Foto

free counters
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • Ik ben nog steeds in actie
  • Zondag nog eens koers gereden
  • Overzicht voorbije 3 weken
  • Terug boven water
  • Weekend overzicht !!!
    Foto
    Zoeken in blog

    Wielrenner en Duathleet Sammie De Vriendt

    11-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Golfbrekersloop Westende !!!
    Door de groeipijnen van Xa4 is onze planning enigzins gewijzigd.
                      
    Dinsdag zijn we dan maar met de fiets naar Watervliet gereden en heb ik daar
    nog de 10km gelopen in de "16de Polderloop".
    25ste plaats behaald.
    http://www.krekenlopers.be/superprestige202010/Watervliet2/uitslagen/VolledigeUitslagPagina6.html
    Meteen na de jogging terug met de fiets huiswaards gefietst goed voor 67km.
                       
    Gisteren dan samen met Xa4 met de fiets richting Westende gereden, ook goed voor
    een kleine 84km tegenwind.
                       
    En het was verschroeiend warm, daarna deelgenomen aan de "Golfbrekersloop"
    in Westende, terug goed voor een 11km afzien aan de Belgische kust.
    http://www.middelkerke.be/Sportact/page2623246.aspx
    Volgende week doen we waarschijnlijk hetzelfde om te trainen en zondag de
    duatlon van Ath.
    Groeten,

    Sammie

    11-07-2010 om 17:09 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duoduatlon Wevelgem !!!
    Gisteren in Wevelgem samen met Xavier als de "ETZ Brothers" gestart.
                        
    Xa4 liep eerst goed mee in de kopgroep en ik zag het volledig zitten om daar nog
    een sterk fietsnummer aan toe te voegen.
    Brute pech echter, Xavier heeft nogmaals een opstoot van de groei meegemaakt en
    heeft wel met veel pijn zijn eerste loopgedeelte afgewerkt.
                         
    Ik ben dan maar met twijfels aan de fietsproef begonnen en heb geprobeerd om
    zoveel mogelijk atleten in te halen.
                        
    Toen ik echter terug het fietpark binnenkwam heeft men me medegedeeld dat Xa4
    niet meer kon lopen en mijn loopschoenen aangereikt.
    Het zouden dus nog 2400 zware meters worden.
                        
    Opgeven staat niet in ons agenda en ik heb maar even de tanden op elkaar gezet
    en de proef afgewerkt, we hebben wel eerst toelating moeten vragen aan de VTDL.
    Uiteindelijk zijn we als 63ste algemeen aangekomen, er zat veel meer in en we
    hadden ook op meer gehoopt, maar aan dergelijke situaties valt niets te doen.
    Xavier zal wel eens stoppen met groeien en dan zijn we weer weg naar mooie
    uitslagen als ETZ Brothers.
    Deze week ga ik terug trainen met de fiets en voor de rest wordt het afwachten.

    Sammie

    05-07-2010 om 23:29 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht van de voorbije 14 dagen !!!
    Vorig weekeinde net zoals Xavier in Duitsland aan de slag geweest.
    Op zaterdag de Alsbach Volkslauf gelopen, ik was eerst goed mee, maar heb dan
    toch maar wat gas teruggenomen de veel te zware omloop, resultaat 8e plaats.
                    
    s'Anderendaags in Hundsangen-Dreikirchen dan de duatlon, als 8e na 1000m lopen
    in Hundsangen de eerste wissel gedaan.
                    
    Nu zag ik echt mijn kans en na een sterke 23km fietsen ben ik als 1ste aan het
    laatste lopen begonnen.
                    
    Het fietsparcours daar was niet verkeersvrij, maar ik heb er geen last van gehad.
    Prachtige wegen, wel goed bergop en -af, mijn max. speed van 91,6km/h zegt
    eigenlijk genoeg, hier kunnen we van zoiets gewoon nog dromen.
                     
    In de laatste 5km lopen in Dreikirchen, zoals verwacht terug 5 plaatsen verloren
    en tenslotte als 6e aangekomen.
    Voor mij een ontgoocheling net na de wedstrijd, hoeveel keer ga ik dat nog
    meemaken dat ik als eerste aan de laatste wissel begin?
    Deze week terug een stevige fietstraining gedaan met de kerels van Hijfte en
    gisteren dan de start genomen in "De Hotond Classic" op de 10km.
                     
    Na enkele wegvergissingen terug als 8e over de streep gekomen, na een terug
    een zeer zware, maar mooie jogging.
    Enige minpunten waren soms slechte wegaanduidingen en op dergelijk warm
    weer mochten er enkele bevooradingen meer geweest zijn.
                     
    Vandaag dan de start genomen in Nazareth bij de WAOD in een wedstrijd over
    75km, net na halfweg spaakbreuk gehad in mijn achterwiel en dus tot opgave
    gedwongen.
    Daarna nog met Xa4 naar huis gereden met de fiets om bij te trainen, morgen
    staan we terug in Gavere om er de "Valeir & Breidelspekloop" te doen.
    Volgende week in Wevelgem gaan we nog eens als de ETZ Brothers strijd
    leveren in de duoduatlon.
    Tot blogs,

    Sammie 

    27-06-2010 om 20:52 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    16-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijdrit "De Putters" Oostkamp
    Behalve veel studeren weinig gedaan de laatste dagen.
    Zaterdag bewust niet gelopen in Watervliet, ik wou me sparen voor zondag.
    Eerst een verplichte passage langs het stemhokje zondagmorgen en dan
    richting Oostkamp.
    Nog snel met Xa4 wat losgereden en de omloop verkend, het viel al meteen
    op dat er heel veel wind stond, en het wegdek niet lichtlopend was, afzien
    dus.
                
    De 10min. wachtijd duurden lang.
                
    Om 11h02 ben ik dan van start gegaan voor 21km tegen mezelf en de wind.
    Op het einde van de 1ste ronde zat ik goed op schema, 14min. was ideaal
    om een toptijd te laten noteren.
                
    In de 2e ronde ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de verkeerde keuze
    van achterwiel gemaakt had.
    Eigenlijk had ik beter mijn Mavic 3 spaker laten zitten i.p.v. met mijn zwaar
    compositwiel te rijden.
    Resultaat het gemiddelde begon een neerwaardse tendens aan te nemen en
    ik wist meteen dat een top 10 plaats niet meer haalbaar was.
    Uiteindelijk ben ik als 20ste algemeen in de einduitslag opgenomen in een
    tijd van 29:57:37 of 41,06 km/h.
    Rekening houdend met mijn weinige training misschien niet zo slecht, maar
    normaal kan ik veel beter tijdrijden, volgende keer beter.
    Gisteren het laatste examen afgewerkt en nu afwachten voor hoeveel ik er
    zal moeten terugkeren in augustus of september.
    Volgende weekeinde gaan we lopen in Alsbach (D) zaterdag en zondag is er
    de duatlon van Dreikirchen (D) 1000m - 23km - 5km.
    Pittig detail, de start en de 1000m worden gelopen in Hundsangen, daarna
    wordt 23km gefietst langs de omliggende gemeenten en rijden we naar
    Dreikirchen om daar vervolgens de laatste 5km te lopen en te finishen.
    Het wordt dus een kwestie van organiseren, hopelijk schijnt het zonnetje
    komend weekeinde.
    Tot blogs,

    Sammie

    16-06-2010 om 20:53 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berglopen in Malmedy & Duoduatlon in Torhout
    Om de examenstress wat te verminderen ben ik zaterdag samen
    met Xavier meegegaan naar het BK Berglopen in Malmedy.
                  
    Voor mij was het wel 11km of 2 ronden berg op en af.
    Omdat ik wist dat ik gisteren met Xa4 duoduatlon zou doen in Torhout heb ik mijn rondjes
    maar op het gemak afgehaspeld, ik kon me geen pijnlijke benen veroorloven.
    Het resultaat is dat ik maar als 77ste ben aangekomen, er dient wel vermeld dat er
    verschilende atleten uitgestapt zijn door de hitte.
    En gisteren zijn we als "ETZ Brothers" 4e geworden bij de duo's in Torhout.
                         
    Ik ben als 4e aan het fietsen begonnen, had een goede fietstijd, maar de voorsprong van
    de anderen was te groot en het was soms met de nodige risico's enkel rechtblijven op het
    door de regen gladde parcours.
                         
    Even was ik wel geschrokken toen achter mij iemand ten val kwam, toen ik omkeek bleek
    het mijn teamgenoot Thomas Thermote te zijn.
    Hopelijk heb ik er niets mee te maken en hersteld hij snel van zijn val.
    Volgend weekeinde gaan we nog wat lopen op zaterdag en tijdrijden op zondag.
    Tot blogs,

    Sammie

    07-06-2010 om 22:53 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lopen en klauteren in Monceau-Imbrechies !!!
    Gisteren samen met Xavier afgezakt naar Henegouwen, meer bepaald naar
    Monceau-Imbrechies.
        
    We zijn er gestart in "De 25ste Jogging de la Libération", wel in de pletsende
    regen en samen met nog 123 andere hardcorelopers.
                 
    Ik heb er terug een goede training van gemaakt en ervoor gezorgd dat ik
    zonder kleerscheuren de 12,4km kon uitdoen.
    Met een 76ste plaats in 01:01:02 ben ik dus best tevreden.
    Het doet wel eens goed om in die natuurlijke bosomgeving te lopen, dat is
    eens iets anders dan de industrielucht die wij gewoon zijn.
    Enkel Xa4 was niet gelukkig na afloop, het had iets te maken met het podium
    van de juniors, terug pech voor Xa4.
    Deze week ga ik dinsdag (naargelang de weersomstandigheden) terug met de
    fiets trainen met die wielerfreaks van Hijfte.
    En volgende zaterdag ga ik ook deelnemen aan het BK berglopen in Malmedy,
    maar dan op de 11km.
    Torhout volgende zondag wordt nog afwachten, we zijn ingeschreven voor de
    duo's, maar we gaan eerst zien hoe de benen zijn zondagmorgen.
    Tot blogs,

    Sammie




    30-05-2010 om 15:31 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blijven trainen voor het lopen
    De voorbije week ben ik tamelijk actief geweest wat het lopen betreft.
    Maandag samen met Xa4 duo gevormd in de duoduatlon in Elsegem.
    Ik heb het onderste uit de kast gehaald bij het fietsen, maar Xavier is nog
    niet voldoende hersteld van zijn verkoudheid 2 weken terug.
    Ik ben maar in 9e positie kunnen starten en werd regelmatig opgehouden
    in de bochten wanneer ik individuele atlete(s)n inhaalde.
    Dit kwam omdat de duo's 3 min. na de rest dienden te starten.
        
    We zij tenslotte toch nog 5e geworden op 12 duo's, met een Xa4 die top is
    gaan we nog veel beter scoren, hopelijk in Wevelgem en Torhout.
    Na de duatlon zijn we nog met de fiets huiswaards gereden om wat extra
    trainingskilometers te hebben.
    Woensdagmorgen was er dan examen en s'avonds ben ik dan met Xavier
    meegegaan naar Roeselare om er "Dwars door De Zilten" te lopen.
      
    Rustig gestart deze keer en proberen de 14km probleemloos uit te lopen,
    dit is me ook gelukt, resultaat 233ste plaats (433dln.) in 01:06:42.
    Uitslag: http://run.to/dddz
    Morgen gaan we eens op Ardeens grondgebied lopen, in Monceau-Imbrechies,
    we nemen er deel aan de "25 ème Joggin de la Libération" een wedstrijd
    over 12,4km.
    Info: http://www.clubjaco.be/noscourses/Monceau.pdf
    Een sfeerbeeld van Monceau vorig jaar:http://telesambre.rtc.be/content/
    view/5516/469/

    En bij droog weer ga ik zondag nog eens een koerske rijden bij de WAOD
    in Ertvelde.
    Tot blogs,

    Sammie
     






    28-05-2010 om 23:40 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug in beweging !!!
    Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens iets op de blog heb geplaatst,
    maar hier zijn we dan terug.
    Het weekeinde na Horst heb ik in Ruddervoorde forfait moeten geven
    wegens ziekte.
    Dan was er nog een pak werk voor school, en zodanig heb ik ook niet al
    teveel trainingskilometers op de teller.
    Ondertussen heb ik met de groep van Hijfte terug een stevige fietstraining
    gedaan op dinsdag en woensdag ben ik dan van start gegaan in de
    bedrijvenloop aan de watersportbaan in Gent.
    4,9Km was al tamelijk ver om terug te beginnen, en een rustig jogging-
    tempo was dan ook goed genoeg.
    Vandaag ben ik dan samen met Xavier naar de Kermisjogging in Zeveren
    geweest, we hebben er de 6km gelopen om eens te testen voor maandag
    a.s. in Elsegem.
     
    Voor mij terug een rustig tempo vandaag, in Elsegem gaan we toch duo
    doen, en ik neem daar het fietsnummer voor mijn rekening.
    Het wordt wel nog even afwachten of we gaan kunnen meedoen maandag?
    Ik ben vandaag als 17e van 57 deelnemers over de streep gekomen, maar
    Xavier heeft na 3/4 wedstrijd de strijd gestaakt met pijn aan de knieen.
    Blijkbaar heeft hij weer last van groeipijnen? (info op Xa4 blog)
    Zal hij maandag in staat zijn om 2X 3km te kunnen lopen?
    We gaan wel zien, we zijn nog niet zover, morgen nog wat snelheid op de
    fiets en we zien wel wat het wordt, straks moet ik nog individueel de start
    nemen in Elsegem.
    Tot een volgende keer op de blog,

    Sammie 




    22-05-2010 om 22:17 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Powerman Holland Horst
    Vrijdagavond samen met Xa4 naar Sleidinge geweest, om mijn loopsnelheid
    wat te verbeteren heb ik mee gedaan aan de 3km.
    Ik ga een gok doen, maar ik denk dat ik 7e of 8e ben op die afstand.
    De zege op de 3km daar was voor Xavier.
    Gisteren dan nog een Powerman Duathlon in het Nederlandse Horst afgewerkt,
    ik deed daar mee op de 1/3 duathlon. (5-20-2,5)
    Een 32ste plaats op 63dln. in mijn age group valt al bij al nog mee.
    Die duathlon wedstrijden zijn wel plezant, maar het blijft afzien in het lopen,
    alhoewel ik gisteren wel een stuk beter en gemakkelijker heb gelopen dan
    vorige week in Wevelgem.
    Het schooljaar zit er bijna op en binnenkort ga ik hoogst waarschijnlijk ook
    terug bij de beloften en elite z.c. fietsen.
    Duathlon, lopen en koersen, beweging genoeg om in vorm te blijven.
    Volgend weekeinde, vrijdag misschien Deinze en zondag Ruddervoorde-
    Baliebrugge.
    Tot blogs,

    Sammie




    Met Xa4 aan de start in Sleidinge.


    Met Xa4 wat opwarmen voor de Powerman Holland in Horst.


    Het eerste lopen zit er op, nu 20 kilometerkes fietsen.

    26-04-2010 om 19:59 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Capino Duathlon Wevelgem

       
    Voor Xa4 was het gisteren het BK jeugd-A en als ETZ'er ben ik dus ook van
    start gegaan in de"Capino Duathlon" te Wevelgem.
    Misschien van mij niet zo slim, ik heb bijna nog niet gelopen dit jaar, maar
    met een 210km fietstrainingen vorige week kon ik maar proberen.
    De eerste 10km lopen was het reeds afzien, na amper 2km lopen begon
    mijn knie reeds pijn te doen.
    Ik wou in het fietsen gaan voor een goede tijd, maar was al meer dan half
    opgebrand na het lopen.
    Toen ik aan het fietsen begon waren de meesten reeds weg en begon ik aan
    de achtervolging met nog wat kramp in de linkerkuit erbij.
    De vele aanmoedigingen doen je echter doorgaan en de 40km rijden viel
    eigenlijk nog mee, de superfietstijd mocht ik wel vergeten.
    Ik kreeg dan nog een "stop en go" bij het verlaten van de wisselzone,
    omdat ik blijkbaar maar mijn helm mag losmaken nadat mijn fiets op zijn
    plaats staat.
    Die laatste 5km lopen was nog eens extra afzien, maar ik ben wel blij dat
    ik de wedstrijd kon beeindigen in 2:13:26 .
    Mijn conditie is zo terug wat verbeterd.
    Volgende week ga ik nog eens meedoen in Horst (NL), nu echter in de
    promoduathlon.
    Tot blogs,

    Sammie
     


         

    19-04-2010 om 22:22 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lochristi-Hijfte
    Over de WAOD koers in Hijfte is het verslag kort.
    Teveel renners aan de start in de A/B reeks en meteen na de start vuurwerk.
    Ik werd dus vroeg in de koers gedwongen om met mijn grote versnelling te gaan
    rijden, resultaat terug pijn in de knie.
    Bij het einde van de 7e van de 12 ronden werd de pijn te erg en heb ik dan maar
    de pijp aan Maarten gegeven.
    Zondag dan met het ETZ Team een mooie en leuke fietstraining van rond de 100km
    afgewerkt in het West-Vlaamse Heuvelland.
    Veel plaatsen kwamen me wel bekend voor van vroegere wielerwedstrijden daar in
    de buurt, en als nieuweling reed ik ooit Roeselare-Katsberg-Roeselare bij de wieler-
    toeristen in een weekeinde dat er geen koers was voor mij.
    En ook al werd er stevig gefietst op de klimmetjes nu geen last gehad, waarschijnlijk
    door het feit dat ik op mijn kleine plaat gefietst heb.
    Het was een ideale training met veel heuveltjes en een portie wind, en dit met een
    toffe groep, waar toch enkele kleppers bij waren.
    Hopelijk houd mijn knie het volgende week in Wevelgem uit, de eerste 10km lopen
    worden cruciaal, op de fiets kan ik dan wat recupereren.
    Tot blogs,

    12-04-2010 om 22:44 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terugblik !!!
    Met mijn knie ga ik zaterdag a.s. niet lopen in Wervik, ik ga hem sparen voor
    de Capinoduathlon volgende week in Wevelgem.
    Dit lijkt me momenteel de beste oplossing, in Wevelgem moet er 10 & 5km
    gelopen worden en 40km gefietst.
    Met Wevelgem starten we voor 3 weekendjes duathlon.
    18 April Wevelgem, 25 April Horst a/d Maas (NL) en 2 Mei Ruddervoorde
    In Lochristie-Hijfte is er dit weekeinde een koers voor WAOD en ik ga daar nog
    wat wedstrijdritme met de fiets opdoen.
    Tot blogs,

    Sammie


    Enkele retro foto's van het PK tijdrijden voor beloften in Bassevelde 2008.




    08-04-2010 om 20:54 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostakker
    Gisteren ben ik in eigen Oostakker gestart in mijn eerste wielerwedstrijd
    van 2010.
               
    Na 3 Weken met af en toe wat kilometerkes rijden, een duathlon in
    Geluwe, vorige week geen training en zaterdag de Hazegras Wijkloop in
    Oostende in de benen als voorbereiding.
    Maar ik doe dit elk jaar opnieuw, ik blijf bij mijn winter rust, enkele weken
    afzien en het komt in orde.

    Wel even stress aan de start door de hoge opkomst van WAOD renners.
    En nu de koers: reeds in de 2e van de 11 ronden was er een ontsnapping
    van 4 renners en we hebben ze niet meer terug gezien ondanks de toch
    hoge snelheid waarmee gereden werd.
    Ik draaide goed mee en reed bijna de gehele wedstrijd op mijn binnenblad
    met sprekend gemak mee.
    Op 2 ronden van het einde ben ik dan even mijn neus aan het venster
    gaan steken, en het zag er goed uit.
    Maar ondertussen was ik de 54 gaan draaien, en dit had ik waarschijnlijk
    beter niet gedaan.
    De linkerknie die zich in Oostende bij het lopen reeds liet voelen begon
    terug opstandig te worden en op minder dan 1/2 ronde van de finish heb
    ik op het dorpsplein een kortere weg genomen en de koers gestaakt.
    Al bij al toch een geslaagd optreden vind ik, aan de groepssprint zou ik toch
    niet meegedaan hebben, ik neem geen risico's voor noppes van prijs.
    Deze week ga ik enkel met de fiets trainen en misschien iets alternatiefs
    doen voor het lopen.
    Waarschijnlijk zal daardoor mijn deelname van "Dwars door Wervik" in
    het gedrang komen, maar ik zal het lopen dan vervangen door een wieler-
    wedtrijd in Lochristie-Hijfte.
    Komende zondagmorgen ga ik zeker een fietstraining en omloopverkenning
    doen in Wevelgem met ETZ.
    Op 18 april in Wevelgem wil ik zeker deelnemen, het lopen wordt afzien en
    de 40km tijdrijden fun, ik kijk er al naar uit om mijn tijdrit fiets en helm nog
    eens van stal te halen.
    Tot blogs,

    Sammie  

    06-04-2010 om 21:54 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geluwe & Oostende
    Vandaag ga ik net als vorig jaar in eigen Oostakker mijn eerste wielerwedstrijd
    rijden bij de WAOD categorie A.
    Veel trainingskilometers heb nog niet in de benen momenteel, wel heb ik vorig
    week zondag in Geluwe deelgenomen aan de promoduathlon.
    Dit als training, het was wel afzien want in een wedstrijd ga je toch wel iets
    dieper.
             http://www.youtube.com/watch?v=HHPCI5ioO2k
              (Knap videoverslag van Diederik De Rijcke van ETZ)

    Uitslag: http://www.3athlon.be/timing/wedstrijden/2010/geluwe2010.htm
    De voorbije week was er terug veel tekenwerk voor school, veel aan de pc
    gezeten en geen trainingen gedaan.
                   
    En zaterdag ben ik maar gestart in "De Wijkloop Hazegras" in Oostende, veel
    keuze was er niet, enkel 9,93km of start to run.
    Ook daar heb ik er een trainingsloopje van gemaakt op de 9,93 en ben als 118e
    over de streep gegaan in 00:48:58.
    Uitslag: http://www.loopcriterium.be/sites/default/files/wedstrijduitslagen/wijkloop-hazegras-2010.pdf
    Het is ook de eerste maal dit jaar dat ik die afstand loop en voelde het achteraf
    wel aan mijn linker knie, het is te hopen dat ik er vandaag geen last van heb.
    Wat de loopwedstrijden en duathlon's betreft, sta ik meestal aan de start waar
    Xavier ook is, alleen hebben we andere doelstellingen.
    Vanaf nu is er wel elk weekeinde actie, een koers, een jogging of wegwedstrijd
    of een duathlon, de form zal wel komen tegen dat het zomers weer wordt.
    Tot blogs,

    Sammie

    05-04-2010 om 00:00 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een korte voorstelling !!!
    Even een korte voorstelling van mezelf.
    Ik ben Sammie De Vriendt,  geboren in Gent op 9 december 1989 en ben
    woonachtig te Oostakker.
    Daar woon ik nog thuis, ik heb ook een 5 jaar jongere broer, Xavier die
    bij vele bloggers waarschijnlijk reeds bekend is.
    Ik volgde een opleiding als schrijnwerker en door de vele uren dat ik stage
    deed heb ik een pak ervaring kunnen opdoen in die sector.
    Na het behalen van mijn specialisatie diploma als schrijnwerker en rekening
    houdend met de economische situatie in 2009 heb ik besloten om toch nog
    maar verder te studeren en me te bekwamen als schrijnwerker. 
    Als 1ste jaars Bachelor Houttechnologie aan de Hoge School Gent hoop ik
    in de toekomst een stuk verder te komen.
    Wielrennen is reeds enkel jaren een hobby van mij, opgegroeid in een
    sportieve familie waar zowat iedereen met een koersfiets aan ooit competitie
    deed zal dit waarschijnlijk normaal zijn.
    Door mijn late geboortedatum starte ik op 14 jarige leeftijd in juli bij de
    nieuwelingen als individueel, dat jaar reed ik mijn beste wedstrijd in Vezin.
    Als 2e jaars nieuweling bleek ik over tijdrijders capaciteiten te beschikken en
    als 1ste jaars junior profileerde ik me als tijdrijder vooral in Nederland en
    behaalde daar enkele ereplaatsen.
           
    Ondertussen was ik aangesloten bij "De Wielervereniging Zeeuws-Vlaanderen"
    waar ik 4 jaar dienst van uitmaakte.
    Door de stages en lange werkuren begon ik als belofte maar te koersen
    vanaf april en nam ik steeds een winterrust van 5 maand.
           
    Vorig jaar diende ik zeer veel zelfstudie te doen om naar de Hoge School te
    gaan en besliste ik om als belofte criteriums te rijden en af en toe bij de
    WAOD te gaan fietsen, daar zijn de wedstrijden maar rond de 60km.
    Een echt trainingsbeest ben ik momenteel niet en zo blijf ik wel in de sport.
                                  
    Ondertussen was mijn broertje met duathlon begonnen en ik wou hem wel wat
    hand en spandiensten bewijzen tijdens de 50km fietsen om zo het podium te
    behalen in de "Powerman Zofingen", ik begon dus ook wat te lopen.
    Met Zofingen, Halle St-Rochus en Wetteren werkte ik 3 duathlon's af in 2009.
    Dit jaar ga ik waarschijnlijk enkel bij vrije bonden fietsen en aan duathlon- en
    loopwedstrijden deelnemen, ik ben voor dat laatste aangesloten bij Energy
    Team Zuid-West uit Wevelgem.
    Vanaf nu kan je me ook op mij eigen blog volgen, vroeger werd ik vermeld
    op de blog van Xavier.

    Groeten,

    Sammie De vriendt

    04-04-2010 om 00:00 geschreven door Sammie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)


    Foto

      Wie ben ik
        Sammie
       De Vriendt
      °09/12/1989
      Woonplaats:
       Oostakker 
         Beroep:
     Schrijnwerker
         Hobby's:
       Wielrennen
         Duathlon
      Film & Muziek
           Team:
      Energy Team
        Zuid-West


    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 02/05-08/05 2011
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs