Foto
Welkom op mijn blog!
Gastenboek
  • hr Maaslands Volkslied
  • Amai seg, zeer mooie
  • groetjes
  • TOF
  • Hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Anita, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Anita.
    Ik ben een vrouw en woon in BILZEN (BELGIE) en mijn beroep is Zelfstandige.
    Ik ben geboren op 23/02/1961 en ben nu dus 63 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Muziek - Pannekoeken bakken -.
    Ik ben de vrouw van Serafijn. Ik heb samen met dochter Vanessa een broodjeszaak annex Cremerie en Pannenkoekenhuisje. Ik
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Welkom op de blog van Serafijn

    09-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09/01/2009 Prinsenkiezing Gellik
    Op vrijdag 09/01/2009 vond de prinsenverkiezing plaats in Gellik. Ook hier hebben we een optreden verzorgd voor een tot de nok gevulde zaal. Ambiance was verzekerd.













    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Serafijn Van Damme, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Seraf of Nosca.
    Ik ben een man en woon in Bilzen (België) en mijn beroep is Ambtenaar.
    Ik ben geboren op 20/09/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Muziek - paarden - Carnaval.
    Graag wil ik jullie door middel van mijn blogje de gelegenheid geven om mij wat beter te leren kennen. Ik ga u dan ook v
    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • De Porijkes
  • NSPV TONGEREN
  • 4party
  • prevaes partysite Lanaken
  • RIJKSWACHTNOSTALGIE

  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Inhoud blog
  • WEEKENDJE OOSTENDE
  • 14 november 2009 voor het goede doel
  • 11 november 2009 Opening carnaval Lanaken
  • EINDELIJK VAKANTIE
  • 18/07/2009 straatfeest

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    placora
    www.bloggen.be/placora
    Foto

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    WELKOM OP MIJN BLOG

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    Zoeken met MSN



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs