Over mijzelf
Ik ben Sam Lepoutre
Ik ben een man en woon in Roeselare-Beitem (Belgiƫ) en mijn beroep is student.
Ik ben geboren op 24/04/1989 en ben nu dus 35 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Duatlon, wielrennen, lopen.
Mijn vriendin: Karen Neyrinck Mijn dochter: Fleur
Ondersteuning
  • Sponser
  • Style en Concept
  • Denolf HVAC
  • Trainer
  • Gino Popelier fietsen
  • Inhoud blog
  • site
  • Winterprogramma
  • Sluitingsprijs Beitem
  • 2daagse koersweekend
  • Zwitserland - Zofingen
  • PK - Waardamme
  • Torhout - Jonkershove
  • BK long distance Geel
  • Koksijde
  • Kortijk
    Links van atleten
  • Jochen Neyrinck
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Michael Vannieuwenhuyse
  • Olivier D'Haene
  • Xavier De Vriendt
  • Christoph Fieuw
  • Pascal Vanaudenaerde
  • Kenneth Vandendriessche
  • Xander Denys
  • Christophe Quartier
    Sam Lepoutre

    17-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2daagse koersweekend
    Hey,

    Aangezien ik na Zofingen niet meer kan lopen richt ik mijn laatste pijlen van het seizoen nu volledig op de koers. Met als laatste wedstrijd de wedstrijd te Beitem op 7 oktober. Dit weekend stonden er dan 2 koersen op het programma. Toch wel benieuwd wat dit zou geven.

    Zaterdag stond de wedstrijd in Westvleteren op het programma. Goed voor een kilometer of 65. Het was een mooi parkoer met 2 lange rechte stukken met ofwel wind mee of wind tegen. De stukken ertussen waren zijwind maar net te kort om grote schade aan het peloton aan te richten. Maar in de eerste ronde trok Davy Caen alles al op het lint en was ik net de laatste die kon aansluiten aan een kopgroep van een man of 10. We hadden direct een gaatje van 100meter maar we kregen helaas geen vrijgeleide. De rest van de koers kon ik constant meeschuiven of zelf demareren maar niets droeg ver. Tot in de voorlaatste ronde 2 renners wegreden. Ik zou mij de laatste ronden dan maar sparen en nog maar eens proberen te sprinten :-P. In de aanloop naar de sprint werd ik een stuk of 4 keer goed gehinderd en gepasseerd langs alle kanten waardoor ik het mocht vergeten om te sprinten. Ik werd toch zeer tevreden 29ste op 50 renners met een gemiddelde van om en bij de 43km/u en nooit kwam ik echt in de problemen.

    Zondag stond dan de wedstrijd in Houthulst op het programma. Hopelijk zijn de beentjes hersteld van de dag voordien. Bij het verkennen van het parkoer kwam ik tot de constatatie dat het zeker geen gemakkelijke omloop was met een redelijk lastige klim halverwege het parkoer, binnenwegel en zijwind. Zeker gevaarlijk om te scheuren dus. Om 16u30 vertrokken we maar na een halve ronde moesten we ophouden omdat in de reeks voor ons enorm zwaar gevallen was en we moesten wachten tot die mensen naar de kliniek overgebracht waren. Met een groot half uur vertraging konden we dan eindelijk starten en er werd van in de start direct de pees erop gelegd. Na 1 ronde probeerde ik terug mee te gaan in een ontsnapping maar deze werd snel teniet gedaan. Na onze poging reed er wel een groepje van 5 weg. Het peloton heeft een aantal ronden nodig gehad om dit gaatje terug toe te rijden en ik heb mij in die tussentijd rustig gehouden. Door het jagen op de koplopers kwamen er toch een heleboel renners in de problemen en dunde het peloton ook stelselmatig maar uit. Uiteindelijk rijden er terug 3 renners weg en zij mogen gaan sprinten voor de overwinning. In de laatste rechte lijn (kleine kilometer) vond ik mijn moment gekomen om te proberen de sprint te ontlopen. Op een moment dat het peloton lichtjes stil viel demareerde ik maar helaas viel ik stil op 200m van de meet op stuk die vals plat omhoog liep en kwam het gehele peloton nog over mij. toch was ik tevreden van mijn wedstrijd. Ik werd nogmaals 29ste en terug kwam ik nooit echt in de problemen. We hadden een gemiddelde van om en bij de 41km/u op een toch wel redelijk zwaar parkoer.

    foto's volgen


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    fotoalbum seizoen 2012
  • Duatlon Ruddervoorde
  • Duatlon Horst aan de Maas
  • Duatlon Kortrijk
  • Laatste wedstrijden



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs