Inhoud blog
  • Januari - februari 2014
  • December 2013
  • November 2013 in vogelvlucht...
  • Long time no see...
  • Ylias' eerste, echte carnavalsfeestje
    Over mijzelf
    Ik ben Sandy
    Ik ben een vrouw en woon in Wakken (België) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 06/11/1980 en ben nu dus 43 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lezen, koken, met mijn lieve zoon en stiefdochter leuke dingen doen.
    Foto
    Gezinssamenstelling:

    Klein Ventje : 29/11/2008
    Klein Meiske : 23/09/1999
    Groot Meiske : 06/11/1980
    Groot Ventje : 12/04/1978

    Samen = Superformitastisch gezinneke



    Nachtkastboekjes:

    - Komt een vrouw bij de dokter - Kluun
    - De storm
    - De hel van '63


    I-podtunetjes:

    - Bløf
    - Maria Mena
    - 3FM foliekes (Ndl)
    Foto
    Foto
    Foto
    Ylias, held op kousenvoeten

    22-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's van de voorbije weken
    Wat zal de mama tevreden zijn als ze ziet dat groot ventje zijn vrije voormiddag gespendeerd heeft met het verkleinen van de foto's. Och wat vraagt ze er al lang om. Ze was zo trots op  haar eerste brood uit de oven (niet zo een bakmaschien) ;-) En ik kan beamen dat het lekker was en dat het nog steeds zo is. Allee de verse broden die ze steeds bakt he. Dat jullie nie denken dat we nog steeds van het allereerste brood eten.         Ook de patatjes dat ze via een of ander recept.(kookboek of medeblogster) heeft uitgeprobeerd waren schitterend.  Dus schattie hier zijn ze.
    De andere foto's spreken voor zich maar toch enige toelichting. Ik herinner me ook nog heel goed dat ik " ja ik " altijd gezegd heb, en ik citeer : mijn gasten krijgen nooit nen trommel of dergelijk iets. Al da lawijt. Einde citaat. En zoals jullie kunnen zien heb ik hier niks te zeggen he.
    Als die kleine vent of zijn zus met hun puppyogen kijken naar vader dan is hem verkocht. Wrm kunnen jullie da nie bij mama ivm het konijn dat jullie willen? Ons mama vergeet maar  klein dingetje. Ik ben wel het grootste slachtoffer van het muzikaal geweld he. Ik ben ofwel in de voormiddag of namiddag thuis met onze would be drummer.Heb zo stilletjesaan de indruk dat Ylias toch iets teveel meekijkt naar de dvd's van onze favo band. Voor degene die hem nog nie kennen: Bløf.
    Wat kijken we al uit naar het festival aan de zeeuwse kust in juni. Effe reclame: concert a sea op 17 en 18 juni op de brouwersdam. Met Bløf, anouk, De dijk, Ilse delange, The baseballs,Jacqueline govaert(krezip) en anderen. Feest verzekerd.  
    http://www.concertatsea.nl/concert-at-sea-festival-1718-juni-2011.html  
    Voor Groot ventje (ikke dus) zal het dit jaar toch ietsje anders zijn dan de voorbije edities. Moeder de vrouw gaat voor het eerst mee.
    Na drie jaren met maten op stap geweest te zijn zal dit toch wel een grote schok zijn.Gedaan met openlijk naar de dames te kijken  en onderling te als venten onder elkaar te zeggen " lekker ding" Alhoewel ons moederke daar niets op tegen heeft. Maar geef toe. Het is toch anders he venten onder elkaar? Of doen jullie dames da mss niet?? Miljaar, blijkbaar wijk ik toch wel ver af he van de de foto's. Wie had dit gedacht?  Waar het dus op neerkomt, Ylias waant zich de grote ster en opvalger van Norman Bonnink.( www.blof.nl of youtube) En vader is zijn rust kwijt. Voor de rest loopt alles op wieltjes. De fotoshoot is achter de rug, opendeurdagen schieten in gang en de rest komt wel goed of juist niet.
    Maar dat, dat vertel ik dan wel een andere keer. ;-)















    22-04-2011 om 12:20 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wel tijd, geen zin... en omgekeerd...
    Ken je dat, die spreuk van: Als je tijd hebt, heb je geen zin en als je zin hebt, heb je geen tijd?
    Wel, dat was eigenlijk wat me de laatste weken zo een beetje aan het achtervolgen was.
    Op bepaalde dagen schoten er tientallen "schone stukskes" op in mijn hoofd, maar vond ik de tijd niet om deze op tinternet te gooien.
    Op andere dagen zeurde Ventjelief mij serieus aan mijn hoofd, maar vond ik in de verste verte totaal geen interessante zaken om over te schrijven.

    Ons leven is er heden ten dage vooral eentje van aftellen geworden.
    Eerst en vooral tellen we af naar de opendeurdagen op mijn werk. Deze brengen altijd een massa werk met zich mee en dit betekent ook dat er vooral op de pc gewerkt moet worden. Na 8 uren achter dat tokkelmasjien heb ik hoegenaamd geen goesting meer om thuis dan ook nog eens een uitgebreide sessie bloglezen/schrijven te ondernemen.
    Volgend weekend, zijnde dus het paasweekend, is het eindelijk zover. De prijslijsten zitten zo goed als allemaal ineen, de toonzaal begint op iets te lijken, het stapeltje 'nog te verwerken' dreigt nog net niet om te vallen... M.a.w. het einde is nog helemaal niet in zicht.
    Maar, eerlijk gezegd heb ik het liever zo, dan dat ik heelder dagen met mijn vingers moet zitten draaien...

    We zijn ook volop aan het aftellen tot het plechtigecommuniefeest van ons grote. De mis nemen we er tegen ons gedacht bij, maar we worden beiden gesterkt door het feit dat het het laatste plechtigecommuniefeest wordt dat wij zullen meemaken. Onze zoon zal later namelijk zijn lentefeest doen, om allerlei verscheidene redenen... Dit plechtigecommuniegedoe werd ons ook opgelegd door de h(ex), dus mocht het aan ons gelegen hebben, dan deed dochterlief niet mee. Het enige wat die gasten immers interesseert is het feest en de bijhorende cadeautjes. Ze krijgen met zijn allen nog net geen braakneigingen als ze horen dat ze verplicht naar de kerk moeten...

    Als derde tellen we (allebei met een klein hartje hoor) ook af naar den 8sten juni. Voor mensen die het nog niet weten, dat is de dag waarop onze jongste kakkernest officieel tot de schoolgaande jeugd zal behoren. We zijn benieuwd...

    Momenteel zitten mijn 2 koters lekker gezellig samen in bad, maar ik vrees dat daar net even WO 3 aan het uitbreken is...
    Bij deze, even een snelle interventie van mijnentwege en tot de volgende!

    P.S.: Zie je wel, Vivache, we zijn der nog hé!

    18-04-2011 om 19:28 geschreven door sandy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op sterven na dood...
    Nee, nee, nee, we zijn nog niet dood.
    Nee, nee, nee, er is niets aan de hand.
    Ja, ja, ja, we hebben het momenteel superdruk.

    Vanwege: een naderend communiefeest, een kleine uitverkoop van goeds van onze kleinste spruit (geïnteresseerden kunnen altijd een mailtje sturen om een lijst te verkrijgen met de dingen die we tegen een scherp prijsje wegdoen...), een grote opendeur op moeder haar werk, aanslepende en vervelende rugpijnen bij de pater familias,...

    Belofte: Van zodra het mogelijk is enkele uitgebreidere blogpostjes plaatsen!

    Tijdspanne: ASAP!!!

    11-04-2011 om 12:32 geschreven door sandy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Bløf, van blog naar boek
  • Cas
  • Bløf

  • Archief per maand
  • 03-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs