Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We're back!
    Gisteren moest ik weeral overslaan wegens te veel pijn aan de maag, maar deze morgen voelde ik mij al een heel stuk beter!  Na heel het huisje gepoetst te hebben was het tijd voor mijn beloning: een 10 km loopke.  En ik heb genoten ze, kreeg dieë lach ma nie van mijn gezicht .  Ben zelfs nog enkele lopers tegengekomen!  Ik heb geluk dat ik ze zo snel van af ben, heb geen enkele training moeten wissen, alleen een beetje moeten "herplannen".  Morgen ga ik de intervaltraining van maandag doen en vrijdag de 10km wisselloop, zaterdag dan rustdag en zondag de weblogtraining hier int zilvermeer.  Ik kijk hier echt naar uit, ze geven prima loopweer, leuk gezelschap en naderhand nog lekker eten ook.  De kindjes kijken er ook naar uit om eens op restaurant te gaan eten, hopelijk gedragen ze zich een beetje de bengels ;-).  Allé, ik ga nog wat blogjes nalezen, heb ik gisteren niet kunnen doen, lag al om 20.30u in mijn bedje.  Groetjes!!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy17sept.jpg

    17-09-2008 om 21:11 geschreven door Wendy  


    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onkruid vergaat niet!!
    Onder het moto "onkruid vergaat niet" voelde ik mij deze namiddag toch fit genoeg om mijn uitgestelde 15km te gaan doen.  En genoten dat ik heb, pas rond km 13 begon ik echt pijn te krijgen aan mijn maag en darmen, maar voor de rest  viel het goed mee.  Enkel de hartslag was nog aan de hoge kant, dit wil dus zeggen dat ik nog niet helemaal terug in vorm was.  mijn gem: 15.64km, 5.33/km en gem hartslag 151bpm.  Morgen middag terug eens kortere versnellingskes van 200m.  Ik ga ze hier voor de deur moeten doen, want mijn man is niet thuis en onze Sen slaapt.  T'zal weer a zicht zijn, maar ja iedereen vind mij hier toch al zot :-p.  Mercikes aan iedereen voor de beterschap wens, ge ziet het heeft geholpen!  Ben er nog niet helemaal vanaf, mijn maag doet nog pijn en de darmen maken nogal veel lawaai, maar ik voel mij toch al terug fitter.  Hopelijk morgen terug helemaal de ouwe!
    Groetjes

    15-09-2008 om 19:07 geschreven door Wendy  


    14-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Extra rustdag wegens ziekte!
    Grmbl! Deze nacht heel de nacht ziek geweest, alles wat ik gisteren gegeten heb heb ik nog eens terug kunnen bekijken , echt een helse nacht!  En toen ik dan deze morgen het zonnetje zag deed het nog eens meer pijn, want er stond een duurloopke van 15km gepland deze voormiddag.  Heb ik dus niet kunnen doen.  Ik voel mij voor de moment al terug een beetje helderder, maar mijn maag doet zeer.  Ben door heel dit gedoe ook al terug 1 kilo afgevallen en ik woog al 1 kilo te weinig.  Hopelijk kan ik dus snel terug goed eten zodat ik vlug terug een beetje op gewicht zit.  Jammer, heel jammer!  Hopelijk zijn we morgen terug wat beter.
    Groetjes

    14-09-2008 om 16:02 geschreven door Wendy  


    13-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De verassing!
    Hier enkele sfeerbeelden, t'was heel leuk geweest!  Iets voor ons Katrien hé ;-).







    13-09-2008 om 20:40 geschreven door Wendy  


    12-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De natuur op hol!
    Tijdens mijn loopke van vandaag heb ik overal parende slakken gezien, twee duiven die tegen mekaar vlogen, en overal vlogen de eikels int rond.  Na vandaag twee keer natgeregend te worden om de kindjes van en naar school te brengen, bleef het tijdens de training lekker droog, das chance hebben hé.  Het was vandaag dus fartleck dag: 2km in-en uitlopen, 10 keer de brug op met rust op hartslag, 1 km loslopen en dan nog eens 8keer 500m lopen tegen 4.30/km met 3 min rust tussen.  In totaal had ik zo'n 15km gelopen, morgen is het rustdag, allé hopelijk toch!  Morgen worden we rond 14u opgehaald door mijn schoonouders en we mogen niks weten, spannend!!  Siebe is ook al heel nieuwsgierig
    Hier nog de cijferkes: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy8sept-1.jpg
    En iedereen een heel schoon weekend gewenst!
    Mijn begint alvast goed, want ik mag morgen uitslapen!!!!!!!

    12-09-2008 om 21:00 geschreven door Wendy  


    11-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er één jarig hoera, hoera!!
    Op deze nu "beruchte" datum wordt mijn vader 49 jaar!!!  Proficiat pa!  We lopen dit jaar nog samen in Leuven en volgend jaar in Antwerpen, het gaat nog plezant worden uw laatste jaar in de -50 klasse ;-).

    11-09-2008 om 20:15 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 km met 60/60 versnellingen.
    Ja, dat stond er opt schema vermeld vandaag, ik was al aant uitrekenen dat het moeilijk zal worden om 10 keer 60/60 versnellingen in te bouwen in 6km, daarmee had ik besloten om de garmin maar in te stellen in eerst 2km lopen, dan de versnellingen en dan zien we wel hoe ver we al zitten.  Ik zat juist na de versnellingen al aan 6km, heb toch nog een 900m rustig verder gelopen om een beetje uit te lopen. Heb er dus zo'n 6.9km van gemaakt.  T'ging vlotjes, alleen had ik de eerste 2km's een beetje slappe benen, maar daarna ging het goed.  Morgen een fartleckske!!!!!!

    11-09-2008 om 19:42 geschreven door Wendy  


    10-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoogvliegers!
    Ik doe jammergenoeg niet mee aan de marathon  van Eindhoven, maar wie dit wel doet moet eens een kijkje gaan nemen op de site van de coah of op die van Katrien, er gaat nl. terug een nieuwe inzameling plaatsvinden.

    10-09-2008 om 20:40 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nike shop geplunderd :-p.

    Deze middag mijn fietske opgesprongen om wat winterspullen te gaan halen.  En daar wij geen auto hebben, moest de 15 a 16km overbrugged worden met de fiets, gelukkig was het prima weer en had ik tijd, dus heb ik toch een beetje genoten.  Maar niet zoveel als in de shop :-p.  Ik heb mij nog een t'shirt met lange mouwen mee, een tight, een loopjas en nog een paar van de goei vomero's (loopschoenen). Alles int blauw, behalve de tight, die is zwart.  Nu kan ik er tegen zi, en tegenwoordig is daar overal zo'n systeempje in voor je ipod.  Echt wel handig, in de jas zit er in een zijzak een extra zakje, speciaal op maat voor de ipod, langs de binnenkant zit er dan een gaatje waar je je oortjes kunt doorsteken, er steekt dus geen draad langs buiten, en dan zit er bovenaan de rits nog een speciaal klemmetje om de draad in vast te klemmen.  In het t'shirt zit er een lusje in de hals waar je de draad kunt doorsteken, net getest en goed bevonden, dan bengelt dien draad zo niet.  Toch handig hé een moeder die bij nike werkt!!  Genoeg gestoeft: nu het lopen:
    8km aan 5 stond er opt schema, en ik heb ze gelopen aan gem. 4.44/km, met gem hartslag 166. Weer een beetje te snel, maar mijn duurlopen ga ik echt proberen te doen aan 6/km.  Heb maandag de coach gezien en heb heel de uitleg gekregen van het nut van trage duurlopen, dus ik ga mij zondag echt proberen te houden aan de 6/km.  Ben ook dankij een tip van de coach aant experimenteren met leppin sportdrank, omdat isostar, aquarius en aa drink mij echt niet bevielen hoop ik nu echt dat deze wel goed meevalt.  Het begint wel tijd te worden dat ik wat meer drink dan water na de training. 

    10-09-2008 om 20:31 geschreven door Wendy  


    08-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drukke maandag :-(

    Gisteren waren het hier in Gompel de parochiefeesten, die letterlijk in het water gevallen zijn.  Het is niet opgehouden met regen en na twee uur heb ik het ook maar voor bekeken gehouden, met drie kleine kindjes zo lang in de regen staan is niet echt te doen.  Ons moeder was mee om hun een beetje mee te entertainen maar het was gewoon veel te slecht weer.  Ik heb wel effkes twee spellen van het spel zonder grenzen meegedaan met onze straat, het eerste spelleke, een soort van toren van pizza viel goed mee en was heel tof om te doen, maar dat tweede, het schuimbalkje, daar krijgen ze mij niet meer op ze.  Dat waren twee balken over een bad vol water en schuim, je moest dan op die balk gaan staan en je tegenstander met een jute zak gevult met een bal uit zijn evenwicht brengen.  Nu moet je weten dat ik doof ben langs rechts en daardoor dus niet zo'n goed evenwichtsgevoel heb, maar ik wou dat toch eens proberen, allé, ik de balkske op komt daar zo ne beer van ne vent voor mij staan (slik) en ma slagen met dieë bal op mijn hoofd en al , ge kunt het al raden, ik lag heel vlug int schuimbad.  Ik heb het niet meer gedaan, vond het een beetje gevaarlijk voor blessures, ben nu zo goed aant trainen, zou echt stom zijn om tijdens zo'n stom spelleke mijne voet om te slagen.  Jammer van het weer anders had ik zeker al de spellekes meegedaan, de rest was nl. wat rustiger. 
    Gisteren werd er niet gelopen want mijn ventje was niet thuis (=geen babysit) maar vandaag is hij er wel, dus ben ik een uurtje geleden vertrokken om mijn interval training van de week af te werken, 2km in-en uitlopen, dan 1km, 1.5km, 2km, 1.5km, 1km lopen tegen 4.30/km met rust op hartslag tussen.  T'was heel leuk, int begin had ik wind in de rug en op de terugweg wind opt koppeke.  Morgen is mijn ventje er weer niet, dus kan ik weer niet gaan lopen.  Woensdag staat er eerst nog een fietstochtje opt programma, ik fiets nl. naar de nike (laakdal) om mijn wintervoorraad loopgerief in te slaan (mijn ma werkt daar).  En daarna werken we terug een training van mijn supecoach af!!
    Groetjes, en allemaal bedankt voor de mooie reactie ivm de oasejogging, jullie motiveren mij enorm!!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy8sept.jpg
    Tshauuww

    08-09-2008 om 15:00 geschreven door Wendy  


    06-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pff!
    T'is hier al wat geweest, mijn vader heeft al gebeld dat ons moeder er zeker van is dat ik tweede ben, en inderdaad er heeft een man die ook blogt meegelopen met de eerste dame en dat was Nadine die in het klassement derde staat.  Ik vermoed dat die twee bovenste dames een andere afstand hebben gelopen maar per ongeluk in het 11.1km klassement terechtgekomen zijn.  Dus toch tweede.  Maakt mij eigenlijk niet veel uit maar er is toch al wat over en weer gemailed.  En nu is het over and out oasejogging en beginnen we ons voor te bereiden op de halve van Kasterlee, ik wil het echt in 1.45u lopen, dus zal er flink getrained moeten worden.  Ben vandaag al maar direct begonnen met een 13km tegen 5.36/km en gem hartslag 146.  Morgen zijn het hier parochiefeesten waar ik aan deelneem, blijkbaar is dat vrij vettig, weet niet juist wat mij te wachten staat maar we gaan ervoor gaan!  De gompelbaan rules!!!!!
    Groetjes

    06-09-2008 om 21:32 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oeps!!
    Ons moeder heeft blijkbaar een paar voruwen over het hoofd gezien want ik was maar vierde :-p.  Maakt mij niet veel uit hoor, ben tevreden van mijn tijd! Ooit haal ik het podium wel eens, al is het als oudste deelnemer .
    Hier vind je de uitslag:  http://funrunning.skynetblogs.be/category/1451024/1/uitslagen%26amp%3Brekords

    06-09-2008 om 17:53 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De oase jogging: het verslag!!
    Gisteren rond 13.30u samen met mijn ouders vertrokken richting Lembeek, mijn meter woont naast het café waar de inschrijving van de jogging plaatshad.  Na 2 uurtjes van foto's kijken, roddelen en vooral gieren vant lachen, was het dan tijd om ons in te schrijven en aan te kleden.  Het was een heel gezellig joggingske, de nummers waren zelfgeschreven en alles gebeurde een beetje primitief (dit bedoel ik postitief, vind het juiste woord niet), ze hadden niet de middelen zoals in een grote jogging maar toch verliep alles vlekkeloos en soepel.  Er was ook niet veel volk komen opdagen, waarschijnlijk door het slechte weer, het is blijven regenen tot juist voor de start.  Maar daarna was het dus echt 100% loopweer, droog, zo goed als geen wind en vooral niet te warm, de afzeggers hadden dus ongelijk.  Er was geen startschot en we werden wel een beetje verrast door de start, maar om 19.05u waren we vertrokken.  3 toeren van normaal gezien 3.7km (later blijkt dit toch niet juist), in het begin moest je langs een smal weggelke waar het dus moeilijk is om uw eigen tempo te lopen, maar daarna heb ik gewoon mijn eigen wedstrijd gelopen, vooral de twee toer was dit waar, want ik liep helemaal alleen, de derde toer liep er dan een man achter mij die ik jammergenoeg heb moeten laten passeren.  Het parkoer zelf was vrij pittig, in't begin was't bergaf, maar zo na 1.5km begon het, steil bergske op, even bergaf, vals plat, steil bergske op terug vals plat terug bergske op, vooral die laatste was ne kuitenbijter maar daarna kon je gewoon uitbollen tot de finish en dat was zalig!!  Het was een heel leuk joggingske, de seingevers waren ook allemaal even vriendelijk, en geloof me ze hadden het niet makkelijk om het parkoer verkeersvrij te houden ze, heb nog nooit zo'n koppige automobilisten gezien. De afstand was ook niet echt correct, ik kwam op de garmin maar 10.4km uit terwijl het er eigenlijk 11.1 moesten zijn, maar we gaan zeker niet moeilijk doen en volgend jaar zijn we er terug, het was heel gezellig!! Mijn vader had de 14.8 gelopen, ik weet niet hoeveel de correcte afstand bij hem was want hij had te laat opgeduwd, maar zijn gemiddelde snelheid was 4.05/km, hij was vierde op deze afstand.  Tja, ik was tweede vrouw, maar er was enkel een beker voor de eerste dus heb ik niet op een podium gestaan, maar dat komt nog wel eens, eigenlijk maakt mij dat niet zoveel uit, ik wil het ooit wel eens meemaken maar ik loop vooral op tijd.  Ben dus een tevreden persoontje en straks ga ik nog eens een toerke lopen van 13 km.
    Groetjes
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy5sept.jpg

    06-09-2008 om 14:32 geschreven door Wendy  


    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oase jogging deel1: heel kort
    Hoi, ik wou gewoon even laten weten dat het een hele leuke namiddag was, heb 10.4km gelopen in ong. 46min, morgen meer details.  Maar mijn gemiddelde snelheid was 4.25/km.  Het was een pittig parkoerke, met pittige hellingskes, vals plat en gelukkig ook zalige bergafkes.  En wat meer is ik ben 2de vrouw geworden!!!
    Morgen meer, nu in mijn bedje gaan slapen, t'is nodig.

    05-09-2008 om 23:45 geschreven door Wendy  


    04-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 rustdagen!!
    Pff, het begint lang te duren ze, twee dagen niet lopen.  Wat doet ne mens dan?  De nieuwe runners lezen en  nieuwe wedstrijden zoeken natuurlijk.  Ik heb er voor dit jaar nog enkele leuke gevonden, op 16 november loop ik dus de halve marathon van Kasterlee, op 30 november is er de bosloop in de keuheuvel (balen), 28 dec doe ik mee aan de corrida van de stad Leuven.  Heb er zelfs al een paar voor 2009: 26 april is er de 10M van Antwerpen, 10 mei dwars door Brugge (deze ga ik op een romantisch weekendje samen met mijn ventje lopen), en natuurlijk ergens in september  mijne eerste marathon!!!!!!!  En ja morgen is er de oase jogging, het zal beuken zijn tegen de wind en de regen, maar gelukkig is dat voor iedereen hetzelfde hé.  We gaan ons best doen, en ik kan niet wachten om nog eens mijn pootjes te strekken .
    Groetjes en ik laat morgen laat nog wel iets weten!!!

    04-09-2008 om 22:37 geschreven door Wendy  


    03-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslagje plopsaland!
    Net terug zi van een heel vermoeiend uitstapje, maar twas wel heel leuk geweest.  Vorige nacht niet zo goed geslapen in de mobilehome, ik sliep met Sen boven; en wroeten dat die kan, ben ik echt niet gewend, ben dan ook heel veel wakker geworden, soms eens met een voet in mijn mond, dan met een knie die keihard in mijne rug stoot, het was de moeite.  Daarbij komt nog eens dat dieë charel al om 6.30u wakker was, en de rest maar om 8u, dus zat ik daar 1.30u maar ssst Sen te fluisteren, stilletjes zijn.  Maar allé, voor 1 nachtje is dat geen probleem.  Stipt om 10u stonden we in plopsaland, eerst eens op het treintje (hier zijn we halverwege afgestapt wegens echt te traag, die bestuurder was kreupel (geen probleem hoor!) maar die begon daar dan overal afval op te ruimen, tot halverwege een veld, en wij maar wachten ondertussen), dan op de draaimolen, tractor, konijntjes, kortom ze hebben hun goed geamuseerd!  Siebe zijn favoriet was het plopsa bos, Lander vond alles leuk, behalve het plopsa bos, en Senke vond alles top!!!  Jammer dat het naar huis gaan altijd zo'n chit is, file gehad, jullie kennen het allemaal wel hé.  Maar soit we hebben een hele leuke dag achter de rug, gelukkig dat mijn ventje mij nog tegengehouden heeft of ze hadden allemaal nog zo'n plopsa muts mee naar huis gekregen, onze Sen was daar zo schattig mee hé .
    Groetjes









    03-09-2008 om 21:45 geschreven door Wendy  


    02-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even heel snel!!
    Vandaag dus al lopend de mibilehome gaan halen bij mijn ouders, hier zijn de cijferkes: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy2sept.jpg
    Straks vertrekken we naar de zee,en dan morgen heel de dag rondhangen in plopsaland!!!! Verslagje volgt woensdag of donderdag.
    Nu even twee loopvrije dagen, en dan is het D-day.
    Groetjes

    02-09-2008 om 16:46 geschreven door Wendy  


    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 september ;-)
    Vandaag begon de dag terug volgens planning, 7u opstaan en dan maar zien dat iedereen vertrekkensklaar is tegen 8.30u, dus eigenlijk valt het allemaal best mee.  Siebe ging dit jaar naart tweede kleuterklasje en had er echt zin in, Landerke had er ook wel zin in maar daar zijn toch enkele traantjes gevloeid.  S'middags heb ik Siebe dan terug naart school gedaan (Landerke was te moe en wou een beetje slapen) in mijn loopoutfit en ben vandaar vertrokken aan een vrij zware training.  2km in en uitlopen, dan 2x 500m, 1000m, 1500m, 1000m, 500m lopen tegen 4.30/kmn met er telkens tussenin 4min rust, en 1 km loslopen tussen de reeksen.  Het is me vrij goed gelukt maar ik heb toch een beetje afgezien, de beentjes voelen nu ook moe aan (misschien normaal hé na 20km).  Hier de cijferkes http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/Wendy1sept.jpg
    Morgen ga ik nog 1 keertje lopen voor vrijdag (wedstrijdje), ik ga naar ons moeder lopen om de mobilehome op te halen, zodat we morgenavond naar plopsaland kunnen vertrekken.  Verder ben ik ook sinds vandaag lid van de worldrunners, was al een tijdje aant twijfelen om hier lid van te worden, maar na positief advies van Chris ben ik er toch maar voor gegaan.  Een verzekering is altijd handig + al die extra voordelen en goedkoper kunnen deelnemen aan wedstrijden trokken mij helemaal over de streep.  Voor de rest verandert er niks hoor, ik ga nooit in die club trainen (zou ook veel te ver zijn), en ik blijf natuurlijk gewoon de schema's volgen van de coach! Hier vind je meer uitleg.
    Groetjes en tot morgen!!

    01-09-2008 om 18:53 geschreven door Wendy  


    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De maand augustus.
    Ik ga straks even mijn maandtotaal berekenen, lijkt mij wel leuk om dit ook op mijn blogje bij te houden.  Gisteren ben ik even 5km gaan loslopen, zalig!! Zo tegen zonsondergang nog even rustig even de beentjes strekken, wat kan een mens nog meer wensen.  Vandaag stond er 12 km opt schema, en die heb ik nog maar eens in de galbergen gelopen, ik ga tegen volgende week eens een ander toerke uitstippelen want begin dees toerke toch een beetje beu te worden.  Maar t'was toch leuk hoor, blijkbaar was er weer iets te doen in Mol-sluis, er was veel volk in de weer.  Hier de cijferkes: http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy31aug.jpg
    Ok, dus de maand augustus zit er bijna op, tijd dus op eens wat totalen te maken.  Ik ben deze maand 22 keer gaan lopen, en heb 231.44km afgelegd.  Morgen beginnen we aan een nieuwe maand, en we vliegen er direct in, er staat mij morgen een hele lange training te wachten, meer morgen!!
    T'zal moren terug een beetje wennen zijn aan de drukke ochtenden, nu aten we meestal pas om 9u, morgen zal het hier om 9u al een heel stuk rustiger zijn, twee kindjes minder, iedereen al aangekleed, ontbijt al opgeruimd.  Ik ga een zee van tijd hebben :-p.

    31-08-2008 om 15:02 geschreven door Wendy  


    29-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fartleck!

    Daarstraks mijn fartleck training afgewerkt, 2 km in en uitlopen, 10x de brug op (100m) rust op hartslag, 1 km loslopen en dan nog 10x 40/60 versnellingen.  Ik voelde toen ik vertrok dat de benen moe waren, maar ik weet al uit ervaring dat dat meestal wel in orde komt.  En inderdaad, toen ik aan mijn brug aankwam voelden de benen al terug wat krachtiger aan, tijd dus om aan de versnellingen te beginnen.  Het was mooi weer, dus veel fietsers die ik kon volgen of voorbijsteken, dat motiveert enorm!!  Ik heb dus weer een mooie training achter de rug, op naar de volgende .  Nog 1 weekje en dan terug wedstrijdje, het is wel geen vlak parcour dus het kan zijn dat mijn tijd een beetje minder dan verwacht gaat zijn.  We gaan er alleszins een lap opgeven!
    Groetjes
    Prettig weekend

    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy28aug.jpg

    29-08-2008 om 19:07 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs