Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jomeli
    www.bloggen.be/jomeli
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervallen + reclame!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag 400m intervallen gedaan, het tabelleke staat hier naast. Het ging vrij soepel, enkel de hartslag lag een beetje hoger, zal door de vermoeidheid komen, ik kruip deze avond vroeg in mijn bedje! En nu tijd voor reclame: datum: maandag 01-6-2009 wedstrijd: 1ste Desselse Foorloop afstanden: afstand uur voorinschr daginschr 1 km 14u45 € 1,5 € 5 km 15u € 4 € 10 km 15u € 4 € parcours: vlak heuvelachtig ondergrond: onverhard: 0 % verhard: 0 % adres: Dessel-centrum 2480 Dessel provincie: antwerpen organisatie: Sportraad Dessel contactpersoon: Guy van den Boer telefoon: 014/38 99 33 e-mail: sport@dessel.be website: www;vmol.be opmerking: Allen daarheen!! Ik kom samen met mijn drie zoontjes supporteren, dus als je zin hebt en tijd, zeker komen! Verder hebben we hier in ons gezin ook een grote verandering doorgevoerd, Siebe slaapt vanaf deze nacht alleen en de twee kleinsten slapen samen. Siebe heeft het minste slaap nodig van de drie, dus leek het ons het beste dat hij alleen slaapt, anders maakt hij Lander veel te vroeg wakker! En het bevalt Sen ook prima om met zijn broer samen te slapen, die twee zitten al een uur te tetteren ;-). Zal straks nog maar eens gaan zeggen dat ze nu stillekes moeten zijn! Groetjes!!

    19-05-2009 om 20:00 geschreven door Wendy  


    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 16 + zondag 17 mei.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De training van zaterdag staat hier naast, het was weer eens een ander soort training dan ik al gehad heb, met om de 2km zo van die 20/40 versnellingen, de hartslagband was ik vergeten aan te doen dus die gegevens heb ik niet. Er staat ook weer drie weken een knalrood ford fiesta-ke voor de deur, altijd leuk om eens terug een auto te kunnen gebruiken ook al staat die hier veel stil. Vandaag heb ik een 12km duurloop gedaan, en gelachen dat ik heb ;-). Heb een nieuwe (voor mij toch) podcast van stubru beluisterd : studio pod, waarin al de beste fragmenten van een week stubru gebundeld zijn, echt de moeite ze, de mensen die ik tegenkwam keken wel even vreemd, maar ik had toch lol . Het liep ook heel makkelijk vandaag, had een gemiddelde snelheid van 5.35min/km wat ik niet echt traag vind, en mijn gemiddelde hartslag was maar 141 bpm, dit is voor mij vrij laag, we gaan er dus terug op vooruit, altijd leuk! Prettig weekend en aan allen die weer een prachtige wedstrijd gelopen hebben, nen dikke proficiat!!!!

    17-05-2009 om 14:48 geschreven door Wendy  


    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloklopen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit al al heel lang geleden dat ik zo'n training heb gedaan, 2km tegen 5.30min/km, 2km tegen 5min/km, 2km tegen 4.30min/km, dan 1km alles geven en 2km loslopen. Een vrij korte maar toch pittige training, ik heb mij heel de tijd vrij goed aan de opgelegde snelheid gehouden en tijdens die 1km alles geven zaten er wat kleine bergopjes in mijn parkoer. Maar ik ben best wel tevreden van de training, ben wel benieuwd wat de coach had verwacht van die 1km alles geven. Grt!!

    14-05-2009 om 12:54 geschreven door Wendy  


    13-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De intervallekes!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo 300m intervallen zijn altijd moeilijk om niet te snel te lopen, en ondanks mijn goeie voornemens liep ik ze toch nog te snel, volgende keer beter! Updateke! Net met onze Siebe naar de kapper geweest, en al zijn lange wilde haren eraf! Hij heeft nu prikhaar ;-).

    Bijlagen:
    sizbz.jpg (2.3 MB)   

    13-05-2009 om 20:06 geschreven door Wendy  


    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 12 mei
    Amaai, het is hier de moeite, zindelijkstraining aan de lopende band! Lander is vandaag voor de eerste keer zonder pamper naar school getrokken, en ook Sen heeft een hele dag zonder pamper gelopen, de laatste werd wel geregeld eens achtervolgd door een dweil, maar alle begin is moeilijk hé! Daarstraks ook nog even gaan trainen, 8km tegen 5.30min/km stond er op het schema, ik heb er per ongeluk een 9km van gemaakt, een kleine parcoervergissing ;-). Morgenvroeg trek ik naar de piste voor intervallen! Enkele links van Dwars door Brugge vind je hieronder: Filpmje van de aankomst, ik ben dat groen geval: http://www.chronorace.be/web2/video/VideoRunningTour2.aspx?time=16:05:38&year=2009&group=090510bru15k&eventId=343597383715&width=576&height=320&before=10000&after=15000&locations=Finish%20@16:05:38 Enkele foto's vind je hier: http://www.firstfotofactory.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi mijn startnummer was 1005 Morgen laat ik nog wel iets weten over de intervals, ben eens benieuwd hoe die training zal verlopen!

    12-05-2009 om 19:22 geschreven door Wendy  


    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I'm back!!
    Wat een zalig weekendje hebben wij gehad!! Mooi weer, mooie locatie, lekker eten, prima gezelschap en een goed bed, wat kan een mens nog meer vragen??? Er werd veel gewandeld en gerust, en heel veel chocolade gegeten, we hadden daar een goed adresje gevonden, ik werd helemaal wild van die chocolade met pompoenpitten, goddelijk ;-) maar natuurlijk geen lopersvoer hé . Deze namiddag dan dwars door Brugge meegelopen, het plan was om 4.45min/km te lopen, en ik zou het tempo int oog houden ;-). Voor iedereen een goede raad, vraag mij nog niet als haas want er is nog veel werk aan . Met een beetje gewring konden we vrij vooraan starten, en dus vrij snel in ons eigen ritme lopen, het liep zalig!! Dwars door Brugge is echt een prachtig parkoer, en ook vrij snel vond ik. Herbert liep heel goed mee en hield mij en zijn hartslag goed int oog, we liepen gemiddeld 4.28min/km, maar int begin wou hou zich wat sparen en liepen we soms maar 4.50min/km, ik werd zelfs voorbijgestoken door een vrouw, ik gunde het haar hoor, maar het wrong toch een beetje ;-). Maar toen we de 7km passeerden, werd het ritme opgetrokken en het liep echt zalig! Herbert kon heel goed volgen, enkel rond km 12 kreeg hij last van zijsteken en moest er terug even geminderd worden, wat ik heel vreemd vond was dat die steken juist plaats hadden toen we achter een dame met zo'n slipje aan liepen, en dat slipje was veel te klein, je had volop zicht op alles. Maar hij zegt dat hij die zelfs niet gezien heeft (yeah right ;-)), de laatste 2km werd er dan nog serieus versneld en de laatste km liepen we zelfs onder de 4min. Ik werd zelfs nog 25ste bij de dames, niet slecht voor een training hé! Als het in mijn planning valt wil ik hier volgend jaar heel graag nog eens komen lopen, maar dan om door te lopen, het parkoer lag mij echt heel goed! Jammer genoeg waren we niet bij de eerste 600 dus in het eerste startvak starten zal er niet bij zijn! Maar met een tijd van 1u04min ben ik heel fier op mijn schatje, maar dat hij zich nu maar terug op de voetbal toelegt, straks loopt hij nog sneller dan mij ;-). Ik ben terug helemaal klaar om erin te vliegen, en wil in Geel terug onder de 40min lopen op de 10km, denk wel dat mijn schema daarop voorzien is. Er werden weer prachtige wedstrijden gelopen door de andere blogger, dus nen dikke proficiat voor iedereen, pakt u zelf maar drie dikke kussen! Oh ja, voor de start hebben we nog even met Bart kunnen praten, twas leuk om je nog eens te zien Bart!! En moest er iemand eens graag de fotokes van ons weekend bekijken, hier is de link http://picasaweb.google.be/WendyLenaert/MijnAfbeeldingen?feat=directlink Foto's van dwars door Brugge zal ik wel in een logje zetten!

    10-05-2009 om 22:43 geschreven door Wendy  


    08-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.auf wiedersehn!!
    De valiezen staan klaar, binnen 3 uurtjes zitten we op de trein richting Brugge. T'gaat deugd doen zo eens een rustig weekendje, eens doen waar wij zin in hebben. Maar ik heb toch een dubbel gevoel hoor, mijn kindjes achter laten is altijd heel moeilijk voor mij, zeker onze blonde god ;-). Maar die gaan ook een superweekend tegemoet, morgen trekken ze naar planckendael, er staan al ijsjes klaar, lekker eten, tante's die op bezoek komen, ze zullen ons niet missen. Er werd de voorbije dagen ook nog gelopen! Woensdag trok ik naar de piste voor 10x200m (3.40min/km) intervallen, heel vreemd om zo'n korte trainingen te doen, na 54min stond ik al terug thuis en de 200m liepen zo soepel. Gisteren nog 12km gelopen tegen 5.18min/km, en nu wordt er pas zondag terug gelopen. Ik kijk er naar uit om zo eens een wedstrijdje opt gemak te lopen, ik ga ook eens lachen naar de fotografen ;-). Hopelijk merk ik vele bloggers op in Brugge, alvast veel succes! Ook heel veel succes aan Mario en Gert die dit weekend in Visé hun beste beentje gaan voorzetten, en aan al de andere bloggers in Steenbergen en Beveren en weet ik nog veel waar, zet hem op hé!!!!!! Geen internet voor mij dit weekend.

    08-05-2009 om 09:53 geschreven door Wendy  


    05-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 mei 1980
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is de datum dat ons moeder nooit meer zou vergeten, toen kwam deze kastaar ter wereld! Blijkbaar was ik de perfekte baby, ik weende niet, at goed, sliep goed, nooit hadden ze last met mij, volgens mij hebben mijn ouders veel verdrongen . Ik word dus 29 jaar, dat begint al te tellen hé, ik voel mij eigenlijk nog altijd 18, zelfs beter, soms kijk ik zo eens rond en zie daar 3 jonge gastjes lopen, en dan vraag ik mij toch af wanneer dat allemaal gebeurt is . Ik wens mezelf toe dat alles hetzelfde blijft zoals het nu is, ik zou niet weten wat er beter kan, het lopen mag natuurlijk wat verbeteren en de ruzies tussen de broertjes mogen wat minderen, maar dat zijn maar kleine details, we doen gewoon verder!! Er wordt natuurlijk ook nog gelopen, ben net terug van een snelle training, ik moest 7km doen tegen 4,45min/km, ik had bang voor deze training en ben er dan ook maar direct goed ingevlogen, het lukte mij om dat tempo heel de tijd aan te houden, en liep de 7km tegen 4.28min/km. Morgen 200m intervallen en donderdag 12km, zondag loop ik dan samen met Herbert dwars door Brugge, we gaan lopen tegen ongeveer 4.45min/km, hij heeft er goed voor getraind dus het zal hem zeker lukken! Ik hoop in Brugge nog wat bloggers tegen te komen!! Tot dan!! Oh ja, op de foto kun je mij bewonderen samen met mijn meter!

    05-05-2009 om 21:52 geschreven door Wendy  


    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het trekt op niks, mor op jullie verzoek.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een foto van mij na de training van gisteren, dat ik geen fotomodel ben is wereldwijd bekend, er bestaan bitter weinig fatsoenlijke foto's van mij, zeker als ik weet dat er getrokken word ;-), dan sla ik tilt en kan niet meer normaal kijken of staan ;-). Maar we hebben sinds gisteren terug een fototoestelleke dus dat moest toch uitgetest worden hé. Gisteren heb ik een wisselloopje gedaan van 8km, en vandaag een snelle duurloop van 10km, hoe snel hou ik even voor mezelf, ik vrees dat er anders een sanctie valt van Mario (en gelijk heeft hij). Maar vanaf deze week hou ik mij terug mooi aan het schema, ik zat met wat twijfels na de 10M en wou toch eens zien of de conditie er nog was, maar na vandaag ben ik terug gerust . Ik wil nog even een proficiat geven aan het team dat de webloggers vertegenwoordigt hebben in Ekiden, die hebben dat knap gedaan!! En hebben jullie al gezien wat een tijd die Veerle Dejaeghere heeft gezet op de 10km in Knokke? Die liep die tegen 33.?? min, ik was compleet onder de indruk, haar commentaar op voorhand was zo van "pff, we zullen wel zien", amaai mijn botten, knap gedaan van onze ex-topper!!

    03-05-2009 om 22:00 geschreven door Wendy  


    01-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdorie!
    Voelde ik mij zondag maar zoals vandaag!  Had dus echt superbenen hé vandaag, heb 14km gelopen tegen 5.01min/km en het voelde zo soepel aan, heb mij echt niet moeten forceren.  Nu ben ik natuurlijk aant uitpluizen wat er deze week verandert is, de valling is beter, neem extra vitaminen in en ik eet extra veel groenten, waar ligt het nu aan??  Ik ga dus gewoon blijven verder doen zoals ik nu bezig ben ,dat lijkt mij het beste.  Verder was er vandaag ook nog een klein feestje hier in huis, ik had mijn ouders uitgenodigd om mosselen of stoofvlees met frietjes te komen eten.  Omdat ik woensdag jarig ben mocht ik ook al mijn pakske open doen , rarara wat zou ik toch krijgen?  Een nieuw loopsetje van nike natuurlijk!  Dit keer in het paars, ik vind die tempo shorts (zoals in die nike challenge reclame) echt geweldig en heb ze nu al in drie kleuren .  Ik heb dus een heel leuk dagje gehad vandaag, zo mogen er zeker nog veel meer volgen!!  Een heel prettig weekend voor iedereen, en heel veel beterschap aan Frank Spencer! 

    01-05-2009 om 21:59 geschreven door Wendy  


    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 9 dagen!!
    En dan is het eindelijk daar, ons rustig ontspannen weekendje!  Enkel ik en Herbert in Brugge, lekker uitslapen, rustig kunnen eten, en opt gemakske wat rondkuieren, zalig!!  Al heb ik wel schrik voor het moment dat ik mijn 3 bazekes moet achterlaten, dat doet toch altijd een beetje vies hoor!  Die zondag lopen we dan samen dwars door Brugge, ik met nr 1005 Herbert met nr 1006, ons doel is dat we geen doel hebben ;-), gewoon genieten!  Ik hoop dat ik mij ga kunnen inhouden, maar het zal daar toch te druk zijn om door te lopen.  Gisteren ben ik een 7km gaan loslopen, ik heb tot s'avonds gewacht zo kon ik nog wat zon meepikken.  We zijn dus terug begonnen en ik heb er zin in!  Er is ook  ook weer vanalles te vieren!  Ik train nu precies 1 jaar met de schema's van Mario, en ik kan met trots zeggen dat ik geen enkele training heb overgeslagen, enkel die 2 weken door mijn longontsteking, maar daar was niks aan te doen hé.  Ook precies 1 jaar geleden, op 1 mei om precies te zijn, liep ik voor de eerste keer 10km, ik weet nog hoe nerveus ik was dat ik dat niet zou volhouden en ergens halverwege het bos naar huis zou moeten wandelen ,  maar het lukte en ik heb een hele dag met ne smile rondgelopen, nie normaal!  Verder is ook de garmin bijna 1 jaar, die had ik vorig jaar gekregen voor mijn verjaardag (ja dat zit er ook aan te komen ).  Dus veel te vieren deze week, en ik hoop echt dat ik nog vele jaren met de schema's van Mario kan blijven lopen want die bevallen mij zooooo goed!!  Zeker als je ziet hoeveel pr's er weer werden gelopen dit weekend, ook Benny die de marathon in Bonn liep heeft een pr gelopen!  Heel veel groetjes!!

    29-04-2009 om 22:19 geschreven door Wendy  


    27-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste keer Antwerpen!
    De uitslag is er nu echt!  Ben 14de vrouw geworden, mag dus toch content zijn denk ik!  Ik hoor altijd maar verhalen over hoe lief de lopers onder elkaar zijn, en dat is ook haast altijd zo hoor, maar ik heb gisteren toch wel last gehad van ne serieuze eikel ze!  Zo rond km6 begint er ineens iemand op mijn schouders te tikken en nogal te roepen op mij dat ik uit de weg moet gaan, ik doe dat zonder probleem, maar die liep dus niet sneller dan mij hé, wij hebben heel de weg samen gelopen, tot onze spijt ;-)!  Hij hield mij heel de tijd int oog, en als ik hem voorbijstak dan kwam hij er direct terug over, allé ge kent dat wel hé, echt ne lastige mens.  Op een gegeven moment aan km12 ong. is er een heel scherpe bocht, en weet je wat dieë doet?  Die steekt zijn arm uit, en ik kan dus niet voorbij, ik steek hem dan maar langs de andere kant voorbij, en roep lafaard naar hem ;-), je zeg, het werd zwaar ze!  Dan samen die tunnel in, weer hetzelfde verhaaltje, ik mocht hem niet voorbijsteken, maar tijdens de beklimming kon hij niet meer mee en ik heb hem ook niet meer gezien .  Enkel op de finish foto's achter mij!  Sorry maar dat deed nu eens deugd zi!  Heb er enkele foto's bijgezet, ik vind die waar ik zo klein lijk in die grote groep wel grappig.  Ik weet ook wel dat dit een uitzonderlijk geval is hoor, de meeste mannen zijn heel galant naar vrouwen toe, maar je kent het gezegde hé!
    Grt





    27-04-2009 om 23:26 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De uitslag!
    Net de krant gekocht (wat is die 10M een commercieel gedoe zeg!) voor de uitslag, ik was 610ste van de 14210 deelnemers, dat is nu moeilijk slecht te noemen hé, met een tijd van 1u 08min 30sec.  Is wel een pak trager dan Mario voorspeld had, maar ik heb er echt alles uitgeperst, de benen voelen vandaag wel goed aan, enkel mijn buikspieren doen zeer.  Ik ga nog even de krant verder uitpluizen, ik hoop stiekem dat ik bij de eerste 20 vrouwen zit, maar het zal heel nipt worden.
    Groetjes!

    27-04-2009 om 08:54 geschreven door Wendy  


    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag!!
    Doodmoe ben ik opt moment!  De dag begon nochtans pas om 8u, om dan de allerlaatste voorbereidingen aan mijn sporttas te doen, je kent dat wel hé.  Rond 10u20 stond ik met mijn kroost op de stoep te wachten op de bus, dan op de trein, allé rond 12u waren we in Antwerpen.  Gauw mijn boterhammetjes opgegeten bij mijn schoonzus, en de kindjes daar gelaten in goei handen van de schoonfamilie.  Herbert kwam met mij mee naar de start, het was nog een mooi toerke wandelen zeg, en veel tijd om te treuzelen was er ook niet, vlug borstnummer gaan ophalen en dan uitzoeken waar ik mijn tas in bewaring kon geven.  45min voor de start stond den deze al in het startvak, bij de snelle lopers dacht ik.  Wat duurt dat wachten lang zeg, mijn rug begon pijn te doen van zolang stil te staan, maar dan was het tijd voor de start.  De start (en de matten) werden nog overgestapt maar dan kon er toch gelopen worden, het was een serieus gedrum en ik kon niet doorlopen, na 1km kwam er wat plaats vrij en dacht ik om de tijd van de eerste km al maar direct goed te maken.
    Maar het was wel duidelijk dat ik het parkoer nog niet kende, want daar kwam de kennedytunnel met zijn klim waar precies geen einde aan kwam, en toen er wel een einde aan kwam zag ik de volgende brug al.  Mijn benen voelden ook niet echt sterk aan, die verdomde valling ook.  Heb mij dan op de bevoorrading een squeezy gelleke gedronken, en dan was het toch afzien tot een km of 10, toen vond ik blijkbaar mijn tweede adem en kon terug sterk lopen, ik kon terug een beetje genieten.  En toen was het tijd voor de konijnepijp, man wat was dat zeg!!  Een klein eng tunnelke dat maar naar beneden bleef gaan, ik kreeg het daar serieus benauwd en tijdens de beklimming voelde ik mij echt verzuren, heel vreemd nog nooit eerder gevoeld, ik werd precieus ijskoud, en toen we dan eindelijk terug in het daglicht liepen, waren de benen op, maar gelukkig was daar de laatste km, dan kunnen we nog wel even doorgaan hé.  Ik kwam over de finish in een tijd waar ik nog altijd geen flauw idee van heb, ik heb vergeten te kijken!!  De garmin klopte ook langs geen kanten, hij staat op automatisch pauzeren (als hij geen snelheid meer krijgt pauzeert hij tot er terug beweging in is), ik had dus maar een goei 13km erop staan.  Het is dus nog even bang afwachten tot de uitslag online staat, ik kan niet wachten!!!!

    Ik ga wel eens wat meer met mijn voeding doen, ik heb zo'n boek over sportvoeding geleend in de bibliotheek en denk dat ik ergens wel wat goeie tips  heb uit kunnen halen.  Mijn voeding is voor het dagelijks leven vrij goed denk ik, maar ik vrees dat ik tijdens intensievere trainingsperiodes te kort schiet, dan val ik meestal ook af en dan is de valling er ook vrij snel bij.  Mijn doel is dus om vallingvrij te blijven tot aan de marathon, natuurlijk eerst deze laten genezen en vanaf dan is het werken geblazen aan de voeding, ik denk dat ik zonder die valling toch sterker had kunnen lopen, misschien niet in tijd, maar wel int kopke.

    Ik heb niet veel webloggers gezien want ik moest mij nog haasten om de trein van 18u15 te halen, Ik heb wel even kennis kunnen maken met Fré, die heel tevreden was over zijn prestatie en Gert die gewoon stond te glunderen, hij is duidelijk in topvorm!  Ik duim voor jou Gert dat alles binnen twee weken ook zo goed gaat!!  Van de marathon heb ik enkel Cremke kunnen aanschouwen, ik denk dat hij een heel goede tijd heeft neergezet.

    Ik geef nog wel een update met de behaalde tijd.
    Grt

    26-04-2009 om 22:02 geschreven door Wendy  


    24-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoikes!!
    Het is hier nogal druk geweest de voorbije dagen en ben al even niet meer online geweest, gisteren nog de laatste training gelopen, 8km loslopen en 2km tegen 4min.  De 2km liep ik weer iets trager, maar daar trek ik mij nu niks meer van aan, ik heb al de trainingen goed volbracht en probeer nu zoveel mogelijk te rusten, ik wou gisteren dus niet te diep gaan.  De valling is al een stukje beter, maar geneest toch traag, hopelijk helpt het om wat langer in mijn bed te liggen, ben van plan om de komende dagen er vroeg in te duiken!  Ik heb juist ook een mailke ontvangen van Edith en blijkbaar wordt er afgesproken aan de gva tent, dus allen naar de blog van Elastimam (link staat hiernaast).  Aan iedereen die in Antwerpen loopt, heel veel succes!!!  Oh ja, en natuurlijk ook veel succes aan Benny die Bonn onveilig gaat maken!!

    24-04-2009 om 17:06 geschreven door Wendy  


    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yes!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag dan de 8x1km versnellingen gedaan, en zoals Mario voorspelde lukten deze wel.  Ben dus weer wat gerustgesteld ;-), nu nog zien dat ik van die valling afgeraak tegen zondag (tips?) want het was de eerste 4 versnellingen echt wel vechten voor adem, daarna was het meeste snot eruit en ging het beter, yak!  Ik kijk er zo naar uit om door de kennedytunnel te lopen hé, waarschijnlijk ben ik één van de enige want het is wel een zware klim terug naar boven, maar daar ben ik wel op voorbereid int koppeke.  Nu wordt er pas donderdag terug gelopen, wel vreemd een week met maar drie loopdagen, ik heb plotseling zo'n zee van tijd hé .  Ik zal die tijd nuttig besteden en onze "blonde god" (Senke) eens leren fietsen, die is helemaal gek van fietsen maar ik vrees dat hij nog niet genoeg kracht heeft in de beentjes, hij is alleszins wel heel gemotiveerd!

    21-04-2009 om 12:28 geschreven door Wendy  


    20-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er één jarig, hoera!!
    Vandaag werd mijn schatje 29 jaar, de kadokes waren al lang uitgepakt en de taart had hij gisteren al half opgegeten, dus bleef er vandaag niet veel meer over ;-).  En ik loop hier dan nog zo high als iets rond (sinutab) dus het was niet echt een uitzonderlijke dag, maar dat wordt allemaal goedgemaakt tijdens ons weekendje Brugge binnenkort!  Ik ben al lang aant aftellen, maar het weekend van 10 mei komt nu toch wel dichterbij hé.  Hij is zich al aant voorbereiden op dwars door Brugge, met een schema van (hoe kan het ook anders) Mario .  Gisteravond heb ik nog mijn zalige loslooptraining van 18km volbracht, het was zalig om geregeld eens te moeten vertragen .  De valling is al een heel stuk beter, morgen stop ik met de medicijnen en dan zijn we normaal gezien wel fit tegen zondag.  Morgen trek ik terug naar de piste om 8x1km versnellingen te doen tegen 4min, ben eens benieuwd of de benen al wat beter zijn. En dan rest er ons enkel nog donderdag een 8km loslopen + 2km tegen 4min/km en dan zijn we weer helemaal klaar met de trainingen, ik ga wel proberen om deze week goed te rusten, zeker met die valling is dat echt wel nodig!  Er zijn dit weekend weer prachtige prestaties geleverd, haast iedereen die een wedstrijd liep, liep een Pr, en ons Anita is er ook terug helemaal, zij kon weer haar vaste plaats op het hoogste trapje innemen.  Jammergenoeg was er ook slecht nieuws ivm de broer van Bart, ik wil hem en de familie dus heel veel sterkte wensen.

    20-04-2009 om 19:24 geschreven door Wendy  


    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pfft!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja mannen, wat verleden week vree goed verliep bleek deze week gewoon onmogelijk.  Deze morgen volgende training afgewerkt: 2km in en uitlopen/ 10x40/60 versnellingen / 3x (1-2-1km tegen 4min met 2min rust) en tussen de reeksen 5min rust.  Ik heb afgezien man, en de snelheid gewoon niet kunnen halen, zo vreemd!  De eerste reeks is nog schappelijk, maar tijdens de 2 reeksen erna zat mijn snelheid altijd tussen de 4.15 en 4.20, heel vreemd en ik heb geen idee waar dit aan ligt, ben wel terug sinutab aant innemen omdat ik terug met een valling zit en geen risico's meer neem.  Verwacht dus maar niet te veel van volgende week zondag, doe ik ook niet meer.  Ik ben natuurlijk wel heel trots op mezelf dat ik toch voortgezet heb, want ik voelde heel snel dat het niet zou lukken vandaag en de gedachte om er gewoon een duurloop van te maken was zeer aanlokkelijk.  Een training om snel te vergeten dus, morgenavond staat er nog een duurloop van 18km gepland en dan is het in rechte lijn naar zondag. Over zondag heb ik heel veel tips gekregen, ik kom met de trein en ben eigenlijk van plan om heel vroeg te vertrekken en op mijn gemakske naar de startplaats te stappen, zo kan ik nog de genieten van de sfeer en de marathonlopers uitzwaaien.  Een afspreekplaats is er nog niet echt, ik heb een suggestie gekregen van Steven nm deze: Kzou zeggen aan de hoek bij de start van de kids run.  Kids lopen richting schelde en daar aan de 1e hoek is 't meestal toch te doen buiten wat mama's en papa's die daar staan.  Ik kan er mij niet direct iets bij voorstellen maar de mensen die er al geweest zijn zullen het wel herkennen zeker, we kunnen misschien ook best op tijd afspreken want ik zou eigenlijk graag in één van de voorste startvlakken willen geraken, ik droom van een tijd onder 1u10, maar ik heb mij voorgenomen om zeker niet teleurgesteld te zijn moest dit niet lukken.  Voor iedereen een heel prettig weekend gewenst en laat mij zeker iets weten ivm Antwerpen hé!  Groetjes!
    Wendy

    18-04-2009 om 19:08 geschreven door Wendy  


    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weeral verkeer gelopen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dat komt de laatste tijd wel meer voor!  Ik was vertrokken voor een toerke van 15km en kwam pas op 18.3 km terug thuis aan, een goei 3km verkeer gelopen dus . Ik was van plan om de geplande wisselloop te lopen op hetzelfde parkoer als waar ik zondag gelopen had, dat was het vossepad, een hele mooie bewegwijzerde wandeling hier in Mol, maar blijkbaar heb ik ergens een splitsing gemist want toen ik op ong. 10km zat kwam ik in Geel Bel uit, dat is zo'n 10km van mijn huis, gelukkig sneed de wandeling een stuk af en kon ik toch nog binnen de 20km blijven.  De wisselloop bestond uit 1km loslopen en 1km tegen 4.30min/km, ze verliepen vrij vlot maar ik zit weer met een valling dus ik was toch heel blij dat ik terug thuis was!  Nu goed rusten en zaterdag staat er terug een serieuze training te wachten!  Misschien morgen nog een 5km loslopen, hangt een beetje van de valling af.  Heb ook net de bevestingsmail gehad van de 10M van Antwerpen, ik zal volgende week zondag het nummer 1022 over de finish brengen, ik heb al op verschillende blogs gelezen dat ze er ook aanwezig gaan zijn, dus als iemand een goed plaatsje ken om samen te komen laat maar iets weten, ik ben er nog nooit geweest dus kan zelf geen voorstel doen!  En vanaf morgen hebben we terug verwarming en wordt onze tv opgehangen, dat zal alweer een ander zicht zijn!  Grt!!

    16-04-2009 om 14:55 geschreven door Wendy  


    14-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervallekens.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zondagmorgen heb ik een vetloopje van 15km gedaan, en geen last van flauwtes of zo gehad, het ging goed, het opkomend zonnetje zal daar ook veel mee te maken hebben!  Gisteren was het rustdag en vandaag stonden er intervallen op het schema, eerst inlopen en dan 10x400m tegen 3.50min/km, ik heb een beetje een dubbel gevoel bij deze training, ik heb ze allemaal te snel gelopen wat natuurlijk wel leuk is, maar Mario heeft mij al zoveel verwittigd voor blessures, zeker op deze trainingen.  Ik vind het heel moeilijk om op zo'n kort stukje de snelheid bij te sturen, ik heb het de laatste 7 keren wel geprobeert hoor, maar je vertrekt en je weet dat je snel moet lopen, dus je zet er direct een stevig pasje in, maar na 200m zie je dat je te snel gaat dus een beetje vertragen, maar natuurlijk ook niet te veel want 3.50 is echt wel snel ze, het zal de ervaring zijn die ontbreekt zeker?  Ben eens benieuwd naar 10mei, dan ga ik mijn ventje hazen tijdens dwars door Brugge, we zouden tegen zo'n 4.40min/km willen lopen, ik zal mij dus serieus moeten concentreren, maar eerst nog de 10M in Antwerpen tot een goed einde brengen!  Aan alle Utrecht lopers nen dikke proficiat, ik denk dat ik er volgend jaar ook bij ga zijn!

    14-04-2009 om 19:24 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs