Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    voelubeter
    www.bloggen.be/voelube
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 september ;-)
    Vandaag begon de dag terug volgens planning, 7u opstaan en dan maar zien dat iedereen vertrekkensklaar is tegen 8.30u, dus eigenlijk valt het allemaal best mee.  Siebe ging dit jaar naart tweede kleuterklasje en had er echt zin in, Landerke had er ook wel zin in maar daar zijn toch enkele traantjes gevloeid.  S'middags heb ik Siebe dan terug naart school gedaan (Landerke was te moe en wou een beetje slapen) in mijn loopoutfit en ben vandaar vertrokken aan een vrij zware training.  2km in en uitlopen, dan 2x 500m, 1000m, 1500m, 1000m, 500m lopen tegen 4.30/kmn met er telkens tussenin 4min rust, en 1 km loslopen tussen de reeksen.  Het is me vrij goed gelukt maar ik heb toch een beetje afgezien, de beentjes voelen nu ook moe aan (misschien normaal hé na 20km).  Hier de cijferkes http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy1sept.jpg
    Morgen ga ik nog 1 keertje lopen voor vrijdag (wedstrijdje), ik ga naar ons moeder lopen om de mobilehome op te halen, zodat we morgenavond naar plopsaland kunnen vertrekken.  Verder ben ik ook sinds vandaag lid van de worldrunners, was al een tijdje aant twijfelen om hier lid van te worden, maar na positief advies van Chris ben ik er toch maar voor gegaan.  Een verzekering is altijd handig + al die extra voordelen en goedkoper kunnen deelnemen aan wedstrijden trokken mij helemaal over de streep.  Voor de rest verandert er niks hoor, ik ga nooit in die club trainen (zou ook veel te ver zijn), en ik blijf natuurlijk gewoon de schema's volgen van de coach! Hier vind je meer uitleg.
    Groetjes en tot morgen!!

    01-09-2008 om 18:53 geschreven door Wendy  


    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De maand augustus.
    Ik ga straks even mijn maandtotaal berekenen, lijkt mij wel leuk om dit ook op mijn blogje bij te houden.  Gisteren ben ik even 5km gaan loslopen, zalig!! Zo tegen zonsondergang nog even rustig even de beentjes strekken, wat kan een mens nog meer wensen.  Vandaag stond er 12 km opt schema, en die heb ik nog maar eens in de galbergen gelopen, ik ga tegen volgende week eens een ander toerke uitstippelen want begin dees toerke toch een beetje beu te worden.  Maar t'was toch leuk hoor, blijkbaar was er weer iets te doen in Mol-sluis, er was veel volk in de weer.  Hier de cijferkes: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy31aug.jpg
    Ok, dus de maand augustus zit er bijna op, tijd dus op eens wat totalen te maken.  Ik ben deze maand 22 keer gaan lopen, en heb 231.44km afgelegd.  Morgen beginnen we aan een nieuwe maand, en we vliegen er direct in, er staat mij morgen een hele lange training te wachten, meer morgen!!
    T'zal moren terug een beetje wennen zijn aan de drukke ochtenden, nu aten we meestal pas om 9u, morgen zal het hier om 9u al een heel stuk rustiger zijn, twee kindjes minder, iedereen al aangekleed, ontbijt al opgeruimd.  Ik ga een zee van tijd hebben :-p.

    31-08-2008 om 15:02 geschreven door Wendy  


    29-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fartleck!

    Daarstraks mijn fartleck training afgewerkt, 2 km in en uitlopen, 10x de brug op (100m) rust op hartslag, 1 km loslopen en dan nog 10x 40/60 versnellingen.  Ik voelde toen ik vertrok dat de benen moe waren, maar ik weet al uit ervaring dat dat meestal wel in orde komt.  En inderdaad, toen ik aan mijn brug aankwam voelden de benen al terug wat krachtiger aan, tijd dus om aan de versnellingen te beginnen.  Het was mooi weer, dus veel fietsers die ik kon volgen of voorbijsteken, dat motiveert enorm!!  Ik heb dus weer een mooie training achter de rug, op naar de volgende .  Nog 1 weekje en dan terug wedstrijdje, het is wel geen vlak parcour dus het kan zijn dat mijn tijd een beetje minder dan verwacht gaat zijn.  We gaan er alleszins een lap opgeven!
    Groetjes
    Prettig weekend

    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy28aug.jpg

    29-08-2008 om 19:07 geschreven door Wendy  


    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk weekje int vooruitzicht!

    Mijn ventje heeft een weekske verlof .  Maandag begint het school terug, ik kijk er al naar uit om ze s'avonds terug van't school te gaan halen, dan springen ze zo in mijn armen en zijn we allemaal blij om elkaar terug te zien.  Woensdag gaan ze al brossen want dan staat er een uitstapje naar plopsaland opt programma, we vertrekken dan dinsdagavond al met de mobilehome van mijn ouders.  Dat gaat leuk worden!!!  Vrijdag is er dan de oase jogging, waar ik ook al lang naar uitkijk, zaterdag is het lichtstoet in Mol en zondag zijn het de parochiefeesten in Mol gompel waar ik deelneem aan het spel zonder grenzen.  Een hele leuke en drukke week!!  Morgen moet ik nog heel de voormiddag met mijn krantjes op pad, en na de middag mag ik dan eindelijk nog eens gaan lopen.  Ik sta alweer te springen :-p.  Er zal deze week  ook weer duchtig geblogd worden want ik moet nog 5 trainingen afwerken voor de oase jogging.  Groetjes

    28-08-2008 om 21:26 geschreven door Wendy  


    27-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 km op eigen gevoel :-)

    Gisteren heb ik het er is van gepakt ze, de was is blijven liggen, ik heb niet gepoetst, niet gekookt, enkel van mijn drie schatjes genoten en in de namiddag, lekker languit in de zetel een afleveringske van Aspe bekeken.  Zalig!!  Maar vandaag was het dus terug een gewone dag, deze morgen eens naar de speeltuin int zilvermeer (jajaja van de weblogtraining) gefietst met de kindjes, en daarna terug de dagelijkse taken aangevangen. Er stond hier een heel pallet met streekkranten voor ons deur, normaal doen wij maar 1 ronde maar nu moesten we eens voor 1 weekje een rondje bijnemen.  Denk niet dat we dat nog ooit gaan doen, zoveel werk meer!  Mijn ventje is al volop aant sorteren, en ik ga straks na mijn douchke ook nog een uurke doordoen .  Zo 1 rondje is plezant, zelfs ontspannend, zo s'avonds nog een wandelingske doen, maar 2 is echt stressen.  Allé soit, ben juist terug van mijn loopke.  8km lopen op eigen gevoel, moest ik vandaag volbrengen een training naar mijn hart.  Het ipodje mee, en hups daar ging ik.  Langs het kanaal tot balen, dan de brug over en terug naar gompel is juist 8km, en heb mij dus niks van de garmin aangetrokken.  Morgen zal ik door tijdsgebrek ook niet kunnen gaan lopen, we moeten heel de dag die krantjes rondbrengen.  Laat het maar vlug vrijdag zijn, dan staat er fartleck opt programma!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy27aug.jpg
    Veel beterschap aan Anita en Ruth!!

    27-08-2008 om 20:31 geschreven door Wendy  


    25-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versnellingskes.
    Het was deze morgen weer een beetje te vroeg naar mijn zin, maar het viel best nog wel mee.  Ben vertrokken om 8.12u voor versnellingskes, 2 km in en uitlopen en dan 10x800m versnellen tegen 4.20min/km.  De eerste versnelling ging langs geen kanten, precies dat mijn scharnieren nog niet gesmeerd waren, het verliep stroef en zwaar, maar vanaf de tweede versnelling kwam ik er helemaal in.  Deze training leek mijn onwaarschijnlijk zwaar, maar is eigenlijk goed meegevallen.  Nu ga ik mij eens een paar dagen rustig houden, kan toch pas woensdag terug gaan lopen want mijn ventje komt pas woensdagavond terug naar huis.  Voel dat ik de laatste dagen een beetje te veel gevraagd heb van mezelf en ga dat vandaag en morgen goed maken.  Gewoon eens rustig met de ventjes naar de bibliotheek en naar de speeltuin gaan, en in de namiddag even in de zetel rusten.  Woensdag vliegen we er terug in!!
    Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy25aug.jpg

    25-08-2008 om 15:10 geschreven door Wendy  


    24-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vroege zondag.
    Mijne zondag begon vandaag al om 6u, ook al even een previeuw gehad om 5u toen Lander zijn deken kwijt was.  Waarom zo vroeg?  We hadden een beetje het gevoel dat we onze jongens wat verwaarloosd hadden de laatste dagen, en wouden dus deze voormiddag met z'n allen eens naar de speeltuin gaan.  Maar er moest eerst nog gewerkt worden, ik moest vandaag nog 2 keer rijden met de krantjes en natuurlijk mijn training van vandaag nog afwerken.  Dus vertrok ik maar om 6u20 met de krantjes, en zo rond 8u voor mijn duurloopke van 12km.  Ik had nog eens zin in bos, dus werd het mijn vertrouwd toerke door de galbergen.  Het was zalig, alles was nog rustig, er stond alleen al een gigantische rij aan de bakker, maar voor de rest leek het wel of iedereen nog lekker aant uitslapen was.  Mijn familieke incluis.  Ik heb gelezen op de blog van coach Mario dat hij al volop ons toerke voor de weblogtraining aant uitstippelen is, en t'ziet er schoon uit.  Ik kijk er al naar uit ze! En ik ben  ook al volop aant aftellen naar de start van het nieuwe schooljaar, kan ik hier eindelijk nog eens rustig mijn werk doen.  Nu voel ik mij soms precies ne gandarm, Siebe doet dit niet, Lander laat uw broertje meespelen,...  Ik ga ze wel missen hoor ;-).
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy24aug.jpg

    24-08-2008 om 16:58 geschreven door Wendy  


    22-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel mijn planning om zeep :-)

    Gisteravond had ik vandaag al helemaal uitgestippeld, en alles stond in de planning.  Tot mijn ventje heel de planning doorheen rommelde met de mededeling: "Ik moet morgen gaan shotten!" Grrr was mijn eerste reactie.  Direct maar terug opnieuw beginnen plannen en het enige gaatje dat ik nog kon vinden voor mijn training was voor 9u.  Dus deze morgen stond ik om 7.45u beneden, al ontbeten en al, bijna klaar om te vertrekken.  Maar waar waren mijn loopkleren?  Shit!  Int wasmachine, das juist.  Ok wat nu, ik had nog 1 t'shirt en nog een oud paar kousen (niet mijn geliefde x socks), en moest dus een shortje nog kletsnat uit het wasmachine aandoen .  Gelukkig was het vrij vlug droog.  Er stond een fartleck op mijn schema, 2km in-uitlopen, 10x een heuvel oplopen van 100m, dan 1km loslopen en 3x1km tegen 4.30/km.  Hoewel ik s'morgens vroeg niet echt op mijn best ben, verliep de training toch vrij soepel.  Dus het wordt weer een druk dagje, straks samen met Siebe naar de kapper, en die geven we weer carte blanche (allé voor mijn coupe dan hé, bij Siebe alleen de puntjes).  En bij deze kan ik dus echt zeggen dat x-socks geweldig zijn, na deze training zonder x-socks had ik terug blaren op mijn teentjes en heel de tijd een warm vochtig gevoel.  Ik ga eens beginnen aan mijn druk programma, bloggen stond eigenlijk pas om 8u deze avond opt programme, dus nu moet ik deze tijd terug inhalen ;-).
    Groetjes
    En een heel prettig weekend gewenst!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy22aug.jpg

    22-08-2008 om 10:26 geschreven door Wendy  


    20-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 km loslopen.
    Omdat ik van mezelf weet dat ik het heel moeilijk heb met trager lopen, heb ik het scherm van de garmin veranderd vandaag.  Had het schermpje van snelheid vervangen door caloriën en heb mij helemaal laten leiden door de hartslag.  Had voor mezelf beslist dat ik rond de 150 bpm wou blijven, en het was toch niet zo eenvoudig als ik dacht, heb heel dikwijls moeten minderen.  Toen ik thuis kwam moest ik natuurlijk direct de snelheid bekijken, en die viel best wel mee, dus ben tevreden van mijn trainingske!  Meer moet dat niet zijn hé. 
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy20aug.jpg

    20-08-2008 om 21:08 geschreven door Wendy  


    19-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lonely, i'm so lonely!
    Nee, zo erg is het niet hoor, maar mis mijn ventje toch wel.  Nog 2 dagen en dan staan er ons terug enkele dagen samen te wachten.  Heb gisteren via "net gemist" de reportage "spraakmakers" gezien met Tia Hellebaut.  Een mooi gesprek, waar ik wel van verschoten was en waar ik dus al heel de dag mee bezig ben is, dat die soms zelfs haar avondmaal overslaat en eigenlijk heel weinig eet, en allemaal zo van die light produktjes.  Mijn ventje zit hier heel de dag op mijn vingers te zien of ik wel genoeg eet, omdat ik kwa bmi wel echt op het randje van te licht zit.  Ik dacht eigenlijk ook wel dat topsporters best wel goed moeten eten, die hebben toch veel kracht nodig.  Ik vond dat heel vreemd, en trek mij nu dus ook maar niks meer van mijn gewicht aan.  Vandaag kon ik dus niet gaan lopen, wegens geen babysitt en zit alweer serieus uit te kijken naar morgen, dan staat er 8km loslopen opt programma, en wederom kan ik pas s'avonds gaan, het zal er weer gaan stuiven!!  Ik heb dankzij Katrien en Chris ook ongelofelijk veel zin in een wedstrijd en ben al serieus aant aftellen tot 5 september, dan kan ik ook nog eens vlammen!!!  Allé nog ne prettige avond voor iedereen.  En mercikes voor de reactie op mijn fotoke, ze zien er inderdaad schattig uit maar ge zult het den 21ste wel merken als ge ze "live" ziet, het zijn boefkes ze.  Vooral die Lander kan zo nen echte deugeniet zijn! 

    19-08-2008 om 22:04 geschreven door Wendy  


    18-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versnellingske.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Normaal was het vandaag rustdag, maar ik heb moeten wisselen, dus vandaag versnellingskes en dan morgen rust!  Mijn ventje is nl. van zijn blessure of en gaat morgen dus terug trainen, daarbij heeft hij ook de nacht.  Omdat hij in een Geelse ploeg shot, en daar ook werkt en zijn ouders daar wonen, blijft hij dus morgen heel de dag weg .  En jullie maar denken dat je als lange afstandsloper veel van huis weg bent, ik vind dat mijn voetballerke best ook wel veel weg is hoor, en dat is niet even voor een uurke, dat gaat direct over uren!  Maar ja, ieder zijn ontspanning hé.  Allé soit, ben daarstraks dus vertrokken, in de regen, naar de piste, was dus al ingelopen en kon direct aan mijn versnellingskes beginnen.  Ik vond het vrij zwaar, had ook het gevoel dat mijn hartslag pijlsnel daalde en ik dus niet veel recuperatie tijd had, maar volgens de garmin zat er toch bijna altijd 1 minuut tussen.  We hebben ons dus terug geamuseerd.  Ik ga ook nog eens een fotoke plaatsen van mijn drie spruitjes, kan het niet laten .
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy18aug.jpg

    18-08-2008 om 21:27 geschreven door Wendy  


    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rustdag?
    Goh, gisteren stond er een rustdag opt programma, had al een tijdje geleden afgesproken om eens met een vriendin naar de Olmense zoo te gaan en dat hebben we dus gisteren gedaan.  Maar eerst moest ik mij nog naar de colruyt reppen, want ik was vrijdag helemaal vergeten dat het feestdag was en de muizen lagen gewoon te creperen in de kast (bij wijze van spreken hé ;-)).  Dus het was weer spoeien en haasten, en met drie kleine kindjes kan dat best wel eens wat stress opleveren.  Maar het was mooi weer en we hebben er allemaal van genoten.  S'avonds moest ik dan nog de rest van de kranteronde doen, en ik kwam De Coach  tegen, natuurlijk weer een beetje blijven zeveren, wat is er nu leuker dan praten over lopen? (zelf lopen natuurlijk!) Iets verder kwam ik dan nog een vriendin tegen, dus weer even tetteren, en zo kwam ik pas rond 21u terug thuis aan.  Het was dus een zwaar dagske geweest.  Had ook die nacht nog opgestaan voor Kim Gevaert en voor onze Lander die zijn kussen kwijt was.  Deze morgen maakten mijn jongens mij een beetje te vroeg wakken (naar mijn goesting), en het eerste waar ik aan dacht was : nog 11u en ik kan gaan lopen.  Typisch hé, en nu 12u later zit mijn loopke er al terug op.  Ik moest 10km lopen aan 5.45/km, maar ik stond zo te trappelen dat ik al veel te snel vertrokken was.  Ik heb geprobeert om mij in te houden, heb mij verplicht om met de eendjes te praten, heb enkele liedjes meegezongen, heb even trager gelopen, maar toen ik dan enkele minuten later nog eens controleerde was ik weer veel te snel.  Tja, ik had zoveel zin hé.  Verder ook even ne proficiat aan Patrick die een nieuwe pr gelopen heeft!  Ben ook op de uitslag van Katrien aant wacht, allé Katrien, laat ons toch iets weten. 
    En hier komt dan het linkske van mijn trainingske:
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy17aug.jpg

    17-08-2008 om 20:56 geschreven door Wendy  


    15-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Langste training ooit!
    Allé van mij dan hé ;-).  Dit was dus de pittige trainingsdag, mijn coach had a schoon trainingske neergeschreven: 2km in en uitlopen, dan 10 keer 40/60 versnellingen, 3min rust, 6x 1km tegen 4.30/km met 5 min rust tussen.  Dit alles was goed voor zo'n 19km.  Die 40/60 versnellingen verliepen vlotjes en de eerste 3 van de 1km tegen 4.30 vielen ook reuze mee, maar toen moest ik de brug over en kreeg ik wind op mijn koppeke, het kostte me dus meer moeite om mijn snelheid te houden, en dan had ik mij nog misrekend en bleek ik dus 3km van huis te zitten toen mijn 6 keer erop zat.  Heb dus 1 km'ke meer gelopen dan moest, zag het ook niet zitten om dat laatste km'ke te stappen, wou ook heel graag Nathalie De Vos zien lopen.  Maar heb haar jammergenoeg enkel gezien toen ze gedubbeld werd, ze heeft toch vree goe gelopen ze!  Allé, deze nacht om 4u50 ga ik toch even piepen naar Kim Gevaert die dan haar eerste reeks loopt.  A goe weekend aan iedereen, er staan weer wat wedstrijdjes opt programma dus heel veel succes!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy15aug.jpg

    15-08-2008 om 20:31 geschreven door Wendy  


    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6km met versnellingskes.
    Na mijn rustdagje, stond er vandaag 6km met 20/40 versnellingen opt programma.  Was wel eens vreemd om al na 32min terug voor mijn deur te staan .  Maar het was wel een leuk trainingske, het weer heeft wel een beetje tegengewerkt, er was serieus wat wind langs het kanaal, waar ik dus tegen moest vechten.  Maar allé we hebben weer een trainingske tot een goed einde gebracht.  Morgen is het normaal rustdag en dan vrijdag staat er een heel pittige training opt schema, ik kijk er al serieus naar uit!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy13aug.jpg
    Oh, ja op onze gezamelijke blog vind je meer gegevens over de weblogtraining van 21 september!  Ik zal er ook zijn voor de 18km.

    13-08-2008 om 20:53 geschreven door Wendy  


    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyramides!

    Deze morgen heb ik toch nog een t'shirt met lange mouwen gevonden, nog wel met 30% korting!!  T'is wel eentje voor mannen, maar het sluit toch redelijk strak aan.  Kan dus nog even verder, hopelijk komt er bij ons moeder opt werk rap de wintercollectie binnen (die werkt bij nike).  Het was een winkelvoormiddagje samen met mijn drie spruiten, nu dat ze wat groter worden, en dus niet meer int karretje zitten, begint dat een uitdaging te worden ;-).  Eentje die ik morgen nog eens moet nemen, want de boodschappen zijn nog niet volledig.  Gelukkig zijn het meestal schatjes.  Mijn ventje moest werken dus moest ik wachten tot 4u eer ik kon vertrekken voor mijn trainingske.  Om 4 uur liet ik dan man met kinderen, maar met het eten al volledig klaar opt vuur naar de piste.   Om tijd uit te sparen ben ik van thuis uit beginnen te lopen zo was ik al opgewarmd toen ik bij de piste aankwam, goed voor 2.9km.  Er stond een pyramide training opt programma, 3 reeksen van 200-400-600-400-200m met rust op hartslag en tussen de reeksen 500m loslopen.  Was me dat een leuke training zeg, de tijd vloog voorbij en voor ik het wist zat ik terug bij mijn ventje en mijn kindjes aan tafel te genieten van mijn ballekes met spaghetty :-p.  Ik vond de training heel geslaagd en ook heel leuk.  Morgen rustdag.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/11aug.jpg

    11-08-2008 om 21:23 geschreven door Wendy  


    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I've been naughty!!
    Ik heb vandaag eens serieus vant schema afgeweken, niet van mijn gewoonte.  Ik had afgesproken om met onze Pa van ons thuis naar het huis van mijn ouders te lopen.  Dus rond 10u kwamen mijn ouders hier aan, ons moeder zou de kindjes meenemen met de auto en daarna vertrokken we!  Ik wist wel dat het niet tegen de vooropgestelde snelheid zou lukken, maar dat ik er zo over zou zitten had ik toch ook niet gedacht ze.  Opt schema stond 12 km aan 5.45/km en ik heb er 14,380km gelopen tegen 4.49/km .  Maar het ging eigenlijk wel vrij goed en tja, da kopke van mij hé, zo hard als eik.  Maar vanaf morgen houden we ons terug helemaal aant schema van de coach
    Ik ben ook op zoek naar zo loopshirts met lange mouwen, in de vroege zomer zocht ik er met korte mouwen, nergens te vinden toen, en nu vind ik er geen met lange mouwen.  T'is altijd iets hé, zal morgen nog eens in de centershop(mol) gaan zien want ze geven toch wel frisser weer en ik ben nogal een koulijderke ;-). 
    Voor de rest nog nen heeeeele dikke proficiat voor Ruthje, Jullie, Koen en Geert, ik heb echt respect voor jullie prestatie!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/10augustus.jpg

    10-08-2008 om 20:08 geschreven door Wendy  


    08-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08/08/08
    Vandaag was dan de start van de olympische spelen en deze avond de start van de dodentocht.  Straks voor ik ga slapen nog even piepen hoe Ruthje, Koen, Jullie en Geert het ervan af brengen.  Maar terug even naar de olympics, heb eens het schema bekeken en blijkbaar moeten mijn favorieten (Vooral Veerle De Jaeghere, Nathalie De Vos en Kim Gevaert, wil ook de Hockey ploeg aant werk zien, en ...) een paar keer om 3u lopen, dat worden dus onderbroken nachten, gelukkig hebben we een tv op onze kamer staan, dus hoef ik enkel met mijne slaapkop efkes den tv opzetten.  Ben wel eens benieuwd naar de resultaten.  En nu over naar mijn resultaat, er stond terug eens een zwaardere training opt programma, was al even geleden.  Fartlek: 2km in en uitlopen, dan 10 keer een heuvel van 100m oplopen tegen 26 sec met rust op hartslag, dan 1km loslopen, en dan nog eens 4 keer 500m tegen 4.30/km met 500m rust tussen.  Ik voel mijn beentjes nu wel maar het ging vrij goed.  Het weer dat was iets anders, het goot toen ik vertrok dus was na 2min al doorweekt, zal mij voor de winter toch eens een goede jas moeten aanschaffen.  Ik was echt zeiknat, maar eigenlijk kon het mij niet veel schelen, vond het wel zwaarder om te versnellen, die schoenen wogen wel een pak meer.  Nu staan ze opgevuld met gazettepapier te drogen, mijn schatjes :-p.  En dan nog maar eens ne merci voor jullie mooie reacties, ik ben ook heel blij met de progressie!  Ik heb ook heel veel geluk met mijn ventje, dankzij hem kan ik met een gerust hart gaan lopen.  Ik probeer wel zoveel mogelijk te gaan lopen als de kindjes slapen, maar dit lukt natuurlijk niet altijd, en hij heeft nog nooit een probleem van gemaakt.  Jammer dat hij nu geblesseerd in de zetel zit terwijl hij al zo lang aant uitkijken was naar de start van het voetbalseizoen.  Ik vrees dat we maandag terug naar de dokter gaan moeten gaan, het is nog steeds niet beter.  Zondag staat er een duurloopke van 12km opt programma samen met ons vader!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/8aug.jpg
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/8aug.jpgn

    08-08-2008 om 20:11 geschreven door Wendy  


    06-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even vlug!

    T'was weer nen drukke dag vandaag en ik snak naar mijn zetelke ;-).  Deze morgen weer een schoon wisselloopje gedaan van 8km, terug wat serieuser vandaag dus geen praatje met de buurvrouw.  Maar het ging vrij goed, heb s'morgens wel wat meer tijd nodig om erin te komen, maar we zijn dus terug vertrokken, op naar de oase jogging!

    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/6aug.jpg

    06-08-2008 om 20:11 geschreven door Wendy  


    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merci allemaal!

    Amaai zeg, wat een leuke reacties allemaal!  Loop al heel de dag goed gezind rond, ook al was het een waanzinnige drukke dag.  Mijn ventje is nl een weekje out, (hopelijk) een verrekking van de kruisband in zijn knie, hij moet nu een weekje rusten en dan zien, is het niet beter, dan moeten er foto's getrokken worden.  Ik moet dus onze krantenronde alleen doen, niet zo simpel want ik ken zijn ronde niet.  Ben dus vandaag 4u op pad geweest, gewapend met zijn plan en uitleg (soms serieus verwarrend).  Ik voel mijn beentje nu wel!  Verder werd er deze morgen ook nog gelopen, er stond opt schema, 8km loslopen of rusten bij stijve spieren.  Ik had geen stijve spieren dus ben ik eens lekker gaan loslopen, weer in mijn vertrouwde Mol.  Heb dus 8km gelopen tegen 6.01min/km en gem. hartslag 136, echt zalig, zelfs efkes staan tetteren met de buurvrouw tijdens mijn loop!!  Dat zou ik anders nooit doen.  Morgenvroeg staat er een wisselloopke opt programma. 
    Verder wil ik ook Coach Mario nog nen hele dikke merci geven voor zijn goeie schema's!  De tijd die ik gisteren liep is dankzij zijn goed begeleiding, dus Mario nen dikke merci hé. 
    Groetjes

    05-08-2008 om 19:57 geschreven door Wendy  


    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kattenbosserjogging!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben net terug zi! En't was echt een plezant joggingske.  Om 18u stopte taxi "ons moeder" hier voor de deur, dan ons vader thuis gaan ophalen en rond 18u20 kwamen we dan aan in Kattenbos.  Direct bij de inschrijving kwam ik onze Mario tegen, en iets erna kwamen Tiny en zijn zoon Jeroen eraan.  Echt toffe mensen die ik best nog wel eens wil tegenkomen (wat zeker nog wel zal gebeuren hé).  Dan beginnen warmlopen, int begin met Mario, Tiny, Jeroen mijn vader en ik, maar toen had mijn vader nood aan een sanitaire stop, en ben ik maar met hem mee een beetje in afzondering gaan lopen.  Om 19u was de start, ik ben samen met Tiny en Jeroen vertrokken, ons vader wou vooraan staan maar ik voel mij daar nog niet op mijn plaats.  Het vertrek ging moeizaam, maar toen ik mijn ritme kon maken verliep het heel vlot.  Ik kon ook veel mannen voorbijsteken (dat doet mij toch altijd plezier ;-)) maar het poepke van Mario heb ik niet gezien .  De jogging zelf was heel goed georganiseerd, veel drinken onderweg, goede signalitatie, niets op aan te merken.  Ik finishte in 40.54 min, mijn gemiddelde snelheid was 4.34min/km.  Een heel stuk sneller dan mijn 10 km van een dikke maand geleden, ben dus heel content met het resultaat, mijn vader zijn precieze tijd weet ik niet meer, hij had wel 4min/km gelopen.  Mario moest deze avond nog gaan werken, en mijn ouders moesten morgen ook heel vroeg uit hun bedje dus zijn we gene nie meer blijven pakken.  Jammer dat ik Tiny en Jeroen niet meer goeiendag heb kunne zeggen dus zal het langs deze weg doen.  Tiny, nog ne prettige avond en tot de volgende!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/kattenbosserjogging.jpg

    04-08-2008 om 22:03 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs