Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    linken
    www.bloggen.be/linken
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6km met versnellingskes.
    Na mijn rustdagje, stond er vandaag 6km met 20/40 versnellingen opt programma.  Was wel eens vreemd om al na 32min terug voor mijn deur te staan .  Maar het was wel een leuk trainingske, het weer heeft wel een beetje tegengewerkt, er was serieus wat wind langs het kanaal, waar ik dus tegen moest vechten.  Maar allé we hebben weer een trainingske tot een goed einde gebracht.  Morgen is het normaal rustdag en dan vrijdag staat er een heel pittige training opt schema, ik kijk er al serieus naar uit!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy13aug.jpg
    Oh, ja op onze gezamelijke blog vind je meer gegevens over de weblogtraining van 21 september!  Ik zal er ook zijn voor de 18km.

    13-08-2008 om 20:53 geschreven door Wendy  


    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pyramides!

    Deze morgen heb ik toch nog een t'shirt met lange mouwen gevonden, nog wel met 30% korting!!  T'is wel eentje voor mannen, maar het sluit toch redelijk strak aan.  Kan dus nog even verder, hopelijk komt er bij ons moeder opt werk rap de wintercollectie binnen (die werkt bij nike).  Het was een winkelvoormiddagje samen met mijn drie spruiten, nu dat ze wat groter worden, en dus niet meer int karretje zitten, begint dat een uitdaging te worden ;-).  Eentje die ik morgen nog eens moet nemen, want de boodschappen zijn nog niet volledig.  Gelukkig zijn het meestal schatjes.  Mijn ventje moest werken dus moest ik wachten tot 4u eer ik kon vertrekken voor mijn trainingske.  Om 4 uur liet ik dan man met kinderen, maar met het eten al volledig klaar opt vuur naar de piste.   Om tijd uit te sparen ben ik van thuis uit beginnen te lopen zo was ik al opgewarmd toen ik bij de piste aankwam, goed voor 2.9km.  Er stond een pyramide training opt programma, 3 reeksen van 200-400-600-400-200m met rust op hartslag en tussen de reeksen 500m loslopen.  Was me dat een leuke training zeg, de tijd vloog voorbij en voor ik het wist zat ik terug bij mijn ventje en mijn kindjes aan tafel te genieten van mijn ballekes met spaghetty :-p.  Ik vond de training heel geslaagd en ook heel leuk.  Morgen rustdag.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/11aug.jpg

    11-08-2008 om 21:23 geschreven door Wendy  


    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I've been naughty!!
    Ik heb vandaag eens serieus vant schema afgeweken, niet van mijn gewoonte.  Ik had afgesproken om met onze Pa van ons thuis naar het huis van mijn ouders te lopen.  Dus rond 10u kwamen mijn ouders hier aan, ons moeder zou de kindjes meenemen met de auto en daarna vertrokken we!  Ik wist wel dat het niet tegen de vooropgestelde snelheid zou lukken, maar dat ik er zo over zou zitten had ik toch ook niet gedacht ze.  Opt schema stond 12 km aan 5.45/km en ik heb er 14,380km gelopen tegen 4.49/km .  Maar het ging eigenlijk wel vrij goed en tja, da kopke van mij hé, zo hard als eik.  Maar vanaf morgen houden we ons terug helemaal aant schema van de coach
    Ik ben ook op zoek naar zo loopshirts met lange mouwen, in de vroege zomer zocht ik er met korte mouwen, nergens te vinden toen, en nu vind ik er geen met lange mouwen.  T'is altijd iets hé, zal morgen nog eens in de centershop(mol) gaan zien want ze geven toch wel frisser weer en ik ben nogal een koulijderke ;-). 
    Voor de rest nog nen heeeeele dikke proficiat voor Ruthje, Jullie, Koen en Geert, ik heb echt respect voor jullie prestatie!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/10augustus.jpg

    10-08-2008 om 20:08 geschreven door Wendy  


    08-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08/08/08
    Vandaag was dan de start van de olympische spelen en deze avond de start van de dodentocht.  Straks voor ik ga slapen nog even piepen hoe Ruthje, Koen, Jullie en Geert het ervan af brengen.  Maar terug even naar de olympics, heb eens het schema bekeken en blijkbaar moeten mijn favorieten (Vooral Veerle De Jaeghere, Nathalie De Vos en Kim Gevaert, wil ook de Hockey ploeg aant werk zien, en ...) een paar keer om 3u lopen, dat worden dus onderbroken nachten, gelukkig hebben we een tv op onze kamer staan, dus hoef ik enkel met mijne slaapkop efkes den tv opzetten.  Ben wel eens benieuwd naar de resultaten.  En nu over naar mijn resultaat, er stond terug eens een zwaardere training opt programma, was al even geleden.  Fartlek: 2km in en uitlopen, dan 10 keer een heuvel van 100m oplopen tegen 26 sec met rust op hartslag, dan 1km loslopen, en dan nog eens 4 keer 500m tegen 4.30/km met 500m rust tussen.  Ik voel mijn beentjes nu wel maar het ging vrij goed.  Het weer dat was iets anders, het goot toen ik vertrok dus was na 2min al doorweekt, zal mij voor de winter toch eens een goede jas moeten aanschaffen.  Ik was echt zeiknat, maar eigenlijk kon het mij niet veel schelen, vond het wel zwaarder om te versnellen, die schoenen wogen wel een pak meer.  Nu staan ze opgevuld met gazettepapier te drogen, mijn schatjes :-p.  En dan nog maar eens ne merci voor jullie mooie reacties, ik ben ook heel blij met de progressie!  Ik heb ook heel veel geluk met mijn ventje, dankzij hem kan ik met een gerust hart gaan lopen.  Ik probeer wel zoveel mogelijk te gaan lopen als de kindjes slapen, maar dit lukt natuurlijk niet altijd, en hij heeft nog nooit een probleem van gemaakt.  Jammer dat hij nu geblesseerd in de zetel zit terwijl hij al zo lang aant uitkijken was naar de start van het voetbalseizoen.  Ik vrees dat we maandag terug naar de dokter gaan moeten gaan, het is nog steeds niet beter.  Zondag staat er een duurloopke van 12km opt programma samen met ons vader!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/8aug.jpg
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/8aug.jpgn

    08-08-2008 om 20:11 geschreven door Wendy  


    06-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even vlug!

    T'was weer nen drukke dag vandaag en ik snak naar mijn zetelke ;-).  Deze morgen weer een schoon wisselloopje gedaan van 8km, terug wat serieuser vandaag dus geen praatje met de buurvrouw.  Maar het ging vrij goed, heb s'morgens wel wat meer tijd nodig om erin te komen, maar we zijn dus terug vertrokken, op naar de oase jogging!

    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/6aug.jpg

    06-08-2008 om 20:11 geschreven door Wendy  


    05-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merci allemaal!

    Amaai zeg, wat een leuke reacties allemaal!  Loop al heel de dag goed gezind rond, ook al was het een waanzinnige drukke dag.  Mijn ventje is nl een weekje out, (hopelijk) een verrekking van de kruisband in zijn knie, hij moet nu een weekje rusten en dan zien, is het niet beter, dan moeten er foto's getrokken worden.  Ik moet dus onze krantenronde alleen doen, niet zo simpel want ik ken zijn ronde niet.  Ben dus vandaag 4u op pad geweest, gewapend met zijn plan en uitleg (soms serieus verwarrend).  Ik voel mijn beentje nu wel!  Verder werd er deze morgen ook nog gelopen, er stond opt schema, 8km loslopen of rusten bij stijve spieren.  Ik had geen stijve spieren dus ben ik eens lekker gaan loslopen, weer in mijn vertrouwde Mol.  Heb dus 8km gelopen tegen 6.01min/km en gem. hartslag 136, echt zalig, zelfs efkes staan tetteren met de buurvrouw tijdens mijn loop!!  Dat zou ik anders nooit doen.  Morgenvroeg staat er een wisselloopke opt programma. 
    Verder wil ik ook Coach Mario nog nen hele dikke merci geven voor zijn goeie schema's!  De tijd die ik gisteren liep is dankzij zijn goed begeleiding, dus Mario nen dikke merci hé. 
    Groetjes

    05-08-2008 om 19:57 geschreven door Wendy  


    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kattenbosserjogging!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben net terug zi! En't was echt een plezant joggingske.  Om 18u stopte taxi "ons moeder" hier voor de deur, dan ons vader thuis gaan ophalen en rond 18u20 kwamen we dan aan in Kattenbos.  Direct bij de inschrijving kwam ik onze Mario tegen, en iets erna kwamen Tiny en zijn zoon Jeroen eraan.  Echt toffe mensen die ik best nog wel eens wil tegenkomen (wat zeker nog wel zal gebeuren hé).  Dan beginnen warmlopen, int begin met Mario, Tiny, Jeroen mijn vader en ik, maar toen had mijn vader nood aan een sanitaire stop, en ben ik maar met hem mee een beetje in afzondering gaan lopen.  Om 19u was de start, ik ben samen met Tiny en Jeroen vertrokken, ons vader wou vooraan staan maar ik voel mij daar nog niet op mijn plaats.  Het vertrek ging moeizaam, maar toen ik mijn ritme kon maken verliep het heel vlot.  Ik kon ook veel mannen voorbijsteken (dat doet mij toch altijd plezier ;-)) maar het poepke van Mario heb ik niet gezien .  De jogging zelf was heel goed georganiseerd, veel drinken onderweg, goede signalitatie, niets op aan te merken.  Ik finishte in 40.54 min, mijn gemiddelde snelheid was 4.34min/km.  Een heel stuk sneller dan mijn 10 km van een dikke maand geleden, ben dus heel content met het resultaat, mijn vader zijn precieze tijd weet ik niet meer, hij had wel 4min/km gelopen.  Mario moest deze avond nog gaan werken, en mijn ouders moesten morgen ook heel vroeg uit hun bedje dus zijn we gene nie meer blijven pakken.  Jammer dat ik Tiny en Jeroen niet meer goeiendag heb kunne zeggen dus zal het langs deze weg doen.  Tiny, nog ne prettige avond en tot de volgende!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/kattenbosserjogging.jpg

    04-08-2008 om 22:03 geschreven door Wendy  


    02-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste training;
    Juist terug van de laatste training voor de kattebosserjogging, er stond 8km loslopen opt schema met tussenin 10 keer 40/60 versnellingen.  Plezante training!  Iedereen alvast bedankt voor de succes wensen, das plezant zeg, we gaan ons best doen hé.  Groetekes en tot maandag!!!

    02-08-2008 om 17:19 geschreven door Wendy  


    01-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontspannend loopke.
    Vandaag stond er opt schema, heeeel ontspannen 10km lopen.  En ik heb mij er ook echt aangehouden, ben fier op mezelf.  Het resultaat was net 6.02min/km en gem. hartslag 145 bpm, t'was plezant!  Ik ga wel content zijn als we terug in ons huizeke in Mol zitten, ik vind hier mijnen draai niet kwa lopen, ik loop altijd tot de helft en dan keer ik terug.  Ik loop liever zo nen echte toer maar ik ken hier de weg niet zo goed.  Ga mij volgende keer wat beter voorbereiden en misschien enkele toerkes in de garmin zetten.  Het weer was al een heel stuk beter, ik ben iemand die bijna nooit zaagt over het weer, enkel als het rond de 30gr gaat, daar kan ik nu echt niet tegen zi.  Maandag geven ze ook nog frisser weer, goed voor de kattenbosserjogging!  Ik heb er zin in.

    01-08-2008 om 20:18 geschreven door Wendy  


    31-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warmste dag van het jaar!
    Blijkbaar wisten ze dat al deze morgen om 6u.  Ik was dus heel content dat ik vroeg opgestaan was om mijn intervaltraining af te werken, want ik vond het om 6u al vrij warm.  Eerst nog gauw een speculoosje en een banaan gegeten en dan vertrokken naar de piste, dit was al een loopke van ong. 2.8km, dus opwarmen was al niet meer nodig, ik kon er direct invliegen.  10x400m, tegen 26sec/100m, was natuurlijk weer iets sneller, moesten de 400m's in 1m 44sec ik heb ze altijd rond de 1m 30sec kunnen doen, en het ging goed, de hartslag zakte vlug, zelfs  bij deze temperaturen.  Ik heb wel nog wat problemen op het drinkvlak, krijg van aquarius krampen, isostar gaat goed maar mag ook niet te veel van drinken want dan ook krampen, probeer meestal gewoon water mee te nemen, nu is dat nog ok, de afstanden zijn nog niet zo lang, maar ik zal toch een goede sportdrank moeten vinden tegen volgend jaar (marathon voorbereiding). Dus tips zijn altijd welkom!  Deze voormiddag nog gauw een paar winterschoenen! :-p  gaan kopen (laatste dag solden) en dan naar de speeltuin waar ik met een zwangere vriendin had afgesproken. 
    T'was heel gezellig, kindjes hebben flink gespeeld, en wij konden lekker bijtetteren, het was alweer veel te lang geleden dat we elkaar gezien hadden.  En nu moest ik eigenlijk wat rusten maar die bandietjes hadden niet beter gevonden dan met hun kletsnatte voeten binnen/buiten te lopen, dus moest ik nog even dweilen en natuurlijk mijn blogske aanvullen.  Nu ga ik buiten in de hangmat zitten zi, met de speciale olympische spelen fnack.  Greetings!

    31-07-2008 om 14:57 geschreven door Wendy  


    29-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rustig losgelopen.

    Ben net terug van een rustig losloopke, moest toch eens de piste gaan inspecteren voor donderdag hé.  Mijn tripke was goed voor zo'n 7.2km aan een hartslag van 151 bpm en gem. snelheid was 5.33/km.  Het was echt zalig en ik vond het zelfs heel jammer dat ik al terug thuis was.  De piste hier in Geel viel een beetje tegen, ik ben nogal verwend hé, want wij hebben in Mol echt een prachtige piste.  In geel zijn er geen baantjes getekend en de ondergrond is zo gravel achtig.  Je kan er wel altijd op en je moet geen euroke betalen.  Ik ben wel aant genieten van mijn "vakantieke" hier in Geel, zalig weer en de buren hebben hier een zwembad, gelukkig is mijn man heel goed bevriend met de buren ;-).  Donderdag zal ik vroeg uit de veren moeten voor mijn interval trainingske, ze geven nl 32 gr hier in de Kempen, dus wil ik in de koelte van de ochtend gaan trainen.  Nog drie trainingske en dan is tijd voor mijn tweede wedstrijdje: de kattenbosserjogging. 

    29-07-2008 om 16:10 geschreven door Wendy  


    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vetloop.
    Deze morgen vertrokken rond 7.30u voor een vetloopke van 17km, de coach had mij de raad gegeven om niet te ver van huis te gaan omdat je met deze trainingen last kunt krijgen van ne klop.  Ik ben niet dicht in de buurt gebleven maar ik heb wel mijn gsm en een euroke meegenomen, zo kon ik ergens een koffiekoek kopen en naar huis bellen dat ik later zou zijn.  Dit is allemaal niet nodig gebleken want het ging heel goed, twas wel al warm aant worden dus  heb ik veel gedronken (sportdrank), en na zo'n uurtje lopen (dan stopt mijn radioke altijd en moet ik die terug opzetten) heb ik mij een druivensuikertje genomen.  Voor de rest geen last gehad! Gem. snelheid was 5.36/km en gem. hartslag was 155 bpm.  Het leukste was dat toen ik thuis aankwam mijn ventje hier al een heel ontbijt had klaargezet, helemaal compleet met koffiekoeken, en dat smaakt ze na zo ne vetloop!  Na mijn douchke nog even naar de speeltuin gefietst, en nu is het rusttijd.  Jammergenoeg moet ik nu DRIE dagen rusten, drie dagen niet lopen!  Ik zie dat nu echt niet zitten, zal een alternatief moeten zoeken, misschien fietsen, of wandelen? 
    Ik zit al plannen te maken voor volgend jaar, en ik heb besloten om volgend jaar mijn debuut te maken in de marathon, normaal gezien ging ik met al de bloggers mee doen aan Eindhoven, maar nu ik die leiemarathon heb ontdekt weet ik het niet meer zo goed.  Eindhoven is zo massa, deze is zo kleiner en rustiger, haast gezellig ;-).  Ik heb nog wel even tijd om te beslissen hé :-p. 

    27-07-2008 om 13:54 geschreven door Wendy  


    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oh ja!!


    Zeg heeft er iemand al van deze marathon gehoord?  T'ziet er mij een hele gezellige uit, misschien iets om bij op mijn lijstje te zetten!
    http://www.ipsoleiemarathon.be/

    25-07-2008 om 22:52 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op verplaatsing.
    Jaja, ik zit aan een ander computerke in een andere omgeving.  Momenteel wonen wij met heel het gezin een weekje in Geel, mijn schoonouders zijn nl. op vakantie en mits zij in een conciërgewoning wonen mag deze niet leegstaan, vandaar.  Het is dus weer eens een druk dagje geweest, eerst moesten we nog de krantenronde doen (klinkt nogal vakantiejob achtig ), en dan natuurlijk alles bijeenpakken voor de verhuis.  De kindjes vonden het wel spannend.  Mijn man is dan samen met de oudste kindjes met de auto (van mijn schoonouders) naar Geel gereden, en ik met ons Senke met de fiets.  Kan mijn fiets geen week missen hoor!!  Deze avond stond er ook nog een training opt programma, had wel een vermoeden dat het zwaar ging worden, want ik voelde mij eigenlijk helemaal uitgeput maar ben er nadat ik de kindjes mee in bed had gestoken toch aan begonnen.  Ik moest 7km doen, een wisselloop, 500m loslopen en 500m tegen 4.45/km, mottig dat ik werd, mijn stoofvlees met frietjes waren nog helemaal niet verteerd,denk ook dat de warmte een beetje meespeelde.  Maar ik heb de training toch helemaal afgewerkt en heb de tijden altijd gehaald.  Ik kan deze week geen tabellekes geven omdat ik hier geen tc op de computer heb staan,  dus ge moet mij maar geloven op mij woord .  Morgen is het terug een rustdag, misschien dat ik wel even een kleine 5km ga doen, lekker loslopen.  We zullen wel zien!
    Groetjes

    25-07-2008 om 22:33 geschreven door Wendy  


    23-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is druk geweest!

    Dinsdag 22 juli
    S'morgens naar de olmense zoo geweest, twas echt plezant!  Mijn boefkes hebben hun uitgeleefd in de modder!! Niet normaal, gelukkig had ik washandjes en reservekleedjes mee zodat ze toch nog droog mee naar huis konden.  De rest van de dag was werken geblazen, pasta maken voor woensdag, cakejes bakken voor onze jarigen, poetsen, het huis versieren, een kroon maken, kindjes in bad, bed, allé ik heb gezwoegd, maar om 22u kon ik een streep trekken door mijn to do list en in mijn bedje kruipen.

    Woensdag 23 juli
    Er is er één jarig hoera, hoera!! Vandaag wordt ons Siebeke al 4 jaar, wat gaat het toch snel.  Rond 9.30 kwamen mijn ouders aan, er stond nl ook een training van 17km opt programma die ik samen met mijn vader ging lopen.  Ondertussen paste mijn moeder op de kindjes.  Ik moet zeggen ons vader heeft getrokken ze, en ik ben gevolgd, het ging wel vrij goed hoor, als het te zwaar was geweest dan had ik zeker vertraagd!  Ook de hartslag zat vrij goed.  De toer die ik had uitgestippeld was goedgekeurd, een schoon toerke zei mijn vader bij aankomst!  Voor de cijferkes : http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy23juli.jpg
    Daarna lekkere paste gegeten, dat smaakt na zo'n training. Deze namiddag was het dan tijd voor de piercing!!!!  Het viel goed mee, deed niet te veel pijn, en twas rap in orde.  Dus ik ben terug gepierced, stoer hé .  Morgen is er op het loopvlak terug een rustdag dus tot vrijdag!!





    23-07-2008 om 19:38 geschreven door Wendy  


    21-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plannen gewijzigd!

    Deze morgen werd ik wakker en wat hoorde ik?  Regen, heel veel regen!  Oei dit wordt thuisblijven, had al bang voor de reacties van de kindjes (normaal gingen we naar de dierentuin) maar ze namen het heel volwassen op, het zijn dan ook 3 engeltjes .  Dus heb ik heel mijn planning door elkaar moeten gooien, heb vandaag dan maar gepoetst en dan morgen met de kindjes naar de dierentuin + koken voor Siebe zijn verjaardag+ slingers en kroon maken.  Natuurlijk werd er wel gelopen, een beetje regen en wind houden mij niet tegen hoor.  Toen ik buiten kwam had ik het koud, echt koud, maar na een km'ke viel het al reuze mee, wel veel wind.  Ik moest vandaag intervallen doen, maar de piste is toe (nationale feestdag) dus heb ik mijn trianing langs het kanaal gedaan.  2km inlopen dan 2x(6x300m) met tussen de reeksen 2km loslopen en rusten op hartslag, om af te sluiten nog even 2km loslopen.  Het viel wel een beetje tegen, zoveel wind, ik geraakte moeilijk vooruit maar we hebben het toch weer gedaan hé. 
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy21juli.jpg

    21-07-2008 om 19:16 geschreven door Wendy  


    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag D-day!
    Ik heb daarstraks mijn stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt om mijn navelke opnieuw te laten piercen.  De zwangerschappen zijn achter de rug dus wil ik mijn piercingske terug .  Ik ga blij zijn als het achter de rug is want het blijft natuurlijk een beetje eng.  Voor de rest zijn het hier drukke dagen, ik keek uit naar de vakantie en nu kijk ik al terug uit naar 1 sept., iedereen met kinderen zal dat gevoel wel een beetje herkennen zeker?  Morgen ga ik terug met de kindjes naar de Olmense zoo, jammer dat ik dinsdag niet kan gaan met het mooie weer, maar ik moet een beetje de verjaardag van mijn zoontje voorbereiden (woensdag wordt hij 4 jaar), taarten bakken en pasta met ballekes maken voor de oma's en de opa's.  Woensdagvoormiddag eerst nog eens een 17km afwerken samen met ons vader, niet te rap pa!!  Hou u in!!  En morgen nog een intervaltraining die ik hier int straat moet afwerken, want de piste is morgen niet open.  Op dit moment zitten er een 15 km in de beentjes, ben weer wat gaan zwerven en was een kleine 0.5km te laat thuis maar dus heb ik vrij goe gemikt.  T'was zalig weer, heb een beetje bang van de warmte die ze terug voorspellen, t'zal vroeg opstaan worden.  Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy20juli.jpg

    20-07-2008 om 19:37 geschreven door Wendy  


    19-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine wijziging in planning.

    Ik ga een kleine wijziging in de planning doorvoeren, in de kattenbosserjogging op 4 augustus ga ik de 9.6km lopen ipv de 12, en op 5 september loop ik in Lembeek de 11.1km mee in de oasejogging.  De coach heeft mijn schema een beetje aangepast dus we kunner er tegenaan gaan.  Vandaag is het rustdag, oohh!  Maar morgen staat er terug een 15km opt programma!  We kijken er al naar uit!

    19-07-2008 om 16:03 geschreven door Wendy  


    18-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel start to runners!
    Al twee trainingen na elkaar kom ik redelijk wat start to runners tegen langs het kanaal.  Allé ik vermoed dat het str's zijn.  Ik hoop dat ze het allemaal volhouden zodat ik hier binnenkort niet meer alleen rondloop, dus zeg ik altijd heel vriendelijk goeiedag als ik ze voorbijsteek.  Ze aanmoedigen durf ik niet zo goed, ben bang dat ze dat niet zo leuk vinden of dat ik overkom als dikke nek.  Vandaag stond er op mijn met groene kleur ingekleurd schema, 8km tegen 5.30/km.  Ik vermoede dus dat het een pittig trainingske mocht worden en heb mij dan ook een beetje laten gaan.  Het voelde goed aan, ik had geen drinken meegenomen en heb hier wel wat spijt van gehad.  Nemen jullie op zo'n kortere afstandjes altijd water mee?  Ik heb dus 8.130km gelopen tegen 4.55/u met gem. hartslag van 164.  Misschien zet ik er in september nog een wedstrijd bij op de planning, nl. de oase jogging en Lembeek, mijn meter woont in die straat waar de jogging doorgaat en ook mijn vader gaat meedoen.  Maar ik moet eerst nog eens met de coach overleggen want ik zit dan in training voor de halve marathon.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy18juli.jpg

    18-07-2008 om 16:07 geschreven door Wendy  


    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knal!

    Deze nacht zo rond 12u, ne knal, ik vloog uit mijn bed vant verschieten! Er was hier een ongeval gebeurt recht voor ons deur, allé bij de buren om preciezer te zijn.  Onze buurman die heeft zo ne lange jeep met ne paardentrailler en was in zijn oprit aant rijden toen er een auto op de trailer inreed.  Heel de baan versperd, politie erbij, natuurlijk al de buren opt straat, t'was hier nogal een gedoe int midden van de nacht.  Gelukkig sliepen mijn ventjes gewoon rustig verder.  Er zat gelukkig geen paard in de trailer want anders had het wel eens erger kunnen zijn.  Nu was er enkel blikschade. 
    Ons matras is geleverd, en ik en mijn ventje hebben besloten om deze avond een bedmarathon te houden.  We gaan van 20u tot 8u in bed liggen, natuurlijk met hapjes en drankjes en de dvd-reeks van cold feet. 
    LOPEN:
    Omdat ik gisteren nogal een zwaar dagske gehad had met de kindjes had ik echt behoefte om even buiten te zijn.  Ik heb een 5km lekker losgelopen, zalig!!
    Vandaag stond er een snelle duurloop van 10km opt programma,en ook deze verliep prima.  Het weer is perfect voor mij :-p ik weet dat veel mensen het er niet mee eens zullen zijn, maar zolang het droog is hoor je mij niet klagen.  Regen mag natuurlijk ook om te lopen maar dan zitten de kindjes heel de dag binnen en dan wordt er serieus ruzie gemaakt ze!!  Ok ik moet in actie schieten, kinderen hebben honger en dorst!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy16juli-1.jpg
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy16juli.jpg

    16-07-2008 om 17:00 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs