Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    7mijl_stappers
    www.bloggen.be/7mijl_s
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 crosskes ;)

    Hier zijn we nog eens, even tijd gevonden om de computer ter hand te nemen heb best wel een interessante week achter de rug.  De trainingen op zich verlopen prima, heb mijn draai gevonden in de club, al kan ik niet zoveel gaan als ik zou willen, mijn schema wordt piekfijn afgewerkt.  Deze week stonden er 2 wedstrijdjes gepland, het was woensdag scholencross hier in Mol en Siebe en ik zouden meelopen.  Siebe mocht al direct aan de bak, hij moest 200m overbruggen in het witte molse zand en deed het uitstekend, daarna moest ik nog meer dan een uur wachten voor mijn eigen cross van 1800m, ik had op tijd afgesproken met Wim om samen nog wat in te lopen.  Blijkbaar moesten de mannen en de vrouwen apart lopen, Jos (trainer) was er ook en gaf me nog wat tips ivm het vertrek en hoe ik het best kon lopen op het mulle zand.  Rond 15u47 kon ik eraan beginnen, de start was zelfs nog vrij heftig met die ouders en juffen, 3 dames vertrokken sneller dan ik, ik denk dat ze wat te snel vertrokken waren, want toen we na de zandstrook het bos inliepen was er nog maar 1 dame die kon volgen, in de tweede ronde (we moesten er 3 doen) liep ik vrijwel alleen en de derde ronde was het al wat opletten voor de achterste dames die ik moest dubbelen, ik kwam als eerste aan en mocht dan op het podium het scholeke van Mol Gompel vertegenwoordigen, heel leuk om te doen al was die zandstrook best wel zwaar!  Een tijd weet ik niet, denk dat er ook geen tijdsregistratie was, interesseert mij ook niet zoveel.  

    Donderdag ben ik s'avonds met de club gaan trainen, en vrijdag was het rustdag, ben dan maar eens goed gaan eten met Herbert en mijn ouders, mmm het was weer heel lekker en vegetarisch ;)!

    Vandaag stond er weer een wedstrijdje gepland: de cross der jongeren in Westerlo, het was niet zo simpel voor mij om hieraan mee te kunnen doen, heb voor de eerste keer een babysitt ingeschakeld en kon gelukkig weer beroep kunnen doen op Benny om daar te geraken, we hadden ook een supporter en fotografe mee dus dat kon al niet meer stuk, de regen kon mij niet deren, een cross moet slijk zijn in mijn ogen, dus ik had er ook helemaal geen bang van en keek er al naar uit!  Mario en andere vabcoleden waren al aanwezig en al gauw begonnen we aan onze opwarming, een korte parkoerverkenning werd het en slijk zou ik krijgen :).  De start verliep weer heel chaotisch, er hadden weer teveel mensen vooraan post gevat die daar helemaal niet thuishoorden en ik kon echt niet door in het begin, ik zag al enkele dames mij voorbijsteken dus mocht ik al direct beginnen met inhalen.  Na een 600m liep ik in eerste positie en die zou ik niet meer afgeven,  vanaf km 1 had ik Mario in het oog, hij liep heel goed maar langzaamaan kwam ik toch dichter, rond km3 kon ik hem dan na wat gegiechel voorbijsteken maar zoals we Mario allemaal kennen is hij in zijn eindsprint beresterk en kwam er rond 4,3km terug over, het is hem gegund, knap gelopen Mario!!  Ook Benny is niet meer bij te houden, die heb ik zelfs niet meer gezien toen het startschot ging, stiekem denk ik dat hij daar ergens het bos ingedoken is en gewacht heeft tot we de tweede keer passeerden :D, grapje hé, hij is de laatste tijd sterk bezig en ook hem is het gegund.  Er werden weer mooie resultaten gelopen van onze vabcoërs, denk dat we van de 4km bijna alle podiumplaatsen hadden.  

    Volgende week staat er de zilvermeerloop in Mol gepland, een gewone stratenloop over de straten in het zilvermeer, hier ga ik de 5km doen.  Ik doe nu even veel wedstrijden, maar dit blijft zeker niet duren hoor, hierna loop ik maar om de 2 weken een wedstrijd en dan nog korte afstanden, dit jaar zal ik geen 10km wedstrijd meer lopen, alle wedstrijden zullen kort maar krachtig worden, even alles op snelheid en weerstand zetten!  Ik hoop om volgend jaar of het jaar daarop mijn droommarathon te kunnen lopen!

    Prettig weekend aan iedereen!!!

    Groetjes

     







    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (15)

    03-11-2010
    Goed bezig!
    Je hebt de smaak goed te pakken, ik denk dat dit je wel extra snelheid gaat opleveren. Succes zaterdag! Gr. Frans

    03-11-2010 om 08:21 geschreven door Frans


    02-11-2010
    onvoorstelbaar!
    knappe prestatie alweer, je doet het toch maar weer, nu ook in de cross!

    02-11-2010 om 21:34 geschreven door Peter


    Topper.
    ....in wording, weer 2 overwinningen erbij, knap!!!

    02-11-2010 om 09:05 geschreven door joggerke


    01-11-2010
    leuke foto
    Hey running mama, leuke foto van je boys.
    Wat is eigenlijk je droommarathon??? Die van NY

    groetjes uit Ede, NL

    01-11-2010 om 22:59 geschreven door Eugène


    crossen
    lekker crossen, kort en snel, lekker knallen.
    je wordt er zo sterk en snel van; resultaat zal je zien in die 5km loop, succes!

    01-11-2010 om 20:47 geschreven door ruud


    Ze gaan daar ...
    ... dikwijls voor de tweede plaats moeten lopen als jij aan de start komt denk ik.

    01-11-2010 om 17:26 geschreven door danny


    proficiat...
    ...met je overwinning Wendy. Cross moet inderdaad modder zijn. De echte crossen zullen er aan komen. Geniet ook van de korte afstanden ...

    01-11-2010 om 08:56 geschreven door natalie


    30-10-2010
    knap gelopen !
    Mooie planning ! Zo hoort het ! Korte en krachtige wedstrijden ! je zal er heel veel aan snelheid op winnen , en zo stilletjes aan ook de afstand verlengen ! 
    Je krijgt je herkansing volgende week , om me voor te zijn ! Het is jou ook zeker gegund ! 
    Het is leuk om bij een club te horen , al blijft het voor mij persoonlijk een opgave om s'avonds aanwezig te zijn !!

    30-10-2010 om 22:50 geschreven door coach mario


    Knap gedaan!
    Proficiat met je resultaat hé, sterk Wendy!

    30-10-2010 om 22:47 geschreven door steven


    gladde ondergrond
    Mooi gelopen, Wendy. Deed zelf mee aan de 12km, maar ben zeker geen fan van de modder. Ik was al blij dat ik rechtop bleef.Wink

    30-10-2010 om 22:11 geschreven door Hervé


    diamantje!
    De ruwe diamant wordt nu geslepen en daarna gepolijst. Proficiat! Mooie mannen heb je!!

    30-10-2010 om 21:07 geschreven door Tiny


    super

    Weeral super gelopen! En wat een prachtige foto van jouw 3 kleine rakkers!!

    Groetjes,

    Nancy

    30-10-2010 om 20:44 geschreven door nancy


    schitterend !
    Geweldig ! Net als Chris zie ik dit TOTAAL niet zitten ! 't maakt me niet uit of 't lang, of kort, of snel (kan ik toch niet) of traag is, poewie, modder, oneffen parcours... nee... dan nog liever in het water van één of ander kanaal ! 
    Maar héhé, JIJ hebt het toch maar weer gedaan, en onmiddellijk naar de eerste plaats ! Schitterend ! 

    30-10-2010 om 20:17 geschreven door kaat


    knap
    knappe prestatie's Wendy, al wat je aanraakt veranderd in goud !!!
    Volhouden zo

    30-10-2010 om 20:07 geschreven door kurt jurgens


    modder
    Nogmaals dikke proficiat voor je podiumplaatsen Wendy! Je wordt sneller met de dag )
    Ik DENK nog altijd dat ik niet graag zou crossen. 'k ben niet zot van modderige toestanden, en oneffen parcours, dus voor mij nog even een njet en we zien later wel. De rest van 't jaar loop ik ook alleen nog 5km-wedstrijden, zó plezant !!

    30-10-2010 om 20:07 geschreven door Chris




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs