Over mijzelf
Ik ben Sam Lepoutre
Ik ben een man en woon in Roeselare-Beitem (België) en mijn beroep is student.
Ik ben geboren op 24/04/1989 en ben nu dus 34 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Duatlon, wielrennen, lopen.
Mijn vriendin: Karen Neyrinck Mijn dochter: Fleur
Ondersteuning
  • Sponser
  • Style en Concept
  • Denolf HVAC
  • Trainer
  • Gino Popelier fietsen
  • Inhoud blog
  • site
  • Winterprogramma
  • Sluitingsprijs Beitem
  • 2daagse koersweekend
  • Zwitserland - Zofingen
  • PK - Waardamme
  • Torhout - Jonkershove
  • BK long distance Geel
  • Koksijde
  • Kortijk
    Links van atleten
  • Jochen Neyrinck
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Michael Vannieuwenhuyse
  • Olivier D'Haene
  • Xavier De Vriendt
  • Christoph Fieuw
  • Pascal Vanaudenaerde
  • Kenneth Vandendriessche
  • Xander Denys
  • Christophe Quartier
    Sam Lepoutre

    13-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Torhout - Jonkershove
    Hey,

    op zaterdag stond de voorlaatste wedstrijd van het scott2run criterium op het programma van Karen. Voor haar was het een wedstrijd over een afstand van 6.5km. Voor mij het dubbele. De eerste ronde liep ik met Karen mee en de 2de ronde liep ik dan nog redelijk goed door maar net niet voluit. Uiteindelijk kon ik toch nog met een redelijk goed gemiddelde verder zetten.

    Op zondag stond er nog eens een wielerwedstrijd op het programma. In Geel kon ik mijn kunnen niet presenteren en ik was toch lichtjes uit op revanche. Tijdens de opwarming had ik snel door dat het redelijk snel zou splitsen en aangezien ik die snokken in het peloton niet aankan, moet ik toch redelijk vooraan blijven rijden om te hopen dat het achter mij zou splitsen. Na 3 ronden rijden begonnen de smaakmakers zich te roeren en dat was het moment om mee te gaan. Het gat dat ik moest overbruggen moest ik in 3 maal toerijden, allemaal op eigen tempo, die snok om in één ruk toe te rijden zit niet in mijn benen en dus op mijn tijdritcapaciteiten het gat toe gereden. Blijven gaan tot het pelotonnetje stil valt. Uiteindelijk waren we weg gereden uit het peloton met een kleine 25 man. Verder heb ik mij in het begin gespaard tijdens de ontsnapping om dan op het einde toe, enkele ronden meerdere malen ons groepje op sleep touw te nemen voor enkele kilometers. Uiteindelijk kon ik de koers met een zeer goed gevoel afsluiten op een 18de plaats. Met deze prestatie wil ik toch wel eventjes bewijzen dat mijn conditie zeker goed is, ook na de loopwedstrijd van zaterdag.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    fotoalbum seizoen 2012
  • Duatlon Ruddervoorde
  • Duatlon Horst aan de Maas
  • Duatlon Kortrijk
  • Laatste wedstrijden



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs