Foto
Inhoud blog
  • Klassementswijziging
  • 11de week competitie tafeltennis
  • 10de week competitie tafeltennis
  • 9de week competitie tafeltennis
  • Provinciaal Criterium Klassementenreeksen WVL op zondag 20 november 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • 8ste week competitie tafeltennis
  • 7de week competitie tafeltennis
  • Provinciaal Criterium Leeftijdsreeksen WVL op zondag 6 november 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • 6de week competitie tafeltennis
  • Jeugdliga tafeltennis op zondag 23 oktober 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • 5de week competitie tafeltennis
  • Mini-Jeugdliga 1 te Lauwe
  • 4de week competitie tafeltennis
  • 3de week competitie tafeltennis
  • 2de week competitie tafeltennis
  • 1ste week competitie tafeltennis
  • Uitslagen 30/07/2011 zomercriterium te Bredene
  • Uitslagen 23/07/2011 zomercriterium te Bredene
  • Uitslagen 16/07/11 zomercriterium te Bredene
  • Uitslagen 09/07/11 zomercriterium te Bredene
  • Zomercriterium te Bredene
  • Kalender tafeltenniscompetitie 2011-2012 afdeling 5D
  • Jeugdliga tafeltennis op zondag 20 maart 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • Jeugdliga tafeltennis op zondag 16 januari 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • EINDE VOETBALPLEZIER ?
  • KLASSEMENT SEIZOEN 2010-2011
  • 06/11/2010 Dosco Beveren - K.FC Lichtervelde (2de jaars): 0-8
  • WEDSTRIJDEN COMPETITIE 2010-2011
  • 30/10/2010 K. SV Diksmuide - K.FC Lichtervelde: 4-2
  • 23/10/2010 K.FC Lichtervelde - SP. Keiem: 0-7
  • 16/10/2010 SK Torhout - K.FC Lichtervelde: 0 - 4
  • 09/10/2010 Zonnebeke - K.FC Lichtervelde: 0-12
  • 02/10/2010 K.VV Aartrijke - K.FC Lichtervelde: 12-0
  • 25/09/2010 K.FC Lichtervelde - Torhout 1992 KM: 0-3
  • 18/09/2010 S.V.D. Kortemark - K.FC Lichtervelde: 0-3
  • 11/09/2010 K.FC Lichtervelde - VC Ichtegem: 5-5
  • 04/09/2010 K.SV KOEKELARE - K.FC LICHTERVELDE: 2-1
  • Toernooi te Oostnieuwerke op zaterdag 28 en zondag 29/08/2010
  • Toernooi te Gits op zaterdag 28/08/2010
  • Vriendschappelijke wedstrijd tegen De Ruiter op woensdag 25/08/2010
  • Tegenstanders seizoen 2010-2011
  • Trainingen
  • VOETBALKAMP LICHTERVELDE 12-16/07/2010
  • FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA 2010
  • MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2009-2010
  • Toernooi te Gistel op zaterdag 15 mei
  • Wedstrijd te Pittem op woensdag 12 mei 2010
  • Toernooi te Tielt op zaterdag 8 mei
  • JEUGDCUP NIEUWSBLAD
  • Toernooi te Rumbeke op zaterdag en zondag, 1 en 2 mei
  • Toernooi te Hertsberge op zondag 25 april
  • Competitie 2009 - 2010 (deel 3)
  • OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2009-2010'
  • Corrida Torhout
  • Toernooi te Aarsele op zaterdag 3 april
  • Vriendschappelijke wedstrijd op 20/02/2010 tegen SC Zonnebeke
  • Indoortoernooi te Vlamertinge op zondag 24 januari
  • Indoortoernooi te Pittem op woensdag 30 december
  • Zaalvoetbaltoernooi te Bulskamp op zondag 27 december
  • Zaalvoetbaltoernooi te Gits op zaterdag 26 december
  • Competitie 2009 - 2010 (deel 2)
  • Vriendschappelijke wedstrijd op 20/09/2009 tegen SC Zonnebeke
  • Competitie 2009 - 2010 (deel 1)
  • Beker van België
  • Standard Luik maakt 'gehakt' van Anderlecht
  • Vriendschappelijke wedstrijd op 29/08/2009 tegen K.SKV Zwevezele
  • Toernooi Lichtervelde
  • Toernooi Staden
  • Trainingen
  • Tegenstanders seizoen 2009 - 2010
  • Cristiano Ronaldo: kassa kassa, ring ring
  • Oefenen maar ...
  • Afscheidsmatch seizoen 2008 - 2009
  • KM Torhout opnieuw naar derde !
  • Corrida Torhout
  • MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2008 - 2009
  • Toernooi Pittem
  • BLESSURE VOLLEDIG GENEZEN !
  • Voorbereiding competitie 2009 - 2010
  • SEIZOEN 2008-2009: OVER AND OUT!
  • Competitie 2008 - 2009 (deel 2)
  • OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2008-2009'
  • Cristiano Ronaldo verkozen tot beste voetballer van de wereld
  • Toernooi Pittem
  • Cristiano Ronaldo verkozen tot beste voetballer van Europa
  • Competitie 2008 - 2009 (deel 1)
  • Dwars door Lichtervelde
  • Toernooi Vieille Eglise (Frankrijk)
  • Mama mia, olympisch goud voor Tia
  • Toernooi Lichtervelde
  • Trainingen
  • Tegenstanders seizoen 2008 - 2009
  • EK Voetbal Zwitserland en Oostenrijk 2008
  • MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2007 - 2008:
  • Toernooi Hooglede
  • Corrida Torhout
  • Toernooi De Ruiter
  • François Sterchele is niet meer
  • Toernooi Pittem
  • Toernooi Audruicq (Frankrijk)
  • OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2007-2008'
  • Competitie 2007 - 2008 (deel 3)
  • Intervieuw De Weekbode 21 maart 2008
  • Vriendschappelijk
  • Toernooi Zwevezele
  • Toernooi Pittem
  • Competitie 2007 - 2008 (deel 2)
  • Bekervoetbal
  • Competitie 2007 - 2008 (deel 1)
  • Toernooi Lichtervelde
  • Toernooi Zarren
  • Toernooi Ruddervoorde
  • Favoriete ploeg
  • Favoriete speler
  • Hobby's
  • Mijn ploeg in 2007 - 2008
  • SK TORHOUT
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    WEST-VLAAMSE VOETBALPLOEGEN:
  • Club Brugge
  • Cercle Brugge
  • KSV Roeselare
  • Zulte Waregem
  • KV Kortrijk
  • KM Torhout
  • KV Oostende
  • RC Waregem
  • SC Wielsbeke
  • SK Eernegem
    SNELNIEUWS
    SPORTPLEZIER MET SIMON
    SIMON DEMEYERE - ° 01/09/1999 - PIPOLIC (Lichtervelde)
    Ik heet u van harte welkom op mijn blogsite. Ingevolge terugkerende blessures ben ik (voorlopig) afgeschreven voor het voetbal. Gelukkig heb ik een nieuwe uitdaging gevonden: tafeltennis. Vanaf september '11 speel ik competitie voor de Lichterveldse pingpongclub Pipolic in afdeling 5D.
    02-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beker van België
    18 u 00: K.FC Lichtervelde - Eendracht Brugge: 0 - 5
    In tegenstelling tot wat de eindstand doet vermoeden, denk ik niet dat wij zo slecht gespeeld hebben. We speelden stukken beter dan van 't weekend tegen Zwevezele. Tot aan de rust konden we min of meer gelijke tred houden. Een knappe kopstoot van de onzen vloog net naast de kruising. Brugge had overwicht en kon 2 keer scoren. Na de rust speelden we ook niet zo slecht, maar onze tegenstander combineerde net iets beter. Ik ben hoe dan ook niet ontgoocheld, ook al hadden we zelf ook wel een doelpunt verdiend. Ik denk dat iedereen zich vandaag goed heeft ingezet.

    Wat mijn prestatie betreft, ben ik niet helemaal ontevreden. Ik was al iets gretiger dan tijdens de vorige wedstrijden en ik heb toch al een paar pogingen tot individuele acties ondernomen, al moet ik er nog wat aan werken.

    Zaterdag vindt onze eerste competitiematch te Wingene plaats. Daar hoop ik alvast nog een beetje mijn niveau te kunnen opkrikken. Nog een beetje geduld dus.

    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Standard Luik maakt 'gehakt' van Anderlecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op zondagavond 30/08/2009 vond de topper Anderlecht - Standard Luik plaats. Dat het er zeer hard ging aan toegaan, wist iedereen, maar dat Wasilewski en Polak resp. voor minstens een jaar en een  half jaar buiten strijd zouden gestampt worden, doet iedere voetballiefhebber naar de zakdoek grijpen. Gouden Schoen Axel Witsel slaagde er met een doodschop in om Anderlechtenaar Wasilewski met een dubbele beenbreuk voor minstens een jaar van de voetbalvelden te houden. Misschien zal dit wel het einde van de carrière van de Pool betekenen. Deze zware fout zal ongetwijfeld een negatieve invloed hebben op de rest van de carrière van de jonge Witsel. Eerder liep Jan Polak een scheur in de voorste kruisband van zijn rechterknie op, eveneens na een gemene overtreding, en dit van De Camargo. De uitslag was totaal bijkomstig.

    29-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschappelijke wedstrijd op 29/08/2009 tegen K.SKV Zwevezele
    9 u 15: K.FC Lichtervelde - K. SKV Zwevezele: 0 - 4
    Tijdens de 1ste helft moesten we absoluut niet onderdoen voor onze tegenstander. Zwevezele heeft ons wel een lesje in efficiëntie geleerd: 2 doelpunten uit welgeteld 2 kansen. Ikzelf kreeg een enkele kans, maar mijn kopstoot vloog naast het doel. Tijdens de 2de helft een zeer zwak Lichtervelde. Er viel absoluut niets meer te bespeuren van al het positieve van de afgelopen wedstrijden. Vandaag was de afwezigheid van Dries duidelijk voelbaar. Iedereen speelde alles behalve op een degelijk niveau. Uiteindelijk gingen we de boot in met 0 - 4. Woensdag zullen we hoe dan ook uit een andere vaatje moeten tappen om wat weerstand tegen Eendracht Brugge te kunnen bieden.

    Ikzelf speel ook nog niet op het niveau van vorig jaar. Ik denk dat dit niet echt onbegrijpelijk is na mijn maandenlange blessure. Momenteel heb ik duidelijk nog problemen met mijn snelheid, maar over mijn passenspel kan niemand al te veel opmerkingen maken. Tot individuele acties ben ik dit seizoen nog niet overgegaan, maar tijdens de volgende wedstrijden zal ik wellicht een en ander uitproberen.

    21-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toernooi Lichtervelde
    "Yes, we can !"

    Vandaag zijn we er in geslaagd ons eigen toernooi te winnen. Net zoals op 14 augustus  wonnen we vandaag alle wedstrijden. In de halve finale hadden we onze handen vol met Zwevezele. In de finale slaagden we er in om tegen Gits revanche te nemen voor onze verloren wedstrijd tijdens het toernooi te Staden.

    Net zoals in Staden duurde elke wedstrijd 2 keer 12,5 minuten.

    Wedstrijden 14 augustus:
    Bij afwezigheid van Tymen had de trainster vrijwilligers nodig om het doel te verdedigen.

    17 u 30: K.FC Lichtervelde - KVC Ardooie: 2 - 1
    Tijdens deze wedstrijd kreeg ik mijn vuurdoop als keeper. Ik heb slechts een paar ballen moeten wegwerken. Ardooie kon mij slechts 1 keer verschalken, waardoor wij oververdiend met de zege konden lopen.

    18 u 50: K.FC Lichtervelde - SKD Hertsberge: 5 - 2
    Nu  was Vital aan de beurt om onder de lat te staan. Tijdens de 1ste helft waren we  een klasse sterker dan Hertsberge.  Met 2 assists en een doelpunt konden we de rust ingaan met een 5 - 0 voorsprong. Gelukkig kon Vital een paar keer de bal van de lijn wegwerken, maar na de rust moest hij zich toch 2 keer gewonnen geven. We waren duidelijk door onze beste krachten heen. Uiteindelijk konden we winnen met 5 - 2 waardoor een toernooizege nog steeds tot de mogelijkheden behoort. 

    Totaal aantal doelpunten: 7

    Wedstrijden 21 augustus:
    18 u 35: K.FC Lichtervelde - K. SKV Zwevezele: 1 - 0
    Voor het eerst konden we tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen beroep doen op Sybe, Lisa en Totti. Dit resulteerde ook in de beste wedstrijd tot op heden. Ferre bewees dat hij achteraan ook zijn mannetje kan staan. We waren duidelijk de beste ploeg, maar toch gingen we de rust in met een brilscore. Met een assist zorgde Iben er in 2 tijden voor dat de Zwevezeelse keeper sterretjes zag toen de bal via zijn gezicht in het doel belande. Op het einde was het bibberen geblazen toen onze tegenstander nipt naast het doel schoot. Uiteindelijk konden wij ons oververdiend voor de finale plaatsen. Chapeau voor iedereen die tot de allerlaatste minuut is blijven vechten !

    19 u 45: K.FC Lichtervelde - VP Gits: 2 - 0
    Tijdens de finale waren we duidelijk sterker dan Gits, maar toch was het aan de rust, net zoals tijdens de halve finale, nog steeds 0 - 0. Totti slaagde er in een hoekschop rechtstreeks te scoren. Toch was de buit nog niet binnen. Ik trof nog een keer de paal. Uiteindelijk slaagde ik er in om net voor affluiten aan de linkerkant van de rechterpaal de score te verdubbelen. Eind goed al goed !

    Van de 10 wedstrijden die we tot op heden gespeeld hebben, hebben we er 7 gewonnen en 3 verloren. Indien we het niveau en de inzet van de wedstrijd tegen Zwevezele kunnen doortrekken, zouden wij in staat moeten zijn tijdens de competitie heel wat wedstrijden te winnen.

    Totaal aantal doelpunten: 8

    15-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toernooi Staden
    3 keer gewonnen en 3 keer verloren. Ik verliet het toernooi met heel wat gemengde gevoelens.

    Wedstrijden 8 augustus:
      9 u 00: KSC Menen - K.FC Lichtervelde: 6 - 2
    Reeds van bij de aftrap was duidelijk dat het geen gemakkelijke klus zou worden. Na een aantal tegendoelpunten lieten we onze hoofden hangen. Van deze wedstrijd zal me vooral de gemene fout van een Menense tegenstander op Ferre bijblijven. Onbegrijpelijk dat hij door zijn trainer niet onmiddellijk van het terrein werd gehaald. Shame on you !

    10 u 00: K.FC Lichtervelde - VP Gits: 1 - 3
    Met een 4 op 4 waren wij de favoriet. We moesten duidelijk nog bekomen van de pandoering tegen Menen. We speelden veel te veel opeengeplakt waardoor combineren zo goed als onmogelijk was. Na de wedstrijd was ik enorm ontgoocheld met deze nederlaag.

    11 u 00: K.FC Lichtervelde - KSK Vlamertinge: 8 - 1
    Wat in de vorige wedstrijden niet lukte, ging nu automatisch. Reeds vanaf de eerste baltoets was het bingo. Uiteindelijk kon ik de Vlamertingse keeper 4 keer te grazen nemen. Onze ploeg had zich duidelijk herpakt. Hopelijk kunnen wij volgende week een leuk vervolg aan deze wedstrijd breien.

    Totaal aantal doelpunten: 4

    Wedstrijden 15 augustus:
      9 u 00: SC Zonnebeke - K.FC Lichtervelde: 1 - 5
    Al bij al een gemakkelijke zege, maar de manier waarop doet mij heel wat vragen stellen.

    10 u 00: K.FC Lichtervelde - SW Harelbeke: 0 - 3
    Het enige wat ik over deze wedstrijd kwijt wil is dat Iben een goede wedstrijd keepte.

    11 u 00: SK Staden - K.FC Lichtervelde: 0 - 4
    Het  doelpunt van Lars was een beauty, maar mijn mooiste moment was toen ik een assist kon uitdelen. 
    Bij mijn eerste doelpoging stond de paal in de weg, maar daarna trof ik wel 2 keer raak.  

    Totaal aantal doelpunten: 6

    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainingen
    De trainingen vinden plaats op maandag- en woensdagavond onder de deskundige leiding van Nicky Berghman (ex DVK Egem), bijgestaan door Serge Van Belleghem (ex Club Brugge). Vermits we met 13 spelers zijn én er een beurtrolsysteem zal worden toegepast, zullen alle veldspelers om de zoveel weken verplichte rust worden opgelegd.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tegenstanders seizoen 2009 - 2010
    De tegenstanders voor de 2de jaars preminiemen U11 voor het seizoen 2009 - 2010 zijn gekend:

    K.SV Koekelare
    FC Veldegem
    K.SC Beernem
    K. FC Sint-Joris Sp.
    K. VC Wingene
    GL Ruiselede
    VC Ichtegem
    S.V.D. Kortemark
    K. SKV Zwevezele
    SKD Hertsberge
    HO Oedelem
    SK Torhout (de ploeg waar ik de voetbalmicrobe te pakken kreeg)






    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cristiano Ronaldo: kassa kassa, ring ring
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn Portugese idool Cristiano Ronaldo heeft een contract voor zes jaar getekend bij het Spaanse Real Madrid. Real neemt de 24-jarige spits voor 94 miljoen euro over van Manchester United.

    Daarmee heeft de transfermarkt opnieuw haar grenzen verlegd. Ronaldo zal maar liefst 13 miljoen euro per jaar verdienen. Meer dan alle spelers uit de Belgische competitie samen ? 

    Hiermee verdient hij meer dan voldoende om alle vrouwen van de wereld rond zijn vinger te winden !

    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oefenen maar ...
    Klik op de bijlage hieronder. Opgelet ! Het kan 1 à 2 minuutjes duren vooraleer het filmpje is gedownload. Vandaar dat we het filmpje ook een beetje hebben moeten inkorten.

    Bijlagen:
    P1010518.MOV (8 MB)   


    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheidsmatch seizoen 2008 - 2009
    1ste jaars preminiemen KFC Lichtervelde - 2de jaars preminiemen KFC Lichtervelde: 2 - 4
    Zoals gevreesd werd het eenrichtingsvoetbal. We kwamen 0 - 4 achter, maar  de 2de jaars verkwanselden veel te veel kansen. Thomas kon nog milderen tot 2 - 4. Met deze uitslag mogen wij dan ook heel tevreden zijn.

    16-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KM Torhout opnieuw naar derde !

    Na een jaar verblijf in 4de nationale, is KM Torhout er totaal onverwacht in geslaagd promotie af te dwingen naar 3de nationale. Het was in en tegen Bertrix nagelbijten tot de laatste seconde. Na de verlengingen was het 1 - 1. Strafschoppen dus. KM slaagde er uiteindelijk in om via de strafschoppen opnieuw zijn plaats in 3de nationale in te nemen. Proficiat !


    15-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corrida Torhout
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op vrijdag 15 mei 2009 heb ik deelgenomen aan de Corrida te Torhout. Ik eindigde er als 51ste op 3.060 deelnemers van het lager onderwijs. De 7 kilometer heb ik gelopen in 32 minuten 21 seconden.

    Deze wedstrijd was belangrijk om mij op conditioneel vlak te testen. Ik was anderhalve minuut sneller dan vorig jaar. Met de conditie gaat het dus goed.

    De komende weken zal ik mij vooral toespitsen op jongleren, zodat ik kan leren volledig de baas te zijn over de bal.

    Hebt u een gouden raad voor mij, laat dan niet na een mailtje te sturen ( 'e-mail-mij !' (rechterkolom)). Alvast bedankt voor de goeie tips.


    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2008 - 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    33 DOELPUNTEN

    In vergelijking met vorig seizoen (128 doelpunten), is 33 doelpunten uiteraard 'peanuts'. Nochtans, vind ik dit nog niet zo slecht:
    - bij de preminiemen speel je op een groter veld dan bij de duiveltjes
    - ik heb slechts een half seizoen gespeeld.
    Op mijn blessure na ben ik niet zo ontevreden:
    - ik heb met rechts gescoord
    - ik heb met links gescoord
    - ik heb een prachtig kopbaldoelpunt gescoord.
    Daarenboven heb ik in vergelijking met vorig seizoen heel wat goeie passen uitgedeeld die uiteindelijk tot een doelpunt hebben geleid.

    Vermits ik mij het afgelopen half jaar niet heb kunnen tonen, zit een overstap naar een hogere afdeling er voorlopig wellicht niet in, al weet je maar nooit. Statistisch gezien is, volgens de sportarts, de kans zo goed als onbestaande dat ik nog eens met dezelfde blessure zal te maken hebben. Laten we hopen.

    Toch ben ik zeer tevreden dat ik gisteren totaal onverwacht aan de aftrap van het geslaagde toernooi te Pittem ben verschenen en dat ik in schoonheid afscheid heb kunnen nemen van het seizoen.


    09-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toernooi Pittem
    9 mei 2009

    Pas rond 8 u 00 vanmorgen heb ik besloten aan het toernooi te Pittem te zullen deelnemen. Het spreekt voor zich dat, vermits ik lang uit roulatie ben geweest, ik dubbel gemotiveerd was.

    9 u 30 : KFC Lichtervelde - Ladies Oudenburg : 2 - 0
    Tijdens de speelminuten die ik kreeg, heb ik getoond wat ik waard was. Ik scoorde niet alleen, maar ik kopte eveneens een bal tegen de kruising van het doelkader. Een keer trapte ik net naast de paal. Alvast een goed begin van het toernooi, na mijn maandenlange revalidatie.

    10 u 15 : KFC Lichtervelde - Famkes Merkem: 1 - 0
    Een sterk begin van de dames, maar hoe verder de match vorderde, hoe meer we veldoverwicht begonnen te krijgen. 

    11 u 45: KFC Lichtervelde - Cerkelladies Brugge: 1 - 0
    Ik denk opnieuw een degelijke partij gespeeld te hebben, waarbij wij het uiteindelijk haalden.

    13 u 15 : KFC Lichtervelde - DVK Egem: 1 - 0
    Met behulp van mijn ploegmaten slaagde ik er in de netten te laten trillen.

    U ziet, een zeer geslaagd toernooi om het seizoen 2008 - 2009 mee af te sluiten. Toch zou ik alle deelnemende meisjesploegen eveneens willen feliciteren. Ze hebben wel degelijk bewezen dat voetbal niet alleen voor jongens, maar ook voor meisjes is.

    Dank natuurlijk aan Mark die mij vandaag de kans heeft gegeven opnieuw te voetballen, dit na maanden inactiviteit.


    Eindtotaal gescoorde doelpunten 2008 - 2009: 33

    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLESSURE VOLLEDIG GENEZEN !

    Vandaag heb ik goed nieuws gekregen van de dokter: mijn blessure is volledig genezen ! Dit betekent dat ik eerstdaags, en dit voor het eerst sinds maanden, opnieuw tegen een bal mag trappen. Vermits het seizoen zo goed als afgelopen is, zal ik pas tijdens de voorbereidende matchen voor volgend seizoen opnieuw aan de aftrap van een wedstrijd staan. Duimen maar.


    28-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiding competitie 2009 - 2010
    Voor mij zit het seizoen 2008 - 2009 er reeds geruime tijd op. Vandaar dat ik reeds wil vooruitkijken naar het seizoen 2009 - 2010. Wellicht zal ik pas vanaf juli met lichte baloefeningen beginnen. Ik wil absoluut vermijden dat ik opnieuw van dezelfde blessure last zou krijgen. Beter een beetje langer rusten dan te vroeg beginnen en opnieuw voor een lange tijd uitgeschakeld zijn. Tegen halfweg augustus hoop ik dan mijn achterstand op conditioneel vlak te kunnen wegwerken. Ik kijk er in ieder geval naar uit om opnieuw op de grasmat te staan. Langs de zijlijn staan is niets voor mij. Ik hoop dat het nieuwe seizoen voor mij het jaar van de definitieve doorbraak zal worden, want mijn blessure heeft het afgelopen jaar heel wat roet in het eten gegooid. Duimen maar !

    23-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SEIZOEN 2008-2009: OVER AND OUT!

    De blessure die ik eind november 2008 tijdens de training heb opgelopen is erger dan verwacht. Een stukje bot van de rechterheup is losgekomen, met alle gevolgen van dien. Het 'kraak'been heeft haar naam helaas alle eer aangedaan. Voor de rest van het seizoen zal ik mijn ploegmaten dus van aan de zijlijn moeten aanmoedigen.

    Ik was er zo op gebrand om tijdens de paasvakantie aan het sportkamp van Club Brugge deel te nemen en het beste van mezelf te laten zien.

    Alles valt nu in duigen. Niet getreurd, want volgend seizoen zal ik er hoe dan ook opnieuw een lap op geven !

    Vermits het seizoen er voor mij reeds op zit, zou ik bij deze trainer Marc en Serge willen bedanken voor hetgeen ze mij het afgelopen seizoen hebben bijgebracht. Helaas was die periode van een veel te korte duur.


    21-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Competitie 2008 - 2009 (deel 2)

    21/02/2009: K.FC Lichtervelde - K.V.C.S.V. Oostkamp: 1 - 4
    Ondanks mijn aanmoedigingen langs de zijlijn konden de onzen maar tot aan de rust stand houden. Ik hoop er vanaf 14/03 tegen Pittem opnieuw bij te kunnen zijn. We zullen wel zien.

    14/02/2009: K.FC Lichtervelde - K.VC Ardooie: 2 - 0
    Ingevolge een lichte blessure ben ik nog niet aan de aftrap verschenen. Liever een beetje te lang rusten dan aan de aftrap verschijnen en voor de rest van het seizoen uitgeschakeld zijn !

    07/02/2009: FCE Kuurne - K.FC Lichtervelde: 0 - 4
    Geen doelpunt.

    Ingevolge de weersomstandigheden zijn we er helaas niet in geslaagd om tijdens de winterstop ook maar een training af te werken. Bij aanvang van de wedstrijd was dit dan ook duidelijk voelbaar. Ingevolge pijn aan de rechterbil, heb ik tijdens de rust er veiligheidshalve de brui aan gegeven. Ik wou immers de resterende matchen van de competitie niet in gevaar brengen. De ruststand was eveneens de eindscore.

    13/12/2008: E. Hooglede - K.FC Lichtervelde: 2 - 3
    1 doelpunt

    Het vriesweer zorgde voor een bevroren en glad voetbalveld. Tijdens de 1ste helft waren we duidelijk de betere, wat zich in een 0-2 ruststand vertaalde. Aan de rust ruilde ik mijn voetbalschoenen voor mijn gewone sportschoenen. Helaas geraakten we nog nauwelijks over onze helft. Het was bibberen geblazen, en dat niet alleen door het vriesweer. De thuisploeg kon verdiend gelijkmaken. Tijdens de laatste minuut kon Thomas, dankzij een 'snelle' inworp van Lars , de bal tot bij mij passen. Ik kon zonder de bal te stoppen langs de juiste kant van de linkerpaal de winninggoal binnenknallen. Ik denk dat iedereen vandaag het beste van zichzelf gegeven heeft.

    06/12/2008: K.FC Lichtervelde - K. Dosko Beveren: afgelast
    Door de hevige regenval van de afgelopen dagen werden alle jeugdwedstrijden afgelast. Dit reeds voor de 3de keer dit seizoen !

    TOTAAL AANTAL DOELPUNTEN: 31


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2008-2009'
    30/08/08 10:30 K Dosko Beveren - K.FC Lichtervelde 7 - 2
    06/09/08 10:15 K.FC Lichtervelde - E. Hooglede 2 - 3
    13/09/08 09:15 K.V.C.S.V. Oostkamp - K.FC Lichtervelde Afgelast
    20/09/08 10:15 K.FC Lichtervelde - K. Dar. Ruddervoorde 5 - 2
    27/09/08 10:15 K.FC Lichtervelde - S.V.D. Kortemark 2 - 3
    04/10/08 9:00 K.VC Deerlijk- K.FC Lichtervelde (2de jaars preminiemen) 1 - 3
    11/10/08 10:15 K.FC Lichtervelde - SK Staden 3 - 4
    18/10/08 09:30 K.VC Ardooie - K.FC Lichtervelde 0 - 4
    25/10/08 10:15 K.FC Lichtervelde - K.FC Varsenare 5 - 7
    08/11/08 09:30 K.S.V. Pittem - K.FC Lichtervelde 5 - 6
    15/11/08 9:15 K.FC Lichtervelde - K. FC Meulebeke (2de jaars preminiemen) 2 - 5
    22/11/08 09:00 K.SKV Zwevezele - K.FC Lichtervelde Afgelast
    29/11/08 10:15 K.FC Lichtervelde -  K.VP Gits 3 - 1
    06/12/08 10:15 K.FC Lichtervelde - K.Dosko Beveren Afgelast
    13/12/08 09:15 E. Hooglede - K.FC Lichtervelde 2 - 3
    07/02/09 09:15 FCE Kuurne - K.FC Lichtervelde (2de jaars preminiemen) 0 - 4
    14/02/09 10:15 K.FC Lichtervelde - K.VC Ardooie 2 - 0
    21/02/09 10:15 K.FC Lichtervelde - K.V.C.S.V. Oostkamp 1 - 4
    28/02/09 09:15 K.Dar. Ruddervoorde - K.FC Lichtervelde 5 - 2
    07/03/09 09:30 K.FC Varsenare - K.FC Lichtervelde 7 - 1
    14/03/09 10:15 K.FC Lichtervelde - K.S.V. Pittem 1 - 2
    21/03/09 09:00 K.Dosko Sint-Kruis - K.FC Lichtervelde 5 - 4
    28/03/09 10:15 K.FC Lichtervelde - K.SKV Zwevezele 4 - 1
    04/04/09 10:30 K.VP Gits - KFC Lichtervelde 2 - 4
    18/04/09 09:15 S.V.D. Kortemark - K.FC Lichtervelde 6 - 3
    25/04/09 10:15 K.FC Lichtervelde - VG Oostende 3 - 2

    12-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cristiano Ronaldo verkozen tot beste voetballer van de wereld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De mondiale voetbalbond FIFA heeft Cristiano Ronaldo in Zürich uitgeroepen tot wereldvoetballer van het jaar. De Portugees kreeg de voorkeur boven de Braziliaan Kaka, de Argentijn Lionel Messi en de Spanjaarden Xavi en Fernando Torres. De 23-jarige aanvaller van Manchester United kreeg eerder al de prestigieuze gouden bal voor beste voetballer van Europa. Ronaldo was vereerd met de onderscheiding. ,,Dit is een droom. Absoluut het hoogtepunt voor iedere voetballer'', sprak hij, nadat de Braziliaanse voetballegende Pele hem tot winnaar had uitgeroepen.



    Foto

    Gastenboek
  • Leuk blogje Simon
  • groetjes
  • coole blog
  • WAUW
  • gewonnen tegn zwevezele

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    INTERESSANTE LINKS
  • Afgelasting voetbalwedstrijden
  • Voetbaluitslagen diverse competities
  • K.FC Lichtervelde
  • U11 K.FC Lichtervelde
  • Provinciaal voetbal

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    NIET-WEST-VLAAMSE VOETBALCLUBS:
  • Standaard
  • Anderlecht
  • Germinal Beerschot
  • AA Gent
  • Charleroi
  • Westerlo
  • Genk
  • Moeskroen
  • Lokeren
  • KV Mechelen

    BUITENLANDSE VOETBALCLUBS:
  • Real Madrid
  • FC Barcelona
  • Manchester United
  • Manchester City
  • PSV
  • Ajax
  • AC Milaan
  • Inter Milaan


  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs