We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 22-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.+20°C
    Ja, mensen profiteer ervan, want het zijn de laatste dagen goed weer. Ik denk niet dat we hier in België nog dikwijls boven de twintig graden gaan uitkomen na deze week. Het was weer zalig trainen, geen shirt nodig en zo de bossen in. Na de teleurstellende vorige trainings week, waar ik enkel in het weekend heb kunnen lopen, deze week dan weer terug ingepikt. Vorig weekend toch nog twee stevige duurlopen kunnen afwerken en zo heb ik toch het belangrijkste van die week gehad. Het viel wel zwaar om zo na 5 dagen terug in te pikken met duurlopen van 3uur. De stijfheid achteraf was dan ook onvermijdelijk. Gelukkig heb ik Carmen daarvoor en dankzij haar zalige massages ben ik daar in geen tijd weer vanaf. Maandag verdiende rust, hoewel ik wel samen met Carmen een fietstochtje van 20km heb gemaakt. Gisteren een uitloopsessie van 40min en 8.1km langs de Nete en vandaag ben ik nog eens langs de MTB-route getrokken hier in Herselt. Goed voor een training van 1u40min en 20.1km en een voldaan gevoel achteraf.
    Dit weekend staat er nog een lange duurloop op het programma en ofwel een wedstrijdje ofwel een heuvelloop. Ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen tussen de twee. Met de problemen die ik aan de heup heb gehad, durf ik niet goed gaan voor een 12km wedstrijd. Anderzijds kan ik het nog wel eens gebruik om m'n snelheid weer terug eens op te krikken en dat gevoel terug in de benen te krijgen. Het is immers al even geleden dat ik nog zo'n snelle wedstrijd heb gelopen. We zien nog wel, maar heb er wel zin in. Dus waarschijnlijk zal ik zondag vlammen in Koersel.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    23-09-2010
    gevoel
    Ik zou je gevoel laten bepalen wat verstandig is.
    Sucses alvast.
    Groet Rinus.

    23-09-2010, 15:48 geschreven door Rinus


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs