Foto
Inhoud blog
  • Lief en leed
  • Emoties
  • Ik ook van jou
  • Een liefde voor taal
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Voor jou, de liefde, natuurlijk

    17-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lief en leed

    Op zoek zijnd naar de liefde en afscheid nemend van dat wat verloren is
    dragen we het leed van de liefde en worden toch zo vaak gedragen door het genot ervan

    17-12-2010 om 22:07 geschreven door SC  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emoties

    Emoties mysterieus als de lach van Mona Lisa & veranderlijk als de jaargetijden.
    Ze doen het hart soms dromen en gooien olie op een stervend vuur.
    Ik wil stil zijn, lachen, roepen, huilen .. maar houd het bij een zucht

    17-12-2010 om 21:53 geschreven door SC  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ook van jou

    Hij sprak
    "Van jou zal ik houden tot de dag niet meer bestaat door het ontbreken van de nacht"

    Zij liet hem eeuwig wachten op
    "Ik ook van jou"

    17-12-2010 om 21:51 geschreven door SC  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een liefde voor taal

    Laat me je beminnen in woorden 
      vertalen naar het blad
    en laat mij daarna toe 
    jou voor te lezen

    11-11-2010 om 00:00 geschreven door SC  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 13/12-19/12 2010
  • 08/11-14/11 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Inhoud blog
  • Lief en leed
  • Emoties
  • Ik ook van jou
  • Een liefde voor taal


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs