Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DNF :-(

    Hoikes!!!

    Het is al even geleden maar is is nog duchtig verder getraind deze week;

    Donderdag heb ik 8km loslgelopen met elke km 2x 40/60 versnellingen

    Vrijdag was dan de zaligste training van de week, 14km tegen 5.30min/km, puur genieten was dat!

    Zaterdag was het rustdag

     

    En dan vandaag: deze morgen om 8u30 vertrokken voor een vrij zware training, 2km in en uitlopen/ 10x40/60 versnellingen / 3x (1-2-1km tegen 4min met 2min rust) tussen de reeksen 5min rust.  Ik had een beetje angst voor deze training, maar die eerste reeks ging echt vrij goed, bij de tweede voelde ik mijn benen wel en die 2km werd maar tegen 4.02min/km gelopen, maar bij die laatste km ging het mis, het begon te gieten, maar echt niet normaal, ik was op enkele seconden kletsnat, toch maar mooi die km afgewerkt maar dan?  Ik kon de training gewoon verder afwerken maar ik had bang dat ik zou afkoelen tijdens de rustperiodes, of ik kon tegen een pittig tempo naar huis lopen zodat ik goed warm bleef.  De longontsteking in januari deed mij kiezen voor de 2de optie  en zo heb ik de 7.5km die mij nog restte van mijn huisje  tegen 4.45min/km gelopen.  Was van plan om die laatste reeks deze avond nog te lopen, heb nog nooit opgegeven tijdens een training en ik moet zeggen dat het  geen leuk gevoel is, maar na overleg met de coach blijkt het toch een goede training geweest te zijn en is het echt niet nodig om die laatste reeks nog te lopen.  Thuisgekomen kon ik onmiddelijk in het cakebeslag vliegen, Siebe viert morgen zijn verjaardag op school, hij verjaart nl in de grote vakantie, dus moet er getrakteerd worden.  Na de cakejes werden we opgehaald door mijn mama om bij haar int dorp naar de Kermis te gaan, natuurlijk werd de namiddag nog afgesloten met een heerlijke maaltijd, mercikes mama!!!  

    Groetjes!!!!!

    21-06-2009 om 19:34 geschreven door Wendy  


    17-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Coach, ik heb afgezien ze!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Maar het is buiten die 2 keertjes wel gelukt.  Vandaag intervallen van 600m gedaan tegen 3.40min/km, tot 400m zag ik het goed zitten maar die laatste 200m was wel sleuren om er te geraken.  

    17-06-2009 om 16:56 geschreven door Wendy  


    16-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Natuurloop Achterbos!

    De zondagmorgen begon nogal vrij vroeg, ik werd rond 7u50 opgehaald door Benny om samen de natuurloop salus nostra te lopen in Achterbos, we kozen voor de 20km.  Het werd echt een hele mooie ochtend, het parkoer was een heel mooi parkoer, nergens hebben we achter een pijl moeten zoeken, er was ook bevoorrading om de 5km.  Echt een aanrader, en de winst ging naar een stichting voor kindjes met brandwonden, een perfekt begin van de dag dus!  In de namiddag had ik even 2uurtjes het rijk voor mij alleen en ben dan als een halve zot beginnen poetsen , tja het moest gebeuren hé!  Gisteren een dagje met Sen naar de zoo geweest en hem daarna in't school gaan inschrijven, mijn klein manneke gaat in september ook vertrekken naar het 1e kleuterklasje.  Het zal een moeilijke week worden voor de mama ;-).  S'avonds had Herbert zin om nog eens een klein toerke te lopen, ik had eigenlijk rustdag maar toen ik hem voorstelde om samen een 5km in onze straat te lopen vond hij dat ok.  Altijd leuk om op zo'n manier een beetje bij te praten!

    Vandaag dan stond er eigenlijk een interval training gepland, maar ik had daar dus echt geen zin in!  Heb dan vandaag de training van donderdag gedaan, die was 14km tegen 5.15min/km , en deze zag ik helemaal zitten, ik vond mijn ritme maar niet in 5.15min/km  en heb het na 5km maar opgegeven, de 14km werd tegen gemiddeld 4.56min/km gelopen.  

    Verder wil ik ook nog even onze Mario in de kijker zetten, onze welbekende coach heeft het momenteel wat moeilijk met een pijnlijke enkel, een dochtertje die geopereerd is en een vrouwke die ook ziekjes is, veel beterschap voor de Dekkers familie!!!

    proficiat aan iedereen die een halve of hele marathon gelopen heeft dit weekend, het waren er heel wat, goe gedaan mannen en vrouwen!!!

    16-06-2009 om 19:45 geschreven door Wendy  


    13-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 13 juni.

    Wat een zalig weertje vandaag, en ik heb er al van genoten hoor!  Ik had deze morgen een training gepland: 2km in en uitlopen, 10x40/60 versnellingen en dan 5x1km, en of deze training nog niet zwaar genoeg was wou ik die ook nog eens persé in de galbergen (bos) lopen.  Het was dus een vrij pittige training en de eerste 3 rappe km's gingen tegen 4.03min/km hier kon ik goed mee leven, mijn toerke van 1.8km bestaat uit 2 heuveltjes, mul zand en een boomstam om over te springen, dus ik verwachtte ook niet dat ik die 4min ging halen, maar de 4de km zaten die twee heuvelsen dat was iets te veel van het goede, de 4de  en de laatste gingen dan ook maar tegen 4.11min/km.  Geen probleem hoor, ik ben tevreden van de training en ben blij dat ik het nog eens op zo'n parkoer heb gedaan, hopelijk wordt ik er ook sterker van.  De rest van de dag was het genieten van het zonnetje en het boek "De mens als duurloper" van Jan Knippenberg, echt een aanrader!

    Morgenvroeg ga ik in Mol-achterbos meelopen in de natuurloop (geen wedstrijd), samen met Benny en de runningmates wagen we ons aan de 20km.  

    Aan iedereen een prettig weekend!!!

    13-06-2009 om 19:19 geschreven door Wendy  


    10-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervallen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sen is terug helemaal de oude, dus deze morgen vertrokken naar de piste voor intervallen!! Er stonden 4 reeksen van 200-400-600m op mijn schema, en deze moest ik doen tegen 3.40min/km, een pittig trainingske! Tussen de reeksen heb ik 500m loslgelopen.

    10-06-2009 om 15:43 geschreven door Wendy  


    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het ongelukje van Sen!
    Deze morgen ging Herbert de kindjes naar school doen, ondertussen ging ik even boven wat opruimen, maar boven aangekomen hoor ik een bonk en serieus gekrijs van onze Sen. Ben nog nooit zo snel beneden geweest, en terecht blijkbaar, ik kreeg een overstuur Senke in mijn armen, kompleet met hoofdwonde. Het manneke had de fiets over hem gekregen en was tegen de vensterbank gevallen. Gelukkig woont onze huisdokter maar een paar meter van ons deur, vlug even gebeld en we mochten meteen komen, 2 steekjes heeft hij gekregen zonder verdoving!! Gene kik heeft hij gegeven, Sen is voor mij de held van de dag!! Thuisgekomen moest ik hem in bad steken en iets geven tegen de pijn, daarna heb ik hem zalig verwend met fristi, koekjes en zijn eigen dekbed in de zetel. Ik had ook helemaal geen zin meer om nog te gaan lopen, maar wist dat ik me dat deze avond zou beklagen, dus toch maar vertrokken voor een wisselloopje van 9km, het lopen ging goed, maar ik was toch blij dat ik terug thuis was. Sen loopt hier nu rond zoals altijd, maar als de pijnstiller uitgewerkt is dan legt hij zich toch terug in de zetel, hij zal er nog wel even last van hebben vrees ik, maar t'is mijnen held ;-). Grt



    09-06-2009 om 15:04 geschreven door Wendy  


    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Massajogging Arendonk.

    Gisteravond ben ik naar Arendonk getrokken, ik moest kiezen en heb toch wel een gezellig klein joggingske uitgekozen.  Je kon er kiezen tussen afsanden vanaf 2.2km tot 15.3km, ik koos voor de 4.4km, de bedoeling van deze wedstrijd was om eens te zien hoe het nu met de snelheid zit.  Rond 19u45 werd de start gegeven en kon ik erin vliegen, de eerste km deed ik in  3.33min/km, en was meteen ook de kopgroep samen met nog 1 man, heel vreemd, maar er was dan ook niet zoveel volk.  De tweede ging iets te traag namelijk tegen 3.51, daarna vond ik mijn ritme en liep de tweede helft tegen 3.48min/km.  Ik kwam aan op 16min 10s, een gemiddelde van 3.47min/km, en ik had dit zeker wel tot 5km volgehouden , ik was moe maar niet op!  Ik heb er dus een goed oog in om in Geel terug de 10km in 40 min te lopen, we moeten dan natuurlijk wel deze forme aanhouden.  Vandaag moest ik ons mama haar autoke terug naar huis brengen, en heb dus zo'n 14km terug naar huis gelopen, stond niet in mijn schema, maar er zat niks anders op, erg dat ik dat vond ;-).  Morgen ga ik mij wel heel rustig houden, een heel rustige 10km afwerken.  

    Prettig weekend voor iedereen!!

    06-06-2009 om 19:52 geschreven door Wendy  


    03-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag 3 juni.

    Het waren een paar minder leuke dagen, zondagnacht heeft onze Sen verschillende keren moeten overgeven, één hoopje ellende was het!  Natuurlijk hadden maandag Herbert en ik het ook zitten, gelukkig bleven we gespaard van het overgeven maar we konden wel genieten van het misselijke en slappe gevoel. Ik ben dan ook niet in Dessel geraakt om te supporteren, heel jammer, want Mario heeft  er daar weer een serieuze lap op gegeven!   Er werd maandag dan ook niet gelopen, gisteren ging het al ietske beter maar nog niet echt 100% en s'avonds toch met een bang hartje vertrokken voor een wisselloop van 8km, had bang dat ik geen 500m tegen 4.30min/km zou kunnen lopen, en inderdaad het is niet gelukt, ze waren altijd sneller en die hartslag bleef zo laag.  Heb zelfs even gedacht dat de garmin stuk was ;-).  Deze morgen dan de laatste training afgewerkt voor het wedstrijdje van vrijdag, deze bestond uit 10km tegen 5min en dan 10 keer 100m tegen 22s, de 10 km liep ik tegen 4.40min/km, niet echt bewust, maar de hartslag bleef vrij laag dus heb ik die heel de tijd int oog gehouden, en zolang hij niet boven de 170 ging vond ik het wel ok.  Morgen is het terug rustdag en vrijdagavond trek ik naar Arendonk of Herselt, ik kan maar niet kiezen, voor een 5km wedstrijdje.  Na al die grote evenementen kijk ik echt nog eens uit naar een kleiner gezelliger wedstrijdje, hopelijk kan ik er ook een mooie tijd lopen, ik voel mij alleszins in goede forme!

    Groetjes!!!

    03-06-2009 om 16:01 geschreven door Wendy  


    31-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een geslaagd dagje!
    Gisteren een kortere training gedaan, nl. 1km inlopen en dan 4x500m tegen 3.50min/km met 500m rust tussen. De eerste 500m had ik serieuze wind op kop en dacht ik dat ik veel te traag liep net als de derde, maar na controle thuis bleek dat ik er boenk op zat, de 4de liep ik zelfs in 3.42min/km, had dan wind in de rug ;-). Deze morgen liep het wekkerke al af om 5u35, ik wou om 6u vertrekken voor een duurloopje van 14km, we hadden namelijk een uitstapje naar de zoo gepland en ik had bang dat ik s'avonds te moe zou zijn. Helemaal niet nodig zo bleek, want ik had s'avonds al terug zin in een toerke lopen, heb er dan maar een wandelingetje van gemaakt . Deze maand werd trouwens afgesloten met 255.58km op de teller en mijn jaartotaal tot hiertoe is 1169km. We beginnen de maand juni met een rustigere week, een beetje afbouwen naar het wedstrijdje van vrijdag, ik ga in Herselt eens een 5km wedstrijdje lopen, een afstand waar ik totaal geen ervaring mee heb, de zenuwkes kunnen weer komen. Er zijn dit weekend ook terug prachtige tijden gelopen dit in Brussel, een hele dikke proficiat aan iedereen! Moet zeggen dat het kriebelt om volgend jaar misschien toch ook eens mee te lopen ;-).



    31-05-2009 om 22:12 geschreven door Wendy  


    29-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amaai mijn voeten!!
    Vandaag stonden er terug versnellingen opt programma, maar nu 3 reeksen van 500-1000-500m, met tussen de versnellingen maar 1min rust, tussen de reeksen mocht er 400m gerust worden. Dit werd dan nog voorafgegaan door 10 keer 20/40 versnellingen en 2km inlopen. Ik had vorige week al gezegd dat ik graag wat meer op moeilijker terrein wou trainen, awel dat heb ik vandaag gedaan, een toerke van 2km in het plaatselijke bos uitgezocht met 2 stevige heuvels, een boomstam om over te springen en een strook mul zand, aub, begin er maar aan. Het was een uitdaging, de snelheden lagen natuurlijk wel iets lager, de snelste was 3.55min/km en de traagste 4.10min/km, ben dus heel tevreden van de training en ga dit wat meer doen, allé als Mario ermee akkoord gaat. Ik heb wel afgezien zenne, maar ik zal er wel sterker van worden zekers . Prettig Pinksterweekend voor iedereen, het belooft een heel mooi weekendje te worden!! En aan onze Nederlands roparunners: heel veel succes hé mannen en vrouwen, ik zal geregeld eens op de site gaan piepen waar iedereen zich bevind!! Groetjes!!

    29-05-2009 om 10:53 geschreven door Wendy  


    27-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De intervallen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze morgen deze training volbracht, 2km in en uitlopen dan 6x(200m-400m-200m) met tussen de reeksen 400m loslopen. Het ging vrij gemakkelijk, een hele leuke training met veel afwisseling, dat 1.30u was zo om. Had dan ook twee knappe supporters, Herbert en Sen, die van het zonnetje kwamen genieten! Morgen wordt er niet gelopen en vrijdag staat er terug een stevige training opt programma, hup met de beentjes ;-).

    27-05-2009 om 13:35 geschreven door Wendy  


    26-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Storm!
    Zondag heb ik samen met Benny een 15km's gelopen, gisteren om 6u opgestaan want ik vind het zo zalig om s'ochtends een 5km los te lopen, en maandag is eigenlijk de enige dag waarop dit lukt. Vandaag stond er eigenlijk een interval training opt programma, maar omdat Herbert het deze namiddag precies wat kalmer aan wou doen en dan nog eens die felle rukwinden erbij heb ik besloten om vandaag de training van woensdag te doen (8km tegen 5.30min/km) en morgenvroeg die interval training, het is nogal een lange en ik zal wel effkes bezig zijn om deze tot een goed einde te brengen, donderdag volgt dan mijn loopvrije dag. 14 juni loop ik waarschijnlijk in de bosloop te Achterbos, de 20km samen met Benny en the runningmates, allé als ze niet te snel lopen, anders loop ik wel in mijn eigen ritme. Maar morgen meer over de intervallen!! grt

    26-05-2009 om 16:20 geschreven door Wendy  


    23-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fartlec
    Gisteravond rond 19u30 nog vertrokken voor 10km tegen 5.15min/km, zalig gewoon het leek al een eeuwigheid geleden ;-). Deze morgen trok ik naar de galbergen (bos in de buurt) voor de fartlec training, maar blijkbaar was ik niet de enige met dat gedacht, heel de vabco (plaatselijke atletiekvereniging) was ook present. Dus moest ik soms wel even wachten voor ik de heuvel kon bestormen, ik moest deze 100m doen tegen 23s. Wat ik heel vreemd vond is dat het mij geen enkele keer gelukt is om die heuvel tegen die snelheid op te lopen, normaal doe ik de fartlec hier op de brug en dan gaat die veel sneller. Nu op de galbergen ligt er zo van dat mul zand waar je geen grip op hebt, dat zal wel de reden zijn dat het niet zo snel ging, maar heb mij toch voorgenomen om eens wat meer versnellingen te doen op een zwaardere ondergrond, wat spierkes kweken. Na 10 keer de heuvel op moest ik dan nog 1km loslopen en 4x 500m lopen tegen 3.50min/km met 500m rust tussen. Omdat het veel te druk was op de galberen heb ik mijn versnellingen in een rustiger straatje gedaan en deze lukten dan wel, alle 4 heb ik ze tegen 3,42min/km gelopen, het was dus een vreemde training maar ik ben er zeer tevreden over. Morgenvroeg ga ik mijn lange duurloop lopen aan het zilvermeer en nog eens een stukje lopen van de weblogtraining. Ik kijk er al naar uit!! Een prettig weekend nog voor iedereen!!

    23-05-2009 om 19:33 geschreven door Wendy  


    22-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pffff!
    Ik hou het hier niet meer uit!! Ik wil gaan lopen, zie dat zonnetje schijnen en ik zit hier nog in pyama voor de computer met mijn drie kids. We zijn nog even aant nagenieten van een heerlijke, maar zeer vermoeiende dag gisteren in planckendael, oorspronkelijk was het de bedoeling om naar Antwerpen te gaan maar, met dat olifantje dat daar geboren is ging het er razenddruk worden. Ons mama haar autoke staat hier voor de deur dus de bende erin en wij weg! Daar afgesproken met mijn beste vriendin, het was er ook heel druk, moest constant zien of ik al de kinderen nog bij mij had, maar rond 16u na de telling in de auto bleken de aantallen nog te kloppen en kon ik de terugweg aanvangen ;-). Als je niet gewend bent om met de auto te rijden, is dat best lang om zo meer dan een uur geconcentreerd stil te zitten, en de zin om te lopen was gisteravond dus al ruimschoots aanwezig. Hier enkele fotokes van gisteren: http://picasaweb.google.com/WendyLenaert/21Mei2009Planckendeal# Straks ga ik 10km lopen tegen 5.15min/km, en morgen staat er een fartlec op het programma! Oh ja!! Iedereen die meedoet aan de Dessels Foorloop kan rekenen op een lekkere bijdragen van mij en the kids, dus bloggers komen!!! Verder zoek ik ook nog een looppartner voor dit: zondag 14-6-2009 Natuurloop College Salus Nostra, je kan kiezen uit 3-5-10-20km en kan vrij starten tussen 8u en 11u, heb hier vorig jaar ook gelopen en is een heel mooie natuurloop, let op dit is geen wedstrijd hé! Dit is om geld in te zamelen voor een brandwonden centrum. De start is in Mol achterbos. Ik moet die dag een duurloop doen van zo'n 15km tegen zo'n 5.30min/km dus wie dit ziet zitten kom maar af!!! Een prettig weekend voor iedereen, en al nen hele dikke proficiat voor al de pr's die er weer gelopen werden!!!!!

    22-05-2009 om 09:51 geschreven door Wendy  


    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervallen + reclame!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag 400m intervallen gedaan, het tabelleke staat hier naast. Het ging vrij soepel, enkel de hartslag lag een beetje hoger, zal door de vermoeidheid komen, ik kruip deze avond vroeg in mijn bedje! En nu tijd voor reclame: datum: maandag 01-6-2009 wedstrijd: 1ste Desselse Foorloop afstanden: afstand uur voorinschr daginschr 1 km 14u45 € 1,5 € 5 km 15u € 4 € 10 km 15u € 4 € parcours: vlak heuvelachtig ondergrond: onverhard: 0 % verhard: 0 % adres: Dessel-centrum 2480 Dessel provincie: antwerpen organisatie: Sportraad Dessel contactpersoon: Guy van den Boer telefoon: 014/38 99 33 e-mail: sport@dessel.be website: www;vmol.be opmerking: Allen daarheen!! Ik kom samen met mijn drie zoontjes supporteren, dus als je zin hebt en tijd, zeker komen! Verder hebben we hier in ons gezin ook een grote verandering doorgevoerd, Siebe slaapt vanaf deze nacht alleen en de twee kleinsten slapen samen. Siebe heeft het minste slaap nodig van de drie, dus leek het ons het beste dat hij alleen slaapt, anders maakt hij Lander veel te vroeg wakker! En het bevalt Sen ook prima om met zijn broer samen te slapen, die twee zitten al een uur te tetteren ;-). Zal straks nog maar eens gaan zeggen dat ze nu stillekes moeten zijn! Groetjes!!

    19-05-2009 om 20:00 geschreven door Wendy  


    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 16 + zondag 17 mei.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De training van zaterdag staat hier naast, het was weer eens een ander soort training dan ik al gehad heb, met om de 2km zo van die 20/40 versnellingen, de hartslagband was ik vergeten aan te doen dus die gegevens heb ik niet. Er staat ook weer drie weken een knalrood ford fiesta-ke voor de deur, altijd leuk om eens terug een auto te kunnen gebruiken ook al staat die hier veel stil. Vandaag heb ik een 12km duurloop gedaan, en gelachen dat ik heb ;-). Heb een nieuwe (voor mij toch) podcast van stubru beluisterd : studio pod, waarin al de beste fragmenten van een week stubru gebundeld zijn, echt de moeite ze, de mensen die ik tegenkwam keken wel even vreemd, maar ik had toch lol . Het liep ook heel makkelijk vandaag, had een gemiddelde snelheid van 5.35min/km wat ik niet echt traag vind, en mijn gemiddelde hartslag was maar 141 bpm, dit is voor mij vrij laag, we gaan er dus terug op vooruit, altijd leuk! Prettig weekend en aan allen die weer een prachtige wedstrijd gelopen hebben, nen dikke proficiat!!!!

    17-05-2009 om 14:48 geschreven door Wendy  


    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloklopen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit al al heel lang geleden dat ik zo'n training heb gedaan, 2km tegen 5.30min/km, 2km tegen 5min/km, 2km tegen 4.30min/km, dan 1km alles geven en 2km loslopen. Een vrij korte maar toch pittige training, ik heb mij heel de tijd vrij goed aan de opgelegde snelheid gehouden en tijdens die 1km alles geven zaten er wat kleine bergopjes in mijn parkoer. Maar ik ben best wel tevreden van de training, ben wel benieuwd wat de coach had verwacht van die 1km alles geven. Grt!!

    14-05-2009 om 12:54 geschreven door Wendy  


    13-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De intervallekes!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo 300m intervallen zijn altijd moeilijk om niet te snel te lopen, en ondanks mijn goeie voornemens liep ik ze toch nog te snel, volgende keer beter! Updateke! Net met onze Siebe naar de kapper geweest, en al zijn lange wilde haren eraf! Hij heeft nu prikhaar ;-).

    Bijlagen:
    sizbz.jpg (2.3 MB)   

    13-05-2009 om 20:06 geschreven door Wendy  


    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 12 mei
    Amaai, het is hier de moeite, zindelijkstraining aan de lopende band! Lander is vandaag voor de eerste keer zonder pamper naar school getrokken, en ook Sen heeft een hele dag zonder pamper gelopen, de laatste werd wel geregeld eens achtervolgd door een dweil, maar alle begin is moeilijk hé! Daarstraks ook nog even gaan trainen, 8km tegen 5.30min/km stond er op het schema, ik heb er per ongeluk een 9km van gemaakt, een kleine parcoervergissing ;-). Morgenvroeg trek ik naar de piste voor intervallen! Enkele links van Dwars door Brugge vind je hieronder: Filpmje van de aankomst, ik ben dat groen geval: http://www.chronorace.be/web2/video/VideoRunningTour2.aspx?time=16:05:38&year=2009&group=090510bru15k&eventId=343597383715&width=576&height=320&before=10000&after=15000&locations=Finish%20@16:05:38 Enkele foto's vind je hier: http://www.firstfotofactory.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi mijn startnummer was 1005 Morgen laat ik nog wel iets weten over de intervals, ben eens benieuwd hoe die training zal verlopen!

    12-05-2009 om 19:22 geschreven door Wendy  


    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I'm back!!
    Wat een zalig weekendje hebben wij gehad!! Mooi weer, mooie locatie, lekker eten, prima gezelschap en een goed bed, wat kan een mens nog meer vragen??? Er werd veel gewandeld en gerust, en heel veel chocolade gegeten, we hadden daar een goed adresje gevonden, ik werd helemaal wild van die chocolade met pompoenpitten, goddelijk ;-) maar natuurlijk geen lopersvoer hé . Deze namiddag dan dwars door Brugge meegelopen, het plan was om 4.45min/km te lopen, en ik zou het tempo int oog houden ;-). Voor iedereen een goede raad, vraag mij nog niet als haas want er is nog veel werk aan . Met een beetje gewring konden we vrij vooraan starten, en dus vrij snel in ons eigen ritme lopen, het liep zalig!! Dwars door Brugge is echt een prachtig parkoer, en ook vrij snel vond ik. Herbert liep heel goed mee en hield mij en zijn hartslag goed int oog, we liepen gemiddeld 4.28min/km, maar int begin wou hou zich wat sparen en liepen we soms maar 4.50min/km, ik werd zelfs voorbijgestoken door een vrouw, ik gunde het haar hoor, maar het wrong toch een beetje ;-). Maar toen we de 7km passeerden, werd het ritme opgetrokken en het liep echt zalig! Herbert kon heel goed volgen, enkel rond km 12 kreeg hij last van zijsteken en moest er terug even geminderd worden, wat ik heel vreemd vond was dat die steken juist plaats hadden toen we achter een dame met zo'n slipje aan liepen, en dat slipje was veel te klein, je had volop zicht op alles. Maar hij zegt dat hij die zelfs niet gezien heeft (yeah right ;-)), de laatste 2km werd er dan nog serieus versneld en de laatste km liepen we zelfs onder de 4min. Ik werd zelfs nog 25ste bij de dames, niet slecht voor een training hé! Als het in mijn planning valt wil ik hier volgend jaar heel graag nog eens komen lopen, maar dan om door te lopen, het parkoer lag mij echt heel goed! Jammer genoeg waren we niet bij de eerste 600 dus in het eerste startvak starten zal er niet bij zijn! Maar met een tijd van 1u04min ben ik heel fier op mijn schatje, maar dat hij zich nu maar terug op de voetbal toelegt, straks loopt hij nog sneller dan mij ;-). Ik ben terug helemaal klaar om erin te vliegen, en wil in Geel terug onder de 40min lopen op de 10km, denk wel dat mijn schema daarop voorzien is. Er werden weer prachtige wedstrijden gelopen door de andere blogger, dus nen dikke proficiat voor iedereen, pakt u zelf maar drie dikke kussen! Oh ja, voor de start hebben we nog even met Bart kunnen praten, twas leuk om je nog eens te zien Bart!! En moest er iemand eens graag de fotokes van ons weekend bekijken, hier is de link http://picasaweb.google.be/WendyLenaert/MijnAfbeeldingen?feat=directlink Foto's van dwars door Brugge zal ik wel in een logje zetten!

    10-05-2009 om 22:43 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs