Foto

##############

PR lijst

...............................................

 

halve marathon 1:28:31

Montfoortloop

18 juni 2011

...............................................

 

10km 39:25

Reeuwijkse Plassenloop

21 maart 2009

..............................................

hele marathon 3:24:03

Utrecht

13 april 2009

##############

### Doelen #######
10 km onder de 39 min
15 km onder de 60 min
halve marathon
onder de 1:26
Hele marathon
onder de 3:10
##################

Andere LoopGiganten enz.
  • Runners High Feeling !!!!!
  • Martine
  • Natalie Tijtgat
  • Running Ronald
  • Snelle Rijk
  • de MarathonLoper
  • Running Sjaak
  • Aart Stigter Loopgroep
  • Dani Running
  • Wendy's Blog....
    Nog meer Loopgiganten
  • Runninglady Wendy
  • Nieuwe Runiing Sjaak Weblog
  • Birgit's hardloopsite
  • Web-log Gerard
  • Runner Cock Qualm
  • LoopWeblog van Erwin van der Ham
  • Henkie's site
  • van der Klis
  • Joop van Amerongen "UtreG Runners"
  • Zoeken in blog

    Inhoud blog
  • week 8 knotwilgen
  • week 7 warm water
  • week 6 schaatsweer
  • week 5 koud he
  • week 4 iets meer deze week ?
    Archief per maand
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
    Rondvraag / Poll
    Loop ik onder het uur op de 15km bij de Zevenheuvelenloop??
    Ja makkelijk Ruim daaronder zelfs d.w.z. 58 min of beter
    Ja zeker 59min...
    Dat zal er om hangen net aan of net niet !!!!
    Nee dat lukt pas volgend jaar...
    Gewoon een tijd van minimaal 1:03 <
    Bekijk resultaat

    Patrice @ Running69 (loopavonturen)
    Doel 2012 onder 't uur op de 15km .....
    12-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 42 na de Dijkloop weer verder uiteraard....
    vrijdag 16 october 9:55 10°C Hier en daar zonnig N4 20km 1:45:10 Saucony Grid Jazz
    Lekker rustig duurlopen dit gaat dan wel gepaard met de lichte irritatie aan wederom eerst rechts en later links en deze blijft dan wel gevoelig. Ach weet je ik kan er wel over doorzagen maar ik wil toch door en heb zoiets van dan maar effe het tempo wat minder en hopelijk het geheel er uit te kunnen lopen. Wel lekker constant kunnen lopen a 5,iets min de km.. Toch nog steedds een positief gevoel.
    woensdag 14 october 10:15 5°C Onbewolkt N3 13km 1:09:50 Nike Pegasus
    Eindelijk weer perfect loopweer. Vanaf het begin voelde ik het irriterende gevoel aan vooral de rechter achillespees. Dat werd minder na 5km. Gelijk met het verminderen van rechts kwam links erbij. Hetzelfde alleen minder irriterend. Dat bleef zo tot 10km daarna was het zeer licht irriterend. Zoals al gedacht rustig gelopen en toch wel wat over. Laatste stuk ging weer makkelijk. Denk dat er voorlopig weer geen snelheidswerk inzit.
    Gewoon maar lekker lopen en proberen de manco's eruit te lopen op het gemakkie.
    1st volgende wedstrijd is pas 14 (Cromwijckloop - 10km) en gelijk daarop 15 november (7-heuvelen - 15km)
    Anders laat ik die van 14 maar voorbij schieten.
    dag  october 9: 11°C  Overwegend bewolkt  N km 1: Nike Pegasus
    Ben benieuwd denk zelf pas woensdagochtend.

    12-10-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 41 richting de Dijkloop.....
    zaterdag 10 october 14:30 14°C   ZW4 10km 41:30 Saucony Grid Jazz
    Het was een natte :raining: dag dat was al voorspelt maar goed we hadden hem in de planning staan:boogie:
    De start was om 14:30 en besloot op het laatst om toch maar de 10 te lopen. De 1ste 2 met wind :coolpeace: in de rug. Gingen gemakkelijk af in 7:56 en dat ging wel zo verder met dit tempo moets wel even diep door de knietjes weer tegen de dijk op bij 3,5 km en toen moesten we eerst richting Lopik lopen en daar halverweg keren. Ik zat toch al met al aardig van voren. Telde geloof ik 10 man die al terugkwamen van het keerpunt alvorens ik mocht keren. :lolonground: Ik had weer wat energie geput en snelde weer weg van mijn achtervolgers.
    Daarna brak de miezer over in zeer harde neerslag. Zeg maar veel. Dat duurde even maar putte aardig wat kracht en kon me aardig stand houden. Na 8km kreeg ik weer gezelschep en werd er nog diverse waterbakken doorkruist. Bij 9km dacht ik alles derop en erover en liep mijn 2 naasten helemaal zoek. Die laatste km ging ook in 3:58. Dat was wel zeg maar hard soppen. Het water stond diep in de schoentjes. De grevelbaan stond op de eindspurt ook totaal blank.
    Kortom ik heb sterk :crazy: gelopen ondanks de tijd een goed gevoel overgehouden. :cheer: O ja de tijd was 41:30
    maandag 5 october 9:55 11°C  Overwegend bewolkt  ZO3 17km 1:34:44 Nike Pegasus
    Voelt al 'n stuk frisser aan. Vanaf het begin moest ik al diep gaan en dat werd al gelang niet beter. Met alle geweld wou ik niet gaan wandelen maar het scheelde maar weinig
    De snelheid lag net zo hoog als de laatste 5km van de Utrecht Marathon. Blij dat ik er ben. Ben vermoeider dan afgelopen zaterdag toen moest ik ook diep gaan maar nu nog dieper.

    05-10-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 40 the week after....
    zaterdag 3 october 14:30 Overwegend bewolkt Cloudy / Wind14°C  ZW6 20km 1:29:55 Saucony Grid Jazz
    Wou wel iets met snelheid lopen. Aardige pas al vanaf het begin en vanaf de 5km met wind in de rug de pas wat verruimt en dat ging redelijk rap. Toch kwam er klad in dit snelle tempo want kon de tijd per kilometer niet onder de 4min. houden ondanks de wind in de rug. Desalnietemin bleef de tijd wel rond de 4min steken. het lange stuk van bijna 5 km ging in 19:20. Kon aardig tempo houden zelf toen ik de wind pal in de snuit tegen kreeg.
    Wat tussentijden : de kruising Benschop ongeveer 5,5km(25:43) Hoek bij IJsselstein ongeveer 10,5km (45:04) IJsselstein uit iets meer dan 13km 57:16 Bij X fietspad langste houtenbrug iets meer dan 15km 1:06:31
    Laatste stuk van 2km was nu even doorhalen dat viel niet mee met de wind tegen. 
    donderdag 1 october 9:55 14°C   NW4 17km 1:14:29 Nike Pegasus
    Best wel een aardig tempo gelijk al te pakken en dat kon ik goed vasthouden. Wederom niet te gek maar wel lekker constant.
    Laatste 2km nog even voluit en die gingen in 7:50
    Lekker lopen zo met deze temperatuur en miezerregen.
    dinsdag 29 september 10:00 Overwegend bewolkt 21°C  ZW3 17km 1:21:30 Saucony Grid Jazz
    Niet te gek doen vandaag zo net na die teleurstellende 10 van gisteren. Toch een afstand om flink uit te lopen.
    Ging dus niet te gek hard. Voelde nog aardig wat stijve spieren van gisteren. Toch nog wel aardig kunnen lopen

    29-09-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 39 laatste loodjes voor de Singelloop UtreG
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zondag 27 september 12:30 21°C Onbewolkt W2 10km 41:43 Nike Pegasus
    Best wel positief begonnen en vrij ontspannen maar op de een of andere manier liep ik als een krant. Er zat totaal geen macht/kracht in mijn passen.
    Kon niet echt een stempel zetten waar ik normaal gesproken zo iets had van effe aanzetten was dat nu enkel het gevoel van overeind blijven. Crying smiley
    Laatste 7 kwam ik tot ontdekking dat er toch nog wat aan moest gebeuren en zette nog iets aan maar dat bracht weinig extra's.
    Vele liepen een PR ik niet Confused smiley Kortom een van m'n slechtste tijden en geef de schuld aan mijn toch wel karige trainingsopbouw van de laatste tijden na m'n blessure van afgelopen april kort na m'n eerste marathon. Theeth smiley
    Welgeteld waren dat vaker geen tot hooguit 3 trainingen in de week. Ga me nu inzetten voor 'n tijd onder het uur bij de 7-heuvelenloop. Dat is haalbaar maar dan moet ik wel consequenter trainen. Wink smiley
    Hoe vreemd het ook klinkt : 'n snelle 10 loop ik tussendoor tijdens de marathontraining OMG smiley

    woensdag 23 september 14:10 21°C Hier en daar zonnig W4 20km 1:42:22 Saucony Grid Jazz
    Niet te gek doen vandaag maar wel effe een afstand uiteraard.op de kruising Benschop ongeveer 5,5km(27:59) Hoek bij IJsselstein ongeveer 10,5km (50:50) IJsselstein uit iets meer dan 13km1:05:05 Bij X fietspad langste houtenbrug iets meer dan 15km 1:15:52
    Laatste 2 gingen ruim boven de 10min. Was dus nog een taai stuk wind tegen. Tevens voelde het klam en benauwd aan.
    Is toch wel een ander verhaal dan 21 dagen geleden toen ging hetzelfde stuk in 1:31...
    We zij klaar voor de Singelloop zon a.s.
    maandag 21 september 11:00 18°C Onbewolkt W2 13km 57:44 Nike Pegasus
    Ik moet nooit denken dat ik tijdens een training net zo rap kan rennen als tijdens een van m'n PR-en.
    Want 1. Loop altijd alleen (zit niet op 'n club heeft voordeel dat je kunt gaan wanneer je effe tijd heb en geen verplichtingen)
             2. Wind is vaak 'n tegenstander in de ploder.
             3. Geen voortstuwend publiek te vinden in de polders. (hooguit want lodderig kijkende koeien)
    Toch nog wel lekker zo een rap duurloopje
    Begin wat stroefjes met lichte pijntjes enzo op 4,5km in 20:16, 5,8km in 26:16, 8,3km in 36:58, 9,7km in 45:52, en laatste ruime 3 in 11:52min
    De sprurt zit ém bij mijn trainingen altijd in het staartje. Dat is dus ook iets wat ik zondag moet volhouden. Maar ja dan staat er altijd publiek en dat is mijn Xtra spirit.

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 38 gewoon doorgaan....
    vrijdag 18 september 9:40 17°C Onbewolkt NO3 20km 1:39:24 Saucony Grid Jazz
    Rustig en neit te gek maar wel lekker in een kadans tempo kunnen lopen elke kilometer ging hetzelfde geen aanstalten gedaan te versnellen.
    dinsdag 15 september 15:05 17°C Kans op regen NO5 17km 1:19:10 Nike Pegasus
    Vandaag eens neit te gek was ook niet echt vooruit te porren en stelde het maar uit. Eerlijk gezegd voelde de spieren stram aan. Ook tijdens het lopen. Toch verdween dat op een gegeven moment maar gaf ik geen aanstalten om te versnellen en hield het dus op ´n rustige duurloop. Zeg maar genieten al was dat niet van het mooie weer. Hafijn het gaat om het hardlopen op zich dan maar.

    maandag 14 september 9:50 17°C Kans op regen NO5 20km 1:33:40 Saucony Grid Jazz
    Ik had er aardig de sokken in het begin op de kruising Benschop ongeveer 5,5km(26:05) Hoek bij IJsselstein ongeveer 10,5km (47:41)
    IJsselsetin uit iets meer dan 13km1:0030 Bij X fietspad langste houtenbrug iets meer dan 15km 1:09:50
    Laatste 2 gingen net onder de 10min. Was dus nog een taai stuk.

    14-09-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 37 gaat de goeie kant op....
    zaterdag 12 september 12:00 19°C Onbewolkt NO5 10km 43:30 Nike Pegasus
    Vandaag toh maar even gelopen omdat ik vond dat het weer eens tijd was. Ging weer eens voor een 10 (snel proberen)
    Eerste stuk pal tegenwind en weinig beschutting merkte toen al dat de benen niet optimaal werkte.
    1ste stuk ging tot halverwege 22:30 2de stuk met meeste wind in de rug gingen me af in 21 min.
    Toch maar weer gefixed ,et een neit al te superman gevoel achtreraf. We houden het op 't weer wennen aan de diversiteit van het trainen. Al met al fiets ik uiteraad ook nog stevig van huis-werk enzo.
    donderdag 10 september 9:50 17°C Onbewolkt NO4 20km 1:39:30 Saucony Grid Jazz
    Rustig aan begonnen was nog een beetje stijfjes van gister.
    Ging langzaam steeds beter en sneller. Laatste 2 gingen in 8:27.
    woensdag 9 september 14:45 18°C Kans op regen NO4 13km ongeveer 1 uur Nike Pegasus
    Vandaag na lange tijd weer eens een intervaltraining
    Niet te gek gestart en eerst de wind tegen gezocht.
    Kon respectievelijk 9 x 4min snel en 9 x 2min in een rustig tempo doen.
    'n rustige in- & uitloop gedaan. Totaal in een uur afgewerkt.
    maandag 7 september 9:50 17°C Onbewolkt Z4 23km 1:59:07 Saucony Grid Jazz
    't zonneke kwam eigenlijk net pas echt lekker door en het voelde dus al gauw aangenaam aan.
    Voorgenomen om eens lekker rustig te duurlopen en gaf dus geen aanstalten te versnellen.
    Niet te vermoeid raken maar wel al het aangekomen feest gebeuren van afgelopen weekend weer te doen slinken
     
    Nu zondagavond en twas me het weekend wel. Betekend morgen weer eens flink zweten en een aardige afstand afleggen.

    07-09-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 36 Vol goeie moed & gemotiveerd
    Update : ,Vrijdagmiddag was ik op m'n werk en werd gebeld door de Railsport organisatie.
    Zij stelden de vraag of ik in het team RailSport wou deelnemen. Dit gezien mijn geschatte haalbare tijd van 38min op de 10km.
    Het gaat hier om de Singelloop Utrecht. Deze hebben een aantal vertragende bochten uit het parcour gehaald en daardoor is het parcour dus nog sneller. Gezien mijn vorige prestaties op de 10 en mijn toch wel weer redelijke traningsopbouw gaan we voor die tijd onder de 39min.
    Ik vond het een hele eer om in zo'n team te mogen deelnemen en heb na een aantal standaard vragen uiteraard ingestemd. ,:hosanna:
    vrijdag 4 september 9:10 12°C Kans op regen ZW5 17km 1:20:43 Nike Pegasus
    Vandaag niet te gek gezien de prestatie van afgelopen woensdag. In het begin was daar een sprankje zon maar dat was snel over en het regende nog niet voluit maar net toen ik binnen was brak het volledig los.
    Spijtig vol hen die daar nog buiten lopen.
    woensdag 2 september 9:30 19°C Hier en daar zonnig ZW4 20km 1:31:13 Saucony Grid Jazz
    Eigenlijk loop ik vanaf het 6km punt bij de uurloop van Schoonhoven al lekker.
    Ik merkte toen dus afgelopen zaterdag dat het me gemakkelijk af ging. Afgelopen maandag idemdito en vandaag helemaal van begin tot het end.
    Het eerste stuk tot de kruising reinaldaweg en benschop 5,5km (26:23) en dat was de wind tegen. Daarna het stuk naar IJsselstein over Benschop.
    Kwam ik bij de hoek (vlakbij rotonde IJsselstein)  iets meer dan 10km (47:29) merkte dat ik al vanaf het laatste meetpunt al steeds om en nabij de 4:30 liep de km. Het volgende punt was IJsselstein weer uit  iets meer dan 13km(59:22)de NoordIJsseldijk op langs de camping. Nog steeds dat gemiddelde.Bij de fietskruising (langste houtenbrug van Nederland) zat ik op iets meer dan 15km(1:08:31.) Bij 17,5km (1:21:33), dus iets verval. en laatste stuk nog even voluit.
    Kortom een lekker vlotte duurloop achter de rug en dat voelt weer als vanouds.
    maandag 31 augustus 9:55 17°C Onbewolkt ZW4 19km 1:37:37 Nike Pegasus
    'n beetje flauw zonneke maar wel lekker. Ging nu bij de kruising Benschop is een keer weer naar rechts om na de damweg weer te gaan crossen. 'n straf windje en in het begin nog frisjes. Later kreeg de zon meer kracht. Doel was vandaag een rustige duurloop met niet te veel inspanningen.Bij het oversteken van de weg richting Polsbroekerdam dus zat ik op 28:14 en het rechte stuk tot de damweg hoek verlaten al tijden te koop staande restaurant wapen van Polsbroekerdam zat ik op 50 :19. Om en nabij de 10 km of zoiets. Nog even de Damweg af tot de bocht en vandaar het weiland in de Wijde Blokwetering.Het gaat hier om een stuk van ruim 5km. Hier ging voor het 1ste stuk een vrij rappe tijd inzitten maar na de oversteek naar het andere pad aan de andere kant kwam ik in een vrij spinnig doorgaand pad uit met gras van een halve meter hoog en de struiken ruim over het pad hangend het ging hobbel de hobbel met veel kuilen en greppels aldurend spinnen vangend.Hafijn bijna aan het end. kwam m'n linkervoet in een vrij diepe greppel uit en ging ik daar onderuit. 'n flinke smakker en een jaap op het onderbeen.No pain (motto pijn is fijn) en lekker doorgaan. Out of the fields weer on the road uitgekomen en zag dat de schade wel mee viel. Buiten het feit dat ik aardig gespinneragd had en wat gras en modderplekken had verder dus geen problemen.Thuis gekomen lekker gedronken en gedoucht en vervolgens gegeten en so far so good weer naar de zaak gefietst in een best wel warm zonnetje wat is het toch weer een mooie dag of niet dan.... :clap:

    Dat is een goed uitgangsteken. voor deze week

    31-08-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 35 gewoon weer verder gaan....
    zaterdag 29 augustus 14:30 19°C zonnig ZW4 15km 1:04:20 Saucony Grid Jazz
    Geen verwachtingen had ik. Gewoon lekker lopen. Het weer was niet verkeerd. Net geen 20 graden denk lekker dus.
    Start was pas om 14:30 dus kon lekker laar uit bed Relaxte voorbereiding dus.
    Daar op de club gelijk weer aan de praat met diverse (loop)giganten. De organisatie en de catering verdient hier altijd een pluim
    De start was niet te gek. Sloot mij aan bij groepje van 2 (Jan Schenkel en zoon) deze liepen lekker constant. Naat wij de dijk opgingen voelde ik dat ie moest gaan bij 6km. Dus dat deden wij ook. DE steile afdaling naar beneden en daarna bij 6 de versnelling.
    Liep een aantal kilometers zo rond de 4:05 daarna voelde ik de peut wegvloeien. Dat is voor mij nog lang geen en haal het onderste uit de kan.
    Hafijn je loopt gewoon alleen vanaf 6km en dat is niet verkeerd voor je tempo.
    Laatste stuk vanaf de dijk dacht ik met de wind mee aan meer. Maar dat was helaas niet zo.
    Doorrammelen dan maar 14km ging net onder het uur. Pakte nog wat lopers onderweg op.
    Laatste km had ik de kracht niet meer maar bleef op netjes overeind. Dit smaakt weer naar meer.... De gezelligheid was weer troef daar bij dat kleine cluppie Avantri.

    woensdag 21 augustus 10:40 23°C zonnig Z3 20km 1:47:37 Nike Pegasus
    'n beetje stijfjes ging ik beginnen en deed op gevoel dus lekker rustig aan. Merkte wel dat het steeds makkelijker al naar gelang ik onderweg ben.
    Dat merkte ik vorige week ook al. Op het end zit er zelfs een lichte versnelling in. Dit alles zonder echt vermoeid te geraken.
    De vermoeidheid zit in het begin van de training. Is wel goed denk ik toch?
    Zaterdag eens kijken waar het schip strand bij de Uurloop @ Schoonhoven

    Kijken wat het deze week weer gaat brengen.
    De 2 weekse vakantie zit er weer op en vol goede moed weer naar de zaak maandag dus.
    Dus lekker zo rond 6:10 (vanmorgen) op de fiets.

    24-08-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 34 weer opbouwen na luie vakantie..
    zondag 23 augustus 12:35 26°C zonnig ZW2 13km 58:40 Saucony Grid Lazz
    eigenlijk al weer te het om te gaan lopen.
    Voelde gelijk al dat er weinig wind stond en al wat er stond voelde warm aan.
    Haha best wel lekker. In den beginne wind in de rug. en later tegen en vervolgens in de zij een beetje mee.
    Mag verder geen naam hebben hoor die wind.
    Op het ouden niveua zijn we nog lang niet maar dat is voor mij normaal. Zekers in de zomer en met minimaal trainingsritme.
    Komt wel weer. Gezien mijn prestaties in het eerste kwartaal van dit jaar weet ik wat ik moet doen om dit niveau te halen.
    Voor deze week een afsluiting met een totaal van 63 kilometer en dat is een goed begin,
    vrijdag 21 augustus 9:45 22°C zonnig ZW4 18km 1:26:03 Nike Pegasus
    Is een keer niet te warm dus mag geen probleem zijn
    Begin met wind mee bracht veel problemen (moe) Niet te veel over hebben maar al gelang de race werd het al maar beter en putte het beste uit de staart had nog genoeg over dat doet weer goed.
    Al met al gewoon lekker door gaan en we gaan voor meer.

    woensdag 19 augustus 9:15 24°C zonnig NW2 20km 1:49:02 Saucony Grid Lazz
    Lekker loop weer niet te laat want het word 30 graden
    Vrij rustig aan gedaan
    maandag  17 augustus 15:10 23°C  zonnig ZW3 12km 57:30 Nike Pegasus
    Het werd weer een hoog tijd maar na de zware maaltijd van gisteren sparerips en bier viel het niet mee.

    21-08-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 33 Rust in Valkenburg....
    Voor de innerlijke mens een genot en het fysieke gestel uiteraard
    Van maandag 10 t/m zondag 16 augustus vertoeft in Hotel Buitenzorg
    'n zeer goed hotel met zeer gastvrije hoteliers
    Alles op loopafstand kunnen doen
    M.u.v. bezoek aan Maastricht, Gaia Park (Kerkrade Zoo) en Mosaqua te Gulpen

    19-08-2009 om 12:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 32 Er moet nu toch echt een begin komen ....
    woensdag 5 augustus 10:05 26°C  zonnig ZW3 17km 1:23:17: Nike Pegasus
    Moeizaam maar gestaag ging het voort. Het was denk ik al te benauwd maar verders pijnvrij gelopen.
    Verder wel stijve bovenbenen maar das gezond.

    woensdag 8 augustus 10:05 20°C   half bewolkt met regenNW3 20km 1:36:27: Saucony Grid Lazz
    Lekker loop weer vandaag dus dat is genieten.
    Tot de helft 50 min daarna wat gas erop en vol kunnen houden ondanks de wind tegen. Tweede stuk ging zelfs 5min sneller.
    Langzaam maar gestaag komen wij er wel weer.
    Het is bij mij geen kwestie van knalwerk met trainen..... maar op onverwachte momenten zoals afgelopen maart bij de Reeuwijkse Plassenloop.
    Daar liep ik tussen de trage marathontrainingen in 'n PR op de 10 km namelijk. 39:25 nog steeds vol trots aangezien ik daar 9de werd in 'n serieus deelnemersveld van 214 deelnemers.
    Daarop terug kijkend is er van alles mogelijk.
    Moet enkel wat geregelder trainen en dat is bij mij een probleem.

    05-08-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 31 Er moet nu toch echt een begin komen ....
    woensdag 29juli  10:30 22°C  half bewolkt met regenZW4 20km 1:45 Nike Pegasus 
    Na de weergaloze snelle terugkomst van afgelopen zondag waar we na ruim een maand gewoon dik onder het ur liepen op de 13km nu weer is rustiger. Dus vandaar deze 20.
    vrijdag 31 juli 10:30 24°C  zonnig ZO2 17km 1:19:30 Saucony Grid Jazz
    Uiteraard moest het er ook vandaag van komen. 'n Beetje laat op de dag had dit veel eerder willen doen maar de ochtend ging te snel voorbij.
    14:30 uiteindelijk buiten en liepen we in een aardig benauwde omstandigheid.
    Zon was niet alletijd erbij maar hoofdzakelijk wel.
    De wind was eigenlijk te verwaarlozen. Redelijk gelopen ook weer niet te gek. Aansluitend voor een van de laatste keren naar de fysio.
    Aldaar wat gefietst, op de loopband etc. Wordt vervolgt waarschijnlijk op de zondag.

    27-07-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 30 Don´t Give Up Now.......deel 2
    zondag 26 juli 10:30 22°C  zonnig ZW3 13km 57:45 Saucony Grid Jazz
    Aangezien ik afgelopen vrijdag vrij relaxed en zonder veel kwetsuren op de loopband had gelopen met de ingetapete linkervoet was het nu tijd om dat nu zonder te doen. Gelijk al een lekker tempo te pakken en kon dat goed volhouden. Het zonneke scheen al vollop en er stond maar waeinig wind.
    Al met al 'n goed gevoel en vrij van pijn. Thanks.
    Tijd aangekomen zaten onze vrienden al aan de tafel en na even te hebben gedouched en een beginnend bierje was het een normaal gedrag dat wij even later in het zwembad lagen. Later in de middag de finish van de Tour :bike: nog mogen aanschouwen.
    Mooie dag was dat :cheers:

    Begin van de week
    Het wordt IJsselstein op fietsafstand te benaderen om aldaar sportsteunzooltjes aan te meten.
    Vandaag weer effe lekker uitgeleeft in de fysio sportschool met o.a loopbandtraining met helling qua weerstand ingebouwd en alle andere intensieve apparaten.

    20-07-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 29 Don´t Give Up Now.......
    Verders weer fietsen - diverse oefeningen etc. bij de fysio
    Morgen even checken of ik in Woerden sportsteunzooltjes kan krijgen

    16-07-2009 om 17:02 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 28 en we gaan gewoon weer verder
    maandag 6 juli 14:10 24°C  overwegend zonnig ZO3 17km 1:24:30 Saucony Grid Jazz
    Vandaag was ik het echt zat dat niet (hard)lopen en trok dus de stoute schoenen aan en ging m'n rondje doen.
    Merket in den beginne dat ik mijn snelheid niet verloren was maar na een tijdje merkte ik dat het uithoudingsvermogen wat achterbleef. Is ook iets wat het 1ste afneemt.
    Welnu een aardig rustig verloop en wil dit weer opbouwen en kijken of ik die lichte pijntjes er uit kan lopen op het gemakkie dan....
    Moet toch weer naar het schema van 1:15 op deze 17km en dan gemakkelijk uiteraard... Welnu we gaan er weer rustig naar toe werken.
    31 aug is de 1ste wedstrijd weer. De uurloop te Schoonhoven. Daar moet ik en kan ik 1:03 zeker lopen. Daarna verder ricgting 27 september te Utrecht bij de Singelloop om daar iets met 38 min te lopen op de 10km en metd e 7-heuvelen uiteraard onde het uur op de 15km.,,,:hosanna:Genoeg ambitie sowieso
    vrijdag 10 juli 10:30 17°C  bewolkt, buienNW6 13km 1:04:13 Nike Pegasus
    Vol in de regenstroom gelopen met een aantal iets minder stromende periodes.
    Begin stroefjes met de wind mee welliswaar maar later met de wind tegen vol op karakter lekker kunnen struinen met een aardige versnelling op het end van de rit. Kortom ben zeer tevree en wat betreft de blessures.... Daar vol ik steeds minder van. Gister had ik het idee dat ik meer voelde tijdens het gewoon rsutig zitten en dat terwijl ik totaal geen intensieve activiteiten had ondernomen.
    Dus beter lijkt mij dus gewoon lekker rustig hardlopen net als vandaag en vooral op gevoel....

    In het weekend heb ik late dienst. Meestal niet te gek qua storingen / werkzaamheden dus kon m'n oefeningen die ik kreeg van de fysio gewoon uitvoeren en lekker thuis koelen met ijs. Tja je moet wat. Tevens op de roeitrainer ruim 10km aan het roeien geslagen.
    Denk niet verkeerd. Ofcourse lekker fietsen van en naar de zaak. 'n total plaatje weer

    06-07-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 27 we worden weer sterker....deel 2
    Beetje Xtra oefeningen bij de Fysio en fietsen naar de zaak
    Zo om een beetje mijn blessure de kans te geven te herstellen.
    Bij de Fysio nu 3 mal in de week o.a. Crosstrainer 15min op 100 watt , stukske fietsen (hometrainer) bankdrukken / quadriceps en hamstrings apparaten etc.

    02-07-2009 om 20:41 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 26 we worden weer sterker....
    Lijkt mij een goede titel. Dat mag ik wel zeggen zo na afgelopen weekend. Kan mij ook niet meer heugen dat ik ooit sneller heb gelopen tijdens de Montfoortloop. Vaak is het te warm en nu eiegenlijk buiten de straffe wind ideaal.
    Laten we wel wezen was ik niet tegen de nu steeds minder wordende blessure (tenminste dat mag ik nu wel aannemen) aangelopen had ik gewoon lekker door kunnen trainen (lekker duurlopen) dus conditieopbouw. Dan had daar een tijd gestaan van dok onder de 1:30 maar nu met die 3 waardeloze traingsloopjes van de afgelopen 3 maanden er nog zo'n tijd uitpersen. Niet slecht

    22-06-2009 om 22:05 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 25 kijken of het weer een beetje gaat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen woensdag 17 juni 14:10 24°C  zonnig ZO3 11km 50min Saucony Grid Jazz
    Toch is kijken hoe ver ik nu ben gezien het feit er zat. as. weer de M'foortloop is.
    Buiten het feit dat de spieren weer moesten wennen aan het hardlopen had ik toch het juiste gevoel en loopkadans te pakken. Heen richting Benschop niet te gek gedaan, en na het keerpunt even wat gas erop tussen de km's. De heen km's gingen rond de 4:40 Op het gemakkie en de terug km;s in resp. 4:20 en 4:07 De naween zijn nagenoeg 0,0. Doet weer goed om te lopen.
    Nu 2 nachies nog en dan zaterdag toch die halve doen. Niet te gek doen denk ik. Gewoon genieten van het weer.

    zaterdag 20 juni 14:00 18°C  overwegend zonnig NW4 21,1km 1:33:06  Nike Pegasus
    Een halve marathon lopen met een aantal trainingen sinds UtreG marathon wat stokte bij maar 3 in 3 maanden tijd (i.v.m. blessures) isse :mouth: iets not possibele Maar toch het had er in kunnen zitten ware het niet dat ik na 10km al stuk zat.
    Tot 10 vrij soepel kunnen draven met 2 hazen van AV Gouda. Liep gemiddeld 4:12 p/km (ahum wind in de rug ) 10km tijd 42:12... Toen vanaf daar pal tegenwind geploeterd :shouting: en geen beschutting meer kortom het was afzien.
    14km ging nog net boven het uur. Maar liep vanaf de 10 een gemiddelde van 4:25 tot 4:40
    Laten we verder niet raar lullen maar kwam uit op 1:33:06. Weer is een beker :hosanna: en wel 1ste Montfoortenaar...:crazy: Daarna in de kantine :cheers: en daarna weer een feest met eum :cocktail: mag niet klagen. Hoop dat ik dat irritante gevoel (aanhechting achillespees voet) is een keer wijkt want ik krijg daar 'n beetje de :hammer: :protest: :stupidme: :wtf: van....

    18-06-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 24 en we doen nog steeds rustig aan.
    Maandag 8 juni 11:20 19°C zonnig ZO3 8km Nike Pegasus 45:30
    Beetje bijhouden anders wordt het helemaal niks meer. De kramp / irritatie aanhechting achillespees naar de voet blijft bestaan maar er is mee te lopen. Volgens de fysio loop je dat er niet zo maar uit. Ik hoop van wel want stilzitten lost sowieso niks op.

    Dinsdag 9 juni 20:30
    Het was helemaal fout om gister weer te lopen.
    Advies noodgedwongen aangenomen van een aantal cracks om ander soort trainingen te doen i.p.v. het hardlopen.
    Heb zojuist een half uur op de roeitrainer gezeten. Is ook wel goed.
    Verders maar veel fiesten om de conditie op peil te houden voor misschien wel een M'foortloop op de 20set deze maand.
    Woensdag 10 juni 10:30
    Fietsen eerste in deochtend 8 gezien de tijd en effe 4 en s' middags 18.
    Donderdag 11 juni 19:30
    Met de auto naar de zaak i.v.m. zeer hevige regen,. Dus 's avonds even fietsen 13 in totaal.
    Morgen is het droog dus dan weer retouren naar de zaak (=30 sowieso)
    Aanhechting achillespees/voet is weinig verbeterd. Geduld en niet meer forceren...

    08-06-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 23 uitlopen en opbouwen...
    zaterdag 6 juni 14:10 18°C  overwegend zonnig W4 13km 64min Saucony Grid Jazz
    We gaan het weer proberen en de pijn blijft maar in mindere mate.
    Maandag 1 juni 7:00 14°C zonnig N3

    Het is hier weer licht al een tijdje dan vanuit de nacht wachtende op mijn aflosser. De kramp in de achillespees is al 'n stuk minder. Het is echt gekomen denk ik door het te weinig trainen vooraf en omm dan zo effe een halve te lopen. Tja dat ga je merken. Morgen weer eens kijken hoe het gaat. Zo lekker naar huis fietsen met de zon op het bolleke. 'n paar uurkes slapen en dan weer lekker genieten van 2de pinsterdag.

    01-06-2009 om 00:00 geschreven door Running69  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)


    Totaal afgelegde kilometers per jaar

    • 2011: 1807 km
    • 2010:  982 km
    • 2009: 2070 km
    • 2008: 1569 km
    • 2007: 1504 km
    • 2006: 1492 km
    • 2005: 1645 km
    • 2004: 1207 km
    • 2003:  746 km
    • 2002:  482 km
    • 2001:  557 km
    • 2000:  839 km
    • 1999:  336 km

    WeekTotalen 2012
    hardlopen in 
    km
    fietsen  in +km

     

    week 9    13km
    +0km

    week 8    32km
    +19km

    week 7    34km
    +104km

    week 6    28km
    +82km

    week 5    11km
    84km

    week 4    47km
    +131km

    week 3    30km
    +96km

    week 2    51km
    +163km

    week 1    33km
    +84km



    WeekTotalen 2011
    hardlopen in 
    km
    fietsen  in +km

    week 52    30km
    +2km

    week 51    34km
    +142km

    week 50    22km
    +33km

    week 49    18km
    +81km

    week 48    46km
    +134km

    week 47    38km
    +105km

    week 46    51km
    +163km

    week 45    50km
    +106km

    week 44    36km
    +203km

    week 43    48km
    +100km

    week 42    38km
    +13km

    week 41    50km
    +104km

    week 40    39km
    +89km

    week 39    11km
    +112km

    week 38    10km
    +135km

    week 37    20km
    +144km

    week 36    0km
    +148km

    week 35    31km
    +169km

    week 34    38km
    +116km

    week 33    36km
    +89km

    week 32    0km
    +20km

    week 31    29km
    +64km

    week 30    17km
    +130km

    week 29    13km
    +120km

    week 28    40km
    +94km

    week 27    31km
    +105km

    week 26    60km
    +100km

    week 25    39km

    +115km

    week 24    51km
    +110km

    week 23    28km
    +170km

    week 22    52km
    +95km

    week 21    52km
    +90km

    week 20    67km
    +170km

    week 19    30km
    +134km

    week 18    42km
    +2km

    week 17    20km
    +46km

    week 16    48km
    +162km

    week 15    66km
    +136km

    week 14    62km
    +130km

    week 13    42km
    +156km

    week 12    71km
    +153km

    week 11    44km
    +110km

    week 10    45km
    +145km

    week 9     45km
    +130km

    week 8     30km
    +78km

    week 7     26km
    +150km

     

    week 6     36km
    +120km

    week 5     0km

    +110km

    week 4     17km

    +0km

    week 3     0km

    +140km

    week 2     20km

    +130km

    week 1     40km
    +187km

     

     


    Mijn favorieten...
  • bloggen.be
  • Mijn Hyves Site
  • The Art of Running...
  • Run4Runners
  • LoopUitslagen
  • Looptijden/Agenda
  • Yahoo Mail !
  • EmailMenu
  • LoopRoutes
  • LoopRoute's deel 2

    Nog Meer favorieten
  • Looptijden , PR's & Agenda
  • RunningMates
  • Live Windows
  • RunInfo me more...

  • WeekTotalen 2010
    hardlopen in
    km
    fietsen  in +km

     

    week 50,51.52   30km
    +144km

    week 49  41km

    +153km

    week 48   11km
    +53km
    week 47       46km

    +151km

    week 46   13km
    +137km
    week 45   26km
    +160km
    week 44   46km
    +144km
    week 43   26km
    +180km
    week 42   0km
    +130km
    week 41   0km
    +142km
    week 40   0km
    +173km
    week 39   0km
    +124km
    week 38   16km
    +120km
    week 37   45km
    +128km
    week 36   47km
    +96km
    week 35   60km
    +34km
    week 34   42km
    +50km
    week 33   52km
    +109km
    week 32   40km
    +8km
    week 31   20km
    +0km
    week 30   20km
    +60km
    week 29   26km
    +154km
    week 28   11km
    +68km
    week 27   0km
    +158km
    week 26   0km
    +128km
    week 25   23km
    +164km
    week 24   11km
    +70km
    week 23   39km
    +96km
    week 22   53km
    +112km
    week 21   48km
    +185km
    week 20   34km
    +160km
    week 19   30km
    +15km
    week 18   0km
    +0km
    week 17   15,3km
    +132km
    week 16   9km
    +114km
    week 15   0km
    +104km
    week 14   0km
    +142km
    week 13   0km
    +38km
    week 12   11km
    +150km
    week 11   18km
    +104km
    week 10   0km
    +80km
    week 9    0km
    +173km
    week 8    17km
    +70km
    week 7   
    30km
    +99km

    week 6    0km
    +70km

    week 5    26km
    +154km

    week 4    0km
    +110km

    week 3    0km
    +174km

    week 2    0km
    +69km

    week 1    0km
    +138km

    WeekTotalen vanaf week 17 2009
    hardlopen in
    km
    +km = 
    fietsen...
    week 53    0km
    +64km

    week 52    0km
    +90km

    week 51    39km
    +98km

    week 50    0km
    +142km
    week 49    0km
    +102km

    week 48    0km
    +169km

    week 47    0km
    +121km

    week 46    17km
    +124km

    week 45    31km
    +78km

    week 44    54km
    +168km

    week 43    25km
    +16km

    week 42    33km
    +170km

    week 41    27km
    +76km

    week 40    54km
    +120km
    week 39     43km
    +174km

    week 38     57km
    +90km

    week 37     66km
    +90km

    week 36     56km
    +90km

    week 35     35km
    +120km

    week 34     63km
    +32km

    week 33     
    0km
    +0km
        Vakantie te Valkenburg wel veel gewandeld...
    week 32     37km
    +120km

    week 31     37km
    +150km

    week 30     13km
    +90km

    week 29      0km
    +120km

    week 28      30km
    +15km

    week 27      0km
    +130km

    week 26      0km
    +30km

    week 25      32km
    +70km

    week 24      8km
    +116km

    week 23      13km
    +95km
    week 22      33km
    +160km

    week 21      26km
    +130km

    week 20       0km
    +140km

    week 19      30km
    +65km

    week 18      29km
    +0km

    week 17      48km
    +154km

    WeekTotalen 2009
    hardlopen in
    km
    +km = 
    fietsen woon-werk
    week 1&2 39km
    +140km
    week 3 
         81km
    +112km
    week 4      66km
    +112km
    week 5      79km
    +56km
    week 6     103km
    +18km
    week 7       69km
    +86km
    week 8     103km
    +4km
    week 9       47km
    +130km
    week 10     71km
    +112km
    week 11     
    86km
    +73km
    week 12      91km
    +98km

    week 13      88km
    +38km

    week 14      70km
    +120km

    week 15        0km
    +80km

    week 16      54km
    +106km


    Gastenboek
  • Hey!
  • Leuke blog!
  • Hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Over mijzelf
    Ik ben Patrice, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Running Squirrel.
    Ik ben een man en woon in Montfoort (Holland) en mijn beroep is Support Engineer (binnendienst).
    Ik ben geboren op 16/06/1969 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Hardlopen / RockMuziek & Alternatieve muziek. enne Gezelligheid met 'n drankje.....
    Getrouwd >Marjola en trots op dochter Shayna van alweer 12 jaar! Na de zomervakantie wacht daar in Woerden de grote scho
    Zoeken met Google



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs