Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    03-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lange versnellingen.

    Vandaag was ik van plan om de lange versnellingen training af te werken op de piste, daar kan ik normaal gezien toch makkelijker de vooropgelegde snelheid halen.  Dus deze morgen om 9u opt gemakske naar de piste gelopen, het was echt ijskoud, met veel mist.  Ik had een beetje schrik dat de piste te glad ging zijn, maar dat viel goed mee.  Ik moest 2 reeksen doen van 1km, 2km,1km tegen 4min/km en met rust op hartslag, tussen de reeksen 5min loslopen.  De eerste versnelling aangevangen en het ging van geen kanten, ik geraakte precies niet in de hogere versnelling, dan die 2km, weer niet gehaald en zo ging het maar verder, het liep echt niet goed.  Ik kan niet zeggen dat ik kapot was, het lukt mij gewoon niet om sneller te lopen, lag het aan de kou of aan de antibiotica ik weet het niet maar ben dus niet tevreden van deze training.  Ik weet ook wel dat het niet elke dag zal lukken en kan lukken, dus ik begin maandag terug met volle moed aan nieuwe intervallen en dan zal het wel lukken!!  Hier nog even de cijferkes :  http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy3januari.jpg
    Deze middag had ik mijn ouders uitgenodigd om gelukkig nieuwjaar te wensen, en daar hoorden natuurlijk ook nog kadokes bij, wel ik heb dus het kado van het jaar gehad nl.  een paar luna racers!!  Echt geweldige schoenen, en deze vind ik eigenlijk helemaal niet lelijk, het zijn niet zo van die witte die ik in de winkel had zien liggen.  En ik ben niet de enige die er zot van is, mijn zoontje loopt er al heel de dag mee rond :-).  Deze week ga ik er mijn training van 7km meelopen en dan zijn ze klaar om zondag mee te lopen in de 6km in Genk.
    Verder heb ik ook terug een  nieuwe wedstrijd op mijn planning gezet nl: de halve marathon van Olen op 29 maart.  Het is een weekje voor de weblogtraining aan zee, maar van de coach kan het toch geen kwaad om dan de langere toer mee te lopen.  Ik zal  straks eens mijn planning opstellen zi. 
    Morgenvroeg ga ik nog een vetloopje lopen van 12km, en het zal weer zeer koud zijn want ik moet al om 8u vertrekken.
    Prettig weekend aan iedereen!!!!
    Groetjes



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (12)

    04-01-2009
    Training
    De tyrainingen kunnen niet altijd mee zitten en dat zal zeker nog vaker gebeuren tijdens de marathon trainingen.
    En een mooi kado en de kleintjes hebben al talent zo te lezen!!!.
    Groet Rinus.

    04-01-2009 om 19:50 geschreven door Rinus


    Niks van aan trekken ...
    rekening houden met de medicatie , dus vlieg er maar in de volgende keer ,zoals gewoonte

    04-01-2009 om 18:31 geschreven door Katrien


    Training !!

    Toch goed getraind met dat koude weer,beter een mindere training dan een mindere wedstrijd.

    04-01-2009 om 16:52 geschreven door anita


    luna racers
    als ik er zondag nog ben in de namiddag ,zal ik uitkijken naar de Lunaracers,zo zal ik je zeker herkennen,en eens een mindere dag betekent daarna soms wel een knaller van een wedstrijd ,dus opgelet voor zondag...veel succes alvast
    greeetz,de bakker

    04-01-2009 om 13:11 geschreven door marc lenaerts


    Weblogtraining 22 maart
    De langste toer van de weblogtraining aan zee (Oostende) van 22 maart bedraagt ongeveer 30 km en wordt aan het tempo van de traagste loper gelopen ( lees < 10 km/u ).
    Het is een LLD (lange langzame duurloop).
    Voor jou wordt dit bijgevolg een makkie (tettertraining ) en zeker geen hinderpaal voor je halve marathon in Olen een weekje later.

    ps : de mindere lopers kunnen op 22 maart nog inpikken voor een gezamelijk toerke (met zijn allen, want jullie passeren terug aan het vertrekpunt ) van 15 km.

    04-01-2009 om 09:52 geschreven door frank spencer


    03-01-2009
    prima training
    Maar wendy toch ! Je bent een perfectioniste ! En zo heb ik ze graag ! Maar deze training heb je toch goed gedaan hoor ! Bekijk je hartslagen maar ééns van een soortgelijke training . Ze zijn even hoog ! De reden waarom je een beetje trager liep is zeker voor een stukje te wijten aan de antibioticum , het koude weer wat dan weer meebracht dat je je warm aan kleede . Dus meer gewicht ! Moest je nu 15 - 20 sec trager gelopen hebben , dan zou het een prrobleem zijn , maar 5 - 6 sec/km is echt niks hoor . In de zomer maanden kanje dit meemaken bij extreme temperaturen . Dus wees zeker tevrede over deze training . Ik ben dat alle sinds toch .
    De vorderingen die je vorig jaar maakte , dus bijna elke wedstrijd , zal nog zeker een tijdje blijven duren . Als ik naar genk kom ( waarschijnlijk wel ) dan loop je met me mee tegen 4 min. Je gaat dit kunnen . Denk aan je kledij he !!

    03-01-2009 om 22:08 geschreven door coach mario


    Koud.
    Kan geloven dat da ventje zot is van die schoenen...da kleurke valt op é.
    Ja de ene training is de andere niet hé. En met die koude ist normaal dat alles nie zo vlot verloopt hé... en uw medicatie.
    8uur is wel vroeg hoor voor een duurloopke...althans voor mij.
    Alé succes met de nieuwe schoentjes, dat ze u naar nieuwe PRkes mogen leiden.
    Groetjes Natalie

    03-01-2009 om 21:57 geschreven door natalie


    ging niet
    Ja soms gaat het beter dan de andere keer... hou met maar op de antibiotica, wat Tiny zegt... volgende keer beter

    03-01-2009 om 21:32 geschreven door hans


    training
    Dat zijn al zware trainingen die je moet doen en heb je dan eens wat mindere dag dan laat dat zich onmiddelijk voelen,maar iedere dag is anders en voor je het weet verloopt alles terug goed.

    03-01-2009 om 20:23 geschreven door Bart


    Mega Wendy ...
    nu nog een passend maskertje van mega Mindy en je bent niet te kloppen . Die ' Luna ..dinges ' zijn blijkbaar in . De zusjes Delvael zijn er ook al mee op jagerspad . Morgenochtend zal het hier ( Veurne ) ook fris zijn vermoed ik , maar we genieten toch van de " opwarmende " zee . We kunnen na ons loopje nog altijd de " ijsbeer " uithangen , k' probeer er een fototje van te maken .

    03-01-2009 om 19:10 geschreven door Kristien & Ivan


    medicatie
    Niet alle trainingen verlopen even vlot en misschien was het inderdaad de medicatie. Succes morgen met je vetloop .. ik doe ook 12 km, maar ga toch eerst wel een boterhammetje eten.

    03-01-2009 om 19:03 geschreven door Edith


    kan wel eens!
    En de volgende training vlieg je weer. Antibiotica waarschijnlijk de boosdoener!

    03-01-2009 om 17:35 geschreven door tiny




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs