Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    computerthuiswerk
    www.bloggen.be/compute
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    23-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 19 dagen.

    Jajajajaaaa, het komt serieus dichterbij nu, nog precies 19 dagen en ik loop nu al te strompelen door Ieper.  De voorbereiding loopt eigenlijk zeer goed, ik recupereer snel van de lange vetlopen en de langste van 34km is reeds achter de rug.  Vandaag lange intervallen gedaan, 10x1km tegen 4min, en het ging, wel niet zo makkelijk als verleden week, maar het weer was veel zwaarder, de traagste was 3.58 en de snelste 3.54 dus best wel tevreden van de training.  Was net op tijd thuis want het heeft hier serieus gegoten en zoals op vele plaatsen stond ook onze straat blank, wijzelf hebben gelukkig geen schade, maar bij de buren die hun garages in de kelder hebben was het de moeite, we zijn nog steeds aan het pompen, gelukkig schijnt het zonnetje terug.  De komende dagen staan er allemaal duurlopen gepland, morgen 15km, donderdag 25, vrijdag rustdag, zaterdag lopen we de plaatselijke centrumloop aan marathontempo en zondag lopen we met z'n allen naar Scherpenheuvel.  Ik geniet zo van deze periode dat ik al vrees voor het zwarte gat dat ongetwijfelt gaat komen na de marathon.  Ik denk dat ik erna misschien nog eens dwars door Hasselt loop om dan in de crossen te vliegen, iets waar ik ook wel naar uitkijk, door de modder dabben heeft wel iets :).  Groetjes!!!!

    23-08-2011 om 15:01 geschreven door Wendy  


    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 7 augustus

    Hoi, M-day komt steeds dichterbij, je kijkt er al een jaar naar uit en plots sta je op een dikke maand van de start, eindelijk mag er terug meer getraind worden en zijn duurlopen rond de 30km geen verkeerde uitspatting meer maar een must.  Een zalige tijd dus en ik probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten, deze morgen samen met Gunther en Bart 28km vetloop gedaan, de laatste km's begonnen de benen toch wat flanel aan te voelen, maar het is gelukt om zonder gelleke en enkel water de training af te maken, ik geloof echt wel dat deze trainingen goed helpen tegen de man met de hamer, zo leer je om over te schakelen op vet verbranding, al zorg ik er wel voor dat ik tijdens de marathon zelf genoeg eet en drink, heb nog nooit de man met de hamer gezien en ben niet van plan om hem ooit tegen te komen.  Er werd ook weer druk gespeculeerd over hoe we de wedstrijd gaan indelen en aan welk tempo we gaan starten, ikzelf wacht liever af, zie hoe de trainingen verlopen en zal de week voor de marathon wel eens met de trainer gaan klappen en zien hoe hij het ziet en tot wat ik in staat zou zijn, we gaan alleszins wel voor een tijd zo kort mogelijk bij de 3u, hopelijk 1secondje eronder, dan ben ik al zeeeeeer blij!!!!  Maar dat zou een pr van 5min betekenen dus misschien wat hoog gegrepen!  Mijn droom is toch wel om ooit bij de subtop te kunnen horen en mee te doen in bk's lange afstand, en daar toch ook wel top 10 kunnen lopen, en daarom train ik dus graag zoveel mogelijk.  Mijn werk bij colruyt valt ook heel goed mee, had verwacht om s'avonds echt wel fysiek moe te zijn, maar eigenlijk merk ik er niet veel van, natuurlijk als ik s'ochtends getraind heb en dan nog tot 20u moet werken dan ben ik s'avonds wel doodop, maar dan kruip ik lekker vroeg in bed en s'morgens kunnen we weer de wereld aan.  De collega's vallen super mee, dus we zijn tervreden en opgelucht, ook 18u werken in de week is niet veel hé, dus nog tijd genoeg om te trainen, recupereren en met de kindjes bezig te zijn, ja en het huishouden, maar dat komt echt wel op de laatste plaats hoor ;).  Volgende week gaan we terug vlot over de 100km gaan, blij dat ik terug wat meer met de club kan trainen komende weken, dat maakt het trainen toch iets makkelijker en leuker.  Prettig weekend aan iedereen en tot binnenkort!!!

    Groetjes Wendy

    07-08-2011 om 13:48 geschreven door Wendy  


    24-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 24 juli.

    Joepie, de eerste echte trainingsweek in voorbereiding op de marathon is een feit, rond de 100km en dan nog de snellere tempo's maakten het een vrij pittige week.  Vooral donderdag stond aangekruist deze week, 12km tegen 4,15min/km, inwedstrijd zou dit aanvoelen als lopen met de rem op, maar in training in mijn uppie vond ik het toch wel een serieus tempo, was dus zeer trots op mezelf dat het gelukt was.  Voor de rest waren het vooral duurlopen die afgewerkt werden, deze morgen was ik zo al om 6u45 op pad zodat ik rond 10 Siebe kon gaan uitzwaaien die op chirokamp vertrok.  Er stond een vetloop op schema tegen 5,20min/km, ik heb wel steeds honger tijdens de vetlopen, maar eigenlijk valt het best wel mee, de benen moesten even opgewarmd worden, en na een 3 km zat ik in mijn ritme en was het zalig lopen, ook het weer viel best mee, haast geen regen, wel mijn lange broek aangetrokken (bah, loop daar niet graag mee, maar moest de spierkes toch awa warm houden), na een 22,5km stond ik terug thuis, vlug enkele pannenkoekjes gegeten en dan ons Siebeke gaan uitwaaien, hij is een weekje op chirokamp te Berlare in de scheve villa, het is zijn eerste kamp dus hopelijk valt het goed mee.  Zelf zit mijn ouderschapsverlof erop en begin ik deze week terug halftijds te werken in de cloruyt, kijk er ergens wel naar uit, vooral omdat het maar haltijds is, voltijds dat zou heel andere koek zijn, nu is er nog tijd genoeg om te trainen en de kinders aandacht te geven :), aan iedereen die nog in vakantie is, prettige vakantie gewenst!!!!  

    24-07-2011 om 13:58 geschreven door Wendy  


    17-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 17 juli 2011.

    Deze morgen stond er een duurloop gepland van 21km, deze werd gelopen in gezelschap van trainingsmaatjes Benny, Stefan, Bart, Gunther en Rudy het was weer gezellig (tetteren dat die mannen kunnen :)).  De uitslag van de lactaattesten is ook bekend en ze bleek heel goed te zijn, mag vanaf nu een groepje opschuiven een meetrainen met groep 3 (groep 1 zijn de snelste mannen), gisteren al de eerste intervaltraining gedaan aan de nieuwe tempo's en ze lukten goed, had wel niet meer zoveel overschot maar haalde ze vlot.  Ik ben weer supergemotiveerd en hoop om volgend jaar onder de 38min te lopen op 10km, zonder blessure zal dit moeten lukken, maar nu eerst de marathon.  De trainingen verlopen dus goed, maar natuurlijk let ik ook nogal veel op mijn voeding en sinds enkele dagen let ik ook op mijn drinken, dronk te weinig volgens mij, waardoor ook de afvalstoffen die je maakt tijdens het trainen niet zo vlot afgevoerd kunnen worden, dus nu let ik erop dat ik 2 liter gewoon water per dag drink, ik dronk de laatste weken nogal veel thee, maar aangezien dit wat vochtafdrijvend werkt lijkt mij dit midden in marathonvoorbereiding niet echt geschikt.  De komende week gaan we nog eens stevig doortrainen, in overleg met Jos (trainer) beslist om geen wedstrijd te lopen maar een goede trainingsweek in te lassen, en het gaat een stevig weekje worden, met pittige tempo's, maar zo heb ik het graag.  Nog 56 dagen en dan weten we of het allemaal iets uitgehaald heeft ;).  

    Prettige zondag iedereen!!!!

    17-07-2011 om 14:20 geschreven door Wendy  


    12-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The classic.

    Ja, ja, het laatste wedstrijdje voor de marathon, ik had er precies geen hoge verwachtingen van, de drang om zwaar af te zien ontbrak wat, dus ik ging wel zien.  Ons ma en pa gingen mee en zo vertrokken we rond 18u30 richting Tessenderlo, parkeren ging vlot, ook de inschrijving was prima geregeld, kreeg een laag startnummer en kon dus vrij vooraan starten, geen stress om een goede plaats te bemachtigen, het grote voordeel is ook dat je wat langer kunt opwarmen want je moet niet drummen om vooraan te staan en kunt dus tot enkele minuten voor de start nog opwarmen.  Stipt om 20u ging het startschot en was het meteen tempo zoeken, ikzelf vind die eerste km altijd de moeilijkste, daarna zit ik in mijn ritme en meestal kan ik dan dat tot de finish aanhouden.  Ik kreeg het na 1 km even aan de stok met een agressief dameke en hare haas, die duwden mij in de bocht helemaal tegen de nadars en ik moest even serieus inhouden en ze voorlaten of ik vloog languit op de grond, ik hoorde die haas roepen, dat is er weer een minder zi. Maar ni met mij ze dacht ik, hup en er weer voorbij, nu riep die haas "shit" "aanklampen hé", maar ik heb ze niet meer gezien, blijkbaar kwam ze 2min na mij over de finish, wat ook een goeie tijd is, maar man, moet ge daarom zo doen, met zo'n mensen kan ik dus niet om, nah.  Maar enfin, ik kon mijn tempo goed aanhouden en was maar aan't wachten op de zwaardere helling die ertussen zat, ik wist dat als ik die over was het een hele tijd bergaf was.  Rond 6km was het zover en kon ik nog een dame voorbijsteken, het bleef eigenlijk heel goed gaan, heel grappig was dat er tussen het bordje van km7 en km8 maar een 200m verschil was, iedereen was wat in de war en keek op zijn horloge.  500M voor de finish werd ik voorbijgestoken door een zeer sterke dame, ik deed mijn best om aan te klampen, maar het ging niet, ze liep heel vlot en ze kwam als derde dame over de finish, ik 19s daarachter, dus ze heeft op korte tijd echt wel serieus versnelt.  Mijn tijd was dus 38,19min, was 4de dame en 101 van de 1900 finishers, ben er best tevreden mee, maar hoop toch om ooit sneller te doen ;).  En nu is het volle kracht richting de marathon, er staan de komende 8 weken enkel nog maar trainingen gepland, de uitslag van de lactaattesten zou ik normaal gezien morgen krijgen, ben hier heel nieuwsgierig naar.  Hieronder nog enkele fotokes, dikke merci hiervoor aan Sandra Schoutte!!!









    12-07-2011 om 21:25 geschreven door Wendy  


    09-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 9 juli 2011

    Een vrij rustig trainingsweekje achter de rug, geen intervallen omdat er woensdag lactaattesten gepland stonden.  Altijd spannend vind ik dat, ik voel mij goed, maar ben ik ook echt beter geworden, dat zie je dan in die testen.  Eerst moeten we 4 keer 2km lopen, de eerste in 9min, de tweede in 8,40min de derde in 8,20min en de derde in 8 min dit ging heel gemakkelijk en soepel, schrok echter van mijn hartslag na de eerste 2km, zat al aan 172, gij hebt zeker stress zei onze trainer ;).  Bij de tweede was hij wat gezakt en kon ik 168 laten noteren, daarna ging het normaal.   Als allerlaatste test moeten we dan 600m voluit lopen, ik heb dit nog maar 1 keertje gedaan en ja, hoe begin je daaraan.  Ik natuurlijk veel te snel, voelde mijn benen na 200m al vol lopen, maar ja, het is juist de bedoeling dat je veel lactaat aanmaakt dus kon het geen kwaad, maar een snelle tijd zat er niet in, want met wind op kop voelde ik dat ik aan het vertragen was, tijd was 2min 02 en ik wou echt wel onder de 2min geraken :(, maar heb al een haas voor de volgende keer, dan gaan we er opnieuw voor! Dit weekend wordt ook een rustig loopweekendje, maandag loop ik nl de classic en krijg toch meer en meer zin om daar toch door te lopen, ik ga zien wat mijn benen ervan zeggen, meer nieuws volgt er dan maandagavond.  Nu is het dus wachten op de resultaten van de lactaattest, hopelijk zijn ze goed en zit er een goede tijd op de marathon in, ook hiervan hou ik jullie op de hoogte!

    Prettig weekend aan iedereen!

    Groetjes

    Wendy

    09-07-2011 om 15:43 geschreven door Wendy  


    03-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 3 juli 2011.

    Hup zi, en de vakantie is begonnen, we zullen wel wat creatiever moeten zijn met de trainingstijden, maar ik zal zeker wel de tijd vinden en er wordt hier nooit een training overgeslagen.  Woensdag en donderdag stonden er gewone duurloopjes op het programma, zaterdagochtend op de fiets naar het prinsenpark getrokken om er 1000tjes tegen 4,15min/km af te leggen, mocht best ietske sneller voor mij, maar om nu te zeggen dat het gemakkelijk zal worden om dit tempo 42,195km vol te houden, zo ver ben ik nog niet, maar deze training ging dus heel gemakkelijk.  Deze morgen dan een vetloopje gelopen van 21km met enkele clubgenoten, het was perfect weer en het werd een hele mooie duurloop, enkel een onderbreking omdat er midden op de baan een stier stond te briesen en de mannen toch a beke bang waren precies ;).  Volgende week woensdag staan er lactaattesten gepland, ben heel benieuwd of ik er genoeg op vooruit gegaan ben om onder de drie uur op marathon te kunnen lopen, ik zal er alleszins alles aan doen om zo dicht mogelijk bij mijn doel te geraken, het gewicht zit al op punt, nu een kwestie van het zo te houden, want ik heb nogal de neiging om te licht te worden deze tijd van het jaar en dan voel je toch wel dat je vatbaarder bent voor ziektes en dat wil ik natuurlijk niet deze voorbereiding.  

    03-07-2011 om 19:07 geschreven door Wendy  


    28-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervallen 28/06

    Deze morgen op de piste intervallen gedaan 8 stuks van 800 meter tegen 3,50min/km, en de doffe warmte voelden de benen niet zo goed aan, maar met wat karakter heb ik ze allemaal mooi binnen het tempo gelopen, de laatste 3 had ik het gezelschap van clubgenoot Rudi Vennekes, die hetzelfde dacht als ik, wat doet de Jos ons toch aan ;).

    Morgen en donderdag duurloopjes, en ja ze worden al wat langer :).

    28-06-2011 om 11:38 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuw begin.

    Pff, wat is het lang geleden dat ik nog eens iets schreef op mijn blogske, maar ben zeker nog niet van plan om te stoppen hoor :).  Op privé vlak gaat alles zeer goed, we zijn al onze Siebe zijn rapport mogen gaan halen en we zijn heel tevreden van hem, volgend jaar al naar het tweede leerjaar, ook onze Lander behaalde zijn diploma van de kleuterschool en Sen die mag volgend jaar eindelijk naar het tweede kleuterklasje, omdat hij van begin januari is heeft hij het eerste kleuterklasje twee keer moeten doen, en is duidelijk de rijpste van zijn klasje.  Iedereen tevreden dus!!!

    Op sportief vlak is alles terug prima in orde, mijn blessure heeft wel heel lang aangesleept maar sinds 1 maart ben ik terug volledig beginnen trainen al heb ik toch nog wel wat last gehad tot zo'n drie weken geleden, nu loop ik echt terug pijn en lastvrij dus hopen dat het zo blijft.  Al de trainingen gaan goed en worden helemaal afgewerkt, ben daar dan ook vrij perfectionistisch in, 1s te traag is een kleine ramp voor mij, te snel daar kan ik wel mee leven ;).  En de resultaten???  Die beginnen ook zichtbaar te worden, ik liep de bleukensrun te balen:  viel mij eigenlijk wat tegen, liep helemaal alleen, moest smeken om mij de weg te wijzen aan de seingevers en had dan ook geen zin meer om af te zien, ik liep de 6km tegen 4min/km.

    De foorloop te Dessel vond ik dan wel weer heel gezellig, dit was mijn eerste 10km in ong. een jaar dus had wel wat stress, zou ik het wel volhouden, ben ik al in staat om onder die 40min te geraken, ja ja er spookt wat door mijn hoofd de uren voor de wedstrijd ;).  Aan de startlijn werd ik nog even door Richard aangemaand om meer vooraan te gaan staan, naast een andere vrouw en dan konden we vertrekken voor 4 toeren van 2,5km.  De benen voelden nog niet super aan, maar het liep vlot en al gauw liep ik eerste vrouw van de 10, voor mij zag ik Lieve Slegers lopen zij liep de 5 en zou mijn mikpunt worden voor de eerste 2 ronden, bijna had ik ze te stekken, maar aan de finish versnelde ze nog en heb ik ze natuurlijk laten gaan.  De allerlaatste ronde werd echt wel zwaar, maar ik zag dat die 40 min er zeker inzat en finishte in 39,31min, ik was toen tevreden, maar nog niet content het moest beter kunnen.  Dus vollen bak trainen voor dwars door Geel, toch een beetje MIJN wedstrijd.

    25 juni was het dan zover, Dwars door Geel, hier zou ik mijn pr aanvallen, die staat op 38,44min en heb ik ook in Geel gelopen. Kreeg een aanbieding van de Mike en hou zou mij begeleiden met mijn poging, we zouden starten aan mijn pr snelheid en zien waar we stranden, ik had echt zoiets van het is nu of nooit!  Het weer was perfect de omloop was snel, dus ik ging ervoor.  We vertrokken dus meteen aan het juiste tempo, Koppen Gudrun, een geduchte concurrente stoof vooruit en had toch al snel een 200m voorsprong, ik trok er mij niks van aan, ging puur voor de tijd, en bleef dus mooi achter Mike, de eerste km's hadden we nog een groepje met enkele vabco atleten en kon ik mij in het stukje wind op kop even wegsteken, al voel ik mij dan nogal snel schuldig :), maar ja die pr hé.  Na ong.  km3 kreeg ik Gudrun terug in het vizier en we liepen erop af, konden ze voorbijsteken en ik denk dat ze tot km5  heeft aangeklampt en dan heeft moeten lossen, wel een zeer goede atlete hoor, ben fier dat ik voor haar was.  De laatste 6km was puur op karakter en dankzij de aanmoedigingen van Mike heb ik blijven volhouden en is het tempo haast niet gezakt, al was het zandpadje 3 keer doodgaan, en dan de finish, ik zag die klok gaan 37,54 yes gaas geven dan halen we het misschien nog onder die 38 min, en net boenk erop kwam ik binnen 38min op de 10km, al bleek ze achteraf niet correct te zijn (9,9), doemme toch, maar dat was ze bij mijn huidige pr ook niet, dus kom, de vorm is toch beter, al hoop ik toch nog om dit jaar nog sneller te worden, nu moeten we goed zien dat we blessurevrij blijven en dan heb ik er een zeer goed oog in, we zijn alleszinds goed bezig, maar kunnen zeker nog verbeteren.  

     

    Doelen van de komende maanden?????  Hahaha, natuurlijk loop ik de marathon, nu met een nieuw pr op de 10 voel ik mij er helemaal klaar voor, ik loop samen met de club de IFF marathon, ik heb vorig jaar dus al parkoerverkenning gedaan, en kijk er al ongelofelijk naar uit.  We hebben al een mooi groepje om naar die 3u te lopen, ik loop dus zonder haas, maar loop gewoon mee met clubmaten die hetzelfde doel hebben en hopelijk lukt het ons.  Eerst staan er nog een dikke 2 maand voorbereiding te wachten, hier geniet ik eigenlijk nog het meest van, van die lange eenzame duurlopen, mijn zwerloopkes, wat heb ik die gemist.  Ma 11 juli loop ik ook nog de classic, en op 21 juli dwars door Kasterlee.  Op 27 augustus is het weer de centrumloop in Mol, een keileuke wedstrijd en ik hoop dat ik hier van de trainer toch de 5 mag lopen, al zal de kans heel klein zijn zo'n 2 weken voor de marathon.  In de winter wil ik terug crosskes lopen, vond dat zalig,  veel concurrentes, lekker door het slijk of de sneeuw brakken, kijk er al een beetje naar uit.  Of ik een voorjaarsmarathon loop dat weet ik nog niet, misschien scherp ik de snelheid nog wat aan en loop terug enkel een najaarsmarathon, dat zullen we nog wel zien.  Oh ja, en vanaf 23 juli loop ik terug rond in colruyt Mol, zal wel wat aanpassen zijn voor ons gezin, maar ik zie het alleszins al helemaal zitten.

    Ok, vanaf nu zal het blogje terug wat meer aangevuld worden, want ik heb terug iets te schrijven, oh ja, de voorbereiding van de marathon!!!!!

    Groetjes!

     

     

     

    28-06-2011 om 11:32 geschreven door Wendy  


    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holvenjogging geel, 4,7 km

    Was alweer heel de dag nerveus, ik moest en zou die 4min/km halen, anders zou ik toch wel diep teleurgesteld zijn.  Ik reed mee met Benny, Karin en Matéo, de laatste liep een prachtige km en was eerste in zijn cattegorie, om halfzeven was het dan eindelijk zover en werden we in gang gefloten, ik was meteen goed weg en na 1 km kreeg ik een fietser naast mij als eerste dame, en die is bij mij gebleven tot de finish, over het verloop van de wedstrijd kan ik kort zijn, ik mis nog veeeeeeel te veeel snelheid en uithouding, ben nu pas sinds een vijftal weken terug normaal aan het trainen en heb dus nog niet veel km's in de benen en dat merkte ik goed, het was serieus pressen om toch maar onder die 4 min te blijven, gemiddeld haalde ik toch 3,56min/km dus ben best tevreden voor nu, volgende wedstrijd moet sneller! Oh ja!

    29-04-2011 om 21:30 geschreven door Wendy  


    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen duimen! Ben weer een stresskip :/.

      Hoi,

    Het is inderdaad al even geleden dat ik iets op de blog heb geschreven, momenteel gaat alles goed, alle trainingen verlopen prima volgens schema.  Morgen staat er ook de allereerste stratenloop op de kalender, ik ben heel benieuwd hoever ik nu sta, ik hoop toch zeker die 4min te halen op de 5km, dus duimen morgen aub !!!  Ik laat morgen zekers ieys weten!

    Groetjes

    Wendy

    28-04-2011 om 20:12 geschreven door Wendy  


    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 4 april

    Allé zeg, het is al terug aan paar weken geleden dat ik nog iets geschreven heb, de tijd gaat ook ongelofelijk snel en er is niet veel te vertellen.  De trainingen verlopen terug goed, momenteel volg ik terug heel het schema versnellingen, tempolopen alles voelt terug goed aan, zalig om zo te lopen, wat heb ik dat gemist.  De conditie is ook al  terug een heel stuk beter, hartslag zit bijna terug op het oude niveau, enkel merk ik dat ik veel kracht kwijt ben, hopelijk krijg ik dat snel terug door de snelheidstrainingen.  Een wedstrijd laat nog wat op zicht wachten, zelf heb ik er heel veel zin in, maar blijkbaar moet ik mij nog wat rustig houden van Jos (trainer), hij vind het momenteel geen goed idee om al wedstrijden te lopen, eerste terug snelheid opbouwen, eind april loop ik misschien de holvenjogging in Geel, ik wil toch weten hoe ver ik momenteel sta, geeft ook meer motivatie om te trainen en diep te gaan tijdens de trainingen.  Dus voor het moment enkel goed nieuws dus.  Onze Sam is ook al helemaal thuis ondertussen, ik had ze een keertje meegenomen om te gaan loslopen, maar mocht al na 500m terug draaien, lopen is duidelijk niet aan haar besteed :).

    Ik heb uit deze blessure wel veel bijgeleerd en ga er dan ook alles aan doen om dit nooit meer mee te hoeven maken, een rustdag is al erg genoeg ;).

    Groetjes en weet dat ik zondag hier volle bak aan het duimen ben voor al de marathonlopers, het doet toch wel een beetje pijn om er niet bij te zijn, zeker als ik al die zalige trainingen lees op facebook.

    Maar heel veel succes!!!!!!!

    Groetjes

    Wendy

    04-04-2011 om 14:45 geschreven door Wendy  


    13-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's

    Was ze bij het vorige berichtje vergeten te voegen, en met wijzigen lukte het niet om ze er nog bij te krijgen:/.









    13-03-2011 om 11:06 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En terug vertrokken.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallokes, pfff de afgelopen maand was nu niet bepaalt de meeste geweldige maand van mijn leven, maar we zijn er door geraakt en terug goed bezig.  Het probleem zat echt in de bekken, die zaten helemaal vast.  Eerst een aantal sessies gedaan bij de kiné, maar dit nam niks van de klachten weg, na 1 week rust kon ik terug 1 dag pijnvrij lopen en dan begon de last terug, niet normaal terug, ik had dan al snel door dat de kiné mij niet snel van mijn probleem kon verlossen en stapte naar een osteopate hier in Mol, die is meer dan een uur met mij bezig geweest, alles onderzocht en behandelt, awel ik voelde direct al dat de druk in mijn benen veel minder was, na enkele dagen rusten kon ik eindelijk terug pijnvrij lopen en blijven lopen deze keer!  Verleden week heb ik 3 keer getraind en deze week 4 keer, ik kan toch al terug 10km zonder problemen lopen, nu is het dus een kwestie van rustig opbouwen en binnen enkele weken mijn schema terug aan te vangen.  Ik zie het nog allemaal volledig zitten hoor, dit jaar zal het jaar zijn van de korte afstanden, ik heb echt in mijn kopke gestoken om niet aan een marathon te starten als de mogelijkheid om onder de 3u lopen er niet in zit, ik zeg niet dat ik 3u zal lopen, maar de mogelijkheid moet er echt wel zijn.  Ik ga mij dus de komende maanden volledig toeleggen op 5 en 10km en we zullen zien hoe het gaat, deze rustpauze was vervelend (lees heel vervelend) maar ik geloof echt wel dat ik er sterker ga uitkomen, mentaal sta ik echt wel fris en klaar om erin te vliegen.  Wanneer ik mijn eerste wedstrijdje terug loop weet ik niet, eerst moeten de intervallen terug goed verlopen en dan zullen we wel zien.  

     

    Op gezinsvlak is er ook wel ietske verandert, we hebben sinds een tweetal weken het gezelschap gekregen van Sam, een hondje dat we uit het asiel hebben gehaald.  De kinderen waren er al maanden over bezig, ik had vroeger een hondje maar die is bij ons mama gaan wonen omdat ze de verandering van 3 kinderen in huis niet aankon, die begon dus echt haar haar uit te trekken en werd precies depressief, ons ma had er compassie mee dus ons Bindy heeft daar nu een prinsessenleven, al miste ik haar wel.  Maar allé, de tijd was rijp en we trokken naar het asiel, eerst moest ik een volledige vragenlijst invullen en aan de hand daarvan overlopen ze de honden die ze in opvang hebben en kijken of die eventueel geschikt zou kunnen zijn.  Wij wouden een klein rustig hondje, leeftijd of ouderdom speelde geen rol, al moest ze wel wat kunnen wandelen.  We mochten dan kennismaken met Tim en het was direct liefde op het eerste gezicht, ze was heel vriendelijk naar de kinderen toe en na een wandeling besloten we om haar een thuis te geven, enkele dagen later mochten we haar dan gaan halen, en nu ligt ze hier te snurken op mijn schoot, en hebben we haar naam verandert in Sam, wie noemt er nu ook een teefje Tim? :).  Voor de rest niet veel nieuws, de kinderen worden groter en kunnen nu echt kibbelen, reuzevermoeiend, ik ben dus heel blij dat ik er terug kan tussenuit smiezen voor een zalig "rustig" duurloopje ;).

     

    Allé, ik weet dat er veel in marathonvoorbereiding zitten dus heel veel succes met de trainingen, ik duim voor jullie allemaal!  Ik ben ook heel blij dat sommige van mijn vrienden hun ziekte serieus aan het overwinnen zijn en al over genezing kunnen dromen, ook voor hun heel veel succes!!!!!!!

    13-03-2011 om 11:01 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs