We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 26-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koersel 12km
    Het is er dus toch van gekomen, toch beslist om een nog eens een wedstrijdje mee te pikken. Met een niet al te goede aanloop toch naar ginder gereden. We hadden namelijk de avond ervoor bij ons thuis een etentje met vrienden en hadden toch wat alcohol binnen, ook lagen we niet zo vroeg in bed. Om 1 uur onder de lakens om de dag erna eruit te moeten om 7 uur da's niet ideaal. Dan had ik gisteren ook nog eens een duurloop van 28.4km gedaan en je brgrijpt automatisch dat het niet super zou worden. Een vriendin van ons liep er echter haar eerste wedstrijdje en we konden het niet maken om haar er alleen naartoe te laten gaan. We hadden de rollen mooi verdeeld, Tina liep de 4km, Carmen de 8km en ik ging voor de 12km. Het was een klein wedstrijdje met een recreatief karakter, er was zelfs geen uitslagsnotering.
    Van start dan! Vanaf de eerste meters lag ik al een tiental meters voor op nummer twee en het verbaasde me dat het zo simpel liep. Het parcours was echter wel niet zo simpel. Dat kan je natuurlijk wel verwachten van een bosloop. Veel smalle kronkelende paadjes en wel wat lichte heuveltjes, bobbels en wobbels. Dit maakte het natuurlijk wel leuker, daar klaag ik als trail-enthousiasteling zeker niet over. De eerste ronde deed ik nog moeite maar ik zag dat nummer twee op een degelijke afstand volgde dus minderde ik wat en zocht ik een comfortabel tempo. Ik had me voorgenomen om onder de 45 minuten te proberen te geraken. De eerste toer was ruim binnen die doelstelling, maar ronde twee heb ik me wat veel laten hangen en kwam ik nog maar net op tijd door. Dan de laatsteronde niet meer genoeg drive om nog te pushen voor die 45 en bijgevold het niet gehaald in die tijd. Door de weinige competitie is het eigenlijk maar een degelijke weerstandstraining geworden. De tweede volgde op dik twee minuten, dat zegt veel....  Met wat competitie had ik wel sneller gekund, maar ik voel toch ook dat ik niet meer op het niveau zit van deze zomer. Toch niet wat het kortere werk betreft. Dus hoop ik maar dat ik nog genoeg snelheid heb overgehouden voor een rappe marathon. Carmen had zich een tijd van 40minuten voorgenomen maar heeft die spijtig genoeg ook niet gehaald, ze is op haar 8km doorgekomen in een kleine 42 minuten. Onze debutant dan, die heeft helemaal pech gehad. Na een goede kilometer passeerde er iemand haar en ze kreeg er een duwtje van waardoor ze zich misstapte op een boomwortel en ten val kwam. Toen heeft ze even ter plaatse de schade op gemeten en dan terug geprobeerd wat te bewegen. Ze had haar enkel toch stevig omgeslagen. Dat weerhield haar echter niet om haar afstand te volbrengen. Welliswaar niet in een recordtempo, maar toch knap dat ze heeft doorgebeten met die pijn. Erna direct ijs erop gelegd en verzorgd. Niet echt een motiverend debuut, maar ik denk wel dat ze er wat van genoten heeft. Als haar blessure meevalt trekt ze binnen twee weken naar Hasselt voor de 5km.
    Ik hou wel een beetje een dubbel gevoel aan deze wedstrijd over. Langs de ene kant is het fijn dat je op zo'n makkelijke manier kunt winnen, maat langs de andere kant had ik dit liever met een snellere tijd gedaan. Nu twijfel ik wat of ik wel in staat ga zijn om in Eindhoven m'n doel te berijken. Dat was zoals al lang bekend 3uur, toch dacht ik dat ik veel sneller zou kunnen. Ik droomde al van tijden richting 2u50, wat echter wat snel zal zijn. Toch hoop ik die 2u55 in zicht te krijgen binnen twee weken. Veel zal ik nu niet meer aan m'n conditie of snelheid kunnen werken, alleen wat onderhouden en goed uitrusten. Hopen op het beste! De periode van de twijfels is aangebroken........



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    02-10-2010
    Proficiat!!
    En alvast heeeeel veel succes in Eindhoven, ik duim!!

    02-10-2010, 22:42 geschreven door wendy


    28-09-2010
    periode van de twijfels
    Komt mij erg bekent voor hoor! Die 2h55 , dat zit er voor jou toch wel in volgens mij, veel succes in elk geval !

    28-09-2010, 11:49 geschreven door Patrick Aerts


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs