Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    babydroom
    www.bloggen.be/babydro
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    05-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Utrecht marathon.

    Hoera, mijn tweede marathon is een feit!!  Deze week was het toch wel even twijfelachtig of ik wel aan de start zou staan en of er doorgelopen zou worden.  Maar een testloopje zaterdag deed mij beslissen om ervoor te gaan en hopen op het beste!  
    Deze morgen liep het wekkerke vroeg af,  de bus vertrok hier om 6u45 stipt, gelukkig had ik alles al klaargezet en was er deze morgen niet veel meer te doen. Steffke was taxi en zorgde ervoor dat Mario en ik op tijd aan de sporthal waren alwaar de bus al klaarstond en mooi op tijd vertrok.  Het was een vrolijke boel op de bus en al gauw waren we ter plaatse, de vabco had het heel mooi geregeld, onze bus stond op enkele meters van de start en het beursgebouw en bleef de hele dag toegankelijk.  Voor de start nog met Geert afgesproken die al voor mijn startnummer had gezorgd (mercikes), ook nog even Bjorn gezien, en dan was het tijd voor de laatste sanitaire stop en hup naar het startvak (ook hier konden we dankzij de vabco bij de wedstrijdlopers starten).  Boenk, het startschot en we waren weg voor een lange tocht, wij waren: Mario, Steffke, Benny, Gunter, Geert en Geert, allen aan elkaar gewaagd en we bleven dan ook samen tot aan het halve marathon punt, dan begon Mario wat te versnellen, ik was van plan om hem alleen te laten gaan maar kon toch nog mooi volgen tot op km 29, dan versnelde hij nog wat en liet ik hem gaan.  Ik liep nu dus helemaal alleen, gelukkig kwam ik onderweg nog het webloggersteunpunt van Ronald tegen, en ook Joris zijn aanmoedigingen deden deugd!  De laatste 9km waren hels en het was tandenbijten om vol te houden, ik liep helemaal alleen met wind op het kopke, het was er zelfs zo doods langs het parkoer dat ik even twijfelde of ik wel nog juist liep ;).  Dan planten ze op 3km van de streep nog ééns een brug neer, wat een gedacht, maar alléé dat kon er nog wel bij, het bleef heel stilletjes langs het parkoer, pas op de laatste 200m kwam er wat ambiance en kon ik toch nog genieten van een triomftochtje, mijn tijd was 3u6min en ??sec.  Ik ben dus heel blij en had deze tijd eigenlijk nog niet verwacht, had meer 3u10 in gedachten, dus ben heel tevreden.  Ben ook heel onder de indruk van Mario, die ijzersterk heeft gelopen en een supersonische tijd heeft neergezet, Benny heeft ook zijn pr verbroken net zoals Gunter en Heidi, STefke en Geert waren iets minder blij met hun prestatie, maar ik vind dat ze karakterkoppen zijn, en volgende keer heus wel een pr zullen lopen!  Het was een heel geslaagd dagje, zo'n mogen er nog wel meer komen!!! ;)

    En weet je wat???? Blijkt dat ik ook nog ééns een reis naar Zweden heb gewonnen met de tombolla, het kan niet op!!!

    Ik ben supergelukkig met deze tijd en besef meer en meer dat de marathon mijn ding is!  Binnen 3 weken loop ik er nog ééntje, maar nu zal het echt genieten worden met Jess, we zullen samen de finish bereiken, ik kijk er al naar uit!

    Alvast heel erg bedankt voor de proficiats die ik al had ontvangen voor ik thuis was, leuk om een mailbox vol felicitaties te vinden!

     

     



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (36)

    15-04-2010
    Ook naar Zweden

    Tot ziens in Zweden. Het staat nog niet op de site van ProRun, maar ik heb de loopreis in Enschede gewonnen.
    Jij gaat vast wel voor de 30 km bij de Lidingöloppet gezien jouw prestatie in Utrecht. Jeetje, jij kunt wel heel hard lopen.

    15-04-2010 om 16:15 geschreven door Marlies


    09-04-2010
    proficiat!
    en veul plezeu eup je reus neur zweuden !

    09-04-2010 om 12:24 geschreven door jogginggirl


    08-04-2010
    Fotos
    Hallo Wendy,
    Ik heb tijdens de marathon van Utrecht foto's genomen. Dankzij je t-shirt met "weblogloper" heb ik je weblog gevonden. Jij en Mario staan op een van de foto's die ik vlak voor het keerpunt bij de Maliebaan heb genomen. De foto's zijn hier te zien:

    http://www.flickr.com/photos/48465596@N05/sets/

    Mocht je deze of andere foto's op hoge resolutie willen hebben, neem dan even contact met me op.
    Met vriendelijke groet,
    Majnu Michaud, Utrecht.

    08-04-2010 om 12:39 geschreven door Majnu


    proficiat!!
    jawadde Wendy, jij loopt een marathon zoals een ander naar de bakker wandelt, alsof het niks is. Wat een schitterende prestatie zeg!!! Heel dikke proficiat en geniet binnenkort van dat reisje naar Zweden, dat heb je verdiend!!

    08-04-2010 om 08:41 geschreven door Ruthje


    07-04-2010
    Super gelopen!!
    Wow wat een tijd heb jij neergezet, super gedaan. Gefeliciteerd met deze schitterende PR, een dikke zoen. En onder de drie uur ga je redden!! Je mag trots zijn op deze mooie tijd.

    ...........nog keertje gefeliciteerd met die mooie reis!!

    07-04-2010 om 23:35 geschreven door Claudia


    dikke proficiat!!
    Fantastische tijd! Super gelopen! Dikke proficiat!!
    Groetjes,
    Nancy

    07-04-2010 om 22:30 geschreven door nancy


    proficiat
    Proficiat, een heel knappe prestatie!
    Ik zag je onderweg in een flits een keertje langs schieten en je ging erg goed!
    Nu even een tijdje rustig en dan weer los in Antwerpen!
    groet, Ruud

    07-04-2010 om 18:22 geschreven door ruud


    .
    Dikke proficiat met een kanjer van een tijd voor je 2e marathon. En dan nog een reisje er bovenop. Een geslaagd week-end blijkbaar.
    Misschien tot in Antwerpen.

    07-04-2010 om 13:22 geschreven door Yves


    Proficiat
    Hallo Wendy, proficiat met je TOP prestatie!!! Erg knap...

    07-04-2010 om 12:24 geschreven door Hans


    knap
    daar kan een mens alleen maar van dromen he van zo een tijd knap idd zo een marathon met weining supporters is nie leuk daarom heb ik voor antwerpen gekozen is plezanter ale recupereer nu maar goed he

    07-04-2010 om 08:24 geschreven door gerry


    mooi
    proficiat wendy met je mooie tijd op je tweede marathon. en ook als je je ervoor niet te best voelde. je kan er weer van genieten van je mooie prestatie.
    groetjes patje en stef

    07-04-2010 om 07:06 geschreven door patricia


    06-04-2010
    super
    Een supertijd: heel heel heel mooie prestatie: van harte proficiat !!!

    06-04-2010 om 22:55 geschreven door sandra


    Poeh
    Gadverju, wat kan jij ongehoord hard lopen! Een echte supertijd en een dikke proficiat!!! Nog een reis naar Zweden ook, je hebt het verdient...je ziet, Nederland is zo slecht nog niet ;)

    06-04-2010 om 22:35 geschreven door John


    schitterend
    Ook hier nog eens een hele dikke proficiat. Toen ik je vorig jaar met de fiets mocht begeleiden had ik het al lang gezien, ons Wendy kan nog veel en veel harder. Dat heb je nu al bewezen en dat zal je nog heel regelmatig doen. Klasse!

    06-04-2010 om 22:24 geschreven door Gert


    Proficiat.
    Nogmaals een dikke proficiat, ook met je reis naar Zweden.

    06-04-2010 om 20:08 geschreven door Joggerke


    pr
    Tsjonge, jonge zeg, wat een pracht tijd en vol ongeloof.
    En ook nog eens een reisje naar Zweden, helemaal mooi.
    Geniet ervan en de marathon is ook mijn ding!.
    Groet Rinus.
    www.rinusrunning.nl

    06-04-2010 om 19:53 geschreven door Rinus


    Jij
    hebt geen supersonische tijd gelopen maar een supersupersupersupersupersonische. Proficiat met je prestatie en je PR.

    06-04-2010 om 15:52 geschreven door Herman


    Kers op de taart ....
    dat is nu de kers op taart zetten ,na al je zware ,soms eens moeilijke trainingen die je al doorstaan hebt ....een marathon lopen om U tegen te zeggen ,bewondering voor jou prestatie is dan nog licht uitgedruk ,respect is hier meer het woord voor zeker als je dan nog weet dat je ook nog naast het super lopen nog een gezinnneke hebt die met evenveel liefde en kracht wordt onderhouden ...wie doet Wendy na ??? hhaaaha geen een die antwoord dus nog eens dubbel en dikke proficiat !!!!!!!!!!!! SMAK XXX en ook nog een super dikke pluim voor de coach ,die van wanten weet ! Proficiat Mario
    ps we houden je aan een traktaatje hé

    06-04-2010 om 14:13 geschreven door Katrien


    Wonderwoman
    Super! Enkel superlatieven passen bij deze prestatie. Knap dat je je niet hebt laten zot maken door die last-minute ziekte. Geniet ervan!!!

    06-04-2010 om 12:14 geschreven door Wim


    Utrecht
    Schitterende prestatie in Utrecht.
    "The Best is yet to come".

    Volgend jaar een marathon in Zweden ?

    06-04-2010 om 12:01 geschreven door frank spencer


    WoW!
    WoW! Wendy! Wat een waanzinnige prestatie! Proficiat met dit geweldige resultaat!

    06-04-2010 om 11:55 geschreven door M@urice


    SUPER
    ongelooflijk veel respect voor wat je daar gepresteerd hebt! echt heel sterk. das 'n prestatie waar ik alleen maar van kan dromen ;) en nog een reis gewonnen, super leuk! vind het ook enorm lief wat je bij mij kwam schrijven, je hebt geen idee hoe hard ik het apprecieer dat je bij mij komt lopen in antwerpen... carmen komt mee ja, da wordt dus een dolle boel. hou die camera dus maar in de aanslag.we gaan er daar een lap opgeven en ons kei hard amuseren, aaaaah wast maar al zo ver! dikke kus

    06-04-2010 om 11:17 geschreven door jess


    3:06:53. dit is je wedstrijdverloop: http://evenementen.uitslagen.nl/2010/marathonutrecht/details.php?t=&s=F1026
    Mooi vlak gelopen, goed ingedeeld dus!

    06-04-2010 om 10:56 geschreven door Peter


    Grandioos
    direkt een heel stuk sneller dan 6 maand geleden .  Dus als je blijft doelgericht trainen kan er nog altijd een stukje af . Maar eerst genieten van deze " prestatie " . Opa zal ook wel tevreden zijn ;-)

    06-04-2010 om 10:44 geschreven door ivan en kristien


    hulde
    van harte gefeliciteerd Wendy. je bent een super loopster.... moet je toch eens in Rotterdam komen lopen, daar loop je zeker niet alleen.. en is er volop publiek. geniet van je prestatie en je prijsje naar Zweden

    06-04-2010 om 10:44 geschreven door hans


    Dikke Proficiat
    Schitterend gelopen tijd, proficiat. Ik heb je gezien aan de start en toen jullie mij voor de 2de keer kruiste riep ik nog komaan hé de bende van Mol. Naar jou individuele uitslag heb ik eens GOED gekeken. Amai mooi gelopen, steeds constant gelopen met een prachtig gemiddelde en zelfs nog op km 32 nog versnellen waar bij mij de krampen in de benen stilaan de kop op staken. Jij en die andere gasten hebben dat goed gedaan.

    06-04-2010 om 10:32 geschreven door steven


    wowwwww x 2
    hoooi Wendy... mijn felicitaties heb je al dubbel en dwars ontvangen maar nog niet voor je extra prijs..
    geweldig!! wat een mooi toetje na zo'n mooie marathon!!

    Geniet er dubbel van Wendy, je hebt het zeker weten verdiend!

    06-04-2010 om 10:13 geschreven door Ronald


    waaaauuuuuh
    amai,héééél sterke prestatie,schitterend,fantastisch en zo verder
    doe zo verder en je komt nog onder die 3 uren grens!!!!!

    groetjes
    de bakker

    06-04-2010 om 09:31 geschreven door marc lenaerts


    wow!
    wat een schitterende prestatie Wendy, en het einde bij jou is nog hélemaal niet in zicht !

    06-04-2010 om 09:17 geschreven door Chris


    super
    Wat een knappe wedstrijd heb jij gelopen zeg...en het tweede deel sneller als het eerste. De trainingsarbeid loont. Proficiat.

    06-04-2010 om 08:53 geschreven door natalie


    Proficiat!
    Mooi gelopen, dikke proficiat!

    06-04-2010 om 08:34 geschreven door Petra


    Utrecht
    Schitterend hoor!
    En dus een volgende marathon in Zweden???

    06-04-2010 om 08:26 geschreven door Koen


    Sub 3...
    Een tijd onder de drie zit er in de toekomst zeker in. Je hebt zeker nog een groeimarge. Proficiat!

    06-04-2010 om 07:49 geschreven door Spencerwoman


    proficiat
    Een prestatie van formaat Wendy.En ik denk dat in de toekomst er nog meer in zit! Je weet hoe ik daar over denk.

    06-04-2010 om 06:53 geschreven door Tiny


    schitterende tijd, proficiat Speedy...

    06-04-2010 om 05:26 geschreven door Stofke


    profficiat !
    mijn verslagje komt morgen , of beter gezegd vandaag , maar dan na het werk ! Je hebt geweldig gelopen ! Je bent voor de marathon gemaakt !! Bedankt voor de fijne dag en voor je vertrouwen in de schema's !!

    06-04-2010 om 00:39 geschreven door coach mario




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs