Rondvraag / Poll
welke brommer heb je het liefst ?
booster bw's
nitro
nitro jaguar
stunt
ludix
peugot fox
next generation
vespa
derbi
peugot speedfight
piaggio
Bekijk resultaat

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Foto
Foto
Foto
Foto
Hoofdpunten blog jonathan_jumpen
  • REVERZE 2007 OFFICIAL MIX (6 MIN.)
  • Dj Coone Intro @ reverze 2007
  • Jump Style .On Scene. http://t-family.skyblog.com
  • jonathan jumpen
  • legojump @ the oh!
    Laatste commentaren
    Mijn favorieten
  • scooter system
  • scootertuning
  • scooter-power
  • sp-parts
  • heavymotor
  • gmc-tuning
  • bcd-design
  • jrmotoren
  • str8-tuning
  • euroscooters
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Blog als favoriet !
    Zoeken met Google


    Foto
    scooter_tuning
    scooter-tuning
    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scooter audio-tuning

    schoon wooferkes

    24-06-2007 om 20:43 geschreven door scooter_tuning  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (184 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MBK Booster Spirit LC Heavy Motor

    trekt em goe ?

    24-06-2007 om 20:37 geschreven door scooter_tuning  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (274 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stuntjes met boosterke

    precies een goe boosterke

    24-06-2007 om 20:31 geschreven door scooter_tuning  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (157 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nitro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen nitro van m'n neef ( golden rox )

    24-06-2007 om 18:58 geschreven door scooter_tuning  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1417 Stemmen)



    Archief per week
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek
  • groetjes
  • prettige Paasdagen vanwege de dansers
  • fijn weekend
  • Tuning is altijd fascinerend.
  • ik wens je het allerbeste voor het nieuwe jaar 2008

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Inhoud blog
  • spirit lc de mimo
  • boosterke
  • tnt stuur
  • Scooter audio-tuning
  • MBK Booster Spirit LC Heavy Motor
  • stuntjes met boosterke
  • nitro

    welcome op mijn scooter site
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    evertsuitlaatklep
    www.bloggen.be/evertsu
    Over mijzelf
    Ik ben verschelde jonathan
    Ik ben een man en woon in dilbeek 1700 (belgie) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 27/04/1991 en ben nu dus 32 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: jumpeuh !! & me mijn boosterke rijde.

    Startpagina !

    Een interessant adres?

    Zoeken in blog


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs