Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    18-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Windowshoppen.
    Wanneer ik s'avonds moet gaan lopen, loop ik meestal eens naar't centrumke, lekker in de etalagekes kijken, geen volk, das best wel eens leuk.  Ik kijk er wel naar uit om terug eens in de namiddag te kunnen gaan, woensdag zal dit mogelijk zijn.  Het hangt allemaal van het uurrooster van mijn man af, zoals in veel gezinnen met kinderen.  Maar morgen moet ik dus terug richting centrum om 2 km los te lopen, dan 5keer 1km aan 5,30/km en 3 min rusten, om na deze sessie terug 2km uit te lopen.  Heb de training al in de garmin gezet.  Vandaag stond er 10 km op het programma aan een rustig tempo, volgens de garmin was mijn gemiddelde hartslag 162 en de gemiddelde snelheid 11,1/u.  Dees week gaat wel iets zwaarder worden, t'gaat zo'n 10km meer zijn dan normaal, leuk!!  Ik vind het echt wel heel goed die schema's van Mario, heb echt het gevoel dat ik al sterker ben.  Dus we gaan verder ons best doen hé.
    Groetjes

    18-05-2008 om 21:19 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het stokske.
    Heb deze morgen het stokske ontvangen van Mario en zal er nu is werk van maken zi:
    3 neusprikkels . De geur van het dennebos deze tijd van het jaar, echt zalig.
                                De geur van babypoeder
                                En de geur van de frituur hier op de straat natuurlijk.

    3 smaakprikkels.  Gerookt zalm
                                    Chokolade, dan nog liefst die van oxfam, de pure, niet te doen.
                                    Pizza

    3 gehoorprikkels. Mijn drie kindjes die vrolijk aant lachen zijn
                                   Radio (studio Brussel)
                                   Mijn zelf samengestelde loopmuziek op de ipod

     3 oogprikkels. Natuurlijk moet ik nu mjn drie kindjes en mijn oogverblindende knappe man opnoemen, maar ik meen het wel hoor.  Het programma van Wim Helsen vind ik ook super!!!(jammer dat het gedaan is). En voor de rest alles wat je tegenkomt als je in het bos gaat lopen, (konijntjes, eekhoorntjes,...)

    3 huidprikkels. Net gewassen tussen pasgewassen lakens kruipen, een hoofd of voetmassage.

    Ziezo ik heb mijn taak volbracht en ik geef het stokje door aan
    Jess en Tinnekeveel plezier ermee!

    18-05-2008 om 16:28 geschreven door Wendy  


    17-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ingeschreven!
    Heb mij ingeschreven voor de halve marathon in Kasterlee op 16 november.  Ik ben al heel lang aant dromen van een marathon te lopen en ga dus eerst maar eens beginnen met ne halve.  Vroeger zei ik altijd "Eerst ne marathon uitlopen en dan kindjes!", dit is blijkbaar iets anders uitegedraait want er lopen hier momenteel al drie ventjes rond, maar moet nog debuteren in de marathon.  Tijd dus om er iets aant te doen!  Hopelijk volgend jaar.

    17-05-2008 om 21:18 geschreven door Wendy  


    16-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Traing 7 van mijn eerste schema is een feit.

    Wat stond er op het schema van de coach?  7km aan 6/km.  Ik moet er nog wat aan wennen aan zo op schema te lopen, met de intervallen, heuveltrainingen, versnellingen heb ik echt geen moeite dan ga ik ervoor, maar als ik traag moet lopen, dat vind ik zo moeilijk hé.  Vandaag moest ik eigenlijk 10/u lopen maar heb er 11,4 van gemaakt, ik heb mij wel voorgenomen om zondag de duurloop van 10km wel echt traag te lopen.  Het was een leuk toerke, het weer was perfekt voor mij, en ik had ook echt ongeloofelijk veel zin om te lopen, het was al van woensdagochtende geleden!  Nu ben ik alweer aant uitkijken naar zondag.  Ben ook eens benieuwd hoe de wedstrijd voor  Katrien verlopen is, en ook mijn coach ging vandaag (nog maar enkele dagen na een marathon) meedoen aan de galbergenjogging (hier in de buurt).  Ik heb alleszins geduimd voor hun.
    Groetjes

    16-05-2008 om 21:29 geschreven door Wendy  


    14-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste keer.

    Vandaag mijn eerste training met mijn nieuw machientje gedaan, de forerunner is inderdaad echt een pareltje.  Gisteren heel mijn training erin gezet dus moest ik vandaag enkel nog op start duwen en we waren vertrokken.  Het was vandaag op de piste te doen, eerst losplopen en dan 2 keer 8 intervals van 100m aan 28sec.  Dit ging heel vlot, enkel moest ik tussen de intervals rusten tot de hartslag op 110 kwam, maar dit ging dus niet.  Ik ben zelfs even rustig blijven staan, rustig in en uitegeademd maar hij bleeft altijd steken op 118, dus heb ik maar gewoon heel rustig gelopen tussen de intervals in en mijn hartslag tot 140 laten komen.  Maar voor de rest ging het heel vlot, nergens last van gehad, en heb nu zelfs heel veel spijt dat het morgen rustdag is.  Ik wou hier mijn cijfertjes van de forerunner plaatsen maar ik krijg eigenlijk niet gevonden hoe het moet, dus tips zijn altijd welkom en dan plaats ik de cijfertjes .
    Groetjes
    Loop ze!!

    14-05-2008 om 16:03 geschreven door Wendy  


    13-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De garmin is aangekomen!!
    Had mij deze morgen al om 9u voor het raam geïnstalleerd want vandaag ging de garmin toekomen tussen 9,30u en 21,30u.  Wij hebben nog geen deurbel en was dus bang om hem te missen.  Gelukkig voor mij werd er al om 11u op de deur geklopt, en daar was hij dan, mijn hoogst persoonlijke garmin forerunner 305, natuurlijk direct opgeladen zodat ik hem zo rond 14u (als alle kindjes terug naar school of in hun bedje waren) helemaal kon ontleden.  Op dit moment ligt hij helemaal opgeladen en met de training van morgen al ingesteld in de kast te blinken.  Ben echt eens nieuwsgierig voor morgen.  En nog even over gisteren, blijkbaar ben ik toch één van de enige die "met" loopt, dus zal ik het een van dees eens stiekem proberen "zonder".  Spannende dagen int vooruitzicht ;-).
    Groetekes!!!!!!!

    13-05-2008 om 19:44 geschreven door Wendy  


    12-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een onderbroek??
    Vandaag 5 km gelopen volgens het schema van de coach, eerst 1 km ingelopen en dan 3 km aan 5,45 en dan terug 1 km uitlopen, heb mij gigantisch moeten inhouden.  In het koppeke zat dat het maar 5km was en ik wou dus altijd maar wat sneller gaan, ge kent dat wel hé.  Maar allée ik heb mijn schema heel goed gevolgd.  Daarstraks is ook mijn vader naar hier gelopen, dat is zo'n tochtje van zo'n 14km en hij had van  gemiddelde snelheid 13/u, ikke onder de indruk en dus even meegefietst en mee uitgelopen.  Terug thuis bekijkt hij mij en vraagt verontwaardigt "draagt gij een onderbroek onder uw loopbroek?" en ik een beetje uit mijn lood geslagen "en gij draagt er geen of wat?".  Maar blijkbaar draagt niemand een onderbroek onder zijn loopbroek, klopt dit?  Ik zou mij precies wat bloot voelen zo zonder onderbroek.

    12-05-2008 om 19:43 geschreven door Wendy  


    11-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik dacht dat ik veel meer last ging hebben van de warmte maar het viel dus nog goed mee, heb onderweg wel zo'n 0,5l isostar naar binnen gegoten maar voor de rest ging het prima.  Normaal gezien heb ik 10km gelopen in precies 1u (sorry coach iets te snel), maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre het parkoer juist is, ben ook nog twee keer verkeerd gelopen.  Ik hoop dat de forerunner dinsdag toekomt, heb hem besteld via futurumshop.nl, daar stond hij het goedkoopst voor het moment (227€)  en dan ga ik prima op het schema van de coach lopen.  Ik heb er echt van genoten, niet echt buiten adem geweest, geen zware benen, gewoon maar genieten.  Morgen staat er een trainingske van 5km op het programma, eerst 1km inlopen en dan 3 km tegen 5:45/km en daarna nog 1 km uitlopen.  Ik kijk al maar uit naar woensdag, dan zijn het intervallekes!!
    En Wim, ik loop veel langs het kanaal maar heb eigenlijk nog nooit die km palen opgemerkt :-p, zal er volgende keer eens op letten!  Alvast bedankt voor de tip.
    Groetjes

    11-05-2008 om 16:05 geschreven door Wendy  


    09-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goe trainingske!

    Amaai zeg, da was de moeite!  Ik ben hier vertrokken en heb 1 km loslgelopen en begon het, 10 keer de brug op in 28 sec.  Ik denk dat onze brug langer is dan 100m want hoe ik ook probeerde ik haalde het niet in 28sec.  Daarna nog 1 km losgelopen en dan begonnen aan versnellingen 500m in 2,30min, end an 500m loslopen en dit 4 keer.  Ik heb geen flauw idee of ik die 2,30min gehaald heb, ga blij zijn als de forerunner toekomt, nu is het toch trainen met de natte vinger.  Maar ik ben goed doorgegaan en heb volgens de ipod 9,7 km gelopen in 58 min.  dus kom het zal zeker een goed trainginske geweest.  Zondag staat er een heel zalige training opt programma, 10 km tegen 6,30/km.  Het enig probleem is dat ik om 14u moet gaan lopen en het dus heel warm gaat zijn, veel drinken zeker?
    Groetjes
    Wendy

    09-05-2008 om 22:59 geschreven door Wendy  


    07-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oh ja!

    Iedereen bedankt om mij een gelukkige verjaardag te wensen, ik vond het heel plezant!!  En Katrien als ik je ooit eens "live" tegenkom dan is de eerste voor mij :-p. 

    07-05-2008 om 17:40 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste training met schema is een feit.
    Deze morgen ben ik begonnen aan de eerste training van het schema van coach Mario.  Het was wel even zoeken want ik moest het doen met mijn ipod met nike+ en deze is niet voorzien op zulke trainingen, maar ik heb het er toch vrij goed vanaf gebracht.  Moest 500m loslopen en dan 500m tegen 11/u, maar ik had geen flauw idee wanneer ik 11/u liep, moest telkens op het knopje van de ipod drukken om mijn gegevens op te vragen, dat is dus niet te doen hé, maar ik vond het toch een zeer geslaagde training.  Ik had ook twee keer een versnelling waar een brug tussen zat, en een keer een versnelling waar een oud ventje mij even tegenhield om naar de vissen die aan het zonnen waren te kijken, ja zeg ik ben nu eenmaal veel te vriendelijk en heb dan maar eens naar de vissen gekeken :-p.  Volgens de ipod had ik voor de 8km 46min nodig en was de gemiddelde snelheid 5:46/km, dit verschilt niet veel met mijn vroegere trainingen maar het gevoel is wel anders.  De volgende training is vrijdagavond, dan moet ik 10 keer een heuvel of brug oplopen en daarna nog even 4keer 500m versnellen met 500m loslopen tussen, pittig trainingske dus.  Jammer dat ik niet naar het bos kan, ik ben niet zo'n fan om s'avonds alleen in het bos te gaan lopen, dus moet ik mijn training hier op de brug doen,  ik ga hier 10 keer de brug oplopen met zicht op de lokale frituur.  Die mannen gaan ook denken dat ik aant doordraaien ben, pf hun probleem hé?!!
    Groetjes

    07-05-2008 om 14:59 geschreven door Wendy  


    06-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The runninglady is jarig!
    En heeft zichzelf getrakteerd op een forerunner 305 van garmin!  Lang getwijfeld maar we zijn er toch maar voor gegaan, zo kan ik makkelijker het schema van coach Mario volgen.  Morgen staat er een 8 km op programma met 500m loslopen en 500m tegen 5,30min/km.  Jammer dat ik mijne forerunner nog niet heb, het zal toch een beetje mikken zijn.  Heb al eens de handleiding van dit machientje bekeken en het is dus niet te schatten wat ge hier allemaal mee kunt doen.  Ben echt eens benieuwd wanneer hij gaat toekomen.
    Groetjes

    06-05-2008 om 20:48 geschreven door Wendy  


    05-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rustig trainingske?!?
    Na gisteren voor de eerste keer 10km gelopen te hebben (waar ik eigenlijk niet echt last van heb gehad) wou ik vandaag toch eens een rustig loopke doen, ik had ook maar 40min want er stond een hele drukke dag voor de boeg.  Ik ging nog eens mijn toerke doen van iets meer dan 6km en dacht dat als ik dat traag doe ik wel mijn 40min rond kreeg.  Maar natuurlijk vertrok ik weer veel te snel, heb een paar keer geprobeert om wat rustiger te lopen maar ik kan het gewoon niet, heb dus een nieuw record gelopen op dit toerke.  Ik moet de precieze gegevens schuldig blijven want ik heb op het verkeerde knopke op de ipod gedrukt en nu zijn al mijn gegevens gewist .  Stom, stom, stom!

    Ik heb ook nog ander nieuw, ik ben de trouwe bezitter van een coach!  Het is de welbekende coach Mario, en deze gaat mij helpen om op 28 juni 10km te lopen onder de 50min.  Spannend!!  Ben dus nu ook lid van de webloglopers.  Nu voel ik mij  niet meer zo alleen tijdens het lopen ;-). Allé morgen is het rustdag voor de beentjes en woensdag ben ik van plan om nog eens naar de piste te gaan.  Tot dan! 

    05-05-2008 om 19:44 geschreven door Wendy  


    04-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo!!
    Hallo iedereen!!
    Dit is mijn eerste post in mijn eigen nieuwe blogje, dit blogje gaat enkel over mijn loopprestaties en trainingen.  Ben aant sparen voor de nieuwe garmin forerunner 405 maar voorlopig baseer ik mijn gegevens nog op de ipod met nike+. 
    In mijn vorig leven (het leven voor mijn drie kindjes) heb ik ook al vrij regelmatig gelopen, heb een halfjaarke getraind bij de vabco in Mol maar toen ik zwanger was van mijn eerste kindje was ik even mijn motivatie kwijt.  Maar nu ben ik er terug helemaal klaar voor, heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ik gestopt was met lopen, enkel even onderbroken.  Allé, dus nu is mijn volgende doel de centrumloop in mol.  Dan is mijn doel om de 10km te lopen onder de 50 minuten benieuwd of het mij lukt.

    Deze morgen heb ik een 10 km gelopen in ong. 58min. zonder echt af te zien.  Ga morgen een nieuw bandje op mijne polar laten zetten en dan ga ik terug beginnen lopen met hartslag.  Morgen staat er wel gewoon een uitlooptraining op het programma, niks spectaculairs dus.  Ik geniet veel meer van een stevige afzien training ;-).
    Groetekes!!!!!

    04-05-2008 om 20:14 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs