Welkom op mijn blog!veel plezier aangeraden!!kenzo
Archief per week
  • 29/10-04/11 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    met welke beroemde dame of heer zou jij met willen zijn
    Hilary Duff
    Johnny Depp
    Jessica simpson
    Leonardo Dicaprio
    Nelly Furtado
    David Beckham
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    kenzottekeuh's plekskeuh
    t'plekskeuh
    18-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leden

    beste mensen
    als je lid wilt worden van deze site
    moet je iets sturen naar mijn e-mail adres
    vanlaekenkenzo@hotmail.com
    en dan kom je op de lijst te staan van leden
    ik heb het idee gekregen van Stephanie Simsek
    schrijf er ook bij dat het over dat van mijn site gaat he want anders weet ik niet
    over wat het gaat
    en schrijf ook je voornaam,achternaam en de schuilnaam
    (Naam):Kenzo Van Laeken(schuilnaam):kenzottekeuh

    18-07-2007 om 00:00 geschreven door kenzottekeuh  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    08-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lovetest


     

    type de naam van je lover en jezelf in en -calculate- hoe jullie kansen staan

    + =


    p.s ook je achternaam

    08-05-2007 om 18:59 geschreven door kenzottekeuh  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (28 Stemmen)
    06-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie lijnen voor op je website

    je mag ze kopieren

    cartoons/15.gif

    cartoons/19.gif

    cartoons/24.gif

    cartoons/26.gif

    cartoons/27.gif

     

    cartoons/28.gif

    cartoons/29.gif


    cartoons/30.gif


    cartoons/34.gif

    cartoons/41.gif

    cartoons/46.gif

    cartoons/47.gif

    cartoons/48.gif

    cartoons/49.gif
    cartoons/53.gif

    cartoons/54.gif

    cartoons/9.gif


    cartoons/alijn212.gif


    dieren/105.gif

    dieren/109.gif

    dieren/112.gif

    dieren/117.gif



    dieren/118.gif

    dieren/12.gif

    dieren/121.gif
    dieren/123.gif

    fantasie/1.gif

    fantasie/4.gif

    fantasie/8.gif

    feest/16.gif

    feest/2.gif

    glitter_lijnen/49.gif

    glitter_lijnen/45.gif

    glitter_lijnen/46.gif

    glitter_lijnen/47.gif

    glitter_lijnen/48.gif

    glitter_lijnen/Dividers5F107.gif

    glitter_lijnen/Trillye.gif

    glitter_lijnen/diddlelinekc.gif

    grijs/11.gif

    grijs/34.gif

    kleuren/14.gif

    liefde/13.gif

    liefde/18.gif

    liefde/22.gif

    liefde/6.gif

    liefde/alijn8.gif

    multicolor/19.gif

    multicolor/22.gif

    muziek/10.gif

    muziek/13.gif

    muziek/2.gif

    muziek/20.gif

    muziek/28.gif

    overig/13.gif

    overig/28.gif

    overig/36.gif

    06-05-2007 om 00:00 geschreven door kenzottekeuh  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (56 Stemmen)
    18-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn chatbox
    kenzottekeuh's chatbox
    dat is mijn chatbox

    klik hier onder er gewoon maar op
    <a href="http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox.php?name=kenzo" target="_parent">Klik hier om naar mijn chatbox te gaan</a>

    18-04-2007 om 19:09 geschreven door kenzottekeuh  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (10 Stemmen)
    04-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom


    hallo mensen ik ga mij even voorstellen
    ik ben kenzo ik woon in willebroek en ik zit in de school
    campus de vaart.
    ik heb o.a. nog 2 site's ga daar zeker eens ene kijken
    www.everyoneweb.com/kenzottekeuh
    www.bloggen.be/kenzottekeuh
    je kunt daar ook chatten
    op deze site staat het laatste nieuws van de week
    en kun je je ook inschrijven voor progamma's
    en je kunt hier ook chatten enz...enz...
    danku dat je even langs komt
    en neem gerust de tijd
    hier boven zie je het laatste nieuws van deze week:arrow
    p.s gelieve in mijn gastenboek te schrijven alvast bedankt

    04-04-2007 om 00:00 geschreven door kenzottekeuh  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (27 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.inschrijven progamma's

    NIEUWS VAN DEZE WEEK
    gezocht:beauty en de nerd ! VERLOPEN !
    beauty en de nerd zoekt kandidaten 
    schrijf je in op beautyendenerd@vtm.be
    of stuur naar:beauty en de nerd-postbus200-1800vilvoorde.
    en wie weet word jij de volgende winnaar van beauty en de nerd
    gezocht: de nieuwe mama
    de nieuwe mama zoekt nieuwe gezinnen
    voor het vierde seizoen
    de nieuwe mama,postbus 800,1800 Vilvoorde 1
    of denieuwemama@vtm.be
    gezocht:tmf zoekt zangtalenten
    TMF zoekt zangtalenten
    schrijf je tot 27 april in op www.tmf.be
    of schrijf naar tmf second chance,
    fabriekstraat 38,2547 Lint
    gezocht:Eén zoekt mensen met een fobie ! VERLOPEN !
    Eén zoekt mensen met een fobie
    zoals je schrik hebt van ietes van een hond bv
    of kleine ruimtes of grote hoogte
    bel naar 03/230.88.10 of mail naar oproep@een.be
    gezocht:avontuurlijke gezinnen voor toast kannibaal
    vtm zoekt avontuurlijke gezinnen voor toast kannibaal
    voor durvers hahahahah
    het moet een gezin zijn met minstens 2 kinderen raar maar waar
    leg kort uit waarom jullie mee willen doen
    en voeg er enkele gezinsfoto's toe
    stuur dit naar :VTM- toast kannibaal, postbus 350,
    1800 Vilvoorde 1.of naar toast@vtm.be
    gezocht:vtm en kanaaltwee en jim zoeken mensen voor promoteam
    ze zoeken vlotte en dynamische jongens en meisjes
    vul het inschrijvingsbrief in op de website van vtm,kanaaltwee of jim
    dat je er bij bent ontvang je een brief in je mailbox !eind mei
    je kan dan deze zomer promotie voeren op de grootste evenementen
    p.s als je je gaat inschrijven stuur het dan ook naar
    mijn mailbox dan weet ik of mensen dit gebruiken!




    04-04-2007 om 00:00 geschreven door kenzottekeuh  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)

    Inhoud blog
  • Foto's Tokio Hotel (NEW)
  • Within Temptation Foto's (NEW)
  • leden
  • lovetest
  • mooie lijnen voor op je website
  • mijn chatbox
  • welkom
  • inschrijven progamma's


    kenzo's Gastenboek
  • lijntjes
  • i love you
  • Hallo,
  • effe een berichtje voor jou! :D
  • cool blog! btw leuke site lines ook!

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Welkom op mijn blog!
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • everyoneweb.com/kenzottekeuh
  • webpet.nl
  • clipjes.nl
  • everyoneweb.com/theplaceofeverything

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jojo91
    www.bloggen.be/jojo91
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marije
    www.bloggen.be/marije
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    georgesds
    www.bloggen.be/georges
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    karnaval
    www.bloggen.be/karnava
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    patrickzelzate
    www.bloggen.be/patrick
    Over mijzelf
    Ik ben kenzo, en gebruik soms ook wel de schuilnaam kenzottekeuh.
    Ik ben een man en woon in Willebroek (belgie) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 17/02/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chatten,buiten spelen enz....
    ik ben een dierenvriend ik heb zelf ook veel dieren ik zal ze even opnoemen ik heb 2 konijnen,7 fazanten,3 kippen,4 kuif
    Startpagina !


    Zoeken in blog


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Laatste commentaren
  • zzaalliigg!! (xenia)
        op lovetest
  • leuke blog! (floria)
        op mooie lijnen voor op je website

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs