Inhoud blog
  • missen
  • een nieuw begin!
  • winst
  • WINST
  • Zoeken met Google


    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Laatste commentaren
  • goe gedaan (martha)
        op WINST
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Categorieën
  • we are lokeren (7)
  • Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Archief per week
  • 06/10-12/10 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
    Hoofdpunten blog vcsrcol5a
  • Oudercontact juni
  • oefenvragen examen wero deel 2
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    THE FOOTBALL KILLERS

    02-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUW!!!!!!!
    hey tis met tibo 
    ik heb vandaag heel de blog opgeknapt alle berichten verwijdert 
    nu  gaan er zich afvragen WRM ??? Omdat er een nieuw voetbalseizoen aankomt !
    ik en firdaus zijn alles aan het klaarmaken + informatie opstelling en transfer en speeldagen 
    ga ik of firdaus er nog allemaal opzetten !!!! dus wees gerust ! IK HEB ER ALVAST ZIN IN !!!!!!!!!!!!!!!!


    NOG EEN FIJNE VAKNTIE TOEGEWENST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    MVG FC DE BESTE (ps: splers mail naar ons al je pijn hebt dan weten we da voor de opstelling email: tibo.dierynck@gmail.com of firdaus.samim@vcsr.be of kapitein.debeste@gmail.com ) kies ereen BYE

    02-08-2013 om 00:00 geschreven door debeste  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:we are lokeren


    Rondvraag / Poll
    wie word de nieuwe kapitein
    olivier
    klaas
    tibo
    firdaus
    achilles
    Bekijk resultaat



    Geef niet op,
    We vechten met zijn allen
    Toon inzet
    WIJ ZIJN EEN KLAS,EN VRIENDEN DUS GEEN RUZIE

    WE 
    WE!!!!!!!!!!   ARE !!!!!!!!!!! 
     FC DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  KRACHT,MOET,WIL,INZET DAN GERAAK JE ER !!!!!!



    FC de beste
    FOREVER

    email: 
    kapitein.debeste@gmail.com
    heb je vragen stuur het naar dat e-mail of tibo.dierynck@gmail.com
    of firdaus.samim@vcsr.be

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    wat wanneer

    wanneer match op andere dingen


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Foto



    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Dropbox

    lol


    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    myastheniagravis
    www.bloggen.be/myasthe
    Dropbox

    kom op




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs