Foto
Inhoud blog
  • Klassementswijziging
  • 11de week competitie tafeltennis
  • 10de week competitie tafeltennis
  • 9de week competitie tafeltennis
  • Provinciaal Criterium Klassementenreeksen WVL op zondag 20 november 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • 8ste week competitie tafeltennis
  • 7de week competitie tafeltennis
  • Provinciaal Criterium Leeftijdsreeksen WVL op zondag 6 november 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • 6de week competitie tafeltennis
  • Jeugdliga tafeltennis op zondag 23 oktober 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • 5de week competitie tafeltennis
  • Mini-Jeugdliga 1 te Lauwe
  • 4de week competitie tafeltennis
  • 3de week competitie tafeltennis
  • 2de week competitie tafeltennis
  • 1ste week competitie tafeltennis
  • Uitslagen 30/07/2011 zomercriterium te Bredene
  • Uitslagen 23/07/2011 zomercriterium te Bredene
  • Uitslagen 16/07/11 zomercriterium te Bredene
  • Uitslagen 09/07/11 zomercriterium te Bredene
  • Zomercriterium te Bredene
  • Kalender tafeltenniscompetitie 2011-2012 afdeling 5D
  • Jeugdliga tafeltennis op zondag 20 maart 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • Jeugdliga tafeltennis op zondag 16 januari 2011 te Schiervelde (Roeselare)
  • EINDE VOETBALPLEZIER ?
  • KLASSEMENT SEIZOEN 2010-2011
  • 06/11/2010 Dosco Beveren - K.FC Lichtervelde (2de jaars): 0-8
  • WEDSTRIJDEN COMPETITIE 2010-2011
  • 30/10/2010 K. SV Diksmuide - K.FC Lichtervelde: 4-2
  • 23/10/2010 K.FC Lichtervelde - SP. Keiem: 0-7
  • 16/10/2010 SK Torhout - K.FC Lichtervelde: 0 - 4
  • 09/10/2010 Zonnebeke - K.FC Lichtervelde: 0-12
  • 02/10/2010 K.VV Aartrijke - K.FC Lichtervelde: 12-0
  • 25/09/2010 K.FC Lichtervelde - Torhout 1992 KM: 0-3
  • 18/09/2010 S.V.D. Kortemark - K.FC Lichtervelde: 0-3
  • 11/09/2010 K.FC Lichtervelde - VC Ichtegem: 5-5
  • 04/09/2010 K.SV KOEKELARE - K.FC LICHTERVELDE: 2-1
  • Toernooi te Oostnieuwerke op zaterdag 28 en zondag 29/08/2010
  • Toernooi te Gits op zaterdag 28/08/2010
  • Vriendschappelijke wedstrijd tegen De Ruiter op woensdag 25/08/2010
  • Tegenstanders seizoen 2010-2011
  • Trainingen
  • VOETBALKAMP LICHTERVELDE 12-16/07/2010
  • FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA 2010
  • MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2009-2010
  • Toernooi te Gistel op zaterdag 15 mei
  • Wedstrijd te Pittem op woensdag 12 mei 2010
  • Toernooi te Tielt op zaterdag 8 mei
  • JEUGDCUP NIEUWSBLAD
  • Toernooi te Rumbeke op zaterdag en zondag, 1 en 2 mei
  • Toernooi te Hertsberge op zondag 25 april
  • Competitie 2009 - 2010 (deel 3)
  • OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2009-2010'
  • Corrida Torhout
  • Toernooi te Aarsele op zaterdag 3 april
  • Vriendschappelijke wedstrijd op 20/02/2010 tegen SC Zonnebeke
  • Indoortoernooi te Vlamertinge op zondag 24 januari
  • Indoortoernooi te Pittem op woensdag 30 december
  • Zaalvoetbaltoernooi te Bulskamp op zondag 27 december
  • Zaalvoetbaltoernooi te Gits op zaterdag 26 december
  • Competitie 2009 - 2010 (deel 2)
  • Vriendschappelijke wedstrijd op 20/09/2009 tegen SC Zonnebeke
  • Competitie 2009 - 2010 (deel 1)
  • Beker van België
  • Standard Luik maakt 'gehakt' van Anderlecht
  • Vriendschappelijke wedstrijd op 29/08/2009 tegen K.SKV Zwevezele
  • Toernooi Lichtervelde
  • Toernooi Staden
  • Trainingen
  • Tegenstanders seizoen 2009 - 2010
  • Cristiano Ronaldo: kassa kassa, ring ring
  • Oefenen maar ...
  • Afscheidsmatch seizoen 2008 - 2009
  • KM Torhout opnieuw naar derde !
  • Corrida Torhout
  • MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2008 - 2009
  • Toernooi Pittem
  • BLESSURE VOLLEDIG GENEZEN !
  • Voorbereiding competitie 2009 - 2010
  • SEIZOEN 2008-2009: OVER AND OUT!
  • Competitie 2008 - 2009 (deel 2)
  • OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2008-2009'
  • Cristiano Ronaldo verkozen tot beste voetballer van de wereld
  • Toernooi Pittem
  • Cristiano Ronaldo verkozen tot beste voetballer van Europa
  • Competitie 2008 - 2009 (deel 1)
  • Dwars door Lichtervelde
  • Toernooi Vieille Eglise (Frankrijk)
  • Mama mia, olympisch goud voor Tia
  • Toernooi Lichtervelde
  • Trainingen
  • Tegenstanders seizoen 2008 - 2009
  • EK Voetbal Zwitserland en Oostenrijk 2008
  • MIJN TOTAALSCORE SEIZOEN 2007 - 2008:
  • Toernooi Hooglede
  • Corrida Torhout
  • Toernooi De Ruiter
  • François Sterchele is niet meer
  • Toernooi Pittem
  • Toernooi Audruicq (Frankrijk)
  • OVERZICHT RESULTATEN 'COMPETITIE 2007-2008'
  • Competitie 2007 - 2008 (deel 3)
  • Intervieuw De Weekbode 21 maart 2008
  • Vriendschappelijk
  • Toernooi Zwevezele
  • Toernooi Pittem
  • Competitie 2007 - 2008 (deel 2)
  • Bekervoetbal
  • Competitie 2007 - 2008 (deel 1)
  • Toernooi Lichtervelde
  • Toernooi Zarren
  • Toernooi Ruddervoorde
  • Favoriete ploeg
  • Favoriete speler
  • Hobby's
  • Mijn ploeg in 2007 - 2008
  • SK TORHOUT
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    WEST-VLAAMSE VOETBALPLOEGEN:
  • Club Brugge
  • Cercle Brugge
  • KSV Roeselare
  • Zulte Waregem
  • KV Kortrijk
  • KM Torhout
  • KV Oostende
  • RC Waregem
  • SC Wielsbeke
  • SK Eernegem
    SNELNIEUWS
    SPORTPLEZIER MET SIMON
    SIMON DEMEYERE - ° 01/09/1999 - PIPOLIC (Lichtervelde)
    Ik heet u van harte welkom op mijn blogsite. Ingevolge terugkerende blessures ben ik (voorlopig) afgeschreven voor het voetbal. Gelukkig heb ik een nieuwe uitdaging gevonden: tafeltennis. Vanaf september '11 speel ik competitie voor de Lichterveldse pingpongclub Pipolic in afdeling 5D.
    03-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10de week competitie tafeltennis
    03/12/2011: op verplaatsing tegen Menen D

    Nadat ik vorige week mijn vuurdoop kreeg in 2de provinciale B, was ik vandaag opnieuw van de partij in 5de provinciale D.

    Robin mocht voor het eerst met Pipolic meespelen. Onze tegenstanders waren 3 E6'en en 1 NG. Reeds van bij de opwarming ging ik er vanuit dat ik 2, misschien wel 3 matchen kon winnen.

    - wedstrijd 1 tegen Vlaminck Jeroen (E6): 1-3
    - wedstrijd 2 tegen Logie Kwinten (NG): 3-0
    - wedstrijd 3 tegen Soenens Frederik (E6): 0-3
    - wedstrijd 4 tegen Laruweere Tom (E6): 3-0

    Tijdens mijn 1ste wedstrijd schoot ik het snelst uit de startblokken. Ik kwam 1 set voor, maar daarna kwam Jeroen meer in de wedstrijd. In de volgende sets moest ik telkens de duimen leggen. Deze speler was nochtans te pakken. In de terugronde zal ik proberen revanche te nemen.

    Tegen Kwinten kwam ik nooit in de problemen. 3-0 was de logische uitslag.

    0-3 tegen Frederik lijkt misschien een zware nederlaag, maar dat was het absoluut niet. Ik moest niet echt onderdoen. Een van de sets eindigde zelfs op 10-12. Het was de eerste keer dat ik geen enkele set tegen een E6 kon winnen. Deze 19-jarige heeft momenteel 14 van de 17 wedstrijden gewonnen tegen een E6. Een sterke E6 dus. Dit belooft voor de toekomst.

    Tegen de beter gerangschikte Tom wou ik absoluut niet verliezen. Ik bleef geconcentreerd en kon hem inpakken met 3-0.

    Op de 1ste wedstrijd na ben ik tevreden over mijn resultaten van vandaag. Tegen Jeroen had er absoluut meer in gezeten.

    Pipolic verloor met 13-3.





    26-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9de week competitie tafeltennis

    26/11/2011: op verplaatsing tegen Zandvoorde D

    Vermits we in 5de provinciale D bye waren, mocht ik bij afwezigheid van een aantal spelers, mijn debuut maken in 2de provinciale B. De tegenstanders waren niet van de minste. We moesten het opnemen tegen leider Zandvoorde D. Wetende dat ik tegen 2 C2's, 1 C4 en 1 D4 moest spelen, ben ik dan ook zonder de minste verwachtingen mee op verplaatsing getrokken. Telkens met 0-3 verliezen ware een logische uitslag.

    - wedstrijd 1 tegen Janssens Evi (C2): 0-3
    - wedstrijd 2 tegen Christiaens Jurgen (C2): 0-3
    Mijn doel was om tegen een van de C2's eens 5 punten in een set te scoren. Daar ben ik wonder bij wonder in geslaagd, ook al speelden ze misschien niet voor de volle 100% door.

    - wedstrijd 3 tegen Janssens Patrick (C4): 0-3
    In deze wedstrijd slaagde ik er in om een set met 9-11 af te sluiten. Voor mij was dit een overwinning waard, ook al dient dezelfde opmerking als bij de vorige 2 wedstrijden gemaakt te worden.

    - wedstrijd 4 tegen Legein Pieterjan (D4): 1-3
    De 1ste set verloor ik, maar ik slaagde er in om de 2de set te winnen. Ook in set 3 en 4 moest ik niet echt onderdoen. Het klasseverschil was in vergelijking met de vorige wedstrijden niet zo groot.

    Volgend seizoen zou ik in staat moeten kunnen zijn om de schade meer te beperken. Het was een leuke ervaring om eens in 2de provinciale te mogen meespelen.

    Pipolic verloor met 14-2.


    20-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Provinciaal Criterium Klassementenreeksen WVL op zondag 20 november 2011 te Schiervelde (Roeselare)

    Vandaag verwachtte ik enorm veel van dit criterium. Eindelijk kon ik mij nog eens meten met de andere NG's.

    In de poules mocht ik 5 wedstrijden spelen. Mijn tegenstanders: De Rodder Elias (Paletje), Marten Nick (Brugge), Desmet Ewout (Brugge), Vanhoutte Henri (Waregem) en Declercq Emiel (Meulebeke). Tegen Ewout won ik met 3-1, tegen de anderen telkens met 3-0.

    Als 1ste van mijn poule mocht ik de kwartfinale spelen. Daar won ik gemakkelijk met 3-0 tegen Simoens Wout (Wielsbeke).

    Nu volgde de halve finale. Ik moest het opnemen tegen een sterke Jens Vandevoorde (Cadet). Hij was wel een kop groter, maar ik moest zeker niet onderdoen. Ik kwam 1-0 voor, maar hij kon gelijk maken. Elke set was op het scherp van de snee. De 3de set won ik opnieuw, maar in de 4de set moest ik opnieuw de duimen leggen voor Jens. De belle beloofde een triller van formaat te worden. Spijtig genoeg verloor ik deze laatste set met 9-11. Uiteraard was ik enorm ontgoocheld. Het was dit seizoen nog maar mijn allereerste verliespartij tegen een NG. Dit is absoluut geen schande.

    Hiermee werd ik 4de op 30 deelnemers.


    19-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8ste week competitie tafeltennis
    19/11/2011: bye

    12-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de week competitie tafeltennis
    12/11/2011: thuis tegen Houthulst G

    Tot op heden had Houthulst G nog geen enkel punt verloren. Torenhoog favoriet dus om kampioen te worden. Ik wist dat ik vandaag blij ging mogen zijn indien ik 1 wedstrijd zou kunnen winnen. 

    - wedstrijd 1 tegen Bohez Marc (E6): 1-3
    - wedstrijd 2 tegen Deramaut Tonny (E6): 1-3
    - wedstrijd 3 tegen Pattyn Nico (E0): 0-3
    - wedstrijd 4 tegen Cordy Mike (E6): 3-1

    Tegen zegekoning Marc Bohez moest ik zeker niet onderdoen. Hij kwam dan misschien wel voor, maar toch kon ik ook een set winnen. Zijn ervaring en kalmte deed me uiteindelijk de das om. Het was zeker een haalbare kaart. De volgende keer beter.

    Tonny daarentegen had op de beslissende momenten het geluk aan zijn zijde. 'Zwijnen' bij de vleet. Dat maakt nu eenmaal deel uit van de sport. Ook al kon ik een set winnen, toch was ik content dat deze match afgelopen was.

    Tegen Nico wist ik sowieso dat ik geen schijn van kans zou hebben.

    Mike daarentegen had tijdens zijn 3de wedstrijd tot het uiterste moeten gaan. De vermoeidheid speelde hem duidelijk parten. Ik kwam vlot 2-0 voor. Hij kon nog milderen tot 2-1, maar tijdens de 4de set liet ik de zege niet meer uit mijn handen ontglippen.

    Helemaal tevreden ben ik niet. Er zat duidelijk meer in. Tijdens beslissende momenten moet ik leren mijn concentratie te behouden en mijn kalmte te bewaren.

    Houthulst G won met 2-14.

    06-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Provinciaal Criterium Leeftijdsreeksen WVL op zondag 6 november 2011 te Schiervelde (Roeselare)
    Ik wist dat ik vandaag voor een enorm moeilijke opdracht stond. Mijn tegenstanders:

    - wedstrijd 1 tegen Vervaeke Stef (D4): 0-3
    - wedstrijd 2 tegen Counye Dylan (E2): 0-3
    - wedstrijd 3 tegen Vanoverbeke Anton (E6): 1-3
    - wedstrijd 4 tegen Azzabi Baderdean (NG): 3-0
    - wedstrijd 5 tegen Algoet Lenny (NG): 3-0

    Tegen Stef werd ik meteen met mijn neus op de feiten gedrukt. Tijdens de 2de set kon ik enkel de schade beperken tot 10-12.

    Dylan was volgens mij een haalbare kaart. Helaas had hij af en toe het geluk aan zijn zijde door op beslissende momenten met een 'zwijn' uit te pakken.

    Van de wedstrijd tegen Anton had ik veel meer verwacht. Tijdens de 1ste set was mijn concentratie totaal zoek. Toch slaagde ik er in om 1 set te winnen. Tijdens de 4de set was het zeer spannend, maar helaas moest ik ook deze set aan mijn tegenstander laten.

    De 4de en 5de wedstrijd won ik telkens overtuigend met 3-0.

    05-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de week competitie tafeltennis
    05/11/2011: op verplaatsing tegen Easypay D

    We konden slechts met 3 spelers de verplaatsing maken. Jasper moest helaas wegens een blessure forfait geven. We speelden tegen 2 NG's en 2 E6'en. 

    - wedstrijd 1 tegen Simon Devlieghe (NG): 3-0
    - wedstrijd 2 tegen Jurgen Desmet (NG): 3-0
    - wedstrijd 3 tegen Tim Vanloocke (E6): 3-0
    - wedstrijd 4 tegen Robin Rosseel (E6): 3-0

    In tegenstelling tot hetgeen de uitslag doet vermoeden, had ik het niet zo gemakkelijk tegen Simon Devlieghe. Ik won de 3 sets telkens tamelijk nipt. 

    De 2de wedstrijd had ik het duidelijk gemakkelijker. Ook nu werd het 3-0.

    De wedstrijd tegen Tim was een grote test voor mij. De laatste 2 weken was ik sterk bezig, maar tegen een E6 spelen is nog altijd iets anders dan tegen een NG spelen. Ik begon het sterkst aan de wedstrijd. De 1ste set was dan ook voor mij. In set 2 kwam ik 4-0 achter, ook al omdat ik iets te veel fouten maakte. Toch kon ik ook deze set nog winnen. Set 3 ging iets vlotter en die won ik dan ook.

    Ik keek vooral uit naar de wedstrijd tegen Robin. Ik speelde tegen hem zonder de minste twijfel mijn sterkste wedstrijd van de dag. Ik had absoluut geen last van de zenuwen. In de beginfase was mijn foutenlast ook beduidend minder. 1-0 was dan ook een goede start. Tijdens set 2 iets meer fouten, maar ook nu kon ik het opnieuw afmaken. Ook tijdens deze match slaagde ik er in om geen enkele set prijs te geven.

    Uiteindelijk verloor Pipolic met 10-6. 

    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeugdliga tafeltennis op zondag 23 oktober 2011 te Schiervelde (Roeselare)
    Ik mocht 8 wedstrijden spelen. Het waren allemaal NG's:

    Mathys Juul (Tielt), Vanstechelman Nick (Zandvoorde), Prouvost Geoffrey (Green Earth Iep), Wang Vital (Roeselare), Azzabi Baderdean (Oostende), Alleweireldt Niels (Oostduinkerke), Desmet Axelle (Lauwe) en Min Jou Jens (Izegem). 

    Tegen Geoffrey had ik het knap lastig. Ik kwam 1 set voor, maar hij kon gelijk maken. De wedstrijd kon ik uiteindelijk met 3-1 winnen.

    Ook Niels was een te duchten tegenstander. Hij maakte af en toe heel knappe punten. Toch kon ik met 3-0 winnen.

    De overige 6 wedstrijden won ik eveneens met 3-0.

    Voor mij was het in ieder geval een zeer geslaagd toernooi.

    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de week competitie tafeltennis
    22/10/2011: op verplaatsing tegen Roeselare F

    1 van de 4 tegenstanders, Vandurme Niels, had forfait gegeven. De 3 anderen waren NG's.

    - wedstrijd 1 tegen Wang Vital (NG): 3-0
    - wedstrijd 2 tegen Roels David (NG): 3-2
    - wedstrijd 3 tegen Wang Max (NG): 3-0

    Tegen de broertjes Wang ging het tamelijk vlot, maar tegen David was het bibberen geblazen tot het allerlaatste punt. De 1ste set nam ik voor mijn rekening, maar mijn tegenstander slaagde er in om de stand gelijk te brengen. Meer zelfs, na set 3 was ik op achtervolgen aangewezen. Gelukkig kon ik de stand terugbrengen op 2-2. Tijdens de belle was ik enorm geconcentreerd en kon ik vooralsnog de overwinning mee naar huis nemen.

    We wonnen de match met 4-12.



    16-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mini-Jeugdliga 1 te Lauwe
    16/10/2011: Mini-Jeugdliga 1 te Lauwe

    In allerlaatste instantie heb ik mij ingeschreven om vandaag aan de Mini-Jeugdliga 1 te kunnen deelnemen.

    Ik mocht 8 wedstrijden spelen. Al mijn tegenstanders waren NG's: Godderis Fien (Lauwe), Vlieghe Warre (Izegem), Verbiese Eli (Green Earth Iep),  Bisschop Siemen (Lauwe), Verhamme Michiel (Lauwe), De Kerpel Britney (Green Earth Iep), Declercq Emiel (Meulebeke) en Gadeyne Laura (Eernegem).

    Ik slaagde in mijn opzet om alle wedstrijden met 3-0 te winnen. Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn toernooi.

    08-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4de week competitie tafeltennis
    08/10/2011: thuis tegen Gullegem M

    We moesten aantreden tegen 3 NG's en 1 E6:

    - wedstrijd 1 tegen Dewaegenaere Tom (NG): 3-0
    - wedstrijd 2 tegen Decottignies Filiep (NG): 3-1
    - wedstrijd 3 tegen Messely Frederik (E6): 3-0
    - wedstrijd 4 tegen Lips Arne (NG): 3-0

    Tijdens de 1ste wedstrijd kwam ik moeilijk op dreef. De 1ste 2 sets won ik nipt. Tijdens de 3de set kon ik de klus snel klaren.

    Tegen Filiep Decottignies kwam ik snel 1-0 voor, maar na een discutabel punt verloor ik mijn concentratie zodat mijn tegenstander de stand in evenwicht kon brengen. Daarna duwde ik nog wat op het gaspedaal en won ik met 3-1.

    De volgende wedstrijd was op papier de moeilijkste. Ik moest nl spelen tegen een E6. Al vlug bleek dat ik veel te sterk was voor mijn tegenstander. Mijn opzet was zeer goed. Frederik sloeg de bal in veel gevallen in het net. 3-0 was een complete verrassing voor mij.

    Met enorm veel vertrouwen speelde ik mijn vierde en laatste wedstrijd. Met 3-0 behaalde ik meteen mijn allereerste 4 zeges tijdens een speeldag.

    We wonnen de match met 9-7.

    01-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3de week competitie tafeltennis
    01/10/2011: op verplaatsing tegen Gullegem K

    We moesten aantreden tegen 4 E6'en:

    - wedstrijd 1 tegen Huinen Alexander (E6): 2-3
    - wedstrijd 2 tegen Beyls Jintl (E6): 1-3
    - wedstrijd 3 tegen Mestdagh Henri (E6): 3-1
    - wedstrijd 4 tegen Deraedt Thomas (E6): 1-3

    Ik wist dat het vandaag alles behalve gemakkelijk zou worden.
     
    De 1ste wedstrijd leek ik de klus snel te kunnen klaren. Ik kwam nogal gemakkelijk 0-2 voor, maar dan begon de motor te sputteren. Mijn concentratie leek volledig weg en niets lukte nog. Net als vorige week moest ik tijdens de belle opnieuw het onderspit delven.

    Tegen Jintl begon ik opnieuw goed. Ik kwam 1-0 voor, maar daarna was mijn pijp uit.

    De 3de wedstrijd kwam ik 2-0 voor. Mijn tegenstander kon milderen tot 2-1, maar dit keer kon ik wel de klus klaren.

    Thomas Deraedt was geen onbekende voor mij. Vorig jaar verloor ik nog kansloos met 3-0 in Schiervelde. Dit keer kon de uitslag alle kanten uit. De 1ste set kon ik heel goed volgen. Ik verloor nipt met 10-12. De 2de set even spannend, maar dit keer won ik met 14-12. Tijdens set 3 was ik kansloos, maar tijdens set 4 vocht ik als een leeuw. Uiteindelijk verloor ik deze set nipt. Deze wedstrijd was hoe dan ook mijn beste wedstrijd van de dag.

    Alle 4 mijn tegenstanders speelden reeds vorig jaar competitie. 1 overwinning is misschien niet helemaal zo slecht, maar toch had ik de 1ste wedstrijd niet meer uit handen mogen geven. Mijn concentratie behouden is hoe dan ook een punt waar ik nog heel wat zal moeten aan werken. Tijdens elke wedstrijd heb ik minstens 1 set gewonnen, wat er op wijst dat alle wedstrijden die ik tot nu toe gespeeld heb, eigenlijk alle kanten uit konden.

    We verloren de match met 5-11.

    24-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2de week competitie tafeltennis
    24/09/2011: thuis tegen Meulebeke I

    Vandaag kreeg ik mijn vuurdoop in de tafeltenniscompetitie. Een groot vraagteken dus. We moesten aantreden tegen 2 NG's en 2 E6'en:

    - wedstrijd 1 tegen Vandeweghe Michiel (NG): 3-0
    - wedstrijd 2 tegen Noppe Jarno (NG): 3-0
    - wedstrijd 3 tegen Lambrecht Daan (E6): 2-3
    - wedstrijd 4 tegen Vanoverbeke Anton (E6): 2-3

    Tegen de NG's won ik vlot met 3-0.

    Tegen de boomlange Daan Lambrecht kwam ik voor met 1-0. Hij kon terugkomen en in de belle moest ik uiteindelijk de duimen leggen. De vermoeidheid speelde me vooral parten tijdens de 5de en beslissende set.

    Tegen Anton Vanoverbeke leek ik gemakkelijk de overwinning te behalen. Ik kwam 2-0 voor, maar hij vocht terug. Uiteindelijk verloor ik na 5 sets.

    Al bij al kan ik terugkijken op een geslaagd competitiedebuut. Bij momenten speelde ik zeer goed, maar eenmaal de tegenstander aan een inhaalrace begon, bleef ik wellicht niet genoeg geconcentreerd. Volgende keer beter.

    We verloren de match met 5-11.

    17-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1ste week competitie tafeltennis
    17/09/2011: bye

    30-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen 30/07/2011 zomercriterium te Bredene
    1ste wedstrijd tegen een B4: 0-3 (9-18, 10-18, 15-18)

    2de wedstrijd tegen een C4: 0-3 (12-16, 10-16, 12-16)

    3de wedstrijd tegen een E2: 1-3 (11-7, 9-11, 6-11, 14-16)

    4de wedstrijd tegen een C2: 0-3 (11-17, 10-17, 13-17)

    5de wedstrijd tegen een D6: forfait van de tegenstander

    23-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen 23/07/2011 zomercriterium te Bredene
    1ste wedstrijd tegen een B4: 0-3 (13-18, 12-18, 15-18)

    2de wedstrijd tegen een D0: 0-3 (8-15, 10-15, 12-15)

    3de wedstrijd tegen een E4: 1-3 (5-11, 11-8, 6-11, 2-11)

    4de wedstrijd tegen een C2: 1-3 (15-17, 17-12, 13-17, 14-17)

    5de wedstrijd tegen een D6: 1-3 (11-14, 14-10, 13-15, 6-14)

    16-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen 16/07/11 zomercriterium te Bredene
    1ste wedstrijd tegen een B4: 0-3 (14-18, 8-18, 11-18)

    2de wedstrijd tegen een C6: 0-3 (7-16, 10-16, 13-16)

    3de wedstrijd tegen een E2: 0-3 (7-11, 5-11, 11-13)

    4de wedstrijd tegen een C2: 0-3 (11-16, 9-16, 12-16)

    5de wedstrijd tegen een D6: 1-3 (14-7, 9-14, 11-14, 6-14)

    09-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen 09/07/11 zomercriterium te Bredene
    1ste wedstrijd tegen een B4: 0-3 (12-18, 9-18, 14-18)

    2de wedstrijd tegen een C6: 0-3 (8-16, 7-16, 11-16)

    3de wedstrijd tegen een E0: 1-3 (11-9, 6-11, 6-11, 7-11)

    4de wedstrijd tegen een C2: 0-3 (14-17, 15-17, 14-17)

    5de wedstrijd tegen een D6: 2-3 (12-14, 10-14, 14-12, 16-14, 5-14)

    08-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomercriterium te Bredene

    Tijdens de zomervakantie neem ik 4 zaterdagen deel aan het zomercriterium tafeltennis te Bredene : 09-16-23 en 30 juli 2011 telkens om 14.00 uur in het "Sportcentrum Ter Polder" te Bredene, Spuikomlaan 21. Per wedstrijdtafel wordt één poule van zes spelers voorzien. Ik neem deel zonder de minste verwachtingen. Ik wil vooral veel bijleren en ervaring opdoen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kalender tafeltenniscompetitie 2011-2012 afdeling 5D


    24-09-11   19:00   Lichtervelde D   -   Meulebeke I

    01-10-11   14:30   Gullegem K   -   Lichtervelde D

    08-10-11   19:00   Lichtervelde D   -   Gullegem M

    22-10-11   15:00   Roeselare F   -   Lichtervelde D

    05-11-11   15:00   Easypay D   -   Lichtervelde D

    12-11-11   19:00   Lichtervelde D   -   Houthulst G

    26-11-11   19:00   Lichtervelde D   -   Lauwe K

    03-12-11   19:00   Menen D   -   Lichtervelde D

    10-12-11   19:00   Lichtervelde D   -    Izegem C

    21-01-12   14:30   Meulebeke I   -   Lichtervelde D

    28-01-12   19:00   Lichtervelde D   -   Gullegem K

    04-02-12   14:30   Gullegem M   -   Lichtervelde D

    18-02-12   19:00   Lichtervelde D   -   Roeselare F

    03-03-12   19:00   Lichtervelde D   -   Easypay D

    10-03-12   14:00   Houthulst G   -   Lichtervelde D

    24-03-12   15:00   Lauwe K   -   Lichtervelde D

    14-04-12   19:00   Lichtervelde D   -    Menen D

    21-04-12   19:00   Izegem C   -   Lichtervelde D




    Foto

    Gastenboek
  • Leuk blogje Simon
  • groetjes
  • coole blog
  • WAUW
  • gewonnen tegn zwevezele

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    INTERESSANTE LINKS
  • Afgelasting voetbalwedstrijden
  • Voetbaluitslagen diverse competities
  • K.FC Lichtervelde
  • U11 K.FC Lichtervelde
  • Provinciaal voetbal

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    NIET-WEST-VLAAMSE VOETBALCLUBS:
  • Standaard
  • Anderlecht
  • Germinal Beerschot
  • AA Gent
  • Charleroi
  • Westerlo
  • Genk
  • Moeskroen
  • Lokeren
  • KV Mechelen

    BUITENLANDSE VOETBALCLUBS:
  • Real Madrid
  • FC Barcelona
  • Manchester United
  • Manchester City
  • PSV
  • Ajax
  • AC Milaan
  • Inter Milaan


  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs