Inhoud blog
  • Vogels
    Zoeken in blog

    Archief per jaar
  • 2016
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    be5ln
    www.bloggen.be/be5ln
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • FOTOBLOGSLIJST
  • fotoanna
  • Foto Remy
  • Fotoblogtopsite
  • p-ters foto's
  • De Schalmei_Deventer/Borgele
  • Perfectlinks Startpagina
  • sjonnie2
    Foto
    Categorieën
  • Bloemen/planten (9)
  • Landschappen (51)
  • Macro/close-up (4)
  • Steden en Dorpen (5)
  • Vogels (13)
  • Voorjaar (4)
  • Zonsondergangen (1)
  • fotosjon
    Fotografie
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloemen

    Kwam laast langs een prachtige tuin waar dan ook prachtige bloemen in stonden
    Heb er natuurlijk wat op de foto gezet.Moet u wel eerlijk vertellen dat ik bijna geen namen ken van deze bloemen.



    Dit moet volgens mij en pioenroos zijn.

    En dit zou dan een Ires moeten zijn,


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    03-10-2009
    prachtig!
    waanzinnig mooie foto's!gr.

    03-10-2009 om 10:35 geschreven door linda




    Archief per jaar
  • 2016
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Foto's
  • mw
  • Man
  • Fijn om hier te vertoeven!
  • pracht foto's

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Zoeken met Google




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dansrustroest
    www.bloggen.be/dansrus


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs