Foto
Over mijzelf
Ik ben Declerck sammy
Ik ben een man en woon in Desselgem (Belgie) en mijn beroep is Machinebediender.
Ik ben geboren op 16/03/1971 en ben nu dus 53 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, organiseren en de jeugd aan het sporten zetten..
Getrouwd met Fabienne en 3 kinderen : Dylan(2001), Jordan(2003) en Shania(2006).Voorzitter van VACBL sedert 2001.Bestuur
Mijn organisatie's
  • Vrije AtletiekClub Beveren-Leie
  • Dwars door Waregem
  • Lid van ...
  • Vrije sporters federatie
  • sporta federatie
  • bevriende site
  • bloggen.be
  • wedstrijd dwars door Desselgem
  • website van atletiekclub brugge
  • blog van lid VACBL : Hans Detavernier
  • Blog van Sandra Cauwels - VACBL lid
  • website van VAD
  • website van AVI
  • website van Karel Man
  • tv-waregem met reportage over veldloop in Beveren-Leie
  • website Memorial Ivo Van Damme
    Best tijden :

    1km 02m56
    5km 15m23
    10km 31m26
    15km 49m43
    21km 1u10m11
    Foto
    Foto
    Foto
    de loper
    organisator
    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stageweekend

    He,

    Voor ik verteld van het stageweekend moet ik eerst nog enkele dagen invullen.
    vorige dinsdag : 7km rustige loop in 32m47s.
    woensdag : 10km rustig met 3 versnellingen over 300m op een stuk naar boven, langs de leie.
    donderdag en vrijdag rust, ja rust was het niet echt, alles klaarmaken om te vertrekken. Trofeeen verzamelen, kadoo's halen en laatste hand leggen aan weekend spel. Vrijdag namiddag vertrokken naar domein Westhoek in oostduinkerke.
    Na het avondmaal vertrokken voor een wandeling tot aan de zee. daarna een kwis samen gestoken door 2 leden van de club.
    De kwis stak goed in elkaar, maar sommigen wilden iets te ijverig winnen, waardoor het soms chaotich werd.
    Chapeau voor de mensen die het lei(ij)den, ze staken er veel werk in. Zaterdagmorgen 6u30 10km strandloop: benen voelden goed en ging mee met de eerste groep. Tijdens het terugkeren heb ik mee aan de kop gesleurd. Zaterdagnamiddag werd ons clubkampioenschap gelopen op een zwaar parcour over 6,5km. Na een blits start van sommige leden opteerde ik voor een rustige aanpak. Ik tracht een constante snelheid aan te houden zowel op als neer. Ik liep met een vrouw mee die aankwam na 3ronden en daarna moest ik er nog 2 alleen lopen. De 4 ronde had ik het even moeilijk om dat ik trachte ietsje vlugger na beneden te lopen maar ik bekocht dit naar boven. De laatste ronde was weer goed en ik eindigde in 28m33s. dit is bijna een minuut en 20s. sneller dan vorig jaar.

    zondagmorgen dan opnieuw gelopen zo een 6km. Door een verkrampte kuit ,van het vele dansen de avond voordien, moest ik vroeger terug keren. Dit is nog altijd beter dan terug te keren door een draaiende kop van het drinken of te blijven slapen zoals somigen gedaan hebben.

    Vandaag was ik te moe om maar een stap vooruit te zetten. moest reeds om 4uur op (om te werken/aanwezig te zijn)
    dus slaapwel .

    01-10-2007 om 19:54 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    25-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het trainingsbeest in mij wordt wakker.
    He, vandaag heb ik er een ferme lap opgegeven.
    Ik heb 1u18m37s gelopen op + 18 km. Ik liep van mijn huis langs de leie tot aan de brandweer van Harelbeke  en terug.
    Op mijn terugweg heb ik ook nog 2x het klimmetje gedaan In Beveren-Leie, van de leie naar de heerweg.
    1x  op de weg tot halverwege en terug en dan nog 1x op de weide naar boven en terug. Kwestie van mij voor tebereiden op de cross in Menen.
    Voelde wel op het einde mijn benen verkrampen. Zal deze namiddag afzien, 8u rechtstaan op mijn werk.
    Maar ja, als het trainingsbeest wakker is moet je hem laten loslopen!
    ciao.

    25-09-2007 om 11:56 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijd zwevegem

    Hallo,

    Ik zie dat ik vanaf woensdag niets meer aangevuld heb, dus bij deze.
    woensdag :5km inlopen daarna 6x 400m spurt en 2 km uitlopen
    donderdag : 10km rustige duurloop langs de leie.
    vrijdag rust. + clubvergadering
    zaterdag wedstrijd in Zwevegem over 5,5km. Gematigd tevreden, nam een héél vlugge start 1ste ronde aan 16km/u. en liep toen 5de. Moest de 2 de ronde heel wat gas terug nemen, om in de 3de ronde stand te kunnen houden op de 8ste plaats.
    Ik voel verbetering maar de eerste cross zal zeker nog niet denderend zijn. Is ook mijn parcour niet met dat stijl klimmetje in.
    Maar eerst nog veel trainen + ons clubweekend aan zee, om de conditie aan te scherpen.
    Vandaag ging het niet was het door de wind of lag het aan mijn zwaar weekend? liep maar 25min of 5km.

    tot de volgende.

    24-09-2007 om 12:13 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen training, maar vergadering

    He,
    gisterenavond in de gietende regen zo een 55min getraind was + 12,5km.
    Vandaag word het niets. Vanmorgen moeten werken en deze namiddag in de klas van mijn oudste zoon gezeten voor opendeurdag.
    Vanavond heb ik vergadering voor Dwars door Waregem, en vrijdag voor Vrije atletiekclub Beveren-Leie.

    En morgen zien we wel.

    doei.

    18-09-2007 om 17:27 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeps week over geslaan
    He,
    Ik heb vorige week wel degelijk getraind, maar kwam tijd te kort om dit in te geven.
    Korte schema van vorige week.
    Dinsdag 29m27s 6,5km
    woensdag 30m19s 6,5km
    donderdag 34m47s 8km
    vrijdag heb ik naar de memorial Van Damme geweest op de heizel.
    Ik moest er dienst doen op de perstribune. Wat hield dit in: broodjes bezorgen aan pers en daarna de uitslagen gaan halen op het secretariaat om ze rond te delen aan de pers op de tribune. Er was een strenge controle van de securetie, maar het was normaal met Prins Filip opde eretribune.
    Sprak eventjes met de polsstokspringster Yelena Isinbayeva, vriendelijke dame.
    Zaterdag gelopen in Aalter-poeke.
    5,5km in 21m25s was daarmee 6de op 34deelnemers.
    Het gaat de goede kant op , blijven trainen nu is de boodschap.
    Te beginnen vanavond met 13km op het gemak.
    doei.

    17-09-2007 om 15:47 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.druk

    He, hier ben ik nog eens.
    Zondag liep ik 2 toeren in de gavers = 10km
    De eerste toer op het gemak in groep, maar vond het ietsje te traag. Moet immers werken aan mijn snelheid.
    Heb dan maar de 2de toer door getrokken op mijn eentje. totaal 54min gelopen.
    Maandag rustdag.
    Dinsdag liep ik 12 km in de namiddag. Beging ging moeilijk maar na 7 km kwam ik er door en heb laatste km aan wedstrijd tempo gelopen.
    's avond had ik mijn eerste vergadering voor Dwars door Waregem 18-5-2008. Verkennende ronde om nieuwe ideeën uit te werken.
    Zijn op zoek naar een bandje die wil zorgen voor muziek aan aankomstplaats. Ook willen we voor animatie zorgen voor de jeugd.

    Woensdag clubtraining : Ik trainde de jeugd en liep mee 5 x 200m ik liep reeds van mijn huis naar de club + 4km + 2 rondjes nog rond de pleinen.
    = dan 5km.
    Vanavond zou ik een uurtje willen lopen, want morgen geen tijd.
    vrijdag heb ik om 14u een werkvergadering en 's avonds een vergadering met alle clubs van de vrije sporters in waregem en wij zijn gastheer.
    Dus dit moet ik ook nog voorbereiden + mijn vriend trouwd zaterdag en ik moet ook nog alles klaar leggen om zijn huis te versieren zaterdagmorgen. In de namiddag dan trouw kerk, daarna babyborrel van een clublid om dan naar het avondfeest te gaan van de trouw.
    Dus heb het heel druk, moet eigelijk ook nog clubblad maken, maar dat zal voor zondagavond zijn.

    06-09-2007 om 15:35 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rustige avondtraining

    Hallo,

    Door werkomstandigheden heb ik maandag en dinsdag niet gelopen.
    Woensdagavond na mijn werk rond 21u30 vertrokken om dwars door Desselgem een toertje van een 32min te lopen.
    Ik voelde dat het heel wat beter ging of zondag tijdens de wedstrijd. Ik weet nog altijd niet hoe ik zo slecht kon lopen.
    Lag het aan de vlugge start, het zwaar parcour of aan mijn uithouding. Of was het de drie samen. Tot aan km 4 was ik tevreden, en eigelijk is dit de afstand in de crossen. Dus moet ik gewoon verder trainen en nog enkele wedstrijden uitpikken om wedstrijd ritme op te doen.
    Misschien loop ik weer in Hamme dit weekend.
    We zullen nog wel zien, want het is ook het laatste weekend van de grote vakantie voor de kinderen. en misschien doen we nog een uitstap.
    Want zaterdag zit ik met 2 verjaardagsfeesten één in de namiddag en één 's avonds. Het word weer opletten geblazen voor mijn lijn.
    Ik ben nu al 3,3kg af gevallen en er moeten er nog 5kg af. Dit gaat niet zovlug of ik het gewild had.
    Ik hoop nu dat ik reeds 5kg af ben tegen de crossen. Want er komen nog zware weekends aan. Volgende week is weer van dat weer 2 feesten op één dag in de namiddag een babyborrel en 's avonds trouwfeest van mijn beste vriend Steven. Dat word de deuren sluiten.

    Zo zie je maar, het word niet gemakkelijk voor de volgende kilo's kwijt te geraken. er zal heel wat karater gevraagd worden van mijn. En dat is nu eens mijn zwakste punt als het op lekker eten aankomt.

    ciao.

    30-08-2007 om 10:47 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste stratenloop geen succes

    Hallo,
    Mijn eerste stratenloop is met een ontgoocheling afgelopen.
    Gisteren liep ik in Hamme de 'stijve laarsloop' 10km.
    Ik dacht dat ik reeds goed liep, altans op training.
    Dus ik starte tamelijk vlug, eerste 5km in 19m22s. Maar dan kreeg ik het moeilijk, zo moeilijk dat ik even moest wandelen en op adem komen.
    Met een slakke gangetje liep ik uit in 45m11s of maar aan 13,27km/u. Ik wist wel dat ik nog geen 15km/u kon lopen op 10km maar ik dacht toch zeker 14,5km/u te kunnen lopen. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik vorige week op training had toen ik 7km voluit liep. Het was wel een zwaar parcour met een nijdig klimmetje per ronde ( er waren 3 ronden).

    Ik eindigde 65 op 95 dln. Ik werd nog wel 20ste bij de -40jarigen. De eerste 15 kregen geld en ik kon nog een cool-max trui kiezen van Adidas.

    Wat een mooie prijs was. Overens waren het al mooie prijzen, mijn vrouw liep de ladiesrun en werd 8 ste seniore en kreeg 20 euro.

    Ik weet nu dat ik nog veel zal moeten trainen om toch goed aan de crossen te beginnen. De volgende keer zoek ik een kortere wedtrijd om eens mijn snelheid te testen. Misschien loop ik volgende week in poelkapelle maar dat is 12km er is enkel maar een korte van 2,5 km en dat is te heel kort.

    Deze week zal ik de eerste 2 dagen problemen hebben om te trainen, niet omdat het Waregem koerse is, maar ik heb maandag de nacht en dinsdag moet ik reeds de namiddag doen. Dus zal er niet veel van trainen in huis komen.

    ciao.

    26-08-2007 om 14:50 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.interval
    BONJOUR,

    Ik ga niet verder doen in het frans maar in het nederlands. ('t is nog een vakantie-tikje)
    Dinsdag heb ik 45min gelopen, er stond interval op het programma.
    eerste 10 min opwarmen daarna 5 x 3 min. snel en 3 min traag ( = 30 min.) en dan nog 5 min uitlopen.
    Bij de eerste keer snel had ik het moeilijk om te versnellen.( blijkbaar zat die 15 km van zondag nog in de benen!)
    Daarna ging het beter en beter, zogoed zelfs dat ik mij moest intomen tijdens de tragere minuten.
    Woensdag stond er niets gepland daar het clubtraining was en ik de jeugd trainde.
    Toch mee gedaan met de 10 à 11 jarigen. 5 x de grote ronde + 6x 60m sprint.
    Na de training had ik nog een korte vergadering met het bestuur. Onze cross werd vast gelegd op 24 februari 2008 in Beveren-Leie.
    Vandaag 50min rustig tempo. Morgen rustdag om zaterdag in Hamme te kunnen lopen.
    Tot volgende week.
    AU REVOIR.

    23-08-2007 om 15:44 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hersteltraining
    Na mijn zware training van gisteren stond er vanmiddag een rustige hersteltraining op het programma van een 1/2 uurtje.
    Gisteren voelde ik nog niets in mijn benen, maar vandaag was het anders. Ook speelde de wind mij parten op mijn tochtje.
    Morgen 10km lopen en woensdag rustig houden, want dan moet ik weer training geven aan de jeugd.

    20-08-2007 om 20:35 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4 trainingen deze week

    Hallo,
    Door mijn druk traingsprogramma was het er nog niet van gekomen om mijn trainingen op het blog te zetten.
    Ik heb deze week de trainingen wat opgevoerd en meer op snelheid beginnen lopen.
    De crossen naderen met een grote maand ( 7 oktober de eerste) en dan wil ik er staan.
    Er moet min. nog 6kg af liefst zelf 8kg. Ik wil weer meekunnen met de mannen van de club ( Kurt, Patrick en misschien Yves en Mayko)
    Dinsdag heb ik rustig gestart ( was niet moeilijk, want het ging van geen kanten de eerste 10min.) en liep een 30min of 6km.
    Donderdag stond er een snelheidstraining op het programma. Ik heb dan ook vanaf de start er een mooi tempo op na gehouden.
    Na 2km voelde ik mij zeer goed en begon op wedstrijd tempo verder te lopen om de laatste km in overdrive te gaan.
    Ik kreeg halverwege wel last van steken in de mild, maar ik heb niet geplooid en door gebeten. Vanaf nu is de milte voor mietjes, ik moet mijn grenzen verleggen en dit lukt momenteel vrijgoed. de toer was 7km lang in 28min.46s Via de leie naar Beveren en op de helling naar de grote heerweg terug naar Desselgem.

    Vrijdag heb ik de toer gedaan dat Philippe Nuytens mij geleerd heeft, van 13km naar Bavikhove, langs de andere kant van de leie en via kleine binnewegeltjes naar het bos van ooigem. Was de bedoeling om deze toer rustig te lopen, maar ik voelde mij zo goed dat het tempo toch weer de hoogte inging. Deze afstand gelopen in 54min 18s.

    Zondagmorgen in de gavers gelopen, was de bedoeling om 2 toeren van 5km te lopen maar het werden er 3.

    Aan gezien de twee eerste toeren traag gingen heb ik er nog een derde bij gedaan op een snellere tempo.

    Samen met Philippe ,Lieven , Tom Omey en nog iemand, lieten we Kurt, Mayko en andere metgezellen achter.

    Kreeg het even moeilijk halverwege de derde ronde en moest een meter of 10 prijs geven maar ik kwam er toch weer bij op mijn tempo. Zokwam ik aan in 1u20min op 15 km.

    Besluit: ik denk dat ik de smaak weer goed te pakken heb en zal mij volgende week eens uittesten op een wedstrijd in Hamme.

    19-08-2007 om 14:43 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een weekje vakantie gehad.
    Hallo,
     ik ben net terug van vakantie. Je kan mijn reis en trainings verslag lezen op de website van Vacbl.
    www.vacbl.be klik op forum en klik dan door op groeten uit frankrijk.
    Veel lees genot.

    12-08-2007 om 21:55 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.interval
    Hallo,
    woensdag op de club training eerst een half uur los gelopen en daarna een 10-tal keer 100m sprint gedaan.
    daar ik de vorige dagen al goed getraind had en het tevens lang geleden was dat ik interval trainde, was ik piepe dood na 10 keer ipv. 20 keer.
    Donderdag heb ik een rustdag genomen , omdat ik volop aan het schilderen was, en vandaag loop ik nog een klein half uurtje.
    volgende week probeer ik ook 4 keer te trainen, en misschien zet ik wel aan op de piste op 12aug. Philippe zoek enkele hazen voor de 3000m en misschien kan ik de eerste km doen. Zal mij der deze week op toeleggen. We zien nog wel tot later.

    03-08-2007 om 13:06 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op snelheid

    Hallo,
    vanavond heb ik 7km gelopen in 29m27s.
    Ik heb rustig gestart om halverwege het tempo gevoelig op te drijven tot wedstrijd tempo.
    Ik heb dit zo een drie km volgehouden tot thuis.
    Ik voel dat het aan het beteren is. De benen willen mee en het hoofd staat weer op lopen.
    Ik kijk nu al reeds uit naar het cross seizoen in oktober. Erg he!! laten we eerst nog maar wat genieten van de zomer en voor al nog veel trainen.
    Met nog 2 maanden voor de boeg moet het lukken om goed aan het seizoen te beginnen. Ik zou graag weer mee kunnen met Patrick Magherman en Kurt De Frene en ze zelfs kloppen. Ik lig er op gebrand om mij weer in de strijd te gooien.

    De groeten en tot ....

    31-07-2007 om 22:57 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantietijd = trainingtijd.

    He,

    Vorige dinsdag heb ik voor de eerste keer weer een uurtje getraind. Ik liep van mijn huis naar harelbeke langs de leie en terug. het keer punt was aan de houthandelaar aan het vernauwde pad. Is 13,5km in 58m47s. Omdat ik nog geen uur had heb ik nog 5 x 50m debolé's gedaan.
    Woensdag enkel maar 4km uitgelopen door dat ik donderdag in Koksijde wilde lopen.
    Dus zijn we donderdag met gans het gezin naar koksijde geweest. Daar hebben we zeker meer dan 10km gewandeld en ook nog een 1/2 uurtje met de gokarts gereden. Ik heb misschien iets te veel gedaan. want er stond zeer veel wind en de loopwedstrijd was op het strand.
    Er waren veel lopers van de club aanwezig. Ik heb de 5km gelopen in 24m46s , een officiele uitslag heb ik wel nog niet gezien.
    Maar ik ben content gezien de felle wind en het lastige parcour. Het zand is niets voor mij om te lopen.
    Vandaag maandag heb ik 8km gelopen in 34m. Ik hoop gans de week te kunnen trainen , want ik heb nog veel werk in en rond het huis voor ik zaterdag vertrek naar Normandie.Ik neem zeker mijn loopschoenen mee om zeker 3 x te kunnen trainen.
    Hopelijk kan ik deze week nog iets in zetten je zal wel zien, anders word het na mijn congé.
    Zaterdag ben ik naar de nacht van de KBC gegaan, dat is een atletiek meeting in Heusden. Ik had VIP kaarten en moest er reeds om 17u zijn om barbeque te eten ( zeer lekker). De meeting viel goed mee er werden enkele persoonlijke records verbroken en ook hebben er 5 belgen zich geplaatst voor WK in Osaka. We hebben enkele prachtige foto's die we op de site zullen zetten van VACBL.
    De groeten en tot later.

    30-07-2007 om 23:09 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.training van vorige week

    Hallo,
    zoals je zult zien tracht ik nu een drietal keer te lopen.
    Vorige week maandag heb ik een 30min gelopen op een rustig tempo langs de leie. + 6,5km
    Dinsdag ging het een stuk beter en er liepen 2 lopers voor mij uit één op 150m en een andere op 300m toen ik aan het terug keren was.
    Heb mijn tempo gevoelig op gedreven en heb ze alle twee ingehaald en achter gelaten. 43min. gelopen op een afstand van + 10km.
    donderdag heb ik een 35min gelopen met de helling van de leie naar het bloemenhoveke in de grote heerweg. is een toer van 8km.

    Vrijdag liep ik niet daar ik een dagje zee gepland had naar VTM swingt. Er waren daar fietsen op rollen en je moest een stuk van de ronde van frankrijk rijden op rollen met een computerscherm voor je. En afgezien dat ik heb in een tijd van 6min. Achter mij was het een wielertoerist die moest rijden en die zag gelukkig ook af . Blijkbaar scheelde er iets aan de rollen want je raakte bijna niet vooruit.

    Vandaag maandag heb ik mijn training uitgesteld door de hevige regen buien. Er zijn enkele tientallen liters naar beneden gevallen.

    Morgen word het een dubbele training.

    doei.

    23-07-2007 om 21:07 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.in verlof

    hallo nu ik in verlof ben zal ik weer iets meer tijd maken om mijn trainingen te noteren.
    Ik heb namelijk niet stil gezeten.
    Na 1 julli heb ik op dinsdag en donderdag gelopen.
    Dinsdag ging het moeilijk, na de training op piste was ik toch behoorlijk stijf. Ik heb een 8km gelopen aan een rustig tempo.
    Donderdag ging het veel beter en heb dan 10 km gelopen. De eerste 3km aan een rustig tempo en zo langzamerhand vlugger beginnen lopen.
    Zohaalde ik in de laatste 2km een wedstrijd tempo van net geen 16km/u. Maar ik kan dit wel nog geen 5km volhouden.
    Maar ik ben er aan het werken. Vorige week was dan weer kalm met 2 x 5km gelopen in de week op een gesappig tempo.
    Woensdag op training heb ik niet kunnen lopen daar ik training gaf aan de jeugd. Daar het estaffete was kon ik niet mee lopen met hun.

    Vanaf deze week heb ik verlof en zal mijn trainingen op trekken naar zeker een 3-tal keer in de eerste week naar 4 keer vanaf mijn derde week.De afstanden mogen nu ook wat langer zijn. Hopelijk word het niet te warm wat dat kan ik absolut niet verdragen.En moet ik weer passen of s' avonds laat trainen.
    Woensdag is het met de club het inzetten van het verlof met een sangria glaasje en een barbequeworst voor al onze leden.
    en ik ben de kok van dienst. Foto's zullen wel volgen dan of kijk op www.vacbl.be
    de groeten en een prettig verlof aan iedereen.

    16-07-2007 om 14:47 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.interval op piste

    Hallo,

    Zaterdag was er wedstrijd in Waregem, maar ik heb toch nog niet aan gezet.
    Ik denk dat ik nog te weinig in vorm ben om reeds daar te starten. Was ook een sterke bezetting.
    Ik heb dan maar zondag voormiddag op de piste gaan trainen.
    Eerst 3km op gewarmd.
    daarna op piste 5x 100m gespurt met 100m tussen
    5x 200m sprint met 200m tussen
    1x 300m volle bak met 400 tussen en tenslotte
    1x 400m.

    Dit was voor mij meer dan genoeg. Mijn tong ging tot aan de grond.
    had de eerste 100 m mee gelopen met Bert Deschodt en toen we begonnen aan de 200m liet hij de eerste keer te weinig tussen ( 100m ipv. 200m) en ik heb dat mogen bekopen. Maar heb toch door getrokken!!

    Morgen voorzie ik een training van 40min of + 9 km.

    tot later.

    02-07-2007 om 11:47 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben terug

    he , hier ben ik weer.
    Is een tijdje geleden maar de trainingen zijn niet gestopt.
    train momenteel een 3-tal keer in de week.
    Was vorig weekend op reis in Nederland - limburg.
    Heb daar een 40 minuten getraind op een mooie paadje tussen de bossen en heidevelden.
    Stond na afloop versteld van mijn reeds verbeterde snelheid.
    Misschien zal ik zaterdag mijn eerste wedstijd lopen op de weg. Vorige keer was het mij niet goed bevallen, reminder : mijn voet omgeslagen na 2km in mijn eerste koers op paaszaterdag.
    Vandaag 5km gelopen.
    We zien nog voor de rest van de week.
    doei.

    26-06-2007 om 11:09 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vergadering met burgemeester en schepenen

    Hallo,
    deze namiddag hadden we een vergadering met de Burgemeester en schepenen van Waregem.
    Het ging om een evaluatie van onze loopwedstrijd 'dwars door Waregem'.
    Er kwamen enkele klachten van winkeliers. We zullen een rondzendbrief versturen naar alle mensen op het parcour om reaktie, commentaar en suggestie's te melden naar ons. Dit werd positief onthaald door het stadsbestuur, ook onze voorlopige nieuwe datum lijkt ok voor hun. ( 15 juni 08 ) Dan mijden we ook communie's en andere feestjes in de mei maand.

    Waregem zal ons verdere medewerking blijven verlenen. We moeten wel communiceren naar Waregem winkelcentrum zodat zij ook op de hoogte blijven van de activiteiten in 't stad.

     

    Vanavond zullen we verder evalueren naar volgend jaar toe.

    doei

    12-06-2007 om 16:25 geschreven door sammy declerck  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.






    Gastenboek
  • bloggers
  • Hallo!
  • Bedankt voor 1000ste pageviewer
  • Hoi hoepla hoi
  • Hoi, ...

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Inhoud blog
  • nieuwe start, nieuwe moed.
  • Verslag reis naar Pardubice.
  • trainen voor 1/2 marathon Pardubice - Tsjechië
  • aanslepende verkoudheid
  • forfait voor brugge
  • ziek
  • frustratie afgelopen
  • 't is een ramp
  • stageweekend
  • het trainingsbeest in mij wordt wakker.

    Archief per week
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007

    Artikels
  • lees : Johan Vervaecke liep in de Sahara 250km
  • lees: atletiekpiste verhuist
  • lees : persverslag Dwars door Waregem
  • lees : Racing Waregem krijgt geen licentie
  • Memorial Ivo Vandamme
  • lees : masterplan voor regenboogstadion
  • Problemen met verhuis atletiekpiste

  • {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lucky007
    www.bloggen.be/lucky00
    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs