Over mijzelf
Ik ben Wieteke
Ik ben een vrouw en woon in Lommel (België) en mijn beroep is ..
Ik ben geboren op 11/04/1981 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: voetbal, hardlopen, fitness, muziek, internet....

Persoonlijke Records
5 km: 19'40"
10 km: 47'03" (1x)
14 km: 1.02'56"
10 mijl: /
20 km: 1.43'18"
1/2 marathon: /
Marathon: /

Gelopen wedstrijden
* Grensloop Lommel
* Lenteloop Lommel
* 20 km door Brussel
* Stratenloop Leopoldsburg
* Nacht van de Euregio Neerpelt
* The Classic Tessenderlo
* Dwars door Hasselt
* Stratenloop St. Huibrechts Lille
Foto
Inhoud blog
  • Voetbal, mijn oude en nieuwe passie
  • Finse piste in de sneeuw
  • Finse piste
  • Idem loopje
  • Sneeuwloopje
  • Toertje door de straat
  • Hoge hartslag
  • Finse piste
  • Dag coach
  • Nog eens een loopje
  • Voetballen
  • I'm back
  • Hard tempo
  • Trage duurloop
  • 2x3800m
  • Duurloop stevig tempo
  • Duurloop 11 km
  • 4x 200-400-600m
  • Snelheidstraining 12x400m
  • Bijna wedstrijdtempo
  • Rustige training
  • Interval duurloop
  • Stevige duurloop
  • Eigen tempo
  • Niet genoeg
    Zoeken in blog

    Foto
    Laatste commentaren
  • moe maar voldaan (Patrick Aerts)
        op Finse piste
  • .. (Wendy)
        op Finse piste
  • Goed op weg!! (Frans)
        op Finse piste
  • gewoonte (tiny)
        op Idem loopje
  • boven water (Peter Meijlaers)
        op Sneeuwloopje
  • TERUG VAN WEGGEWEEST (patrick aerts)
        op Toertje door de straat
  • Straat! (Wendy)
        op Toertje door de straat
  • regelmaat. (tiny)
        op Toertje door de straat
  • hartslag (danny)
        op Toertje door de straat
  • .. (Wendy)
        op Hoge hartslag
  • @tiny (Runnergirl)
        op Hoge hartslag
  • Te snel gelopen? (tiny)
        op Hoge hartslag
  • gelijk! (tiny)
        op Finse piste
  • sterkte (Tiny)
        op Dag coach
  • .. (Ronald)
        op Dag coach
  • Foto
    Runnergirl
    Sport, mijn passie
    02-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Topsportschool Hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topsportschool Hasselt

    Ik kan het niet laten om hierover wat te schrijven. De tijd op de sporthumaniora was zo mooi dat ik er geweldige herinneringen aan heb overgehouden. De 3 jaar dat ik er heb gezeten waren te snel omgevlogen. Het was hard, erg hard en erg zwaar...We gingen lopen. Kobe Anseeuw, overigens een toptrainer van de Vlaamse atletiekliga, fietste langs ons om tempo aan te geven en de juiste looptechniek bij te schaven. We moesten in de winter in short en onze handen moesten zichtbaar zijn, dus geen handschoenen en niet in de mouwen. Als je ondermaats presteerde, werd je vaak uitgekafferd, op dat moment is dat niet leuk, maar je wordt er hard van en op de duur ben je het gewoon. Je weet dat de trainers dit doen voor je bestwil. Douchen moest gebeuren in 3 min. De trainer stond aan de deur te rammen en de seconden af te tellen. Nadien was het tascontrole om te zien of je wel gedouchd had.
    Op de speelplaats was het ook opletten. Je mocht geen vette dingen eten of snacks die niet goed zijn. Een keer liep ik met m'n vriendin over de speelplaats. Ze was een Snicker aan het eten. We kwamen onze trainer tegen. Hij vloog uit omdat ze dat aan het eten was.
    Zwemmen deden we ook vaak buiten als het regende. Ik herinner me een keer dat het pijpestelen regende en dat ze voor ons het buitenzwembad hadden geopend. Het water was 17°C. Een jongen was onderkoeld geraakt en was op de grond gevallen toen hij uit het water stapte, wat hij overigens niet mocht. De trainer bleef maar schreeuwen dat hij door moest zetten en maar wat actiever moest zwemmen. Deed je oefeningen niet goed of niet snel genoeg, dan moest je 20 keer pompen. 
    Ik nam ook deel aan atletiekwedstrijden met de school. Met onze estafetteploeg hebben we in Gent ooit een gouden medaille behaald in het Vlaams kampioenschap. Verder heb ik nog wat medailles behaald met loopwedstrijden en verspringen.
    Ben ook geselecteerd geweest voor het Vlaams kampioenschap badminton. Toen moest ik tegen meisjes spelen die dit als (top)sport deden en dan maak je dus weinig kans als leek. Maar alles was leuk om mee te maken. 
    Ik kan hier nog zoveel over schrijven. Het was één grote belevenis.

    Een deel van de jonge garde atletiekbeloften in het afstandslopen genoten hun opleiding in de Hasseltse topsportschool : Krijn Vankoolwijk, Pieter Desmet, Mario Vanwayenberg, Koen Wilssens, Barbara Maveau zijn enkele van onze huidige toppers. Vergeten we daarbij niet Kristine Strackx en Maarten Bosmans die zich vorige zomer beiden wisten te plaatsen voor het EK juniores in Kaunas, waar Barbara Maveau zelfs brons behaalde.
     
    Ook Luc Nilis en judoka Ingrid Bergmans volgden hier hun humaniora.

    Ik hield wel van die 'drilmentaliteit'. Al was ik vaak op die momenten dat je zo wordt uitgekafferd innerlijk erg kwaad op de trainer. Maar dit heeft me tot een sterker persoon gemaakt.

    www.topsportschool.be

    02-01-2006 om 00:00 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    01-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even voorstellen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eerst mezelf even voorstellen: ik ben geboren in 1981 en woon in Lommel. Ik ben 1.73 m groot en weeg ongeveer 57 kg. In maart 2006 is voor mij het 'serieuze' lopen begonnen. Van te voren ging ik af en toe wel eens lopen, maar het echte trainen is begonnen in maart. Ik heb altijd graag aan sport gedaan. In mijn jonge jaren ging ik turnen, schaatsen, zwemmen, voetballen en atletiek. Uiteindelijk moest ik kiezen voor een sport en dat werd voetbal. Ik was helemaal voetbalgek. Nu voetbal ik nog steeds, maar de 'gekte' is helemaal verdwenen. Atletiek heb ik niet lang gedaan, zo'n 3 jaar. Nu ben ik aan het overwegen om alsnog terug bij een club aan te sluiten. Ik heb in Mol en Hasselt op de sporthumaniora gezeten. Vooral aan de sportschool van Hasselt heb ik mooie herinneringen overgehouden. Later meer hierover. Ik interesseer me erg in het menselijk lichaam, zowel op fysisch als op psychisch vlak.
    Mijn andere hobby' s zijn voetbal, fitness, muziek beluisteren, lezen, internet. Verder heb ik een groot hart voor dieren. Sinds juli hebben we een nieuw huisgenootje, ons poezelwoezelke: 'Jay Jay'. Voetballen en lopen dat kan hij als de beste!

    01-01-2006 om 00:00 geschreven door Runnergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)



    Archief per maand
  • 02-2011
  • 01-2010
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 04-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006

    Foto

    Gastenboek
  • achillespees ontsteking
  • looptips voor Jan en alleman
  • hallo,goedenavond
  • ontmoeting donderdag 9/10
  • dag Wieteke

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Eigen quote over hardlopen
    Ik loop om een evenwicht te vinden tussen lichaam en geest, waarbij ik mijn voeten gebruik om met mijn hoofd een overwinning te behalen

    Mijn favorieten
  • Joggings.be
  • Running.be
  • Runnersweb.nl
  • Snelheid & tussentijden
  • Limburg running
  • Joggings in Vlaanderen
  • 20 km door Brussel
  • Marathon van Eindhoven
  • SACN
  • Sportsites.be

    Foto

    Blogs van andere lopers
  • Dirk
  • Frankie Leus
  • Rudi Smeets
  • Francis Coucke
  • Geert Van Moer
  • Vince Vantyghem
  • Carmen
  • Julie
  • Maarten Smeets

    Nog meer blogs
  • Wesley Van de Gaer
  • Gino Lauwen
  • Johan Bergmans
  • Ron
  • Renzo Vanhoorelbeke
  • Patrick Aerts
  • Wendy Lenaert
  • Dirk De Groof
  • Geert Gitaar

    Nog blogs
  • Katrien Rogiers
  • Ronald
  • Rinus
  • Philippe
  • Yves
  • Laurens
  • Natalie Tijtgat
  • Lies Deruddere
  • Myriam Van Vooren

    Nog loopblogs
  • Tien Raijmakers
  • Kristof van Nevel
  • Frank Spencer

  • Topsport
  • Coach Paul VDB
  • Rik Ceulemans
  • Nathalie De Vos
  • Veerle Dejaeghere
  • Anja Smolders
  • Pieter Desmet
  • Krijn van Koolwijk

  • Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs