Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    showbizzz
    www.bloggen.be/showbiz
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hup met de beentjes!

    Vandaag stond er een wisselloopje van 10km opt programma, 500m loslopen en 1 km tegen 5,15.  Ik had wel al in mijn kopke gestoken om de 1 km tegen 5 te lopen (natuurlijk wel hartslag int oog houden en zeker niet te diep gaan), ik schrok er wel van toen ik merkt dat elke km eigenlijk sneller en soepeler ging.  Ik zit niet constant op de garmin te kijken maar probeer altijd een prettig tempo te zoeken dat ik zeker 1 km volhoud, de laatste km heb ik wel een beetje doorgegeven maar het ging goed!  Ben weer eens tevreden van de training.  Morgen staat er voor mij een 14km opt programma!  Voor Ruthje en Julie is dat net iets meer, die lopen morgen als training een marathon , ik wens ze veel succes, en ook Sandy gaat morgen vlammen in dezelfde marathon maar dan in estafette met de Mallsedames!
    Iedereen veel succes gewenst!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy11juli.jpg

    11-07-2008 om 20:32 geschreven door Wendy  


    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al 1 jaar zonder auto!
    Ik denk dat we nu ongeveer 1 jaar geleden beslist hebben om onze auto weg te doen.  Wij hadden zo een citroën xsara coupéke, ik vond dat een hele leuk auto, die had ook airco enzo.  Eerst hadden we een citroën saxoke, maar door veel geluk hebben we die bijna kunnen wisselen voor de xsara.  Ergens mis ik hem wel een beetje maar ik snap eigenlijk niet waarom, het gebeurt heel zelden dat we eens een auto moeten lenen van iemand, voor de rest lukt het prima met fiets en fietskar of met de bus.  Persoonlijk geeft het mij ook een goed gevoel, zeker met al die milieuverontreiniging enzo, en ik vind het ook  goed voor de kindjes.  Als je ziet hier in de buurt, onze kindjes gaan naar een buurtschooltje en elke dag doe ik ze dus met de fiets naar school (is maar zo'n 1.5km ver), als je dan eens ziet hoeveel auto's ik onderweg tegenkom die minder ver van't scholeke wonen dan wij, maar toch elke ochtend, middag en avond daar staan met de auto.  En het ergste vind ik dat ze de motor laten draaien zodat de auto warm of koud blijft, wij moeten dus ook maar in hun uitlaatgassen staan, zo egoïstisch!!!  En dan maar klagen dat ze maar net rondkomen in de maand.  En dan nog 1 ding, het centrum hier in Mol, LEVENSGEVAARLIJK, de keren dat ik of mijn man daar van de baan gereden zijn, die zijn gewoon niet meer te tellen.  Als ik daar moet zijn en ik heb de fietskar mee, dan rij ik gewoon midden op de baan anders proberen ze toch nog om er langs te kunnen!  Ik vervoer dan wel drie kleine kindjes, maar dat is blijkbaar maar bijzaak.  Dus nu ben ik een maker van files in Mol centrum, dus als er file is en je ziet een gekke vrouw met rode fietskar, dan ben ik dat ;-).  Ok dit moest mij even van mijn hart!  Wat is een blog toch leuk hé ;-).

    Looptraining
    Vandaag stond er 10km opt programma, de benen zaten weer goed dus heb ik iets sneller gelopen dan opt schema van Mario, wel op de hartslag gelet dat ik zeker niet te diep ging hé.  De 10,430km werden gelopen in 53.17 min en tegen 5.05min/km of 11.08 km/uur.  Ik ben dus tevreden van mijn training. Heb vandaag nog eens langs t'kanaal gelopen, is altijd gezellig, je komt er wandelaars, fietsers en jeugdbewegingen tegen.  Ook altijd die oude knorrige gans die nogal van hare theater moet maken als je passeert, wat ga ik die missen als die er niet meer is :-p.

    09-07-2008 om 15:31 geschreven door Wendy  


    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk!!
    Vandaag heb ik eindelijk eens in de regen gelopen, er stonden intervalleks opt menu.  2 sets van 10 keer 100m, heel leuk dus!  Heb int totaal zo'n 10km gelopen, er was wel weer een probleempje met de garmin, t'is al terug opgelost maar ik heb dus geen tabelleke van mijn training.  De 100 meterkes heb ik tegen 16 a 17 per uur gelopen, ik geniet daar zo van hé.  Midden in mijn training begon het te gieten en ik natuurlijk dapper verder gedaan (wel even vlug mijn regenjasje gaan aandoen), ik zag wel niks meer want de regen vloog boenk in mijn ogen, zelf toen ik van richting veranderde :-d, vreemd hé. Morgen vroeg nog een tientje zi, we kijken er al naar uit!
    Groetjes
    Wendy 

    08-07-2008 om 20:01 geschreven door Wendy  


    06-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Druk weekend!
    Nee, niet echt op loopvlak!  Deze morgen wel 12.7 km gelopen, het voelde eigenlijk niet zo soepel maar volgens de garmin ging het wel goed.  Heb 12.7 km gelopen aan een gemiddelde hartslag van 153bpm, mijn snelheid was gem. 5.50/km.  Vroeger wandelde ik aan deze hartslag en nu kan ik er toch al zo'n 10.3/uur meelopen, we beteren dus.  Handig hé, zo ne garmin. 
    Het is druk omdat mijn ventje weer eens heel het weekend de later heeft, en in het weekend moeten ze een uurtje vroeger beginnen.  Dus moet ik zien dat er voor 12u eten is want hij moet om 12.15 vertrekken, verder moet je ook nog met de kinderen bezig zijn, want die vragen opt moment ook heeeeel veel aandacht.  En verder is er het enige weekend van het jaar waar ik heel graag terug 18 zou willen zijn: nl. het rock werchter weekend, ben al heel't weekend aant volgen op stu bru en heb soms toch wel spijt dat ik er weer eens niet bij ben.  Ma ja, ne mens kan niet alles hebben hé?
    Ben wel al volop weekendjes aant plannen voor volgend jaar, ik wou al zolang eens naar Brugge gaan DUS waarom gaan we dan niet wanneer het dwars door Brugge is, het is al besloten, volgend jaar ga ik samen met mijn ventje Herbie een weekendje naar Brugge en lopen we de 15km mee, lekker samen opt gemakske.  En dan natuurlijk mijn marathon debuut in Eindhoven, ook hier gaan we heel het weekend nemen.  Het gaat een vree schoon jaarke worden, ik voel het nu al!!  Nu moet ik van onze Siebe toch dringend beginnen poetsen want het is al laat (hij heeft een horlogeke gekregen en nu wordt ik heel de dag opgejaagd!!, jammer dat hij de klok nog niet kan lezen ;-)).
    En nog even heel veel succes aan Katrien die dit weekend weer voor een pr gaat, ik hou je blog in de gaten hoor!!

    06-07-2008 om 13:53 geschreven door Wendy  


    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goei benen vandaag!
    Ik was aant trappelen om 13u om te vertrekken maar we hadden juist gegeten dus moest ik toch nog effkes wachten tot mijn eten een beetje gezakt was, zoals ze zeggen.  De ontlading was dan ook groot toen ik eindelijk kon vertrekken, ik moest 8km lopen tegen 5.30/km.  Leek mij vrij snel dus na 500m loslopen zette ik mij een versnellingske hoger, het ging heel goed en soepel, ik schrok dan ook toen ik even op de garmin keek en zag dat ik tegen 4,48 aant lopen was, toch even minderen  maar minder dan 5/km lukte mij niet echt.  Het ging heel goed vandaag, had beter vandaag een wedstrijdje gelopen.  Zondag ga ik echt eens proberen om heel traag te lopen, ik ga ook het bos in trekken dat vertraagd mij ook altijd wat.  Maar het gaat dus prima, en ik geniet meer dan ooit van het lopen.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy4juli.jpg

    04-07-2008 om 21:36 geschreven door Wendy  


    02-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug begonnen.
    Maandagmiddag vond ik al het nieuwe schema van de coach in mijn mailbox, t'was precies sinterklaas.  Direct al de trainingen mooi in mijn agendake opgeschreven en dan mooi int groen gekleurd zodat ze goed opvallen.  Het ziet er een heel leuk schema uit, met enkele hele rustige weken tussen, de coach denkt toch ook aan alles hé.  Als alles goed zit ga ik de halve marathon van Kasterlee proberen te lopen in 1u 45min, maar ik hou er wel al rekening mee dat het een vrij zwaar parkoer is dus als het niet lukt kan ik hier zeker mee leven.  Voor de rest heb ik ook nog 1 wedstrijdje bij op de planning gezet: de kattenbosserjogging in Kattenbos (lommel), deze gaat door op 4augustus, denk dat ik de 12 ga lopen. 

    Vandaag dus, mijn eerste training van het nieuwe schema: wisselloop van 8km met 500m loslopen en 1km tegen 5.15.  Het lukte mij dus echt niet om 5.15 te lopen, ik vond er mijn ritme niet in.  Telkens als ik even de garmin niet int oog had merkte ik dat 5.00 eigenlijk comfortabeler liep voor mij dan 5.15.  Raar hé, kan het niet uitleggen maar heb de rest van de km's maar aan 5 min gelopen. 
    Ik wil ook even iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn eerste wedstrijdje, dat was plezant en motiverend!
    En ook nog even een prettige vakantie gewenst aan iedereen die nog moet vertrekken, en mooi weer gewenst aan al de thuisblijvers!!!!!(ikzelf incluis).  Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy2juli.jpg

    02-07-2008 om 13:43 geschreven door Wendy  


    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loopverslaafd? Ikke???
    Vandaag had ik echt behoefte om even te lopen!  Ik had zo het gevoel dat iedereen slecht gezind was, amaai.  Toen we deze morgen naar de winkel gingen vertrekken wou Siebe heel graag zelf fietsen, dus wij naar de winkel aan 7/u.  Toen we terug naar huis fietsten en Siebe even wou afstappen aan't spoor, t'is hier nogal ne scherpe bocht om't spoor over te steken, vond er een oud vrouwke het nodig om van hare theater te beginnen maken. GRRRR  Wat heb ik een hekel aan mensen die altijd maar moeten zagen en zeuren.  Ik was zo trots op Siebe, dat hij al zo ver kan fietsen en er ook echt van geniet.  Maar ik had dus echt behoefte om een toerke te gaan lopen, de verslaving neemt blijkbaar toe.  Omdat er eigenlijk geen tijd voorzien was besloot ik om naar de apotheek te lopen ipv te fietsen, (daar ook al een slechtgezinde apothekeres, maar ik liep, dus het kon mij niet schelen ;-)).  Dit was wel maar een tripje van 4.3km, maar ik had toch even de beentjes kunnen strekken, en het deed vree deugd! 

    30-06-2008 om 15:05 geschreven door Wendy  


    29-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ok, ik moet wel zeggen dat ik gisteren eigenlijk vrij nerveus ben geweest maar toen ik dan rond 18.30u aankwam aan de piste in mol, moet ik zeggen dat dat helemaal verdwenen was.  Ik kom daar dus toe, ga naar de voorinschrijving (had al via internet betaald en ingeschreven) en blijkbaar was er geen borstnummer voor mij, daar stond ik dus, met maar 5€ op zak.  Gelukkig stond ik nog in de computer en kreeg ik dus een borstnummmer.  483 werd het.  Heb eventjes naar de profs gekeken hoe die opwarmden, na een wc bezoekje besloot ik om er ook maar aan te beginnen.  Heb gewoon twee rondjes op de piste gelopen, vond het echt wel een zalige sfeer, denk dat ik volgend jaar toch wat meer wedstrijdjes ga lopen.  Toen trok iedereen naar de start, ikke dus ook.
    Ik vond het wachten wel lang duren, en plots zag ik een bekend gezicht, ikke: euh Mario??  Mario: Wendy??  Dus na nog wat goeie raad van de coach, niet te snel vertrekken, goed drinken, werd het startschot gegeven.  Hops daar gingen we!!
    De beentjes voelden goed aan en ik ben zo tegen 12/u vertrokken, in de eerste km was het uw plaats zoeken, velen die al losten en dus eigenlijk in de weg liepen, die moest ik dus voorbij.  Maar daarna had je een zee van ruimte en kon ik dus perfekt mijn wedstrijd lopen.  De garmin heeft mij heel goed geloodst, heb geprobeert om zo rond de 12/u en 13/u te lopen, ik wou echt onder de 50 min blijven.
    Alles verliep volgens plan, en al snel kwam de laatste km in zicht, dit was mijn kans om nog een beetje te versnellen, maar de beentjes protesteerden toch een beetje.  De laatste driehonderd meter zag ik een bekend gezicht, coach Mario die mij de laatste meters kwam vergezellen, en ik moet zeggen, het deed deugd.  Dieë grijze, die steken we nog voorbij, zei hij tegen mij.  Zoiets moet ge natuurlijk niet tegen mij zeggen en enkele meters later stak ik hem inderdaad voorbij om dan voluit naar de finish te lopen.  De officiële tijd is: 48,04 min op exact 10km.
    Ook mijn supportersclubje, mijn man en kindjes hebben hun taak heel goed gedaan, ze stonden langs het parkoer en aan de finish.  Siebe die zo graag met mij eens wou lopen, is nog een beetje bij mij gebleven maar de andere twee rakkers die zijn direct na de finish met de papa mee naar huis gegaan.  Bedtijd!
    Heb met onze Siebe nog een rondje van 400m gelopen (da ventje loopt goed! amaai) en dan zijn we nog ene gaan pakken met de coach.  T'is inderdaad zoals jullie zeggen "nen hele sympathieke mens", twas dus een heel geslaagd avondje.  Blijkbaar heb ik in de tombola ook nog een prijsje gewonnen, tzijn toeren.

    Deze morgen stond de uitslag al op de site van de vabco, en raad eens!!  Officieel ben ik eerste dame op de 10km, maar ik denk dat ik maar derde ben, er staat namelijk nog een Tamara voor mij (staat ingeschreven als man, maar denk niet dat dit een man is) en mijn man heeft de tweede vrouw zien aankomen, want die liep naart schijnt tekens te doen dat ze tweede was.  Maar derde is zeker niet slecht!  Op het algemeen klassement zit ik boenk int midden.  http://www.vmol.be/uitslagen/2008/10.pdf

    De volgende wedstrijd op de kalender is Kasterlee, halve marathon op 16 november.  Maar nu even een weekje rusten ;-)

    29-06-2008 om 08:44 geschreven door Wendy  


    28-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ong. 48min.!!
    Ben net terug van de wedstrijd en heb de 10km gelopen in 48min en 1of 2 secondjes!  Mijn verslagje volgt morgen, nu ga ik lekkere frietjes eten!
    Groetjes

    28-06-2008 om 21:46 geschreven door Wendy  


    26-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug beter!
    Jajajajajajaaa!!  Ik voelde mij deze morgen al terug een stuk beter, er was wel nog iets raars aan de gang: heel de dag keek ik eigenlijk op tegen de training van vanavond, natuurlijk heb ik deze avond zonder twijfelen mijn loopgerief aangetrokken en ben vertrokken.  Ik moet zeggen, het was zalig!  Eerst 4km rustig gelopen en dan 10 keer 20/40 versnellingskes, die gingen zo vlot dat er ik zelfs een paar tegen bijna 17/u heb kunnen lopen.  Ben wel nog heel onzeker voor zaterdag, maar we zullen zien.
    Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy26juni.jpg

    26-06-2008 om 21:10 geschreven door Wendy  


    25-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitgesteld.

    Nadat Lander zaterdagnacht ziek werd, had zondag nacht mijn ventje het zitten, maandagmorgen onze Siebe, en in de namiddag ik en Sen.  T'zijn dus plezante dagen geweest, heb mijnen dweil serieus mogen laten zwoegen.  Ikzelf voel mij nu nog een beetje slapjes maar al bij al valt het wel mee, en ik hoop om zaterdag terug helemaal in vorm te zijn.  Heb wel in overleg met de coach beslist om de training van vandaag over te zetten naar morgen, omdat ik mij toch nog niet 100% voel en een extra dagje rust zeker geen kwaad kan.  Dus hopelijk voel ik mij morgen terug pico!  Ik kijk zo uit naar zaterdag en zou het toch wel heeeeeeeel jammer vinden moest ik niet kunnen meelopen.
    Iedereen dus duimen!!!
    Groetjes

    25-06-2008 om 14:42 geschreven door Wendy  


    23-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op de piste!
    Vandaag was het training op de piste want er stond een interval trainingske opt programma.  3x(5x500m) met rust op hartslag en tussen de reeksen 500m loslopen, met natuurlijk de gebruikelijke 2km in-en uitlopen.  Heb mezelf serieus moeten aanmoedigen om vol te houden maar het is mij dus gelukt!
    Mijn eerste 500m was veel te snel, de reden?: Er had mij juist een man voorbijgestoken en die wou ik nu natuurlijk terug inhalen, en het is me gelukt .  Was wel blij dat zijn training erop zat :-p.  En ik maar zeggen dat ik helemaal niet competitief ingesteld ben.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendymaandag23juni.jpg

    23-06-2008 om 16:40 geschreven door Wendy  


    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warm!!
    Ben juist terug van een 10km loopke en ik moet zeggen dat het heel warm was!!!  Ik denk dat ik ongeveer voor coach Mario zijn deur ben gepasseerd op het moment dat zijn tafel in stukken vaneen vloog, want er was inderdaad heel veel wind, heb zelfs mijn petje moeten afzetten want het vloog van mijn hoofd.  Het ging dus vandaag niet zo heel vlot, heb denk ik ong.  een 57 a 58 min gelopen op 10.100 km (mijn ventje is nu met de garmin weg).  Nog 2 trainingen en dan is het de wedstrijd, hopelijk gaat die wat beter dan vandaag.  De wedstrijd begint om 19.15u hoe laat moet je dan eigenlijk daar zijn?  En hoe warm je het best op?  Alle tips zijn welkom voor dit groentje!  Ik zit ook strategieën uit te dokteren,over hoe ik het beste vertrek, vrij snel om dan misschien nog te kunnen vertragen, of juist vrij traag om dan nog te kunnen versnellen.  Ik weet het niet, zal vant moment afhangen zeker?  Nog een leuke zondag!!
    Hopelijk leuker dan hier, ons Landerke (2.5j) heeft heel de nacht moeten overgeven, heb dus zelf geen oog dichtgedaan en ben heel de nacht bij hem in bed gebleven.  Nu is hij samen met Sen(17mnd)  buiten aant spelen, dus blijkbaar voelt hij zich toch wat fitter.  Hopen maar dat hij morgen naart school kan, want het is Siebe zijn verjaardagfeestje, we hebben hier al cakejes gebakken en het kadoke voor de klas staat ook al klaar, hij kijkt er zo naar uit.  Zijn officiële verjaardag is pas op 23 juli, dan wordt hij 4 jaar.  T'gaat vooruit amaai!

    22-06-2008 om 16:40 geschreven door Wendy  


    20-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De meest gevreesde training zit erop!
    Vandaag waren mijn twee oudste kindjes op schoolreis, dus moest er deze middag niet op en neer gefietst worden (is ook wel eens leuk, moet wel bekennen dat ik ze nu wel erg begin te missen).  We moesten onze kranteronde nog doen, en ik wou heel graag direct na de ronde gaan lopen, zo gezegd zo gedaan.  Tijdens de ronde kwamen we zelfs een bekende tegen: de coach!!!  Ik kon jammergenoeg niet lang blijven staan want mijn kleinste ventje, die in de fietskar zat was al een beetje aant grommelen dat we zo lang bleven staan.  De ronde zat er rond 11u op, dus nog tijd genoeg om mijn looptenuke aan te doen en te vertrekken voor de gevreesde training: 2km inlopen en dan 3keer 3km lopen aan 5min/km, met telkens 5min rust tussen en dan nog eens 2km uitlopen.  Op dit moment weet ik eigenlijk niet meer waarom ik dit zo'n erge training vond, waarschijnlijk omdat ik zolang 12/u moest lopen.  Het is mij vrij goed gelukt, en ben zeer tevreden over mijne dag zover.  Heb in totaal 14.250km gelopen, daarbij nog eens 5km rondgelopen tijdens de kranteronde, dus heb ik toch zo'n kleine 19km in mijn beentjes zitten, ik voel ze dan ook ;-).  Nog 1 weekje en dan is het D-day, mijn eerste wedstrijd.  Ik kijk er naar uit maar heb ook wel een beetje stress ervoor (raar hé) , ben alleszins goed voorbereid dankzij het schema van mario, dus moet het wel lukken!
    De schoenen vielen heel goed mee, prima, denk dat ik hier wel mee verder kan.  Ik ga eens op mijn fietske springen zi, om mijn bengeltjes te gaan halen.  Ben heel benieuwd, ons Landerke zijn eerste schoolreis!
    Groetjes
    En nog even heel veel succes voor iedereen die in Brecht of ergens ander gaat vlammen!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/20juni.jpg

    20-06-2008 om 18:02 geschreven door Wendy  


    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nike zoom vomero
    Deze schoenen heb ik vandaag uitgekozen in de nike retail shop.  Jammer dat ze roos zijn, maar voor de rest zien ze er goed uit, heb deze gekozen omdat ze direct heel comfortabel aanvoelden en naart schijnt zijn ze te vergelijken met de asics nimbus (hierop liep ik vroeger).  Kan dus niet wachten voor ik er morgen een testritje mee kan doen.  Heb serieus zitten twijfelen om vandaag toch te gaan lopen, maar gezien de raad van de dokter heb ik het toch maar niet gedaan, rustdag=rustdag.
    Dus morgen kan ik ze volledig testen want er staat een pittig trainingske opt programma.

    19-06-2008 om 00:00 geschreven door Wendy  


    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitslag bloedonderzoek.
    Amaai zeg, wat ne boterham bij den doktoor.  We begonnen met bloedarmoede, blijkbaar heb ik maar een hematocriet van rond de 30, ik mag dus aan geen enkel kampioenschap starten (was ik nu ook niet direct van plan ze ;-)).   Dan kwam er nog eens bovenop dat ik  hele hoge antistoffen heb voor klierkoorts, conclusie: ik heb klierkoorts.  En daarna had ik blijkbaar ook nog eens een lage cholesterol.  Zeg, was mij dat ne tegenvaller, ik dacht dat er niks te vinden zou zijn.  Natuurlijk kwam mijn lopen ter sprake (kreeg al haast tranen in de ogen), maar ik moet er niet mee stoppen hoor, wel meer rusten, meer vet eten en meer luisteren naar mijn lichaam.  Heb ook enkele voedingssupplementen voorgeschreven gekregen en deze zal ik waarschijnlijk maanden moeten nemen.  Klierkoorts kan blijkbaar maanden aanslepen. Allé vooruit, we zullen er allemaal rekening mee houden hé.  Blijkbaar ga ik als mijn bloedarmoede opgelost is, veel meer kracht hebben om te lopen, en dus sneller vorderen.  Hier kijk ik al naar uit!  Straks staat er nog een, duurloopje van 10km opt programma.  Ik hoop maar dat het allemaal snel betert.
    Groetjes
    UDATE::::
    Mijn duurloopje is vrij vlot gegaan, heb de 10km gelopen in 52,37min ofwel 5.15min/km.  Hartslag was wel veel te hoog, gemiddeld 173, had ook wel wat last van de warmte en ben ook al heel de dag aant piekeren ivm het bloedonderzoek.  Zit al heel de namiddag te gegooglen en ik vind nergens iets over de hematocrietwaarden, op 1 site zeiden ze dat tssn de 30 en de 40 normaal is.  Ben dus nu maar gestopt met zoeken en ga mij gewoon aan de voorschriften van de dokter houden.  Als ik dan even de blog van Tinneke lees dan weet ik weer dat dit maar een peulschil is en ik waarschijnlijk wel snel op volle kracht kan lopen.  Dus we zien alles terug volledig zitten .

    18-06-2008 om 19:38 geschreven door Wendy  


    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Panne!!

    Het garmin trainingcenter werkt niet meer, heb alles geprobeerd, updates gedownload van alles en nog wat maar steeds krijg ik een runtime fout.  Hopelijk weet mijn vader, het computergenie raad.  Heb dus mijn training van vandaag met de hand in de garmin gestoken: 2km inlopen en dan 10 keer 600m lopen tegen 26 a 27 sec/100m, 2km loslopen.  Tussen de versnellingen in moest ik rusten tot hartslag 110.  Ik vertrek voor mijn eerste versnelling (2.40min), en toen ik moest rusten op hartslag viel ineens mijne frank, ik had de borstband vergeten aan te doen!  Heb dus op mijn gevoel moeten lopen en het ging vrij goed.  Heb mijn versnellingen rond de 2.40min gelopen, een paar keer sneller en een paar keer trager.  Vond het best een zwaar trainingske!  Iedereen ook bedankt voor de positieve reacties, ik moet dringend eens werk maken van mijn links naar de leuke blogjes, want er zijn er heel veel die ik dagelijks bezoek maar die er nog niet bij staan.  Ik voel mij al helemaal thuis in het weblogloperswereldje .  Heel veel groetjes!!!

    16-06-2008 om 20:37 geschreven door Wendy  


    14-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 km
    Ik ging vandaag echt eens proberen om tegen 9.5 a 10/u te lopen en dat is redelijk goed gelukt.  Het was een heel leuk trainingske, ik voelde mijn benen ook wel de laatste km, dan vraag ik mij toch wel even af of het mij wel gaat lukken om in november er nog eens 7 km bij te doen (halve marathon in Kasterlee).  T'is natuurlijk nog een hele tijd en tegen dan loop ik die afstand waarschijnlijk heel vlot en zonder zere benen.  Nu begint het wel te spannen, nog 2 weekjes voor mijn eerste wedstrijd en ik zou heel graag rond de 50min lopen.  Lijkt mij toch wel vrij rap, maar ja, ik ga er voor en we zullen wel zien hoever ik geraak hé. Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/14juni.jpg

    14-06-2008 om 21:11 geschreven door Wendy  


    13-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk!

    Dit was echt wel een hele leuke training, eerst 10 keer op een heuvel gelopen, ik moest rusten tot de hartslag 110 was.  Normaal lukt mij dat haast niet om die zo laag te krijgen en nu ging het peilsnel, heb zelfs een paar keer op stop moeten duwen omdat ik nog niet terug aan de voet van de heuvel was.  Na een km'ke loslopen stond er nog 3 keer 1km aan 12/u opt programma.  Dit lukte heel goed, was de eerste keer veel te snel vertrokken en had de eerste km in 13/u gedaan, daarna was het 12.5 en dan 12.8.  Als ik weet dat het maar drie keer moet heb ik veel moeite om mij in te houden .  Morgen ga ik 15km in een heel rustig tempo lopen, eigenlijk moest dit zondag maar zondag is al zo volgeboekt dat ik echt geen gaatje meer kon vinden, ook morgen moet ik al serieus zoeken naar een gaatje, ik vermoed dat er in de vroege namiddag wel even tijd gaat zijn.  Enne die x-socks zijn inderdaad fantastisch!  Loop al enkele maanden met blaren op mijn tenen en vandaag geen ene nieuwe blaar, heb zelfs niks pijn gevoeld aan mijn tenen.  Morgenvroeg sta ik terug in die winkel en dan hopen dat ze nog een paar in mijn maat hebben.

    13-06-2008 om 19:34 geschreven door Wendy  


    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.x socks
    Ik kom net van de winkel en heb een paar van die x-socks running mee, ze waren aan halve prijs omdat de winkel ermee stopte.  Heb er al heel veel goeds van gehoord dus sta al te springen om ze morgen eens te testen.  Ik laat jullie wel iets weten hoe ze bevielen.

    12-06-2008 om 18:23 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs