Inhoud blog
  • eurosongpoll
  • Quizen maar!
  • eerste poll
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fictiereeksen
    www.bloggen.be/fictier
    Over mijzelf
    Ik ben meeus sara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam saartje94.
    Ik ben een vrouw en woon in Boutersem (belgiƫ) en mijn beroep is zit in het L.O..
    Ik ben geboren op 03/06/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dansen, lezen, muziek beluisteren, chatten, surfen,....
    showbizzpolls

    11-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quizen maar!

    Hallo,
    Hier zijn een aantal quizvragen.
    Los ze op en zet ze bij de reacties.
    Ik zal je score op mijn blog zetten.

    VRAAG 1
    Hoeveel concerten staan er nu al vast voor Natalia en the pointer sisters
    a)  8
    b) 10
    c) 12

    VRAAG 2
    Op welke zender loopt op dit moment Mooi en Meedogenloos
    a) VTM
    b) VT4
    c) 5TV

    VRAAG 3
    De hoeveelste editie van het swingpaleis begint op vrijdag 13 januari?
    a) de  5de
    b) de 10de
    c) de  12de

    VRAAG 4
    Hoe noemt het dochtertje van Raf van Brussel?
    a) Sam
    b) Kim
    c) Bart

    VRAAG 5
    Hoe noemt het jongste dochtertje van Willy Somers?
    a) Luna
    b) Loeka
    c) Laura

    VEEL SUCCES!!!!!

    11-01-2006 om 00:00 geschreven door saartje94  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    10-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste poll
    Hallo iedereen,

    hier is mijn eerste poll:

    Welk liedje vonden jullie de beste zomerhit sinds 2000?
    a) pomp it up - Danzel
    b) light of my live - Belle Perez
    c) de vogeltjesdans - Dynamite
    d) Que Viva La Vida - Belle Perez

    Stemmen dus!!!!!!!!!!!!!!!
    2 Weken tijd
    zet ze bij de reacties

    10-01-2006 om 00:00 geschreven door saartje94  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)

    Archief per week
  • 13/02-19/02 2006
  • 09/01-15/01 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs