Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ayrtonjudo
    www.bloggen.be/ayrtonj
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    23-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op de piste!
    Vandaag was het training op de piste want er stond een interval trainingske opt programma.  3x(5x500m) met rust op hartslag en tussen de reeksen 500m loslopen, met natuurlijk de gebruikelijke 2km in-en uitlopen.  Heb mezelf serieus moeten aanmoedigen om vol te houden maar het is mij dus gelukt!
    Mijn eerste 500m was veel te snel, de reden?: Er had mij juist een man voorbijgestoken en die wou ik nu natuurlijk terug inhalen, en het is me gelukt .  Was wel blij dat zijn training erop zat :-p.  En ik maar zeggen dat ik helemaal niet competitief ingesteld ben.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendymaandag23juni.jpg

    23-06-2008 om 16:40 geschreven door Wendy  


    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warm!!
    Ben juist terug van een 10km loopke en ik moet zeggen dat het heel warm was!!!  Ik denk dat ik ongeveer voor coach Mario zijn deur ben gepasseerd op het moment dat zijn tafel in stukken vaneen vloog, want er was inderdaad heel veel wind, heb zelfs mijn petje moeten afzetten want het vloog van mijn hoofd.  Het ging dus vandaag niet zo heel vlot, heb denk ik ong.  een 57 a 58 min gelopen op 10.100 km (mijn ventje is nu met de garmin weg).  Nog 2 trainingen en dan is het de wedstrijd, hopelijk gaat die wat beter dan vandaag.  De wedstrijd begint om 19.15u hoe laat moet je dan eigenlijk daar zijn?  En hoe warm je het best op?  Alle tips zijn welkom voor dit groentje!  Ik zit ook strategieën uit te dokteren,over hoe ik het beste vertrek, vrij snel om dan misschien nog te kunnen vertragen, of juist vrij traag om dan nog te kunnen versnellen.  Ik weet het niet, zal vant moment afhangen zeker?  Nog een leuke zondag!!
    Hopelijk leuker dan hier, ons Landerke (2.5j) heeft heel de nacht moeten overgeven, heb dus zelf geen oog dichtgedaan en ben heel de nacht bij hem in bed gebleven.  Nu is hij samen met Sen(17mnd)  buiten aant spelen, dus blijkbaar voelt hij zich toch wat fitter.  Hopen maar dat hij morgen naart school kan, want het is Siebe zijn verjaardagfeestje, we hebben hier al cakejes gebakken en het kadoke voor de klas staat ook al klaar, hij kijkt er zo naar uit.  Zijn officiële verjaardag is pas op 23 juli, dan wordt hij 4 jaar.  T'gaat vooruit amaai!

    22-06-2008 om 16:40 geschreven door Wendy  


    20-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De meest gevreesde training zit erop!
    Vandaag waren mijn twee oudste kindjes op schoolreis, dus moest er deze middag niet op en neer gefietst worden (is ook wel eens leuk, moet wel bekennen dat ik ze nu wel erg begin te missen).  We moesten onze kranteronde nog doen, en ik wou heel graag direct na de ronde gaan lopen, zo gezegd zo gedaan.  Tijdens de ronde kwamen we zelfs een bekende tegen: de coach!!!  Ik kon jammergenoeg niet lang blijven staan want mijn kleinste ventje, die in de fietskar zat was al een beetje aant grommelen dat we zo lang bleven staan.  De ronde zat er rond 11u op, dus nog tijd genoeg om mijn looptenuke aan te doen en te vertrekken voor de gevreesde training: 2km inlopen en dan 3keer 3km lopen aan 5min/km, met telkens 5min rust tussen en dan nog eens 2km uitlopen.  Op dit moment weet ik eigenlijk niet meer waarom ik dit zo'n erge training vond, waarschijnlijk omdat ik zolang 12/u moest lopen.  Het is mij vrij goed gelukt, en ben zeer tevreden over mijne dag zover.  Heb in totaal 14.250km gelopen, daarbij nog eens 5km rondgelopen tijdens de kranteronde, dus heb ik toch zo'n kleine 19km in mijn beentjes zitten, ik voel ze dan ook ;-).  Nog 1 weekje en dan is het D-day, mijn eerste wedstrijd.  Ik kijk er naar uit maar heb ook wel een beetje stress ervoor (raar hé) , ben alleszins goed voorbereid dankzij het schema van mario, dus moet het wel lukken!
    De schoenen vielen heel goed mee, prima, denk dat ik hier wel mee verder kan.  Ik ga eens op mijn fietske springen zi, om mijn bengeltjes te gaan halen.  Ben heel benieuwd, ons Landerke zijn eerste schoolreis!
    Groetjes
    En nog even heel veel succes voor iedereen die in Brecht of ergens ander gaat vlammen!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/20juni.jpg

    20-06-2008 om 18:02 geschreven door Wendy  


    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nike zoom vomero
    Deze schoenen heb ik vandaag uitgekozen in de nike retail shop.  Jammer dat ze roos zijn, maar voor de rest zien ze er goed uit, heb deze gekozen omdat ze direct heel comfortabel aanvoelden en naart schijnt zijn ze te vergelijken met de asics nimbus (hierop liep ik vroeger).  Kan dus niet wachten voor ik er morgen een testritje mee kan doen.  Heb serieus zitten twijfelen om vandaag toch te gaan lopen, maar gezien de raad van de dokter heb ik het toch maar niet gedaan, rustdag=rustdag.
    Dus morgen kan ik ze volledig testen want er staat een pittig trainingske opt programma.

    19-06-2008 om 00:00 geschreven door Wendy  


    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitslag bloedonderzoek.
    Amaai zeg, wat ne boterham bij den doktoor.  We begonnen met bloedarmoede, blijkbaar heb ik maar een hematocriet van rond de 30, ik mag dus aan geen enkel kampioenschap starten (was ik nu ook niet direct van plan ze ;-)).   Dan kwam er nog eens bovenop dat ik  hele hoge antistoffen heb voor klierkoorts, conclusie: ik heb klierkoorts.  En daarna had ik blijkbaar ook nog eens een lage cholesterol.  Zeg, was mij dat ne tegenvaller, ik dacht dat er niks te vinden zou zijn.  Natuurlijk kwam mijn lopen ter sprake (kreeg al haast tranen in de ogen), maar ik moet er niet mee stoppen hoor, wel meer rusten, meer vet eten en meer luisteren naar mijn lichaam.  Heb ook enkele voedingssupplementen voorgeschreven gekregen en deze zal ik waarschijnlijk maanden moeten nemen.  Klierkoorts kan blijkbaar maanden aanslepen. Allé vooruit, we zullen er allemaal rekening mee houden hé.  Blijkbaar ga ik als mijn bloedarmoede opgelost is, veel meer kracht hebben om te lopen, en dus sneller vorderen.  Hier kijk ik al naar uit!  Straks staat er nog een, duurloopje van 10km opt programma.  Ik hoop maar dat het allemaal snel betert.
    Groetjes
    UDATE::::
    Mijn duurloopje is vrij vlot gegaan, heb de 10km gelopen in 52,37min ofwel 5.15min/km.  Hartslag was wel veel te hoog, gemiddeld 173, had ook wel wat last van de warmte en ben ook al heel de dag aant piekeren ivm het bloedonderzoek.  Zit al heel de namiddag te gegooglen en ik vind nergens iets over de hematocrietwaarden, op 1 site zeiden ze dat tssn de 30 en de 40 normaal is.  Ben dus nu maar gestopt met zoeken en ga mij gewoon aan de voorschriften van de dokter houden.  Als ik dan even de blog van Tinneke lees dan weet ik weer dat dit maar een peulschil is en ik waarschijnlijk wel snel op volle kracht kan lopen.  Dus we zien alles terug volledig zitten .

    18-06-2008 om 19:38 geschreven door Wendy  


    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Panne!!

    Het garmin trainingcenter werkt niet meer, heb alles geprobeerd, updates gedownload van alles en nog wat maar steeds krijg ik een runtime fout.  Hopelijk weet mijn vader, het computergenie raad.  Heb dus mijn training van vandaag met de hand in de garmin gestoken: 2km inlopen en dan 10 keer 600m lopen tegen 26 a 27 sec/100m, 2km loslopen.  Tussen de versnellingen in moest ik rusten tot hartslag 110.  Ik vertrek voor mijn eerste versnelling (2.40min), en toen ik moest rusten op hartslag viel ineens mijne frank, ik had de borstband vergeten aan te doen!  Heb dus op mijn gevoel moeten lopen en het ging vrij goed.  Heb mijn versnellingen rond de 2.40min gelopen, een paar keer sneller en een paar keer trager.  Vond het best een zwaar trainingske!  Iedereen ook bedankt voor de positieve reacties, ik moet dringend eens werk maken van mijn links naar de leuke blogjes, want er zijn er heel veel die ik dagelijks bezoek maar die er nog niet bij staan.  Ik voel mij al helemaal thuis in het weblogloperswereldje .  Heel veel groetjes!!!

    16-06-2008 om 20:37 geschreven door Wendy  


    14-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 km
    Ik ging vandaag echt eens proberen om tegen 9.5 a 10/u te lopen en dat is redelijk goed gelukt.  Het was een heel leuk trainingske, ik voelde mijn benen ook wel de laatste km, dan vraag ik mij toch wel even af of het mij wel gaat lukken om in november er nog eens 7 km bij te doen (halve marathon in Kasterlee).  T'is natuurlijk nog een hele tijd en tegen dan loop ik die afstand waarschijnlijk heel vlot en zonder zere benen.  Nu begint het wel te spannen, nog 2 weekjes voor mijn eerste wedstrijd en ik zou heel graag rond de 50min lopen.  Lijkt mij toch wel vrij rap, maar ja, ik ga er voor en we zullen wel zien hoever ik geraak hé. Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/14juni.jpg

    14-06-2008 om 21:11 geschreven door Wendy  


    13-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk!

    Dit was echt wel een hele leuke training, eerst 10 keer op een heuvel gelopen, ik moest rusten tot de hartslag 110 was.  Normaal lukt mij dat haast niet om die zo laag te krijgen en nu ging het peilsnel, heb zelfs een paar keer op stop moeten duwen omdat ik nog niet terug aan de voet van de heuvel was.  Na een km'ke loslopen stond er nog 3 keer 1km aan 12/u opt programma.  Dit lukte heel goed, was de eerste keer veel te snel vertrokken en had de eerste km in 13/u gedaan, daarna was het 12.5 en dan 12.8.  Als ik weet dat het maar drie keer moet heb ik veel moeite om mij in te houden .  Morgen ga ik 15km in een heel rustig tempo lopen, eigenlijk moest dit zondag maar zondag is al zo volgeboekt dat ik echt geen gaatje meer kon vinden, ook morgen moet ik al serieus zoeken naar een gaatje, ik vermoed dat er in de vroege namiddag wel even tijd gaat zijn.  Enne die x-socks zijn inderdaad fantastisch!  Loop al enkele maanden met blaren op mijn tenen en vandaag geen ene nieuwe blaar, heb zelfs niks pijn gevoeld aan mijn tenen.  Morgenvroeg sta ik terug in die winkel en dan hopen dat ze nog een paar in mijn maat hebben.

    13-06-2008 om 19:34 geschreven door Wendy  


    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.x socks
    Ik kom net van de winkel en heb een paar van die x-socks running mee, ze waren aan halve prijs omdat de winkel ermee stopte.  Heb er al heel veel goeds van gehoord dus sta al te springen om ze morgen eens te testen.  Ik laat jullie wel iets weten hoe ze bevielen.

    12-06-2008 om 18:23 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Druk, druk, druk!!!

    Gisteren was een ongelofelijke drukke dag, hij begon al om 5.30u en was pas gedaan om 23.30u.  Ben om 6u vertrokken voor mijn looptraining, er stond een wisselloop van 10km op het schema, 500m loslopen en 1km tegen 11/u.   Het ging heel goed, heb het ook op mijn gemakske gedaan omdat ik wist dat ik nog een lange dag voor de boeg had.  Ben ook nog naar de dokter geweest, en er is bloed gevloeid (auw!!), volgende week heb ik de uitslag, ben wel eens benieuwd, hopelijk niet te veel tekorten, ik denk dat ik vrij goed eet, ma ge weet da natuurlijk nooit zeker hé.   Morgen staat er een fartlek training opt programma, hier kijk ik al een week naar uit dus we gaan ons amuseren morgen.  Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/10juni.jpg

    12-06-2008 om 14:48 geschreven door Wendy  


    10-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustdag?
    Ik ging vandaag rusten, maar heb deze morgen weeral serieus mogen zwoegen.  Wij hebben sinds kort zo'n ronde om reclameblaadjes rond te brengen, dus deze morgen vertrokken samen met mijn man en Sen om de blaadjes te leveren.  Ik zou te voet gaan zodat Sen in de fietskar kon blijven zitten, het waren toch wel zo'n 2.30u goed doorstappen voor de ronde erop zat.  Dus heb ik vandaag weer wat km'kes in mijn benen, maar ik heb er eigenlijk geen last van.  Heb wel nog steeds last van mijn verkoudheid, dus ik denk dat ik morgen eens naar de dokter ga gaan, want het begint echt wel door te wegen, mijn hoofd voelt nogal zwaar aan.  Voor de rest is alles ok.  Sen heeft ook beslist dat hij geen borstvoeding meer wilt, dus weer een hoofdstuk afgesloten.  Komt best wel goed uit want zo kan ik natuurlijk ook weer veel energie winnen.  Morgen zal het terug een vroeg dagske worden, heb terug vrij veel opt programma staan morgen, en alst ventje moet werken blijft er al niet veel tijd meer over.  Ooit al eens geprobeert om te poetsen met drie bengels in huis?  Niet te doen hoor :-p.  Allé, ik ben eens benieuwd wat Bart (dokter) morgen te zeggen heeft. 

    10-06-2008 om 16:13 geschreven door Wendy  


    09-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vroeg begin van de dag.
    5.30u was het toen mijn wekker afliep, omdat ik vandaag een heel drukke dag voor de boeg had, was het de enige mogelijkheid om toch mijn training te kunnen lopen.  Om 6u ging ik op pad voor mijn 13km.  En zo rond 7u14 kwam ik terug thuis aan, heb wel maar 12,640 km gelopen, ik was dan toch thuis en had geen zin meer om nog eens enkele meters verder en dan terug te lopen.  Maar toch constant rond de 10.2/u gelopen dus ik heb dat goed gedaan, heb mij soms wel eens moeten inhouden maar eigenlijk ging het vrij gemakkelijk, want ik voelde mijn benen nog een beetje na de training van gisteren.  Morgen is het rustdag, dus krijgen de beentjes een beetje tijd om te bekomen .  Tot woensdag, dan is het mooie weer waarschijnlijk al terug gedaan

    09-06-2008 om 15:15 geschreven door Wendy  


    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pittig trainingske!
    Deze morgen om 06.50u opgestaan om te trainen, zo kon ik deze voormiddag nog volledig met mijn bengels doorbrengen.  Ik sta om 7u20 volledig klaar om te vertrekken, enkel de garmin nog opzetten!  Ik kreeg hem dus niet meer op, effkes gevloekt maar toen herinnerde ik mij terug de blog van running Ronald, hier staan veel tips op ivm de garmin, en na even de mode-en start toets ingedrukt te houden kreeg ik terug leven in mijn garminneken.  Allé ik kon vertrekken voor de eerste stap van de training: 2km inlopen.  Ben naar de galbergen gelopen (bos hier in de buurt) om daar het bewegwijzerde pad te volgen van 10km, na de 2km stond er 10 keer 20sec versnellen en 40 sec uitlopen op mij te wachten.  Moet eerlijk toegeven dat ik content was dat ik de 10de keer gedaan had, want het was zwaarder dan ik gedacht had.   Na 1km loslopen kon ik aan het zwaarste deel van de training beginnen, nl 7keer 1km lopen in 12/u.  Er stond op het schema niets van rust tussen deze km's dus heb ik er 3min van gemaakt (hopelijk ok voor de coach), heb het pas deze morgen opgemerkt.  Daarna nog zo'n 2km uitgelopen, en thuisgekomen had ik 15.6km in mijn benen zitten.  Niet slecht voor een beginnelingske hé.  Morgen staat er gewoon 13km loslopen opt programma, t'zal wel terug een vree vroeg trainingske worden want heb voor de rest geen tijd morgen. 
    Nog even over schoenen.  Ik ben eigenlijk niet 100% tevreden van mijn schoenen, ik loop momenteel op nike pegagius.  Deze heb ik nieuw gekocht in maart en zijn enkel voor het lopen gebruikt.  Ik zou mij een extra paar willen aanschaffen maar liefst terug nikes, mijn moeder werkt daar en ik kan ze dus kopen aan 50%, dit scheelt dus wel veel.  Loopt er nog iemand op nike, of kent er iemand nog een goede schoen?  Ik weet van vroeger (toen ik mijn schoenen kocht bij de runnerservice) dat ik een neutrale schoen nodig heb.  Allé nog ne hele leuke zondagnamiddag gewenst en genieten van't zonneke hé.
    Groetjes
    Wendy
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy8juni.jpg

    08-06-2008 om 14:21 geschreven door Wendy  


    06-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dartel veulen.
    Zo voelde ik mij juist :-p.  Blij dat ik nog eens mocht gaan lopen en gewoon lekker opt gemakske, nergens naar kijken, alleen maar lopen.  Dus nadat ik de kindjes in bed had gestoken nam ik mijn ipodje mee (met live, throwing copper), de camelbak, regenjas en hup, weg was ik.  Het regende niet echt dus de regenjas kon vrij vlug uit.  Langs het station kon ik het niet laten om even samen met de trein op te trekken, gelukkig moest ik iets verder het straatje in ;-).  Nog even windowshoppen int centrum, eendjes kijken langs de nete en dan langs de ring terug naar huis.  Met de gezondheid gaat het al iets beter maar het blijft toch maar aanslepen, typisch een verkoudheid.  Morgen terug een rustdag en dan staat er zondag terug een pittiger trainingske opt programma, prettig weekend iedereen!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy6juni.jpg

    06-06-2008 om 21:00 geschreven door Wendy  


    04-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Resultaat van het testje!
    Vandaag stond er opt programma: 5km alles geven, om eens te zien hiever we nu staan.  Ik ben in februari terug beginnen lopen na drie jaar niks gelopen te hebben, heb wel enkele topprestaties geleverd hoor!  Drie kindjes in 3 jaar, das natuurlijk ook niet slecht, maar was toch blij om terug een beeetje "alleen Wendy" tijd te hebben.  Het is soms wel zoeken wanneer er nog tijd over is voor mijn trainingskes, maar ik vind altijd wel een gaatje, soms om 7u s' ochtends en soms om 8u s'avonds.  Mij favoriete tijd is zo rond 14u.  Dan heb ik na het lopen terug meer geduld met mijn bengels vind ik.  Allé genoeg geleuterd!  Vandaag moest ik om 10u gaan lopen.  Was al enkele dagen aant nadenken over waar ik het beste mijn 5km kon lopen, er mochten natuurlijk geen hindernissen zijn want dan zou ik onnodig tijd verliezen, dus leek het mij het beste om langs het kanaal te lopen.  2.5 km op en dan omdraaien voor nog eens 2.5 km terug.  Eerst even warmgelopen en toen kon ik vertrekken.  Ik vertrok en wou zeker heel de tijd 12/u aanhouden en dit is mij gelukt!!  Mijn tijd is: 23min. en 21sec.  Ik beschouw dit als mijn pr op de 5km, ik zie de 10km in 50min terug wat beter zitten.  Ben heel blij met de schema's van coach Mario, voel mij op die 4 weken dat ik ze nu volg al veel sterker en sneller.  Nu ga ik mij twee dagen in de zetel leggen want ik geraak maar niet van die ***verkoudheid af. 
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Testje5km.jpg

    04-06-2008 om 16:12 geschreven door Wendy  


    02-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!!

    Er zijn dit weekend heel wat pr's en bijna-pr's gelopen, iedereen nen dikke proficiat.  Ik heb niet zo'n schitterend weekend gehad.  Verkouden en moe .  Maar ben deze morgen toch weer met volle moed vertrokken voor een volgende training.  Uitgerust met drinken (want het was vree warm), buff en zakdoeken.  Op het programma: 2km in en uitlopen en dan 10 x 400m in 28sec/100m met daartussen rust tot hartslag terug op 110 kwam.  Dit lukte deze keer minder goed, heb toch verschillende keren op lap moeten drukken omdat de hartslag niet onder de 120 ging.  Nu gaan jullie lachen met mij maar ik heb heel veel moeite gehad met de 2 km in en uitlopen, steken in mijn linkerzij, dan in mijn rechterzij, dan in mijn schouder. Heb mij op de laatste 600m nog 200m verdergesleurt maar toen dacht ik toch dat ik die laatste 400m beter zo kon laten, twas echt geen zicht meer.  Dus de training is buiten de laatste 400m volledig volbracht!  Voel mij op dit moment wat beter en de verkoudheid is precies los aant komen, dus hopelijk ben ik woensdag terug helemaal in vorm want dan staat er mijn testje van 5km op het programma. 
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy2juni.jpg

    02-06-2008 om 18:38 geschreven door Wendy  


    01-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het tabelleken!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy1juni.jpg

    01-06-2008 om 13:47 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoon toerke!!
    Awel t'was echt een mooi toerke!  Heel de tijd door het bos, en echt goei paadjes.  We hebben de 10km gedaan en dan nog eens de 3.  Heb mij ook goed aan de op gelegde snelheid gehouden, alleen mijn hartslag was wel te hoog, maar dat wijt ik aan mijn verkoudheid, zit nog altijd te snotteren dat het niet schoon is, deze morgen zat zelfs mijn oog onder de smurrie, yakkes!!!  Voor iedereen nog een prettig weekend!  Groetjes

    01-06-2008 om 13:45 geschreven door Wendy  


    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste keer 15km.
    Ok, vandaag opt schema: 2km in en uitlopen, dan 7 keer versnellingen van 1km tegen 5.15 min/km en daartussen 4 min uitlopen.  Toen ik deze training in de garmin zette moest ik toch even slikken hoor.  Maar ik heb het helemaal uitgelopen en het schema perfect gevolgd!  Het was de eerste keer dat ik 15km heb uitgelopen, dus ben vrij fier op mezelf.  Ik had vandaag wel eens zin in een ander toerke dus ben van bij mijn moeder vertrokken, die woont in kerkhoven-lommel en daar heb je zo'n lang fietspad dat door de bossen gaat, je passeert de ford testbaan en het militair kerkhof, echt een schoon toerke!  Alleen te kort, heb nog een rondje in bos moeten gaan lopen om mijn training helemaal volledig te kunnen doen.  En weet je wat ik gezien heb?  Een vos!!  Dat had ik nog nooit int wild gezien, leuk, echt leuk!!!  Zondag ga ik samen met mijn man meedoen aan de natuurloop in mol-achterbos.  Dit is geen wedstrijd, iedereen mag vertrekken tussen 8u en 11u voor een toerke van 20-10-5 of 3km.  Wij gaan de 10 en de 3 doen, babysit is al geregeld dus moe en va gaan hun eens goed amuseren!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/tabel30mei.jpg

    30-05-2008 om 20:06 geschreven door Wendy  


    28-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag braaf geweest ;-)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Heb mij vandaag wat ingehouden hoor!  Lopen met ne snotneus is ook ni alles zeg, moest met mijn mond open lopen want kon niet door mijn neus ademen, heb gene honger meer nu, heb onderweg wat insektjes gegeten :-p, Bakkes!!  Voor de rest ging het vrij goed, heb wel moeten wachten tot deze avond en dat duurde mij toch wel iets te lang, het begon serieus te kriebelen.  Allé, hier komt het linkske van de tabel: of misschien de tabel zelf! Neen toch maar het linkske: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/naamloos-3.jpg

    28-05-2008 om 20:49 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs