Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adverteren
    www.bloggen.be/adverte
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag!!
    Doodmoe ben ik opt moment!  De dag begon nochtans pas om 8u, om dan de allerlaatste voorbereidingen aan mijn sporttas te doen, je kent dat wel hé.  Rond 10u20 stond ik met mijn kroost op de stoep te wachten op de bus, dan op de trein, allé rond 12u waren we in Antwerpen.  Gauw mijn boterhammetjes opgegeten bij mijn schoonzus, en de kindjes daar gelaten in goei handen van de schoonfamilie.  Herbert kwam met mij mee naar de start, het was nog een mooi toerke wandelen zeg, en veel tijd om te treuzelen was er ook niet, vlug borstnummer gaan ophalen en dan uitzoeken waar ik mijn tas in bewaring kon geven.  45min voor de start stond den deze al in het startvak, bij de snelle lopers dacht ik.  Wat duurt dat wachten lang zeg, mijn rug begon pijn te doen van zolang stil te staan, maar dan was het tijd voor de start.  De start (en de matten) werden nog overgestapt maar dan kon er toch gelopen worden, het was een serieus gedrum en ik kon niet doorlopen, na 1km kwam er wat plaats vrij en dacht ik om de tijd van de eerste km al maar direct goed te maken.
    Maar het was wel duidelijk dat ik het parkoer nog niet kende, want daar kwam de kennedytunnel met zijn klim waar precies geen einde aan kwam, en toen er wel een einde aan kwam zag ik de volgende brug al.  Mijn benen voelden ook niet echt sterk aan, die verdomde valling ook.  Heb mij dan op de bevoorrading een squeezy gelleke gedronken, en dan was het toch afzien tot een km of 10, toen vond ik blijkbaar mijn tweede adem en kon terug sterk lopen, ik kon terug een beetje genieten.  En toen was het tijd voor de konijnepijp, man wat was dat zeg!!  Een klein eng tunnelke dat maar naar beneden bleef gaan, ik kreeg het daar serieus benauwd en tijdens de beklimming voelde ik mij echt verzuren, heel vreemd nog nooit eerder gevoeld, ik werd precieus ijskoud, en toen we dan eindelijk terug in het daglicht liepen, waren de benen op, maar gelukkig was daar de laatste km, dan kunnen we nog wel even doorgaan hé.  Ik kwam over de finish in een tijd waar ik nog altijd geen flauw idee van heb, ik heb vergeten te kijken!!  De garmin klopte ook langs geen kanten, hij staat op automatisch pauzeren (als hij geen snelheid meer krijgt pauzeert hij tot er terug beweging in is), ik had dus maar een goei 13km erop staan.  Het is dus nog even bang afwachten tot de uitslag online staat, ik kan niet wachten!!!!

    Ik ga wel eens wat meer met mijn voeding doen, ik heb zo'n boek over sportvoeding geleend in de bibliotheek en denk dat ik ergens wel wat goeie tips  heb uit kunnen halen.  Mijn voeding is voor het dagelijks leven vrij goed denk ik, maar ik vrees dat ik tijdens intensievere trainingsperiodes te kort schiet, dan val ik meestal ook af en dan is de valling er ook vrij snel bij.  Mijn doel is dus om vallingvrij te blijven tot aan de marathon, natuurlijk eerst deze laten genezen en vanaf dan is het werken geblazen aan de voeding, ik denk dat ik zonder die valling toch sterker had kunnen lopen, misschien niet in tijd, maar wel int kopke.

    Ik heb niet veel webloggers gezien want ik moest mij nog haasten om de trein van 18u15 te halen, Ik heb wel even kennis kunnen maken met Fré, die heel tevreden was over zijn prestatie en Gert die gewoon stond te glunderen, hij is duidelijk in topvorm!  Ik duim voor jou Gert dat alles binnen twee weken ook zo goed gaat!!  Van de marathon heb ik enkel Cremke kunnen aanschouwen, ik denk dat hij een heel goede tijd heeft neergezet.

    Ik geef nog wel een update met de behaalde tijd.
    Grt


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (12)

    27-04-2009
    Zwaar parkoer.
    Het parkoer van de tien mijl is inderdaad niet te onderschatten.
    De kennedytunnel en de waaslandtunnel binnen de 16 kilometer is wat teveel van het goede.
    Dus een sterke tijd gelopen ondanks de vele ongemakken.
    Nu herstellen en dan je verdere planning afwerken.
    Proficiat met al je sterke resultaten. 

    27-04-2009 om 10:21 geschreven door joggerke


    Nieuwsgierig!!
    Naar je tijd, maar zal vast een mooie zijn. Alvast gefeliciteerd.

    27-04-2009 om 07:55 geschreven door Claudia


    Lastig
    Het is zeker geen te onderschatten parkoer en een drukte is het zeker.

    27-04-2009 om 07:36 geschreven door anita


    Voeding !
    Ook ik vreet mij op door te moeten wachten op je tijd  .
    Ik heb het je al ééns gezegt dat leven op dat vogelzaad smorgens niet zo goed is !

    27-04-2009 om 00:44 geschreven door coach mario


    26-04-2009
    zal wel goed zijn ...
    die tijd die je gelopen hebt !!!!  Ben ook wel curieus naar uw tijd ze

    26-04-2009 om 23:25 geschreven door Dirk De Groof


    Sterk gelopen weeral
    Ge waart nochtans al helemaal gerecupereerd hoor toen ik je tegenkwam. ;) Is inderdaad niet slecht om veel en lekkere groentjes te eten. ;)

    26-04-2009 om 23:16 geschreven door gert


    ik wou nog naar je start komen
    Maar had teveel pijn en ben dan maar naar de auto gestrompeld: , maar je zal het zeker erg goed gedaan hebben,zeker weten!!!
    grt
    Patrick

    26-04-2009 om 22:58 geschreven door patrick aerts


    Antwerp ten miles
    Nog efkens wachten voor de update, maar alvast op voorhand proficiat met de prestatie.

    26-04-2009 om 22:35 geschreven door frank spencer


    voeding
    slim om je voeding onder de loep te nemen... en ja, ik wacht ook op je tijd.

    26-04-2009 om 22:28 geschreven door Ronald


    konijnepijp
    Ja in de konijnepijp zal Garmin geen bereik hebben . Helaas. Klinkt zwaar het parcours

    26-04-2009 om 22:25 geschreven door hans


    Antwerp
    Spijtig dat we je niet hebben gezien, je liep een heel goeie wedstrijd en je tijd zal ook weer wel heel scherp zijn. Morgen staat de uitslag in de krant .. Geniet maar van je prestatie. Verzorg je goed.

    26-04-2009 om 22:15 geschreven door Edith


    Goed zo!!
    Mooi om toch weer op je 2de adem terecht te komen. Maar zit ik op je tijd te wachten moet ik ook nog geduld hebben! Proficiat!!

    26-04-2009 om 22:14 geschreven door Tiny




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs