Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groot nieuws!!!
    Ik doe toch mee aan de halve marathon van Eindhoven!!!!!  Dit  heb ik in de eerste plaats te danken aan Kaat die jammergenoeg door blessure en ziekte niet tijdig in vorm geraakte voor de halve marathon, en dankzij de coach die meteen aan mij dacht en direct mijn schema aanpaste, toen hij vernam dat Kaat niet meeliep.  Dus beiden allebei bedankt en ik geef er ene in Eindhoven hé ;-).  Twas wel even spannend want omdat mijn ventje zondag voetbalt en mijn ouders op vakantie zijn was er maar 1 hulplijn om de kindjes een namiddagje op te vangen: de schoonouders!  En gelukkig waren ze vrij en zagen ze het zitten, dus ook nog eens nen dikke merci voor de oma en opa uit Geel!!!  Nu moet er natuurlijk wel duchtig getrained worden want binnen 2 weken is het al zover, en dan nog eens 5 weken verder en dan is het Kasterlee.  Vandaag stond er bloklopen opt schema: 2km aan 6min/km, 2km aan 5.30min/km, 2km aan5min/km en dan nog 2km loslopen.  Ik vond het wel heel moeilijk om steeds van ritme te veranderen, maar ik heb het toch redelijk gedaan denk ik: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy30sept.jpg
    Ik kan het nog altijd niet geloven, binnen 11 dagen loop ik begot nen halve marathon, maar wel in goed gezelschap hé!!
    Groetjes


    30-09-2008 om 19:52 geschreven door Wendy  


    29-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antwoord op jullie reacties ;-).
    Hoi, ik heb nogal wat vraagtekens bij mijn vorige training: "de vetloop" gekregen, en omdat ik maar zo ongeveer de bedoeling van deze training wist heb ik een hulplijn van de coach ingeroepen, zijn reactie staat in mijn vorige postje bij commentaren maar ik zal het hier even copieëren:

    Ik ga even in wendy haar plaats een woordje uitleg geven waarom een vetkoop , en waarom nu ?
    1 ) een vetloop heeft niet als bedoeling om af te vallen , dan zou wendy wel echt verkeerd bezig zijn ! Er is niks teveel aan ! Dus het is niet zo dat de vetloop voor de mensen bedoeld is die met een kg teveel kampen . In een marathon verbruik je suikers ...Koolhydraden . Deze bevinden zich in je lichaam , en bij de ene al wat meer dan bij de ander ( niks met dik of dun te maken ) Terwijl je loopt vul je die suikers aan door jelletjes en dergelijke sportdranken . En bij een optimale opname en de juiste dosering kan je daar mee toekomen , opvoorwaarde dat je goed aan carboloden doet . Maar ook als je je lichaam voorziet van tot in de puntjes opgeslagen koolhydraden kan er een probleem optreden .
    Wij zijn niet gewoon om onze reserve tanks aan te spreken in ons lichaam . Op 10 km wedstrijdjes heb je die niet nodig . En om je lichaam dit te leren , vertrek je soms ééns met een lege maag , dus best smorgens lopen en neemt enkel water mee , en voor de veiligheid iets met suiker ( een jelletje of koek of...) , maar gebruikt die niet als het niet nodig is ! Je lichaam komt zo snel op een punt dat ze de reservetanks moet aanspreken want ze heft al 8 u niks meer gekregen van voedsel en suikers . En daarvoor dient de vetloop !!
    Dus niet om af te vallen , al zal je dat wel een beetje doen , maar dat zal meer vocht verlies zijn en een miniem aan vet !!
    Heeft dit nu zin voor de doelen die ze nu heeft ? NIKS ! Vor die korte wedstrijdjes heeft deze trainingingen nu geen zin in dat opzicht dat ze er nu niks beter mee zal lopen . Maar op langere termijn bekeken , dus haar marathon volgend jaar , is dit soort trainingen al een beetje gewoon en is de schok naar een vetloop van 20 km niet zo groot .  Alle moeilijke dingen moet je opbouwen , dus daarom daar nu al een beetje mee bezig ! Plots in een marathon voorbereiding komen endan een vetloop van 20 km moeten verwerken is het normaal dat je zegt IK KAN DIT NIET ! Dit is niet voor mij ! Ik moet altijd ietske eten ! Nee ook dit kan getraint worden , maar men moet willen he !
    Je hebt een prima training achter de rug ! En volgende keer gef je maar een seintje en loop i als gids wel mee !!

    Bedankt coach voor de zeer verhelderende uitleg, maar de woorden "ik kan dit niet" die zal je niet vlug uit mijn mond horen komen ze ;-).
    Vandaag was het dus rustdag, allé physiek dan, want de nieuwe runners(tijdschrift) is toegekomen, dus werd er weer heel de dag over het lopen gebabbeld, en al uitgekeken naar mijn volgende trainingen.
    Verder is ook mijn buzzpakket toegkomen met een elektrische tandenborstel.  Ja, ik ben dus buzzer, en dan mag je nieuwe produkten eens uittesten en je mening erover geven.  En nu is dat dus over zo'n nieuwe philips tandenborstel sensiflex healthy white.  Ik ga hem straks voort slapen eens proberen, ben een gewone tandenborstel gewoon dus ik ben wel eens benieuwd naar zo'n elektrisch geval.  De site van buzzer vind je
    hier.
    Prettige avond nog voor iedereen!!
    Groetjes

    29-09-2008 om 19:35 geschreven door Wendy  


    28-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vetloopke!
    Deze morgen om 7.50u vertrokken voor het vetloopke, ik wou eens een ander toerke proberen en in een opwelling dacht ik eens naar de sporthal te lopen en van daaruit een bewijzerde wandeling te volgen.  Ik koos voor het vossepad, een heel schoon toerke maar toen ik aan de splitsing van de 7 en 11 de 11 wou doen, gidsde de pijlen mij recht in een maïsveld, en voor de rest geen pijl meer te bespeuren.  Heb mij dus maar omgedraaid en de 7km toer verder gevolgd.  Toen ik terug aan de sporthal kwam gaf de garmin 11km aan, nog 4 te gaan dus, dan nog maar een lokale ronde gelopen, blijkbaar toch iets te ver want toen ik thuis kwam stonden er 15.8km op de teller.  Het is vrij goed gegaan, kreeg enkel vanaf 10km serieuze honger, echt een grommend geluid.  Volgende week nog eens hetzelfde!  Ik heb dus 15.8km afgelegd aan gem 5.57/km en gem. hartslag was 141 bpm.  Tegen volgende week toch eens wat beter mijn routeke uitstippelen :p.

    28-09-2008 om 19:30 geschreven door Wendy  


    27-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 km

    Deze namiddag mijn 12km'kes gelopen, niet int prinsenpark zoals gehoopt, maar hier in't schone mol.  Ik heb nog eens het allerlaatste stukje van de weblogtraining van verleden week gelopen.  Zo langs het haventje van't zilvermeer, heel mooi vind ik het daar.  Ik had al zo'n 5km van bij ons thuis tot aant zilvermeer dus dan moet ik al niet ver meer gaan hé.  Zal volgende keer eens met het fietske naart zilvermeer gaan en dan van daaruit vertrekken.  Ik heb mijn 12.5km gelopen aan 5.22/km met gem. hartslag van 152 bpm.  Tja, morgenvroeg staat er een vetloop opt programma dus dan ga ik echt heel goed op mijn snelheid letten en zeker niet sneller dan 6/km gaan, ga weer eens mijn truukske gebruiken en alleen maar de km's en hartslag op het scherm van de garmin zetten, dan kan het niet mislukken hé.  Morgen ga ik ook nog eens supporteren voor mijn voetballerke, hopelijk winnen ze!  Aan iedereen een heel prettig loop-of rust en herstelweekend, het is alleszins goed weer dus genieten maar!!

    27-09-2008 om 20:14 geschreven door Wendy  


    26-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Amaai, deze morgen om 8.44 hier vertrokken met de bus en deze avond pas terug thuis om 16.15u, ik moet zeggen dat het vermoeiend is als je dat niet gewend zijt.  Ik heb mij wel geamuseerd ze!  Eergisteren kregen mijn twee grootste mannen het hier in hun heeft om een ps2 aan te schaffen, en vermits ik naar Hasselt ging moest ik zeker eens naar de prijs kijken in de media markt en iets laten weten.  Zo gezegd zo gedaan, rond 11u stond ik in de media markt en blijkt dat er keuze was tussen twee ps2's een zwarte en een roze, maar toen bleek dat de roze 50€ goedkoper stond was de keuze heel snel gemaakt.  En omdat er niet veel meer lagen heb ik dus heel de dag met ne ps2 rondgesleurd, ik was blij dat ik thuis was! Nu hebben we dus een game hoek in de living gemaakt, de luiertafel is nu weg .  Weeral een teken dat de ventjes groot worden hé.  MAAR er is ook nog gelopen ze!  Niet de geplande 12km want ik kon pas om 19.45u vertrekken, ik heb gewoon een 6km gedaan en die 12 die doe ik morgen wel, als ik 2 dagen na elkaar niet loop dan word ik zo rusteloos :p dus daarom ben ik vandaag nog vlug even gaan lopen, voor de eerste keer int donker, tis eens iets anders hé!

    26-09-2008 om 21:28 geschreven door Wendy  


    25-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer enkele toffe loopkes gevonden.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit weekend is er een jogging int prinsenpark te retie, heel mooie omgeving en ik hoop echt dat ik er naartoe kan gaan.  Als ik ga dan zal het voor de 6km zijn, om toch een beetje in de buurt van mijn schema te blijven.  Meer info vind je  hier:
    http://www.provant.be/kalender/vrije_tijd/domeinen/prinsenpark/recreatieve_jogging.jsp?referer=tcm:7-20130-64

    En dan is er op 30 november nog een hele mooie bosloop hier in Balen ten voordele van kom op tegen kanker, dat is juist 2 weken na de halve marathon van Kasterlee, jammer, want het had een goede voorbereiding kunnen zijn.
    Vandaag was het hier rustdag, had  wel vree veel zin om a 5kmke te gaan doen, maar ik heb het niet gedaan!  Ik moet mij aan het schema houden of er komen misschien nog blessures van!  Wijze woorden van de coach: "als ge u aant schema houdt hebt ge minder kans op blessures!".
    Dus, ik luister hé!
    Grt

    25-09-2008 om 22:24 geschreven door Wendy  


    24-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Webloggers rules!!
    Wat ben ik toch blij dat ik deze groep ontdekt heb, wat een supperlieve reacties allemaal!  Maar een marathon, nu lopen, da zie ik toch niet zitten ze,  eerst goed trainen en zien dat er ne goeie basis is om op terug te vallen, en volgend jaar dan ga ik er helemaal voor.  Het geeft mij wel wat meer zelfvertrouwen nu ik eens, een bijna dertiger gelopen heb.  Maar terug naar ons schema!  Vandaag een wisselloopke van 10km gedaan, en ik moet zeggen dat de beentjes tijdens de versnellingen toch a beke zwaar aanvoelden, dus vanavond terug op tijd het bedje in.  Het wisselloopke was 1km loslopen en 1km tegen 5min/km, het ging goed ze, alleen voelde ik dat het mij meer moeite koste dan normaal om deze snelheid aan te houden.  Hier het tabelleke: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy24sept.jpg
    Morgen is het nog eens een rustdag en vrijdag ga ik eens een dagje shoppen met mijn middelste zoontje Lander, we hebben allebei wintergerief nodig.  Ik kijk er naar uit want dat is altijd plezant om eens met ééntje alleen weg te gaan. 
    Groetjes aan iedereen en nog eens nen dikke merci voor de steun hé!

    24-09-2008 om 21:38 geschreven door Wendy  


    23-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 km loslopen.
    Dit stond er op mijn nieuw schema, dus hebben we dat gedaan hé.  Ik moet zeggen dat ik vrij moe was, en het even duurde voor ik in mijn ritme zat, jammergenoeg zat de training er dan al bijna op .  Maar ja, deze avond eens vroeg in bedje en dan kunnen we morgen ons 10km wisselloopke wel tot een goed einde brengen.  Nu begint de echte voorbereiding naar de halve marathon denk ik, ik kijk er wel naar uit!  Heb ergens een beetje spijt dat ik in oktober geen wedstrijdje meer gepland heb ( heb de smaak te pakken ), maar ik ga in 2009 toch proberen elke maand eentje mee te pikken.  Dan wou ik nog heel even de oma en opa bedanken die zondag de kindjes zijn komen brengen, zonder hun had ik er niet bij kunnen zijn.  Dus mercikes hé, dit was ik nog even vergeten te zeggen, en ik moest toen zo vlug weg!

    23-09-2008 om 19:03 geschreven door Wendy  


    22-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De recuperatie.
    Ik moet zeggen dat deze morgen de knietjes en mijn schouders wel een beetje stijf aanvoelden, maar voor de rest viel het heel goed mee.  De coach heeft mij ook een nieuw aangepast schema gegeven (ook iets zwaarder ), op eigen verzoek ze, moest de komende drie weken maar 3 keren trainen en dat vind ik iets te weinig.  Deze week is en blijft het wel een rustig weekje hoor, toch een beetje tijd geven aan mijn lijfeke om te recuperen hé, zij is dat nog niet gewend.  Ik moet wel zeggen dat ik al heel erg uitkijk naar de voorbereiding voor de marathon volgend jaar, ik heb eens van een lange duurloop mogen proeven en het heeft gesmaakt!  Groetjes en loop ze!
    Ik ben nu heel benieuwd naar de resulaten van de komende marathons.

    22-09-2008 om 19:11 geschreven door Wendy  


    21-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig dagske!

    Deze morgen was het een beetje moeilijk om te kiezen wat ik zou aandoen voor de weblogtraining, omdat ik het kou had heb ik voor een lange broek en een lang shirt gekozen.  Blijkbaar was ik wel de enige met deze keuze want iedereen stond er in short en t'shirt, maar ik moet zeggen dat ik het niet te warm heb gehad, gewoon goed, wat ga ik moeten aantrekken in de winter??  Maar het was echt een heel leuk dagske, ik heb nog nooit zo lang gelopen, maar het is echt iets voor mij.  Genoten dat ik heb!!  3.15 u gelopen, 29.3km, gem snelheid was 9/u en gem hartslag was 142 bpm.  Alles prima dus! Daarna dan nog eens goe gegeten, en natuurlijk moet ik ook even vermelden dat de kindjes zich heel goed gedragen hebben, ik moest mij er niet voor schamen :-p.  Als ik 1 ding kon veranderen aan deze dag dan had ik mijn ventje mee aan tafel getoverd.  Hopelijk komen er nog zo'n trainingen, op mij kan er al gerekend worden!!

    21-09-2008 om 19:39 geschreven door Wendy  


    19-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En als laatste het wisselloopke!
    En vandaag heb ik dan de laatste training gedaan voor de weblogtraining!!  Ben ook heel blij dat ik geen enkele training heb moeten overslaan met mijn ziekeke.  Vandaag dus een wisselloopke van 10km, de eerste twee gingen heel goed maar toen ik aan 5km terugdraaide kreeg ik een slag in mijn gezicht, had echt niet door dat ik wind in de rug had, en nu dus wind opt kopke.  T'was beuken om mijn snelheid te behouden, enkel de laatste ging weer goed, het huisje was in zicht ;-).  Nu mogen de schoentjes rusten tot zondag, ze zullen blij zijn denk ik, heb er nu al 45 km opzitten en er komen er zondag nog een heleboel bij.  Volgende drie weken zijn wel een heel stuk rustiger dus dan kunnen we recuperen.
    Groetjes en tot zondag!!! http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy19sept.jpg
    Ps.  Ons fuifbeest Sandy komt ook een hapje eten, en drinken!

    19-09-2008 om 21:00 geschreven door Wendy  


    18-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De intervallekes!
    Deze middag was het dan tijd voor de uitgestelde intervallekes: 3km in en uitlopen en dan 15 x 200m met rust op hartslag.  Omdat ik ong. 3km van de piste afwoon ben ik op mijn gemakske naar de piste gelopen, flink mijn euroke betaald en ik kon eraan beginnen!  En het ging heel goed, heel gemakkelijk zelfs, de hartslag zakte vlot naar 100 bpm, er was wel vrij veel wind maar voor de rest was het ideaal loopweer.  Het was wel even schrikken toen er ene in volle vaart langs de piste zo'n houten paaltje over ramde, het was een vrij luide knal, maar het strafste vanal was mijn eerste reactie: "Dat was toch niet tegen mijnen auto hé".  Euhh  Wendy, denk eens even na, ten eerste je bent hier al lopend naartoe gekomen en ten tweede, wij hebben helemaal geen auto .  Waar zat ik toch weer met mijn gedachten???  Heb genoten van mijn intervallekes, heb de allerlaatste eens goed doorgetrokken, ik kan dat toch niet laten ze ;-).  Allé morgen nog een wisselloopke en dan zaterdag rustdag, hmm rustdag, ik ga wel een klein fietstochtje doen naar ons moeder om haar fiestake (auto) te verschalken, zodat ik zondag niet met mijn fietske op pad moet, heb een beetje schrik dat ik na 32km lopen gewoon de brug niet meer opgeraak naar huis :-p.
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy18sept.jpg
    Bebay!

    18-09-2008 om 18:53 geschreven door Wendy  


    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We're back!
    Gisteren moest ik weeral overslaan wegens te veel pijn aan de maag, maar deze morgen voelde ik mij al een heel stuk beter!  Na heel het huisje gepoetst te hebben was het tijd voor mijn beloning: een 10 km loopke.  En ik heb genoten ze, kreeg dieë lach ma nie van mijn gezicht .  Ben zelfs nog enkele lopers tegengekomen!  Ik heb geluk dat ik ze zo snel van af ben, heb geen enkele training moeten wissen, alleen een beetje moeten "herplannen".  Morgen ga ik de intervaltraining van maandag doen en vrijdag de 10km wisselloop, zaterdag dan rustdag en zondag de weblogtraining hier int zilvermeer.  Ik kijk hier echt naar uit, ze geven prima loopweer, leuk gezelschap en naderhand nog lekker eten ook.  De kindjes kijken er ook naar uit om eens op restaurant te gaan eten, hopelijk gedragen ze zich een beetje de bengels ;-).  Allé, ik ga nog wat blogjes nalezen, heb ik gisteren niet kunnen doen, lag al om 20.30u in mijn bedje.  Groetjes!!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy17sept.jpg

    17-09-2008 om 21:11 geschreven door Wendy  


    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onkruid vergaat niet!!
    Onder het moto "onkruid vergaat niet" voelde ik mij deze namiddag toch fit genoeg om mijn uitgestelde 15km te gaan doen.  En genoten dat ik heb, pas rond km 13 begon ik echt pijn te krijgen aan mijn maag en darmen, maar voor de rest  viel het goed mee.  Enkel de hartslag was nog aan de hoge kant, dit wil dus zeggen dat ik nog niet helemaal terug in vorm was.  mijn gem: 15.64km, 5.33/km en gem hartslag 151bpm.  Morgen middag terug eens kortere versnellingskes van 200m.  Ik ga ze hier voor de deur moeten doen, want mijn man is niet thuis en onze Sen slaapt.  T'zal weer a zicht zijn, maar ja iedereen vind mij hier toch al zot :-p.  Mercikes aan iedereen voor de beterschap wens, ge ziet het heeft geholpen!  Ben er nog niet helemaal vanaf, mijn maag doet nog pijn en de darmen maken nogal veel lawaai, maar ik voel mij toch al terug fitter.  Hopelijk morgen terug helemaal de ouwe!
    Groetjes

    15-09-2008 om 19:07 geschreven door Wendy  


    14-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Extra rustdag wegens ziekte!
    Grmbl! Deze nacht heel de nacht ziek geweest, alles wat ik gisteren gegeten heb heb ik nog eens terug kunnen bekijken , echt een helse nacht!  En toen ik dan deze morgen het zonnetje zag deed het nog eens meer pijn, want er stond een duurloopke van 15km gepland deze voormiddag.  Heb ik dus niet kunnen doen.  Ik voel mij voor de moment al terug een beetje helderder, maar mijn maag doet zeer.  Ben door heel dit gedoe ook al terug 1 kilo afgevallen en ik woog al 1 kilo te weinig.  Hopelijk kan ik dus snel terug goed eten zodat ik vlug terug een beetje op gewicht zit.  Jammer, heel jammer!  Hopelijk zijn we morgen terug wat beter.
    Groetjes

    14-09-2008 om 16:02 geschreven door Wendy  


    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De verassing!
    Hier enkele sfeerbeelden, t'was heel leuk geweest!  Iets voor ons Katrien hé ;-).







    13-09-2008 om 20:40 geschreven door Wendy  


    12-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De natuur op hol!
    Tijdens mijn loopke van vandaag heb ik overal parende slakken gezien, twee duiven die tegen mekaar vlogen, en overal vlogen de eikels int rond.  Na vandaag twee keer natgeregend te worden om de kindjes van en naar school te brengen, bleef het tijdens de training lekker droog, das chance hebben hé.  Het was vandaag dus fartleck dag: 2km in-en uitlopen, 10 keer de brug op met rust op hartslag, 1 km loslopen en dan nog eens 8keer 500m lopen tegen 4.30/km met 3 min rust tussen.  In totaal had ik zo'n 15km gelopen, morgen is het rustdag, allé hopelijk toch!  Morgen worden we rond 14u opgehaald door mijn schoonouders en we mogen niks weten, spannend!!  Siebe is ook al heel nieuwsgierig
    Hier nog de cijferkes: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy8sept-1.jpg
    En iedereen een heel schoon weekend gewenst!
    Mijn begint alvast goed, want ik mag morgen uitslapen!!!!!!!

    12-09-2008 om 21:00 geschreven door Wendy  


    11-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er één jarig hoera, hoera!!
    Op deze nu "beruchte" datum wordt mijn vader 49 jaar!!!  Proficiat pa!  We lopen dit jaar nog samen in Leuven en volgend jaar in Antwerpen, het gaat nog plezant worden uw laatste jaar in de -50 klasse ;-).

    11-09-2008 om 20:15 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 km met 60/60 versnellingen.
    Ja, dat stond er opt schema vermeld vandaag, ik was al aant uitrekenen dat het moeilijk zal worden om 10 keer 60/60 versnellingen in te bouwen in 6km, daarmee had ik besloten om de garmin maar in te stellen in eerst 2km lopen, dan de versnellingen en dan zien we wel hoe ver we al zitten.  Ik zat juist na de versnellingen al aan 6km, heb toch nog een 900m rustig verder gelopen om een beetje uit te lopen. Heb er dus zo'n 6.9km van gemaakt.  T'ging vlotjes, alleen had ik de eerste 2km's een beetje slappe benen, maar daarna ging het goed.  Morgen een fartleckske!!!!!!

    11-09-2008 om 19:42 geschreven door Wendy  


    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoogvliegers!
    Ik doe jammergenoeg niet mee aan de marathon  van Eindhoven, maar wie dit wel doet moet eens een kijkje gaan nemen op de site van de coah of op die van Katrien, er gaat nl. terug een nieuwe inzameling plaatsvinden.

    10-09-2008 om 20:40 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs