We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 06-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tapering
    De laatste dagen zijn aangebroken, het moment supreme staat voor de deur. Zondag trekken we naar Eindhoven met ambities, ik voor een tijd onder de 3 uur en Carmen zou toch graag onder de 4uur willen. Voor mij zal het misschien iets haalbaarder zijn dan voor haar, maar toch geloof ik in allebij onze kansen. Nu de laatste trainingen stonden in het belang van herstel en onderhoud. Enkele duurloopjes, veel recuperatie en af en toe een snelheidsprikkeltje. Vandaag nog een lichte tempo-loop gehad met als hoogste tempo een twintigtal minuutjes aan 4.10 min/km, ongeveer marathontempo dus. Het liep goed, zonder zware benen en met heel wat pit. Tijdens het hoge tempo viel me wel op dat m'n droom van 4.00min/km voor de wedstrijd te hoog gegrepen zal zijn. Het zal eerder in de richting van een 5 seconden trager worden, hoop ik dan. Om te beginnen dan. Nu zien dat de bacteriën en de virussen geen roet in het eten komen gooien en dan zie ik het volledig zitten. Die Hollanders gaan verschieten van deze twee!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    07-10-2010
    succes
    die 3 uur moet zeker haalbaar zijn voor jou gezien je getraindheid zowel op lange afstand als je snelle tempo.
    het enige "nadeel" is het nogal vlakke terrein, is iets eentoniger qua looptempo.
    Ik zal voor je duimen, maar dan wel pas nadat ikzelf binnen ben in Brussel, wij starten al om 9uur

    07-10-2010, 10:18 geschreven door wim


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs