Foto
Over mijzelf
Ik ben Manon
Ik ben een vrouw en woon in in het apenment van mama en papa (mijn koninkrijk) en mijn beroep is Fulltime entertainer.
Ik ben geboren op 24/07/2009 en ben nu dus 14 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Kwijlbellen blazen, flesje-drinken, tut uitspuwen (liefst vannal op de grond), slapen en naar het plafond lachen..
Inhoud blog
  • De schaamte... de schande...
  • Twee
  • Auauauwww !!!
  • Familieweekend
  • Twee maand
    Jongedame met allures vertelt

    12-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee

    Er is gisteren iets heel raars gebeurd. Mama stapte met mij op de arm ewwa rond in de slaapkamer. Ik had zoals gewoonlijk alleen maar interesse voor de kasten. Die vind ik al van sinds ik klein ben geweldig lachwekkend.
    Plots stond mama stil en ze zei "kijk eens Manon, wie is dat daar nu?"
    Ja duh... da was ze wel zelf è. Ongelooflijk hoe 'n domme vragen mijn mama soms kan stellen.
    Wat ik wel grellig vond, was dat ik haar stem achter mij hoorde, maar dat mama gewoon vlak voor mijne neus stond. En toen ik achter mij keek om te weten te komen waar die stem dan vandaan kwam, zag ik nog een 'mijn mama'. Hoe kan dat nu? Ik keek weer voor mij uit en toen... huh?????  
    "Wie is dat klein grut daar op de arm van MIJN mama?"
    Ik boog mij voorover om beter te kunnen kijken, kwam die tink ook met haar hoofd naar voor zeker. Ik kon zo de snottepieten in hare neus tellen... moest ik al kunnen tellen natuurlijk.
    Hoedanook, daar hing ik dan... in de onmogelijkheid om dat scharminkel weg te jagen, want mijn mama hield mij stevig vast en de andere 'mijn' mama hield die trut stevig tegen haar geklemd. Ikke trappelen om los te geraken en die trut eens ferm te bijten... moest ik al tandjes hebben natuurlijk. En zij maar trappelen om los te geraken en héél rap weg te lopen... moest ze al kunnen lopen natuurlijk. Gefrustreerd begon ik dat kind te bestuderen.
    Ze was duidelijk nog nat achter haar oren. Ze had nog ewwa melk op haar kin kleven... het had geen zicht !!! En die kleren  !!! Belachelijk gewoon. En dan dat gezicht... Wàt een jànnèt !!! Gelukkig ben ik wel knap en mooi. Dat zegt mijne papa toch.
    En dan zwaaide de andere 'mijn' mama naar ons en zei "daa-aaag Manon" en weg waren ze. En toen waren mijn mama en ik weer alleen. En kon ik ongestoord knap en mooi zijn.

    12-10-2009 om 00:00 geschreven door Manon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    10 weken oud. 59cm en 4kg990 pure knapheid
    Toen ik nog beebie was
    * gewicht 3kg590
    * lengte 50cm
    * diameter hoofd 30cm

    Archief per week
  • 18/01-24/01 2010
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Nog mensen op blog (en in mijn hartje)
  • Mijn mama
  • Mama van Thò-den en Ninke
  • Thò-den
  • Ninke


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs