We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 18-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat minder tijd
    05/03: Rustdag
    06/03: 5.7km lopen ; 96km fietsen
    07/03: 10.8km lopen ; 96km fietsen
    08/03: 98km fietsen
    09/03: 9.3km ; 14km fietsen
    10/03: "Rustdag"  Koer uitbreken...
    11/03: 37km lopen (Aarschot)
    12/03: Rustdag
    13/03: 96km fietsen
    14/03: 8km lopen ; 96km fietsen
    15/03: 10.3km lopen
    16/03: "Rustdag" Tuinwerk, boordstenen plaatsen
    17/03: "Rustdag" Tuinwerk, boordstenen afwerken, verder uitbreken
    18/03: 8.7km lopen ; Tuinwerk, verdere afwerking voor het storten van dolomiet

    Het is de afgelopen weken vrij druk geweest. Het sportgebeuren heeft er wel wat onder geleden, maar het was een keertje nodig. Het resultaat zal er mogen wezen. Toch wel de hoeveelheid werk dat er stond te gebeuren in de tuin wat onderschat. De eerste dag, man stijf dat ik was! Het verrast me dat het zo goed gegaan is met m'n rug. Niet dat ik niets gevoeld heb, maar had gedacht dat ik wel wat meer pauzes nodig gehad zou hebben.

    Vorige week ben ik er mede door al het tumult rondom de tuin, niet toe gekomen om te bloggen en deze week heb ik ook niet echt de tijd, maar heb me toch gauw gedwongen tot een opsomming van de feiten. Wat opvalt aan vorige week is de 37km in Aarschot. Ik was echt wel content met die training. 16km ervan heb ik gelopen, alles samen afgelegd in 4u55min. Echt weer genoten van het parcours daar. Wel de dagen erna nog wat last gehad van de rug en wat stijfheid en daarom twee dagen looprust genomen.

    Een week geleden toch nog aan een aanvaardbaar aantal kilometers geraakt met de fiets maar deze week maar twee keer naar het werk kunne gaan per fiets. Ook weer mede dankzij de werken in de tuin. Ik hoop dat ik morgen nog niet vergeten ben hoe het is om op dat zadel te zitten.

    Deze week viel het lopen eigenlijk reuze mee na die rustperiode begind deze week. Eigenlijk was het de bedoeling om zaterdag ook te gaan trainen, maar doordat ik op vrijdag zo had afgezien met m'n boordstenen, toch maar beslist om ne keer te skippen. Dan Zondag hadden we normaal naar Linden geweest voor een tochtje van 30km, maar omdat het werk nog niet echt af was zijn we maar in de tuin gebleven. We hadden echter op tijd gedaan en ik voelde toch nog genoeg fut om te gaan trainen. Het was immers al weer veel te lang geleden, samen met Carmen een rustig uitje gemaakt langs Varendonck en Hertberg met nog een kilometertje blootvoets ertussen. Toch een positieve noot op sportvlak om de week mee af te sluiten.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs