Foto
Inhoud blog
  • Foto's verdwenen
  • Jef Van den Broeck - Overlijdensbericht.
  • Foto's Geert Maeren
  • Het begin.
  • Foto's ingezonden door Christine Vanthuyne
    Vragen
     Reac-
    ties

     
    Gastenboek
  • Monika Delaere
  • Contactgegevens
  • Kalle
  • op foto uit het archief
  • Jeugd jaren in Siegen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten

    Over mijzelf
    Ik ben Herman Moons, en gebruik soms ook wel de schuilnaam .
    Ik ben een man en woon in Leopoldsburg (België) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 26/07/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    PP Rubens Siegen

    Secretariaat: reuniesiegen@live.com
    27-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Insturen foto's

    Foto's

    Personen die nog beschikken over foto's die verband houden met PP Rubens, mogen deze verzenden naar " hermanbuiten@gmail.com".
    De foto's zullen gepubliceerd worden volgens thema. (er zal een link geplaatst worden)
    Gelieve er rekening mee te houden dat U zich bij het verzenden automatisch akkoord verklaard met het openbaar maken van deze foto's.

    Reacties lezen?
    Klik op reageer (rechts onder)
     



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    10-02-2009
    Sneeuwklassen
    Hele leuke weblog en een prachtig initiatief!  De foto's van de sneeuwklassen zijn genomen op de Wank, van waaruit je een fantastisch zicht hebt op o.a. de Zugspitze en op Garmisch Partenkirchen. Dit is een van m'n beste herinneringen aan de school in Siegen. De leraar vooraan op de foto, is dit niet meneer Jacobi?
    Groetjes en tot in oktober!
    Mireille

    10-02-2009 om 14:58 geschreven door Mireille Mertens


    07-02-2009
    oktober 2009
    Heel leuk. Ik heb een paar jaren geleden nog een hele doos met klasfoto's gekregen van mijn moeder die destijds les gaf in de school. Ik sprokkel wat tijd de volgende dagen, euh, maanden.... en probeer die Siegen-doos te vinden.
    Fantastisch initiatief overigens. Ik probeer present te zijn op die nostalgiehappening in oktober.
    Groet nog!
    Dirk DE CEULAER



    07-02-2009 om 12:51 geschreven door Dirk DE CEULAER


    06-02-2009
    Naam van huismeester !
    De naam van de toenmalige huismeester was Paul Gottschalk. Grts... Patrick

    06-02-2009 om 16:11 geschreven door Van de gehuchte Patrick




    Link naar foto's (Aanklikken)
  • Geboortejaar '53
  • Geboortejaar '54
  • Geboortejaar '55
  • Geboortejaar '56
  • Geboortejaar '57
  • Geboortejaar '58
  • Lerarenkorps
  • Genummerde foto's
  • Volledig album
  • Laatst toegevoegde foto's

    Link naar foto's (Aanklikken)
  • Geboortejaar '59
  • Geboortejaar '60
  • Geboortejaar voor '53
  • Geboortejaar na '60

  • Interessante links
  • KA Bensberg
  • Museüm Soest
  • Site van de Ex-Neheimers
  • Basisschool IJzer Bensberg
  • Kamp Vogelsang
  • BSD Kazernes

  • Foto

    Klassenfoto's met ?
    Meer info gewenst. 

    Foto

    Foto

    Foto

    Socio-Culturele Activiteiten

    Foto

    Meisjesgidsen

    Foto

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs