Inhoud blog
  • eurosongpoll
  • Quizen maar!
  • eerste poll
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    Over mijzelf
    Ik ben meeus sara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam saartje94.
    Ik ben een vrouw en woon in Boutersem (belgiƫ) en mijn beroep is zit in het L.O..
    Ik ben geboren op 03/06/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen, lezen, muziek beluisteren, chatten, surfen,....
    showbizzpolls

    14-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eurosongpoll
    hoi allemaal,

    Wie vinden jullie dat ons land moet vertegenwoordigen op het eurosongfestival?

    Zet het antwoord bij reacties.
    doen!!!!!
    Wie en waarom???
    groetjes saartje94

    14-02-2006 om 19:11 geschreven door saartje94  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

    Archief per week
  • 13/02-19/02 2006
  • 09/01-15/01 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs