verloren.
    JAMMER!!! dat er ook nog 2 spelers hun kat hebben gestuurd, die kat is blijkbaar niet op de parking geraakt 
    om te zeggen dat ze niet afkwamen.????
    Toch bedankt aan James en Stefaan om het even over te nemen van mij!!

    Marc

    11-04-2011 om 00:00 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sc Wielsbeke- Sk Eernegem
    Bester ouders en spelers;

    zaterdag 09/04/2011 spelen we een uitmatch.


     SC Wielsbeke-Sk Eernegem om 9uur15min.
                                                      
    Adres:
     
    SC Wielsbeke
    Rijksweg 314
    Wielsbeke 

    Ik ben er niet maar mijn vervangers zullen dit even goed doen.

    Groeten ,

    en moge jullie een overwinning mee brengen naar  Eernegem

    Marc
                               

    07-04-2011 om 00:00 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02/04/2011 - SKE – Varsenare uitslag 0-5

    Speelden: Jari, Flor, Simon, Matthias, Joren, Auryn, Siebe, Maxim, Arbnor, Bram en Nils.

    Onze Jenson was er een weekje tussenuit!

    Op deze stralende zaterdagmorgen mochten we onze buren uit Varsenare verwelkomen. Terug een moeilijke tegenstander dus!

    De eerste grote kans was voor Varsenare, een voorzet werd aan de tweede paal knap binnengetrapt (0-1). Na een groot kwartier stond het scorebord al op 0-3. We probeerden mee te voetballen maar Varsenare legde direct druk op zodat het voor ons zeer moeilijk combineren was. We mochten dan ook rusten met een 0-4 ruststand.

    We begonnen beter aan de tweede helft maar hadden geen geluk in de afwerking. Integendeel het was Varsenare die de 0-5 tegen de netten kon prikken. Dit was meteen ook de einduitslag!

    05-04-2011 om 00:00 geschreven door Stefanie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaaroverzicht U10 2010-2011
    Beste ouders en spelers, 

     
     Het drukke voetbaljaar van de U10. 
    Waar voetbal ,respect en Fun bij elkaar waren. 

     Het seizoen zit er bijna op ! 
    Nog enkele wedstrijden en tornooien, en dan hangen we voor enkele maanden de schoenen aan de haak . Hopelijk leerden de spelertjes wat bij uit de trainingen en genoten de supporters van de wedstrijden . Bij deze willen we zeker ook de ouders, grootouders, enz… bedanken om er wekelijks te staan voor hun zoon . Hun steun en inzet is heel belangrijk (zelfs noodzakelijk) om hun vedette zijn favoriete sport te laten beoefenen .

     Augustus begon goed met tornooiwinst in Bulskamp. Richt een blog op voor mijn elf spelers dat iedereen goed geinformeerd is. Het is niet leuk als speler en ouder als je van niks op de hoogte bent. 
    De competitie begint redelijk goed maar de Bijz. U10 reeks is een zware reeks voor de jongens die allemaal uit de gewestelijke competitie komen. Het lukt niet altijd maar als trainer blijf ik mij 105 % inzetten om mijn spelers zo aangenaam te maken.
     Ben gestart met de 11 spelers en zal ook eindigen met de 11 die ik gestart ben. IEDEREEN heeft bijna evenveel speelgelegenheid gekregen.De resultaten waren niet altijd goed maar deze spelersgroep groeit naar elkaar en worden vrienden ook al verliezen ze veel.
    Nooit wordt er iemand verweten als ze een slechte pass geven naar elkaar. In soms moeilijke omstandigheden op een klein veldje trainingen geven hebben we toch het beste van onzelf gegeven. Vooral tijdens de matchen geef ik mij volledig en probeer mijn spelers naar een goed resultaat te coachen. Na de match heb ik ook een voetbalmatch gespeeld en ben ik leeg omdat ik mij volledig vol adrealine probeer mijn spelers te coachen.

     In de maand September hebben de spelers genoten van de oliebollen op de kermis. Dit was een idee van mijn afgevaardigde en als beloning hebben wij tesamen de spelers getrakteerd. Foto's nog altijd te bekijken op de site.
    Bedankt aan de afgevaardigde voor de medewerking die avond! Alles kan je ook nog zien om de blog van de préminiemen van de U10. Een blog waar ze bij Sk Eernegem nog nooit gehoord hadden ,traktaat dat andere ploegen nog niet gedaan hebben..... Ik wilde dat mijn jongens veel mochten voetballen ,want daarvoor kwamen ze toch naar de U10. Zorgde voor heel veel oefenmatchen op woensdagavond. 

     Ook had ik naar Patrick gemaild van de Club Academy om te vragen als ik mocht oplopen met mijn spelers. Patrick mailde mij terug wat ik ervan dacht om met mijn ploeg op te lopen tegen Anderlecht. Wel een heel mooi moment , waar iedere speler als souvenier van mij de volledige reportage vanuit de kleedkamer tot het oplopen gefilmd werd en op DVD werd geplaatst met een leuke tekst van mij dochter

     We hadden voor Januari de sporthal gehuurd om in de winter te kunnen trainen binnen. Januari was er één avond in een week binnen training , wat ik persoonlijk heel leuk was en waar mijn spelers ook iets anders deden.
     
    Ook enkel binnen tornooien gespeeld Oudenburg was niet zo goed ?Oostende was beter. Iedereen mocht weer meedoen ,ongeacht de kwaliteiten. Om de terugronde aan te vatten had ik terug enkele ploegen gekontakteerd om tegen te spelen. Ook de U9 was weer van de partij.
     Ik zag direkt  dat ze progressie gemaakt hadden. 
    De resultaten werden beter en door toedoen van een nieuwe speler werden de resultaten nog beter. Winnen zit er wel nog niet veel in, maar we worden niet meer weggespeeld. IEDEREEN mag weer meespelen. De resultaten zijn wisselvallig maar het voetbal zelf is weer beter.

     Mijn ploeg heb ik ook ingeschreven in de Nieuwsblad cup waar we in de eerste ronde tegen Daring Brugge moeten uitkomen. Door de vakantie was er direkt een probleem met het vervoer. maar Sofie de mama van Joren bracht de redding en zo konden we gaan winnen in Brugge en doorstoten naar de volgende ronde. De tweede ronde moesten we naar Zwevegem Sport waar iedereen mocht meedoen , maar waar Jari en Nils afzegden wegens examen. Jammer genoeg haalden we het niet om ons te kwalificeren voor de volgende ronde maar een overwinning deed wel deugd voor mijn jongens. 

     Op naar de tornooien!!

     Groeten en nog veel succes met jullie voetballende zoon de komende jaren. 

     Decherf Marc Trainer Bijzonder U10

    04-04-2011 om 09:24 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    03-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen training op maandag 4 april
    Beste ouders en spelers,

     Maandag 4 april is er geen training!!! 
     Woensdag 6 april is er terug training. 
     Zaterdag 9 april spelen we een uitmatch te Wielsbeke om 9uur15min. 
     Dat week-end word ik vervangen door Stefaan en James. 
    Waarvoor van harte bedankt!!!
     Wie weet zou er wel eens een overwinning kunnen inzitten?
     Eind de week na afspraak met Stefaan en James zal er nog een mail volgen met de vertrekuren.

     Ik vertrek vrijdag voor een week-endje naar Limburg om de batterijen terug op te laden.

     Om dan onze laatste competitiematch op zondag te spelen in Oostende. 
     Daarna volgt ons tornooi in Eernegem op zondag 24 April.

     Groeten,
     Trainer Marc

    03-04-2011 om 22:36 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sk Eernegem-Varsenaere
    uitslag0-5

    03-04-2011 om 12:12 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sk Eernegem-Varsenare op 02-/04/2011
    Beste ouders en spelers,

    Zaterdag 02/04/2011 spelen we thuis:

    Wedstrijd:
                              SK Eernegem-Varsenare om 9.00uur.



    Verzamelen om 8uur15 min. in de kleedkamers.

    tot zaterdag!

    groeten,

    Marc
              








    01-04-2011 om 22:17 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SK Eernegem-Zwevegem Sport 3-2
    Nieuwsbladcup Heenwedstrijd in de  Nieuwsbladcup.
    Jammer genoeg verloren in Zwevegem met 4-1

    Sk Eernegem-Zwevegem Sport  3-2

    Toch een woordje uitleg bij  de zege .
    Na de opwarming begonnen we met volle moed aan de wedstrijd.
    Terwijl ik nog de ballen aan het oprapen waren en nog niet bezig was met de wedstrijd viel er al direkt in de eerste minuut
    al een tegendoelpunt. Ik had hetzelf niet gezien .Een minuutje niet in het oog gehouden en het was boem.
    Even in mijn binnenste zag ik het niet meer zitten na een moeilijke dag voor mij.Maar ik herpakte mij direkt en begon hen terug aan te moedigen.
    Even later viel de 1-1 na een pracht schot op het doel van Maxim. Zou dat meer moeten doen , want nochtans kan hij dit ;-)
    Terug volle moed om de 4-1 achterstand nog in te halen. we kwamen op 2-1 en iedereen geloofde er nog in.Terwijl ik ze nog eens wilde vooruitstuwen viel wel de 2-2.De kwalificatie zat er niet meer in, maar ze gingen toch nog voor de zege; en dit lukte ook nog, alhoewel Zwevegem nog eens op de paal trapte. Toch wel  een verdiende zege voor mijn jongens, en hadden ze in Zwevegem geen 2 lukkie goals tegengekregen (2 lobballen met de punt van de schoen) zat er misschien nog de kwalificatie erin.
    Toch weeral een dikke PROFICIAT aan mijn spelers voor hun inzet en ook nog de spelers die in Zwevegem meededen en niet geselecteerd werden in Eernegem.Ook hen verdienen een pluim om hun inzet. Voor mij zijn ze allemaal even belangrijk.
    De volgende opdracht kondigd heel wat moeilijker met de competitiematch tegen Varsenare.

    30-03-2011 om 00:00 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SK Eernegem-Zwevegem Sport
    Beste ouders en spelers,

    Vanavond zullen we proberen onze 4-1 nederlaag van de heen match  om te zetten in een overwinning.

    Groeten,

    Marc

    30-03-2011 om 00:00 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26/03/2011- Harelbeke- SKE uitslag: 3-0

    Speelden: Jari, Joren, Siebe, Flor, Matthias, Jenson, Maxim, Arbnor, Bram, Nils.

    Deze week mochten we in een mooi lentezonnetje gaan voetballen in Harelbeke. We begonnen goed aan de match en voetbalden goed mee. Maar zoals wel vaker dit seizoen konden we ons niet handhaven en kwamen we steeds meer onder druk. Zo kwam Harelbeke verdiend op voorsprong (1-0). We bleven onder druk staan maar onze verdediging en onze keeper zorgden dat we mochten rusten met een 1-0 achterstand.
    We begonnen terug beter te voetballen maar konden niet echt goede kansen afdwingen. Diep in de tweede helft was het toch Harelbeke die op corner de 2-0 tegen de netten prikten. Even later werd de eindstand vastgelegd op 3-0.

    Vandaag zagen we twee ploegen die aan elkaar gewaagd waren. Er zat misschien vandaag wat meer in ….

    28-03-2011 om 00:00 geschreven door Stefanie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    25-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Harelbeke-SK Eernegem op 27/03/2011

    Beste ouders en spelers,

    Zondag 27/03/2011spelen we op verplaatsing.

    Wedstrijd:
                                   Hareldbeke-SK Eernegem op 27/03/2011 om 10.00uur

                                           

    We verzamelen om 8uur30min. op de parking van het voetbalplein!
    Voor degene die rechtstreeks gaan hieronder het adres.Gelieve mij te verwittigen als je rechtstreeks gaat.    

    Forestierstadion
    Stasegemsesteenweg  23
    8530  Harelbeke

    Groeten,

    Tot zondag !

    Trainer Marc

    25-03-2011 om 12:35 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.U11 -U19 Nationaal Voetbal 2011-2012

    SK Eernegem  heeft voor volgend seizoen opnieuw Nationaal Label (voetbal) behaald.
    Proficiat aan de mensen die meegeholpen hebben dit te realiseren!!!


    Mogelijke reeks van 14 ploegen voor seizoen 2011-2012 :

    Coxyde VV , Tournai, RS Waasland, KSC Wielsbeke, Sint-Niklaas, Diksmuide, KVK Ieper, Temse, SK Eernegem, Olsa Brakel,SWI Harelbeke,Sparta Petegem, FC Varsenare, KM Torhout

    Hieronder het klassement:

    Bijlagen:
    OVERZICHT%202011%20Labeling.pdf (84.4 KB)   

    21-03-2011 om 17:11 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    20-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwevegem Sport- SK Eernegem


    Beste ouders en spelers ,
     
     
    Voor de tweede ronde van " de nieuwsbladcup" komen we uit  tegen Zwevegem sport1
     
    Wedstrijd  :
     
    Op 23/03/2011 spelen om 19.00uur  uit tegen Zwevegem sport1
     
     
    Zwevegem sport1 -SK Eernegem
     
     
     
      

    Verzamelen om 17.30uur aan de parking van het voetbalplein.
    Wie rechtstreeks gaat gelieve mij dit te melden.


    Nog even terug komen op de match tegen Waregem.
    Tijdens de opwarming hadden we geoefend op hoekschoppen om van daaruit te scoren.
    We hebben tijdens de match dan ook geen ENKELE?? hoekschop moeten trappen.
    Hopelijk hebben we woensdag wel kans om eens een hoekschop te geven.

    groeten,

    Marc

    20-03-2011 om 13:51 geschreven door trainer marc  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Trainingen: iedere maandag en woensdag van 19.00uur tot 20.15uur

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • sk eernegem
  • clubbrugge
  • uitslagen jeugd nieuwsblad
  • Belgische voetbalbond
  • voetbalhuiswerk
  • blue army
  • club academy
  • nationale U15
  • U7 Sk eernegem

    Voetbalkalender      2010-2011:
    04sept ske- torhout      3-3
    11sept Coxyde-ske      1-2
    18sept ske-roeselare   3-3
    26sept oostkamp-ske  9-1
    02okt ske-kvo            3-2
    09okt luingnois-ske   4-2
    16okt ske-ieper         0-13
    23okt gistel-ske        2-0
    30okt ske-poperinge  0-7
    07nov waregem-ske   3-0
    13nov ske-harelbeke afgel
    20nov varsenare-ske  6-2
    27nov ske wielsbeke afgel
    04dec torhout-ske    afgel
    11dec ske-coxyde  5-0 ff
    05febske-luingnois 0-8
    12feb ieper-ske     10-1
    19feb ske-gistel     2-4
    26feb poperinge-ske 6-2
    05maa roeselare-ske 1-1
    12maaske-oostkamp 1-6
    19maa09.00 ske-waregem
    27maa10.00harelbeke-ske
    02apr09.00ske-varsenare
    09apr09.15wielsbeke-ske
    17apr 10.00 kvo-ske

    Archief per maand
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs