Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Sus Govaerts: Lopen
  • Matthias Govaerts: Voetbal
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Inhoud blog
  • BK 2009
  • Crosstube
  • WK Cyclocross Hoogerheide 2009
  • WK Mendrisio 2009
    Zoeken in blog

    Wielrennen
    Alles over wielrennen
    25-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK Mendrisio 2009
    De doorsnede van het parcours:

    Zoals je kan zien zal het geen WK voor sprinters worden, want er zullen 4.655 hoogtemeters moeten overwonnen worden verdeeld over 19 ronden van 13,8km. De dames daarentegen moeten 9 ronden afleggen en 2.205 hoogtemeters overwinnen. De mannen U23 moeten 13 ronden afleggen en 3.185 hoogtemeters overwinnen.
    De uiteindelijke winnaar zal iemand zijn met zeer goede klimmercapaciteiten. Bij de Belgen twijfelt men of Tom Boonen daar wel iets kan gaan doen als er meer dan 4.500 hoogtemeters moeten overwonnen worden, want dat is niet 1 keer maar zeker 3 keer de hoogtemeters van de beklimmingen van de Ronde van Vlaanderen. Én ze zijn hoger en langer, want het zijn minder beklimmingen per ronde, maar meer hoogtemeters.

    De doorsnede van de Ronde van Vlaanderen:

    25-11-2008 om 20:11 geschreven door rsca21  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 12/01-18/01 2009
  • 24/11-30/11 2008

    Blog als favoriet !

    Welkom op mijn blog! Ik hoop dat je het een leuk blog vind!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs