Foto
Met leentje ergens in de pyreneeen deze zomer dichtbij de pico aneto die we de dag nadien (bijna) beklommen...
Foto

Volgende wedstrijden


10/09: oostende
...
... OLC's

Laatste commentaren
  • Ne krak! (Wendy)
        op ... FIER
  • je mag weddn!!!! (Leen)
        op ... FIER
  • 't zal wel zijn (cremke)
        op ... FIER
  • Francis (frank spencer)
        op ... FIER
  • ... (natalie)
        op ... FIER
  • Inhoud blog
  • ... FIER
  • Eerste noordzeeloop,
  • SAS 2009
  • I wish you ALL
  • ...
  • examen 3 achter de rug!!!!
  • Hermesloop 2008
  • Koninginneloop 2008
  • westerkwartier
  • mersie Leen!!!
  • ... Suunto
  • omdat al zolang stil is...
  • Perfect Break
  • int kort
  • keignaertloop
    FOTO'S 2008

    SAS 2008
    6km - 30:42

    Foto

    Oostende - Brugge
    10 miles 1h28:10

    Foto

    Konterdam 08
    8850m 36:10

    Foto

    Mariakerke 08
    9900m 49:47

    Foto

    Koerswijk 2008
    6100m 29:56

    Foto
    FOTO'S 2007

    SAS 2007
    6km 32:17

    Foto

    Hazegras 2007
    8250m 43:56

    Foto
    Foto

    Wijkloop 2007
    9000m 44:27

    Foto

    Konterdam 2007
    8850m 41:35

    Foto
    Foto

    Mariakerke 2007
    9600m 49:49

    Foto

    20km Brussel 2007
    1u59

    Foto
    Your Spirit is your Power
    Live your day like it's your last
    .. Deze blog ontstond toen ik vorig jaar door mijn broer werd uitgedaagd voor een triatlonnetje.. Die is inmiddels al ettelijke maanden achter de rug. De microbe had me te pakken, maar van zwemmen en fietsen kwam niet veel meer in huis, maar met een fervente marathonloper aan mijn zij, bleef het loopbeest in mij wel min of meer actief.. Op deze blog kun je meeleven met mijn sportieve uitspattingen.. Enjoy en comment it!
    29-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en dan nu... Actie!!!
    ... Net terug van een deugdoend weekje Frankrijk. Door tal van redenen slechts één keer in de loopschoenen gekropen.. (en enkele keren meer in de zwemvliezen) Maar vanaf nu begint de èchte aanloop naar mijn allereerste halve marathon! De komende zes weken stoom ik mijn lichaam klaar voor een tienkilometertijd van 49 à 44 minuten. Na een weekje zonder schema start dan de specifieke halve marathontraining van zes weken. Wekelijks staan vier à vijf trainingen op het programma. Lange trage duurlopen, gemiddelde tempolopen en rappe intervallen.... Ik kijk er al naar uit!
    Net terug van een klein halfuurtje loslopen. De heup blijft stijf, de rug blijft pijnlijk. Waarschijnlijk heeft de heerlijke reis (en bijhorende slopende autoreis) er toch niet zó goed aan gedaan... Morgen nog eens naar de kinesist, ik hoop dat hij mij er snel van verlost, want leven met constante zeuring in de rug, en last tijdens het lopen... pffff!

    Wat ons reisje betreft... Twas perfect! Mooie warme dagen aan het zwembad, Gezellige minder warme dagen "op tjock" de geest wat gaan verruimen... Bijgeleerd over "Pierrette", de neanderthalerhomosapiens... interessant!! Ook geleerd over de cognac, hoe ze gedestilleerd wordt, hoe ze bewaard wordt, hoe ze op smaak gebracht wordt, en waar ze de kleur aan dankt.... Lekker! Veel en heeerlijk gegeten ook! Onze gastvrouw was een voortreffelijke kokin, en de gastheer een bon-vivant...
    Perfecte vakantie! Een aanrader voor iedereen!

    29-07-2007 om 00:00 geschreven door sjarlot  


    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.... Tis zomer!!!!

    www.sponsormij.be  www.sponsormij.be  www.sponsormij.be  www.sponsormij.be 

    De sponsoractie is gestart!! Samen met ondertussen al 14 andere webloglopers ga ik op zoek naar mensen en bedrijven die mij willen sponsoren voor mijn allereerste halve marathon. De affiches vinden hun weg, mijn contactpersonen ontvingen een email, en de mond-aan-mond-reclame is gestart! Hoe meer ik ermee bezig ben, hoe toffer ik het vind, door alle positieve reacties die ik krijg van de mensen rond mij heen! Sjiek! Er heerst dan toch nog steeds verdraagzaamheid en menslievendheid in deze wereld!! Fijn!

    www.sponsormij.be  www.sponsormij.be  www.sponsormij.be  www.sponsormij.be

    ... Morgen of overmorgen ga ik nog eens lopen, want ik zal het anders misschien nog afleren! Tis ondertussen geleden van de strandloop in Nieuwpoort vorige dinsdag... Maar goed, ik loop veel weg en weer opt werk, dus de benen blijven wel fit...

    Gisteren dan toch eindelijk bij de kinesist geraakt.. Overmorgen nog eens. Ik hoop dat het resultaat haalt, en ik vanaf augustus het onderste uit de kan kan gaan halen... Zonder heup, bekken, ruglast....

    Nog ééén dagje werken..... en dan congéééééé. :o) :o) :o)

    www.sponsormij.be  www.sponsormij.be  www.sponsormij.be  www.sponsormij.be

    17-07-2007 om 21:13 geschreven door sjarlot  


    05-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn bijna-wekelijkse gewoonte

    Vandaag nog eens na het werk met men nieuwe flashy decathlon - T- shirtje naar huis gelopen, kwestie dak het toch een wekelijkse gewoonte kan blijven noemen.. Twas nogal druk deze namiddag, waardoor ik maar 20 minuten voor vertrek een vezelkoekje kon binnenspelen. Begon die mij wel niet te ambeteren zeker onderweg! tggg! Heb toch twee of drie keer het tempo moeten verlagen door te hevige krampen.. Gelukkig geen last van heup of rug of bekken... Kvoel het wel nog soms, maar tis niet meer zo acuut als voorheen. Ik blijf twijfelen om bij een manueel therapeut langs te gaan, of als ik gewoon zal wachten "tot het overgaat". .. Voorlopig wachten dus! trainingsje duurde zo 41min48. 15 seconden tragen of de vorige keer.. Volgende week zal het dus wel sneller zijn! Morgen nog eens met de fiets naar het werk, en zo is die goeie gewoonte zich ook stilletjesaan weer aan het profileren....
    Nog twee weken ... en dan .... OP REIS ...

    05-07-2007 om 20:25 geschreven door sjarlot  


    30-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Conterdamloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ... Met een niet-zo-goed gevoel gestart gisteren. Buik broebelde tegen, hoofd en benen waren moe na een week van weinig slapen, het bekken zat nog steeds niet in orde.. waardoor ik ook maar één keer had losgelopen deze week (... de beweging die ik dinsdagavond tussen 745 en 830 maakte, is het eigenlijk niet waardig lopen genoemd te worden.. Het was meer een versnelde mankbeweging..)..
    Leen zat blijkbaar ook niet lekker, dus vertrokken we op het gemak voor drie toertjes in, door, rond de Conterdam.. Na zo'n twee kilometer begon alles netjes op zen plaats te vallen, en staken we een tandje bij. Een tempo dat we tot het einde hebben volgehouden en waar Leentje zelfs nog een sprintje aanbreide. Sjapoo dacht ik toen ze het groepje voor ons nog pakte, en zette ook een tandje bij.. Binnengekomen in respectievelijk 41:30 en 41:35. Net als vorige week is er onenigheid over de preciese afstand. Officieel zou het 8500m geweest zijn, of 8850. In het eerste geval liepen we dan 12,26km/h ; in het tweede 12,77km/h.
    Whatever!
    De volgende wedstrijd van het Oostends Loopcriterium is op 10 augustus. Tot dan géén wedstrijdjes meer voor mij, en ook geen intervalletjes! Ik zal dat bekken wat rust (relatieve dan wel) voorschrijven, en 2 à 3 keer per week rustig loslopen. Om dan vanaf augustus weer mijn trainingsschema ter hand te nemen. Op het programma in het achterjaar staan namelijk de halve marathon van Eindhoven op 14 oktober ter voorbereiding van de halve marathon van Ploegsteert op 11 november.

    Foto van vorige week tijdens de wijkloop

    Prettige vakantie!

    30-06-2007 om 10:51 geschreven door sjarlot  




    Foto

    Sportieve bloggers
  • Francis
  • Clint
  • KJ
  • Julie
  • Carmen
  • Ruth
  • hardloopstarterke
  • Dirk jogt
  • Mario
  • webloglopers United

    ...
  • Elastimam Edith
  • Koen
  • Sven
  • Vince
  • Philippe
  • Harmsie
  • Steven
  • Lazyhorse
  • Veerle
  • Lorenzo

    ...
  • Etienne
  • Homer
  • Byrntie
  • Achieltje
  • Werner
  • Jan
  • Yves
  • Jess
  • Kurt
  • Alain Poppe

    ...
  • Geert
  • Sylvia
  • Wim
  • Muriel
  • Katrien
  • kristof
  • Veerle // betty Spenser

  • PR's

    5 km (jan '07) 26'31
    10 km (okt '07) 48'30
    10 mijl (maart '08) 1h28'10
    HM (okt '07) 1h59'57


    Specialleke
  • de moeite waard!

  • Foto

    Liezy, de kunstenoaresse!!
    trainingsinfo..
  • lopersinfo
  • véééél tips en uitleg!
  • loopschema's
  • receptjesblog
  • gmail
  • triatleeeeet
  • 3athlon
  • voorbeeld schema 1/8e triatlon

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006

    Foto

    Foto

    Foto

    Via de sponsorsite zamelden we
    11.400 euro
    in voor MAW

    BEDANKT


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs