Over mijzelf
Ik ben Wieteke
Ik ben een vrouw en woon in Lommel (België) en mijn beroep is ..
Ik ben geboren op 11/04/1981 en ben nu dus 43 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: voetbal, hardlopen, fitness, muziek, internet....

Persoonlijke Records
5 km: 19'40"
10 km: 47'03" (1x)
14 km: 1.02'56"
10 mijl: /
20 km: 1.43'18"
1/2 marathon: /
Marathon: /

Gelopen wedstrijden
* Grensloop Lommel
* Lenteloop Lommel
* 20 km door Brussel
* Stratenloop Leopoldsburg
* Nacht van de Euregio Neerpelt
* The Classic Tessenderlo
* Dwars door Hasselt
* Stratenloop St. Huibrechts Lille
Foto
Inhoud blog
  • Voetbal, mijn oude en nieuwe passie
  • Finse piste in de sneeuw
  • Finse piste
  • Idem loopje
  • Sneeuwloopje
  • Toertje door de straat
  • Hoge hartslag
  • Finse piste
  • Dag coach
  • Nog eens een loopje
  • Voetballen
  • I'm back
  • Hard tempo
  • Trage duurloop
  • 2x3800m
  • Duurloop stevig tempo
  • Duurloop 11 km
  • 4x 200-400-600m
  • Snelheidstraining 12x400m
  • Bijna wedstrijdtempo
  • Rustige training
  • Interval duurloop
  • Stevige duurloop
  • Eigen tempo
  • Niet genoeg
    Zoeken in blog

    Foto
    Laatste commentaren
  • moe maar voldaan (Patrick Aerts)
        op Finse piste
  • .. (Wendy)
        op Finse piste
  • Goed op weg!! (Frans)
        op Finse piste
  • gewoonte (tiny)
        op Idem loopje
  • boven water (Peter Meijlaers)
        op Sneeuwloopje
  • TERUG VAN WEGGEWEEST (patrick aerts)
        op Toertje door de straat
  • Straat! (Wendy)
        op Toertje door de straat
  • regelmaat. (tiny)
        op Toertje door de straat
  • hartslag (danny)
        op Toertje door de straat
  • .. (Wendy)
        op Hoge hartslag
  • @tiny (Runnergirl)
        op Hoge hartslag
  • Te snel gelopen? (tiny)
        op Hoge hartslag
  • gelijk! (tiny)
        op Finse piste
  • sterkte (Tiny)
        op Dag coach
  • .. (Ronald)
        op Dag coach
  • Foto
    Runnergirl
    Sport, mijn passie
    28-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spiercontractuur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze nacht heb ik geen oog dichtgedaan. Heb serieus wat pijn gehad. Vanmorgen dan toch maar naar de sportdokter gegaan. Diagnose: Spiercontractuur aan de adductoren. Ik moet weer 2 tot 3 weken rusten. Voor de winterstop zal ik niet meer in actie komen waarschijnlijk.
    Deze avond ben ik naar de kine gegaan. Eerst een warm kussen erop gehad en toen begonnen met mobilisaties en massage. Volgens de kinesist is het de quadriceps die verrokken is en zijn het niet de adductoren.

    Om dan toch wat reclame te maken voor de beste kinesist in Lommel en omstreken: www.janspooren.be 

    28-11-2006 om 00:00 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    27-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer blessure
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is weer zover. Deze avond op training moest ik wat corners trappen. Nog 2 ballen en dan zat de training erop. Ik trap tegen de bal en meteen schiet het in mijn dij. De pijn zit helemaal vanboven op de aanhechting. Ik ben met moeite naar huis gereden. Ik denk dat het een verrekking is. Ik was twee maanden blessurevrij en nu dit weer.

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 november
    Gisteren duurloop gedaan van ongeveer 10 km aan gemiddelde hartslag van 165. Het was heerlijk lopen in de regen. Ik had ook het gevoel dat ik een tweede adem had. Het ging allemaal vanzelf. Vandaag ben ik gaan fitnessen. Ik heb zowat alle spiergroepen getraind: benen, romp, armen, buikspieren...
    Het is niet altijd gemakkelijk om een juiste planning te vinden. Vrijdag moet ik het wel rustig aan doen, aangezien we zaterdag match hebben. Morgen spelen we tegen de tweede uit de stand. Als we die wedstrijd winnen, staan we er goed op. Spannend...

    24-11-2006 om 18:41 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag in de krant

    Klik voor groot formaat

    P.S. Mijn naam staat verkeerd geschreven!

    21-11-2006 om 00:00 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biorecord mijn doping?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals ieder najaar neem ik ook nu een extra vitaminesupplement.
    Biorecord, bevat een mix van vitamine B12 en essentiële aminozuren, en zou zowel lichamelijke als geestelijke vermoeidheid moeten bestrijden.
    Vandaag heb ik mijn laatste flesje gehad.
    Blijkbaar heeft het wel effect, want ik heb gisteren 5x gescoord.
    Ik was ook helemaal niet vermoeid na de match. Gelukkig heb ik geen plasje moeten plegen...

    19-11-2006 om 18:01 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    12-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fitnessoefeningen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Fitness heeft een positieve invloed op je volledige lichaam. Meteen de reden waarom iedereen aan fitness moet doen!

    Fitness oefeningen zijn een vorm van krachttraining, waarbij de spieren een grotere weerstand dan normaal moet trotseren. De weerstand wordt geleverd door apparaten, gewichten, banden of het lichaamsgewicht zelf. Krachttraining biedt vele voordelen op gebied van kracht en fitheid.  Voordelen van een goed uitgewerkt schema:
    * De spieren worden sterker en groter
    * De pezen worden sterker
    * De botten worden steviger
    * De systemen voor energie functioneren beter
    * Fitness versterkt de aërobe training
    * Een betere nachtrust
    * Meer energie
    * Een verbeterd zelfbeeld
    * Een verhoogd metabolisme
    * Minder stress
    * Grotere lenigheid
    * Verbeterde hartfunctie
    * Minder kwaaltjes
    * Fitness oefeningen vragen niet veel tijd

    Mijn fitnessoefeningen

    Leg press - (one leg) 40 kg
    m. quadriceps femoris (vastus medialis, vastus intermedius, rectus femoris, vastus lateralis), m. gluteus maximus
    Leg extension - (one leg) ^ 2,5 kg, ^ 1,25 kg, ^ 1 kg, (^ 0,5 kg)
    m. quadriceps femoris (vastus lateralis & vastus intermedius)
    Squat 15/ 20 kg
    m. quadriceps femoris (vastus medialis, vastus intermedius, rectus femoris, vastus lateralis), m. gluteus medius, m. gluteus maximus
    Sitting calf raises - (one leg) 15 kg
    m. gastrocnemius, m. soleus
    Standing calf raises - 5kg
    m. gastrocnemius, m. soleus
    One leg calf raises - 5 kg/ + 5 kg
    m. triceps surae: m. gastrocnemius (caput laterale, caput mediale), m. soleus
    Abdominal flexion 30 kg
    Rectus abdominus
    Lateral pulldown 15/ (20) kg
    m. rhomboideus, m. teres major, m. biceps brachii, m. lattisimus dorsi, m. trapezius (inferior), posterior m. deltoideus
    Peck deck 10 kg
    m. pectoralis major, m. deltoideus
    Low back abduction 5 kg
    m. lattisimus dorsi,
    Cable adductor 2,5 kg ( kruis het been aan de kabel voor het ander been langs, hiermee train je alle dijbeenspieren, verstevigen binnenkant dijen)
    m. adductor longus, m. adductor magnus, m. pectineus, m. gracilis
    Triceps pushdown
    m. triceps brachii (caput laterale, caput longum, caput mediale), anterior m. deltoideus
    Machine hip extension 20 kg
     m. gluteus maximus

    12-11-2006 om 00:00 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (9 Stemmen)



    Archief per maand
  • 02-2011
  • 01-2010
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 04-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006

    Foto

    Gastenboek
  • achillespees ontsteking
  • looptips voor Jan en alleman
  • hallo,goedenavond
  • ontmoeting donderdag 9/10
  • dag Wieteke

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Eigen quote over hardlopen
    Ik loop om een evenwicht te vinden tussen lichaam en geest, waarbij ik mijn voeten gebruik om met mijn hoofd een overwinning te behalen

    Mijn favorieten
  • Joggings.be
  • Running.be
  • Runnersweb.nl
  • Snelheid & tussentijden
  • Limburg running
  • Joggings in Vlaanderen
  • 20 km door Brussel
  • Marathon van Eindhoven
  • SACN
  • Sportsites.be

    Foto

    Blogs van andere lopers
  • Dirk
  • Frankie Leus
  • Rudi Smeets
  • Francis Coucke
  • Geert Van Moer
  • Vince Vantyghem
  • Carmen
  • Julie
  • Maarten Smeets

    Nog meer blogs
  • Wesley Van de Gaer
  • Gino Lauwen
  • Johan Bergmans
  • Ron
  • Renzo Vanhoorelbeke
  • Patrick Aerts
  • Wendy Lenaert
  • Dirk De Groof
  • Geert Gitaar

    Nog blogs
  • Katrien Rogiers
  • Ronald
  • Rinus
  • Philippe
  • Yves
  • Laurens
  • Natalie Tijtgat
  • Lies Deruddere
  • Myriam Van Vooren

    Nog loopblogs
  • Tien Raijmakers
  • Kristof van Nevel
  • Frank Spencer

  • Topsport
  • Coach Paul VDB
  • Rik Ceulemans
  • Nathalie De Vos
  • Veerle Dejaeghere
  • Anja Smolders
  • Pieter Desmet
  • Krijn van Koolwijk

  • Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs