Foto
Foto

www.sponsormij.be

Het artikel dat in de "Krant van West-Vlaanderen", meer bepaald "Het Wekelijks Nieuws" verscheen...
Klik hier!

VOLGENDE WEDSTRIJD(EN)

HERMES, 4 OKTOBER

OLIFANT
18 OKTOBER

Over mijzelf
Ik ben Francis Coucke
Ik ben een man en woon in Veurne (Belgie) en mijn beroep is Beroepsmilitair.
Ik ben geboren op 12/07/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, MTB, muziek, lectuur, informatica,....

          BESTTIJDEN

MTLG
: 2,4 km in 8'14" (15 april 2008)(3'26" de km)
Trio-triathlon:  3,5 km in 11'58" (7 nov 2006)
Korpscross: 4,1 km in 14'04" (14 nov 2006)
Westerkwartier: 5 km in 17'52" (19 sept 2008)(3'34" de km)
Westerkwartier:
 6 km in 21'38" (19 sept 2008)(3'36" de km)
Westerkwartier: 8,66 km in 31'32" (19 sept 2008)(16.5 km per uur)(3'38" de km)
Keignaert (Oostende)
: 9 km in 33'47" (06 juni 2008)
Oostkamp: 10 km in 36'56" (5 aug 2006)(3'41" de km)
Gistel: 12 km in 46'15" (18 nov 2006)
Dwars door Brugge: 15 km in 56'30" (7 mei 2006)
Sluis (10 Mijl): 1h02'55" (15 maart 2009)(3'55" de km)
Sluis: 1/2 Mar in 1h22'38" (15 maart 2009)(3'55" de km)
Parijs: Marathon in 2h55'51" (05 april 2009)(4'10" de km)

WEBLOGLOPERS

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Son and daughter
  • Blog van Nicolas en Tom
  • Blog van Nicolas en de grasparkiet
  • Blog van Florence en de dwerghamster
  • Nico de
  • Nieuwste site van de zoon
  • Mijn favorieten
  • The Gecko
  • Nacht Van Vlaanderen
  • Rekentabellen
  • Loopwedstrijdkalender
  • Marathonkalender
  • De Veurnsche Bikers
  • My Asics
    Wij luisteren naar...
  • Stubru
  • Inhoud blog
  • IFF 2018
  • Rotterdam marathon 15 april 2012
  • Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • Berlijn 2011
  • Olc afgelopen, oef...
  • Tis een kopie! Maar hij zal allicht beter zijn!
  • Newquay!
  • Newquay 10K
  • Leiemarathon.
  • Leiemarathon minus...
  • Water.
  • Nog tien dagen naar de Leiemarathon!
  • Leimarathon, 17 days to go.
  • Mariakerke.
  • Pronostiek Wim
  • Om alle misverstanden te voorkomen; dit is een mailtje dat ik ontving van een vriend. Ik doe geen traitlon, maar hij wel: WIM SYNAEVE.!
  • Vakantie...
  • Maandelijkse bijdrage....
  • 8,81 km in 33'28".
  • "Wulle" bijna vermoord door reiger!
  • Dju...
  • Rust roest?
  • Bredene...
  • Weblogloper-het bewijs...
  • Jaaroverzicht...
  • Parijs - Deel 3 - De beleving.
  • Parijs - Deel 2 - Facts and figures.
  • Parijs - Deel 1
  • Piep....
  • Parijs!

    UITSLAGEN 2007

    1.LOMBARDSIJDE : 10,8 km in 42'34" op 6 jan
    2.MOL : 1O km in 38'34" op 14 jan
    3.SAS : 6 km in 21'59" op 4 feb
    4.GROBBENDONK: 7,8 km in 31'17" op 15 feb (cross)
    5.OOSTENDE-BRUGGE: 10 Mijl in 1H04'36" op 4 maart
    6.SLUIS: 1/2 mar in 1h 27'08" op 18 maart
    7.DAMME: 9 km in 34'17" op 25 maart
    8.HAZEGRAS: 11 km in 43'27" op 7 april
    9.ST.-JANSLOOP: 10 km in 40'59" op 22 april
    10.DWARS DOOR BRUGGE: 14.3 km in 55'52" op 6 mei
    11.REMBERTCORRIDA TORHOUT: 10 km in 38'07" op 11 mei
    12.GAILLY TE EUPEN: 1/5de marathon in 34' op 16 mei
    13.KEIGNAERT: 9 km in 34'53" op 18 mei
    14.PAREL DER KEMPEN (MALLE): 10 mijl in 1h 04' 41" op 20 mei
    15.20 VAN BRUSSEL: 20,1 km in 1h 23'28" op 27 mei
    16.MCBRIDE: 1/2 marathon in 1h 32' 17" op 3 juni
    17.JEAN BART: 11,1 km in 42'17" op 15 juni
    18.NVV MARATHON: 42,195 km in 3h08'03" op 22 juni

    Foto

    TAXI MARC
    NIEUWPOORT

    Foto
    RUN FORREST RUN!

    NA ENKELE MALEN NET NIET DE MAGISCHE GRENS VAN DRIE UUR TE BREKEN, SLAAG IK DAAR DIT JAAR DAN TOCH IN TE PARIJS: 2H55'51". KAN HET NOG BETER? WE ZULLEN ZIEN...
    05-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ploeg de queque.
    Heeft er iemand zich ingeschreven voor de halve van Ploegsteert en kan hij/zij die dag niet lopen?  Ik heb een kennis die graag je nummer overneemt.

    05-11-2007 om 21:27 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    04-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslagje Wim Mertens.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor een verslagje van het optreden van Wim Mertens gisteren in de Handelsbeurs te Gent, klik hier.

    04-11-2007 om 10:38 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    03-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wim Mertens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanavond in Resto "Handelsbeurs" te Gent:

    Wim Mertens Ensemble op een bedje van Strings, geserveerd met een glaasje lauwe Piano.  Op de achtergrond zijn hoge stem.
    Het wordt hoogstwaarschijnlijk weer genieten!

    03-11-2007 om 13:59 geschreven door Francis  


    >> Reageer (1)
    01-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestje.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Aan al degenen die het aanbelangt: " U was gisteren geweldig!"  Bedankt!
    Ik zat rond 04u30 in me bedje en zoals verwacht was die kat daar weer, na een veel te korte nachtrust...

    01-11-2007 om 12:03 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    21-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tja...Na een periode van volstrekte soberheid ifv goede loopprestaties, heb ik mij gisteren eens (een beetje) laten gaan.  Met als resultaat deze morgen...Kan er echt niet meer tegen.  Terug soberheid!  Dju toch...

    Gisteren was het dus de laatste wedstrijd uit het Oostends Loopcriterium.  Na de marathon van Eindhoven vorige zondag, was het een beetje koffiedik kijken.  Koffie!  Ja, dat zou me nu wel deugd doen... Dus deze week heb ik enkel maar twee keer een dik halfuur losgelopen.  De benen waren ietwat stijfjes, maar zeker niet overdreven stijf zoals na mijn eerste marathon ooit.  Toen duurde het een halve dag om de trap af te komen.
    Toen men mij vroeg hoe ik ging lopen gisteren, kon ik met alleen maar vraagtekens antwoorden.  Maar het ging vrij vlot.
    De eerste km in 3'32" en na km 2 had ik 7'10".  Veel te rap hé.  Beetje getemporiseerd want ik dacht dat ik dat tempo niet zou kunnen volhouden.  Allé, dat weet ik.  Ik moet al een heel goeie dag hebben om dat vol te houden en daar geloofde ik gisteren niet in, na al mijn voorgaande inspanningen.
    Onderweg vooral jojo gespeeld met Pedro Beernaert.  Sterk gelopen van Pedro.  Op het einde liep ik weg van hem, maar op de laatste helling bij het asiel nam hij nog vlug een shot EPO en snelde hij me alsnog voorbij.  Ik erachteraan, maar de keis was al uit bij mij.
    Toch tevreden van mijn tijd: 37'56".

    Benieuwd wat dat gaat geven in de eindrangschikking.  Nog even geduld.
    Tot volgend jaar op de apotheose...was het nu maart of februari?

    21-10-2007 om 10:44 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    17-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examenstress...
    Sjarlot heeft 14 en 15 op 20 behaald gisteren op haar examen praktijk "Manuale therapie".  Klinkt beter dan 69 en 75%?
    Voor het gedeelte theorie heeft ze me een hele uitleg gegeven waar ik de ballen van begreep.  Ze probeerde het dan uit te leggen op papier maar het leek eerder een eerste les sinees.   Maar ik vermoed wel dat het zou kunnen betekenen dat het eerder positief was.
    Dus ik denk dat het in orde is!
    Waar 's morgens nog de donderwolken hingen, scheen gisterenavond al veel meer de zon!  Terug iets onbezorgder leventje nu...
    Mss heeft ze vanavond wel tijd om nog s iets op haar blog te zetten.
    Dit, was het nieuws...

    17-10-2007 om 08:19 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    16-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Hieronder de voorlopige uitslag van de webloglopers die zich lieten sponsoren via de website www.sponsormij.be voor de halve en hele marathon in Eindhoven.  Aan een lijst met alle webloglopers die deelnamen wordt gewerkt!  Hiervoor heb ik nog namen nodig!  Aarzel niet om ze mij door te sturen (met uwen tijd en afstand wel te verstaan).  Men rippe het lijstje en plakke het op uwe blog of boven uw bedde.

    Als je mij ondertussen wil bekijken terwijl ik aan het afzien ben in Eindhoven, moet je eens gaan kijken op http://evenementen.uitslagen.nl/2007/marathoneindhoven/ en daar moet je maar eens klikken op de filmpjes en foto's.  Bangelijk hoe ik mij naar het einde slinger!  Merk op dat er in een rechterkolommetje verschillende filmlocaties kunnen gekozen worden.

    UITSLAGEN

    HALVE MARATHON

     

    MARATHON

    NAAM

    TIJD

     

    NAAM

    TIJD

    ROADRUNNERKE

    1H23'33"

     

    PATRICK

    3H03'26"

    KJ

    1H25'20"

     

    VINCE

    3H03'36"

    LAZYHORSE

    1H30'32"

     

    FRANCIS

    3H09'45"

    LEEN

    1H53'17"

     

    PHILIPPE MERTENS

    3H25'10"

    SPENCER F

    1H57'02"

     

    CHRISTOPHE

    3H39'55"

    SJARLOT

    1H59'57"

     

    WIM

    3H50'57"

    HANSY

    2H06'48"

     

    KATRIEN

    4H03'24"

    JULIE

    2H19'58"

     

    ELASTIMAM

    4H05'23"

    MIKE

    2H19'59"

     

    KRISTOF BOUDOLF

    4H31'20"

    MARIO

    2H20'00"

     

    CARMEN

    4H38'12"

    PEGGY

    2H20'00"

     

    WERNER

    4H40'06"

    MURIEL

    2H23'00"

     

    KOEN VSKISTE

    4H40'19"

    RUTH

    2H13'30"

     

     

     

    16-10-2007 om 00:00 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    15-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindejaarsoverzichtje of nog niet?

    De marathon in Eindhoven was mijn laatste dit jaar.  Oorspronkelijk maar ééntje gepland, gelopen heb ik er uiteindelijk vier.  Gepland was de "Nacht van Vlaanderen", waar ik mijn wereldrecord wilde breken, wat ook lukte met amper 40".  Het plan was om me volgend jaar eens deftig voor te bereiden voor een marathon nog wat dichter bij de magische grens van drie uur.

    En toen had dekselse Mario een droom!  Een marathon in Eindhoven, ja dat zag ik wel zitten.  En mij er voor laten sponsoren voor het goede doel, ok.  Ik was wel zeker dat ik de marathon zou uitlopen, maar hoe?  Ik begon terug specifiek te trainen en het ging wat vlotter dan in het voorjaar.  Zou ik mss...?  Of beter toch niet?  We zullen wel zien.  Ik geraakte goed in vorm en besliste om twee van mijn lange duurlopen te houden tijdens de IFF-Marathon en de Leie-Marathon.  Na de IFF-Marathon had ik een stevige piek in mijn vormpeil, maar het was te vroeg hé.  Mss had ik de IFF-Marathon moeten aangrijpen om mijn PR te verbeteren?  Ondertussen liet ik andere wedstrijden ook niet links liggen en werden er veel koolhydraatjes verspild...Maar aan alsen en misschienen heb ik alleen maar baat als ik mij hierover eens goed bezin.

    Dus liep ik Eindhoven met een dubbel gevoel.  Ik probeerde mijn PR te breken, maar ik wilde zeker uitlopen.  Ik mocht vooral niet plooien, want mijn sponsors en MAW mochten zeker niet teleurgesteld achterblijven.  En het is dus een mélange van de twee geworden.  Goed vertrokken, goed standgehouden en op het einde net niet geplooid..."Piepedood" aan de aankomst.  Ik heb nu zes marathons achter de rug en dit was één van de twee waar ik bijna onderdoor ging.  Verbazend genoeg was ik snel gerecuprereerd.  Ik hoopte wel dat Sjarlot terug naar het zeetje wilde rijden, want de beentjes waren wat stijfjes.

    Zaterdag waren we dus ook richting Eindhoven vertrokken.  Na goed twee uur waren we ter plaatse.  Zoals iedereen ondervonden heeft, rare parkeerstoestanden.  In het hotel (Crown, ongeveer een halve ster waard) moesten we al gauw de beloofde faciliteiten opnieuw afdwingen.  U weet wel, douchen na de marathon enzo.  Dan gingen we de nummers halen en door de sfeer kreeg ik er al zin in (om te lopen).
    Daarna Sjarlot terug naar het hotel (studeren) en ging ik de auto in een woonwijk zetten, waar er geen parkeermeters stonden.  Gestolen misschien.  De auto stond zo op ongeveer 7 minuten van het hotel.  Daarna maakte ik een kleine verkenningswandeling richting startplaats.  Net op tijd terug om mij klaar te maken voor het buffet!

    Wij op tijd naar het eerste verdiep alwaar het restaurant zich bevindt.  Daar verwees men ons naar de bar, want men was een oplossing aan het zoeken omdat men niet voorzien was om zoveel mensen eten te geven!  Nochtans was hier aanvraag voor gedaan...
    De oplossing was ons naar een ander hotel te laten gaan om daar deel te nemen aan het buffet.  Het werkte mij al wat op de zenuwen, want ik wilde niet met een volle maag naar bed.  En toch gebeurde dit, tss!

    De nacht was verschrikkelijk.  Fuif aan de gang in de buurt en heel de nacht boenke boenke.  Daarna begon men Eindhoven te kuisen en van nachtrust bleef er eigenlijk niets meer over.  Als een zombie naar de ontbijttafel gestrompeld en wat gegeten, maar het zat niet goed.  Voorbode?
    Daarna nog wat op bed gaan liggen, maar het kwaad was al geschied.  Hartslag in rust zat veel te hoog.  Ik voelde dat het niet goed ging gaan.

    Om tien uur naar de startplaats voor de groepsfoto.  Daar nog wat gepraat links en rechts en ik voelde me toch al wat beter.  Dan naar de start en redelijk vooraan kunne postvatten.  Johan Watthy was bij me.  Om elf uur zetten we aan.  De eerste km in 3'57".  Dan wat afremmen.  Al gauw komt Vince erbij en Patrick.  We volgen Sven dan al een tijdje op de hielen.  Ik voel al snel aan dat ik ze ga kwijtspelen.  Ik probeer zo weinig mogelijk te forceren en als ik zie dat mijn hartlsag naar 90% gaat dan rem ik af naar 88%.  Maar ik voel me steeds beter.  Halfweg op schema (1H30), maar rond 25 km loop ik plots 20" achter op schema.  En je weet niet wanneer dat is gebeurd hé!  Ik probeer de schade te beperken en aan km 30 loop ik net geen 2' buiten schema.  Ik hoop dat ik dat nog zal kunnen inhalen maar ik reken er al op dat ik rond 3H06' zal binnenkomen en heb nog altijd deze mening rond km 41.  Maar dan loop ik ongeveer 7' over de laatste 1200 meter, die volgens mij toch zeker een meter langer is dan 1200 meter!

    Aan de aankomst wilde men mij nog interviewen, maar ik bedankte met een wijsvinger op mijn voorhoofd.  Kon echt niet.  Moest even tot mezelf komen, beetje rondstappen, iets drinken.  Zag Johan Watthy zitten die drie minuten rapper was dan ikzelve (weeral sterk Johan). Dacht dan van even terug te keren om dan toch dat interview te geven en uit te leggen wat ik daar eigenlijk deed (MAW), maar ik verlangde plots naar dat warme badje.

    Na het bad gaan kijken naar de 21-ers.  De Spensers gezien, Leen, Jogginggirl en Sjarlot die zich toch nog moest reppen om binnen de twee uur de finish te halen (dat werd 1H59'57" en proficiat daarvoor!).  Na hun passage ging ik mij effe neerleggen in de hotelkamer,want ik had het toch zwaar hoor.  Hoewel het rondwandelen wel de stijfheid in de benen deed genezen.  Loslopen zat er deze keer niet in.  Toen Sjarlot binnen kwam wist ik algauw dit ik ging moeten terugrijden, maar dat zag ik nu al wat beter zitten.  Nog een terrasje meegepikt met KJ en Sylvia, Alain Poppe en Rita en Lazyhorse.  Tijdens het terugrijden nog even gestopt om iets te eten, want nadat de maag ietwat hersteld was, kreeg ik dan toch nog honger.

    Deze ochtend wat losgefietst en dan de hele dag wat gewerkt.

    Planning?

    Dit jaar nog de laatste van het OLC, de halve marathon te Ploegsteert, Langemark, Gistel ( 2 december bij KVS ) en de eindejaarsloop te Westerlo.  Maar het zal rustig zijn voor de rest van het jaar.

    Volgend jaar zit voorlopig de Maasmarathon in mijn hoofd en Flanders Fields.  En daaraan verbonden een deftige en strenge voorbereiding.
    Al moet ik daarvoor pater worden.

    Ga nu in vrede...

    15-10-2007 om 22:19 geschreven door Francis  


    >> Reageer (10)
    14-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindhoven, heruitgave van "Nacht van Vlaanderen": halfweg goed op schema en dan kompleet vastlopen...
    Startnummer 1250
    Naam Francis Coucke
    Woonplaats Koksijde
    Afstand Hele marathon
    Categorie Mrecr
    Totaal plaats 237 / 1392
    Categorie plaats 73 / 832
    Snelheid 13,342 km/uur
    10 kilometer 42:01
    21,1 kilometer 1:30:14
    30 kilometer 2:09:56
    Bruto tijd 3:09:55
    Netto tijd 3:09:45
    Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de Hele marathon:

    14-10-2007 om 21:50 geschreven door Francis  


    >> Reageer (16)
    12-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet zo jonge goden...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren even door het land getrokken.  Kort na de middag naar Brugge (Runningcenter) om er nog een doosje Squeezzy op te pikken.  Dan doorgereden naar de Bouwbeurs in Flanders Expo te Gent.  Kijkje nemen.  Altijd interessant.  Er wordt blijkbaar vooral uitgepakt met luxebadkamers (Jaccuzi's, sauna's, enz...) en domotica.  Vooral lui zijn, is de boodschap?

    Dit alles was een deeltje van het grote plan die dag, het optreden van de Young Gods te Gent.  Nog even Sjarlot oppikken in Nazareth, waar ze cursus had en dan nog rap een hapje eten op de Korenmarkt en vlug vlug naar de Kranskinderstraat nr.2.  Op de site stond dat het optreden begon om 20h, maar de deuren werden pas geopend om kwart na.  Rond negen uur begon één of andere Blondie uit Lille aan een schruweloptreden.  Ze was wel vergezeld van stevig gitaar- en drumwerk.  Nog wat bijschaven en we horen er mss nog wel van.  Dus om een kort verhaal lang te maken, de Jonge Goden uit Zwitserland begonnen er maar na 22h aan.  Ik stond net een Cola te bestellen (no booze in de laatste week voor de marathon!) toen ik Our House hoorde en dus snel terug naar mijn plaatsje voor het podium (een meter of twee van de Goden).  Het was weer sterk, zoals we gewoon zijn.  Nummers uit de nieuwe, afgewisseld met klassiekers.  Na een uurtje was de set gespeeld, maar dat vond ik veel te vroeg eindigen.  Nog drie maal riep ik ze terug en aldus werden we getrakteerd op nog een uurtje extra.  Geweldig.
    Sjarlot was ook heel enthousiast en kocht direct een t-shirt.  Ik kon niet achterwege blijven natuurlijk.  Klikken op de foto voor een proevertje "Young Gods".

    Binnen een 15' trek ik nog even de loopschoenen aan om wat los te lopen.  Laatste km's voor de marathon. 
    Ik ben gewoon dat er iemand meerijdt met de fiets tijdens mijn marathons.  In Eindhoven is dit niet toegelaten.  Ben een beetje in twijfel waar ik mijn suikertjes moet steken.  Iemand een oplossing?  Heb al gelopen met een fietstruitje, maar dat kan zondag niet hé.  We lopen met ons bloggersshirt!  Ik kan er wel een stuk of twee in mijn broekje steken, maar dan zit hij vol hoor.  Gewoon vasthouden?  Mensen langs het parcours zetten? 

    O ja, de sponsoring piekt de laatste dagen!  Reeds over de 10.000 Euro!  Sjiek zeg.  Hierbij maak ik de som van de reeds gestorte bedragen en het beloofde sponsoringsbedrag via de site.  Daar komt zeker nog wat geld bij tijdens de apotheose op 25 november in Mol.

    Na 14 oktober zal de sponsorsite, www.sponsormij.be nog niet ophouden te bestaan.  Er zal wat feedback gegeven worden over de resultaten van de lopers en de actie in het algemeen.

    Zo, hopelijk hoort u mij zondag terug!
    I gadde go!

    12-10-2007 om 15:52 geschreven door Francis  


    >> Reageer (5)
    10-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Testje.

    Deze morgen marathonsnelheid getest. Hartslag schommelde rond de 82%.  Dat kan ik normaal gezien lang aanhouden.  Op de halve marathon van vorige week liep ik rond de 91% en dat kon ik vlot aanhouden over 21 km.
    Echter, het gevoel was er niet zozeer deze morgen.  Was constant aan het denken dat ik dit tempo geen 42 km volhoud...
    Tja, deze gemoedstoestand komt zich steeds opdringen in de laatste week voor de grote wedstrijd.  De vorige twee (IFF en Leie-marathon) had ik dat veel minder.  Er was totaal geen prestatiedruk.  Deze Eindhoven-marathon stond helemaal niet gepland en ik was zeker niet van plan om een aanval te wagen op mijn PR.  Dat was pas volgend jaar voorzien.  Tijdens mijn trainingen echter naar Eindhoven toe, verliep alles veel vlotter dan verwacht.  Zelfs mijn gewicht ging eindelijk wat naar beneden.  Dus stel ik mijn doel wat bij en waag ik een aanval op mijn PR!

    Men zal het geweten hebben.  Ik leef deze week ietwat in mezelf gekeerd, geconcentreerd, mijzelf proberend rustig te houden.  Ik loop mss wat rond als zombie, maar zo ben ik als ik me voorbereid in de laatste week.  Het contrast is groot.  Gewoon van elke dag een lekkere afstand te lopen en nu is dat verboden.  Je moet jezelf anders gaan gedragen.  Afkicken, verlangen, ontstressen...

    Vrijdag nog een klein toertje loslopen en dan valieze maken.  Zaterdag op tijd in Eindhoven zodat ik dan al mijn nummer en chip en handdoek kan afhalen aan de Unief.  's Avonds gezellig tafelen.  Veel koolhydraatjes binnenspelen.  's Morgens ga ik om 7h30 ontbijten.  Gewoonte.  Wil om 08h00 gedaan hebben met eten.  Zal de 08h00-ontbijters nog wel zien hoor! 

    Tot in de "Crown" of  "onder de baan" op zondag!

    PS: Nog een stevige sponsoring gekregen van Frank, een avondschoolcollegaatje waarmee ik "Dreamweaver" heb gevolgd enkele jaren geleden.  Frank heeft een B&B te Nieuwpoort: "Lighthouse".  Check it out!

    10-10-2007 om 23:05 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    08-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spanning.
    De spanning stijgt.  Het bedrag stijgt.  Nog een laatste mail gestuurd vanuit de mailbox.  Aan alle deelnemende bloggertjes: "Het is bijna zover, doe nog een laatste poging om u te laten sponsoren!

    Deze week loop ik niet veel meer.  Vandaag nog een keer acht km in een rustig tempo.  Woensdag test ik nogmaals mijn marathontempo en vrijdag is het nogmaals rustig loslopen, ongeveer zes km.

    Vorige week deed ik dus nog eenlange duurloop op maandag (25 km was dat) waarop ik dinsdag wat losliep.  Woensdag liep ik niet want donderdag liep ik 1/2 marathon, militair kampioenschap in Flawinne.  Lastig parcours, evidemment.  Ging niet voluit.  Keek gedurig naar mijn hartslag, dat ik om en bij het omslagpunt probeerde te houden.  En dat lukte goed!  Dus niet te diep geweest.  Snel hersteld na aankomst.  Geen verzuring, geen pijntjes.  Enkel twee dagen nadien had ik wat last van pijn aan het laagste deel van de scheenbenen.  Dat komt wss door het afremmen bergaf, want er waren steilere stukken bergaf dan er steile stukken bergop waren. Vrijdag rust en zaterdag wat loslopen (6.5 km).
    Zondag gaan kijken naar "Control" en niet gesport, ofja toch even op de fiets.
    Weektotaal een kleine 70 km toch nog...

    Over Control dan..."Blij" dat ik hem eindelijk zag.  Klinkt eigenlijk raar, want je wordt er niet vrolijk van.  Beelden, muziek en akteerprestaties zijn op en top.  Goeie film en het tijdsbeeld-en sfeer werd goed vertaald.  Je wordt er idd niet vrolijk van.  Joy Division blijft mijn groep.  Raar eigenlijk, dat ik nog steeds zo verslingerd ben aan deze groep.  Fantastisch toch.

    Eindhoven!  Zaterdagnamiddag zijn we daar.  Gezellig samen tafelen 's avonds, beetje rondwandelen mss eerst om de omgeving en het parcours wat te verkennen en op tijd naar mn bedje.  's Morgens ga ik zeker vroeg eten!  Op tijd naar de startplaats want ik wil, ondanks de chip, zeker een goed plaatsje.  Tips?

    Aan de bloggerkes: "Tot zondag é, of zaterdag"  Aan de anderen: "Fingers crossed!"

    Here we go!

    08-10-2007 om 21:25 geschreven door Francis  


    >> Reageer (5)
    01-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2H 04' 36"
    Tja, toen ik dat hoorde...Een marathon lopen in 2h 04' 36"!  Waar sta ik dan?  Meer dan 20 km per uur!  Te gek is dat.
    Vandaag liep ik ongeveer 25 km in die tijd...

    Vorige week stond dus in het teken van de verhuis.  Toch geprobeerd om een beetje te lopen.  Op vier dagen toch zo'n 46 km gelopen.  Tweemaal joggen en tweemaal intervallen (éénmaal hoge blekker en éénmaal lange stukken op marathontempo).  Zaterdag en zondag was ik dus verhuizer...chauffeur, klusjesman, enz.  Geen tijd om te lopen.  Van 's morgens 7 uur in de weer tot 22h 's avonds.  En het meeste moet nog een plaatsje krijgen nu.
    We stonden er weliswaar niet alleen voor hoor.  Zaterdag kregen we een helpende hand van enkele familieleden en vrienden, om de zware en ambetante stukken te verplaatsen.  Goed dat we er aan gedacht hadden te koelkast te vullen..., of de volgende keer staan we er alleen voor.
    Het is hier nu wel leuk hoor, zoveel ruimte.  Ik loop constant rond, een luxe die ik tot voor kort niet had (appartement).

    Zaterdag en zondag had ik dus weliswaar niet gelopen, maar de arbeid geleverd kan wel meetellen denk ik.  Toen ik deze morgen uit de veren moest, ging dat met héél veel moeite.
    Toch liep ik rond de middag nog een lange afstand.  Ik schat zo'n 28 km.  Het was een nieuw traject natuurlijk.  Ben 2h22' onderweg geweest (sommige mensen lopen een marathon in die tijd).  Gemiddelde hartslag 125 slagen.  Net als vorige week kan ik terugkijken op een lage hartslag en een snelle recuperatie.  Het was nochtans bereweer.  Toen ik vertrok was het gestopt met regenen, maar ik heb zeker 2h10' in de regen gelopen.  Ik geraakte niet opgewarmd hoor.  De douche stond nadien plus 40 graden! Mmm, lekker.
    Vanavond weer uitpakken, verzetten, sorteren, afbreken, in mekaar steken....

    Niet in de cinema geraakt vorige week.  Hopelijk draaien ze Control nog een tijdje.  Heb gezien dat ze hem in Brugge tonen halfweg oktober.

    Volgende week naar "The Young Gods" te Gent.  En ook nog ergens een marathon geloof ik.

    En ik heb nog t-shirts liggen, zie vorige post.

    01-10-2007 om 22:06 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shirt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tussen het kuisen en verhuizen door kwam er een doos in mijn bezit, vol met t-shirts met dit opschrift:  www.sponsormij.be.
    Lang op zoek geweest naar iemand die de shirts wilde sponsoren en uiteindelijk was er dan toch iemand die de kosten wilde delen.  Jochen Wilde dit doen en stelde mij uiteindelijk voor om elk de helft van de kosten voor rekening te nemen.  Ik stemde toe omdat het er uiteindelijk toch van kwam...
    Dus nu pas in mijn bezit (een beetje te laat, idd) en nu moet ik ze nog kwijt geraken ook!
    Ik heb 20 Largen, 20 Mediums en 5 Smalls.  Om zeker te zijn dat ik uit de kosten geraak zou ik er graag 5 euro voor krijgen.  Als ik op het einde van de rekening geld over heb, gaat dat natuurlijk naar MAW.  Maar het is vooral om zelf uit de kosten te komen.
    Bestel maar!  Liefst aantal en maatjes erbij!  Via reactie of mail me.
    Dankt u.

    28-09-2007 om 12:45 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Postje.
    Tja, het heeft wat lang geduurd.  Deze morgen moest Sjarlot gaan werken en ik ben een toertje gaan loslopen.  15,44 Km in 1h17'13".  Een snelheid van 12 km/h dus.  Hartslag 122 gemiddeld.  Zeer tevreden.

    In de namiddag zijn we dan beginnen kuisen in onze nieuwe woonst.  Langer bezig geweest dan gepland.  Zal moeilijk zijn om mijn loopprogramma deze week te combineren met kuis- en verhuistaken.  Toch zal ik tijd vrijmaken, het moet!
    En ik wil toch ook proberen naar 'Closer' te gaan kijken, in Kortrijk wss.

    Heb gisteren genoten van de Koninginneloop.  De mooiste, inderdaad.  Goed doorgetrokken, toch voorzichtig geweest.  Altijd op het randje gelopen, net niet in het rood.  Moet mij sparen hé.  Na de aankomst heel snel gerecupereerd.  Dat gaf mij een goed en zeker gevoel.  Ik ben goed gerecupereerd na IFF en LEIE.  Toch voel ik dat ik wat slaap tekort kom, dus daar deze week hopelijk een mouw aanpassen.

    Het weblogfeestje dan...
    Heb mij gisteren redelijk kalm gehouden ( 4 Leffe's maar ), hoewel ik toch wel zin had om in dit leuke gezelschap nog enige uren te vertoeven.  Als er wat minder op het spel staat, kunnen we dit nog eens overdoen.  Het kader en het voedsel moet dan ook wat beter zijn.  Iedereen zal mij daarin wel volgen.  Alle aanwezigen zullen in Eindhoven paraat staan en zijn dus op tijd naar het bedje getrokken.

    O ja, er was sprake van een oudejaarsavondloop....meer gegevens op deze site: http://www.joggings.be/index.php?pagina=joggingsgegevens&kalender=joggings2007&id=491&functie=info

    Meestal zeggen we na een feestje: "Had ik maar mn kodak meegenomen".  Deze keer hadden we hem mee, maar de arte skieve bleef leeg.  Toch werd er een filmpje gemaakt.  Zie de blog van KJ.

    Weekoverzicht week 7 dan.

    -Maandag: rust ( na mijn tweede marathon op Acht dagen, welgekomen hoor)
    -Dinsdag:  13 km loslopen
    -Woensdag: Interval 3 X 1000m in 3'55".  De rest (nog 3 maal) niet gedaan wegens problemen met rechter voet/knie/heup.  Slechte piste daar in Veurne... Dikke Zes km. 
    -Donderdag: 35 km MTB te Beselare.  Benen waren goed maar veel afgezien ter hoogte van de lage rug omdat mijn zadel altijd kantelde naar achter, waardoor ik in een heel slechte positie terechtkwam.  Niet veel begrip van de collega's...
    -Vrijdag: 8 km loslopen
    -Zaterdag: Wedstrijd +/- 12 km en in-en uitlopen 3 km
    -Zondag: 15,44 km trage duurloop. 

    Totaal ongeveer 60 km.

    Goodnight everybody!

    23-09-2007 om 21:28 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    17-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Leie-Marathon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Klik op de foto om naar mijn fotoalbum te surfen!  Mooie foto, twee blije gezichtjes.  Toch een beetje getekend door de inspanning.

    Het blijft een serieuze inspanning, of je hem nu traag loopt of snel.  Heb ondertussen al terug mijn respect kunnen geven aan ALLE mensen die een marathon lopen, snel of traag.

    Verslagje.

    Had halvelings met Johan Watthy afgesproken dat we samen zouden lopen.  Johan wilde voor zijn eerste marathon al meteen hoge toppen scoren.  Met een 3h15' in gedachte vertrok hij richting Deinze, de startplaats van de Leie-Marathon.
    Ik daarentegen wilde me niet verbranden en had een rustige 3h30 voor ogen.  Doch van bij de start zaten we al in een snel tempo.  Meegezogen door de snelle mannen en ook door ons inwendige OLC-start-traditie, hadden we de eerste km afgelegd in 4'15".  Veel te snel dacht ik maar het voelde goed eigenlijk.  Johan zat er niet mee in en vond deze snelheid wel goed.  Ik probeerde het tempo te temperen, maar had al gauw in het snotje dat ik hem zijn gang moest laten gaan.  Nog even meegeven dat hij zolang mogelijk moest proberen te wachten om zijn slag te slaan en weg was hij.  Ik hoopte van hem gauw terug te zien, maar dan wel in Wevelgem welteverstaan!  En ik zag hem terug in Wevelgem, dolgelukkig en opvallend fris.  Hij liep zijn eerste "Big One" in zomaar eventjes in 3h17', Chapeau.

    Ikzelve ging na ons scheiden wat op de rem staan en ging naar een 12 km/u tempo.  Zo was het wel gezellig lopen.  Viel van een 50 ste naar een 100 ste positie.  Rond de dertig km wilde ik het tempo wat optrekken, maar had al in vorige trainingen ondervonden dat dat niet simpel is.  Soit, ik voelde dat dat niet goed zou gaan en hield het rond de 12 km per uur.  Zelfs zo begon ik terug lijkjes op te rapen.  Een twintigtal, zo blijkt later.
    Mijn hartslagmeter hield het van bij de start weer voor bekeken, zodat ik weer niet over cruciale info beschik.  Grr.  Maar ben zeker niet te diep geweest.  Kon nadien nog lekker genieten van een pastaatje in het Ateljeetje in Sint-Idesbald.  Kreeg zowaar een glas wijn naar binnen zonder protest van het lichaam.  De hartslag gisterenavond mooi gezakt naar 60 slagen.  Toch vrij vermoeid vandaag en dus wijselijk niets van sport gedaan buiten het woon-werkverkeer met de fiets en dat was vrij ontspannend.

    In de uitslag kan je zien dat er maar ACHT personen onder de DRIE uur liepen.  Wat bewijst dat het een harde marathon was.  Die wind, constant op kop.  Gelukkiglijk bleef de zon achter de wolken zitten.  Toch heb ik rode streepjes op mijn schouders gebrand.

    Een tof aandenken bij aankomst.  Vrij origineel naast de gebruikelijke medaille.  En een heel mooie pet.  En een zak met vanalles en nog wat.  In de recovery-ruimte drank en voedsel zat en een bezig massageteam!

    Zijn er nog mensen naast mij en Koen Vansteenkiste die de dubbel hebben gelopen?  (IFF en Leie-Marathon)

    17-09-2007 om 20:31 geschreven door Francis  


    >> Reageer (6)
    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deinze-Wevelgem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nog NOOIT zolang gelopen.  Mijn langste duurloop, mijn traagste marathon: 3h35'

    16-09-2007 om 20:54 geschreven door Francis  


    >> Reageer (10)
    15-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jups!
    Deze week stond in het kader van herstellen en vooruitkijken.

    Maandag : -herstelloopje van 8 km in 44', hartslag 120 (ging niet rapper, Sjarlot was voor een keer sneller!)
    Dinsdag: -herstelloop nr.2, ttz. 15,44 km  aan 5'15/km aan hartslag 120 (al véél beter)
    Woensdag: -wisselloop, eerst 2km loslopen (max 70%) dan intervallen "Hoge Blekker" (tevreden want hartslag keerde altijd terug naar iets boven de 60% tijdens de pauzes) en dan nog een beetje aan 80 % doorgelopen (10')  en dan uitgelopen tot ik terug onder de 70% zat (nogmaals 10').
    Donderdag: -"hometrainer", 1 uur lage harstlag en hoge trapfrequentie.
    Vrijdag: -Westerkwartier, 9 km in 34'46".  (hartslagmeter begaf het aan 96%, tss)
    Zaterdag: -Nuts
    Zondag: -Deinze-Wevelgem op het programma.

    Voel me goed en heb geen problemen om een lange afstand aan te snijden.  Deze zondag is dat de vierde op een rij.  Ik wordt het al gewoon.  Het is altijd moeilijk om te beginnen aan de lange afstanden tijdens de specifieke marathontrainingsperiode, maar eens begonnen went het snel.
    Ik kijk er zelfs alweer naar uit.  Raar hé.  Sommigen verklaren me gek, ik weet het.  Het is idd een heel andere "levensstijl".  Maar als ik op sommige blogs kijk van ervaren marathonloperkes, en ook vree rappe marathonlopers (Joggerke) dan ben ik nog maar een mietje hoor.
    Het is ook een heel ritueel.  De juiste voeding, kledij, rust, plakkers, zalf, waar en wanneer wil ik drank of voeding, enz.  En dan de roes en de voldoening.
    Hopelijk valt het weer morgen wat mee.  Wind op kop, misschien zelfs iets te warm?  Mijn grootste zorg eigenlijk.

    Zo, nog vlug een fruitsalade in mekaar flanzen,  een warm badje en naar bed.

    O ja,  Zaterdag 22 september gaan de webloglopers van het zeetje iets gaan eten, na de Koninginneloop, op het domein van Raversijde, in het restaurant/cafetaria "Walrave".  We zijn inmiddels met 12 personen.  Afspraak om 19.30 ter plaatse!  Als er nog mensen geïnteresseerd zijn, laat het mij vooral weten.  Lijstje deelnemers linksboven!

    15-09-2007 om 20:35 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    10-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag IFF
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben gestart zoals op de foto, met reclame voor de sponsorsite.  Blijkbaar hielden de stickers het niet op mijn shirt want toen ik bij Leen, mijn begeleidster van dienst  kwam, waren de vogels gaan vliegen.  Heb nochthans niemand horen klagen dat hij of zij  een lettertje tegen de neus kreeg.  Heb trouwens ook niemand zien toekomen in Ieper met "het gele teken" op zijn hoofd.  Jammer eigenlijk....

    Als je op de foto klikt, kom je terecht in mijn fotoalbum.  Met dank aan Wim Tyvaert voor de mooie aktiefoto's en zijn inzet om dit te doen slagen, want ik had wel in het oog hoor hoezeer je je best deed als gelegenheidsfotograaf!  Er komen later nog foto's bij die Martine, het vrouwtje van Jan Janssen heeft gemaakt.  Jan Janssen die trouwens zijn record heeft gebroken en een scherpe 3h 05' neerzette!  Sjapoo.
    Op de foto's ook Gino Puystjens (PR met drie minuten verbeterd), Peter Hamers (incognito, toch op de harde schijf gezet!) en Sonny Maton (met een tijd om Jalours op te zijn: 2h52', amai).  Men zegge het voort!

    Gegevens van gisteren dan.  Ik heb elke vijf kilometer mijn klok afgeduwd en dit zijn de resultaten:
    5 km:  22'31"
    10 km: 23'32"
    15 km: 23'22"
    20 km: 23'10"
    25 km: 23'35"
    30 km: 23'02"
    35 km: 24'15"
    40 km: 23'29"
    42,195 km: 9'53" (4'30" de km)

    Bemerkingen:  Zoals je kunt zien was het een heel gelijkmatige loop.  Snel vertrokken, dat wel.  Zat in een groepje die voor 3h15 ging en ik had "onder de 3h30" vooropgesteld.  Ik liet ze na vijf kilometer wijselijk gaan.  Misschien maar goed ook want ik heb ze ALLEN terug opgeraapt!
    Ik had een gezapig tempo vast en wilde dat zo houden.  Soms was er wel de verleiding, zeker na 20 km, om een tandje bij te steken.  Maar het stond gegrift in mijn hersenpan.  TRAINING!  Hield mij dus in hoewel het beestje spartelde.  Toch was het nog even lastig (het is ook een marathon hé) zoals je kan zien tussen 30 en 35 km, maar het verval was maar minimaal. 
    Vanaf km 20 was het al oprapen der lijken geblazen.  Ik ging van positie 77 naar 64 als ik goed geïnformeerd ben.
    Helemaal op het einde was ik nog aan het twijfelen om er nog een paar op te pikken maar ik vond dat het welletjes was geweest.  Bij het binnenkomen van Ieper gaat het nog even vals plat en dat kon ook wel effe tellen.  Had ik geweten dat Gino daar voor me liep...

    Geen hartslag, idd.  Had mijn tepels nogal ruim afgeplakt en daardoor was er geen signaal blijkbaar.  Heb mijzelf dus een gezellig tempo opgelegd en mooi kunnen aanhouden.

    Onderweg geen last van krampen, noch aan de benen noch in de buik en darmen.  Vooraf dus weinig gegeten en onderweg enkel water en drie neepjes "Squeezy, cola super gel" gebruikt.  Ik kon nadien gewoon iets gaan eten.  Niet zoals in Izegem vorige week.  Na die wedstrijd kon ik de rest van de dag niets meer binnenkrijgen.  De kilometers goed verteerd dus.  Achteraf wel héél veel gedronken. 

    En deze morgen stond de weegschaal op iets over 75 kg.  Onverhoopt!  Verlang al naar een 4 in het vizier.

    Men heeft mij dus gisteren al een paar maal aangesproken om de Leiemarathon ook te lopen, maar dat zag ik helemaal niet zitten.  Doch vandaag begint het toch alweer te kriebelen...

    Pluspunt voor de organisatie.  Alles was in orde.  Véél water en bij de aankomst massage enzo.  Ik had mijn eigen massoes wel ter plaatse die mij voortreffelijk gesoigneerd heeft!

    Heb mij vijfde trainingsweek dus afgerond met een duurloop van 42 km.  Totaal deze week dus rond de 80 km.  Inbegrepen twee wedstrijden.
    In Oostende 10 km in 38'12" en een militaire cross van 5,870 km in 22'43".

    Sebiet nog 8 km loslopen en beetje mijmeren over wat ik zondag ga doen.  Misschien al een beetje inpakken?

    O ja, gisteren nog naar Jason Bourne (III) gaan kijken.  Weeral geweldige film hoor!  Nu is het wachten op Control.

    10-09-2007 om 16:34 geschreven door Francis  


    >> Reageer (6)
    09-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFF

    3h 16' 53"

    09-09-2007 om 18:40 geschreven door Francis  


    >> Reageer (13)


    Foto

    Foto

    WEBALBA


    Foto

    OVERNACHTEN IN DE STREEK?  KLIKKEN OP DE FOTO'S HIERONDER!


    Foto

    Foto

    Foto

    Een uurtje gelopen in de Catalaanse heuvels.
    Foto

    MARATHONS

    1. Belgisch kampioenschap
    04 juni 2005
    Eernegem
    3h23'00" (12,47km/h)
    69ste plaats
    2.Nacht van Vlaanderen
    16 juni 2006
    Torhout
    3h08'41" (13,41km/h)
    23ste plaats
    3.Nacht van Vlaanderen
    22 juni 2007
    3h08'03" (13,46km/h)
    46ste plaats
    4. IFF
    09 sept 2007
    3h16'53" (12,86km/h)
    64ste plaats
    5. Leie-Marathon
    16 sept 2007
    3h35'37" (11,74km/h)
    80ste plaats
    6. Eindhoven
    14 Okt 2007
    3h09'45" (13,342 km/h)
    237/1392
    7.Visé
    11 Mei 2008
    3h02'48" (13,85 km/h)
    38/739
    8. IFF
    14 September 2008
    3h01'34" (13,944 km/h)
    37/439
    9. Parijs
    05 april 2009
    2h55'51" (14,39 km/h)
    675/30334
    10. Leie-Marathon
    20 sept 2009
    Opgegeven
    11. Berlijn
    25 Sept 2011
    2h59'42" (14,09 km/h)
    1136/42619

    12. Rotterdam

    15 April 2012

    2h57'40"

    391/7526

    13. IFF

    09/09/2018

    03h30'22"

    160/900




    Om een marathon te lopen onder de drie uur moet je met een snelheid lopen van minstens 14,065 km/h of aan 4'16"min/km.
    Loperkes
  • Joggerke
  • Vince
  • Sven
  • Mario
  • Jan Schockaert
  • Dirk loopt...
  • Michel Raymaker
  • Rudi Smeets
  • Byrntie
  • Kurt

    Loperkes II
  • Homer
  • Stef
  • Michael
  • Yves
  • Gert Schroons
  • Lorenzo!
  • Wim de Olifant
  • Bart
  • Kristof
  • Etienne Devillage

    Loperkes III
  • Kris Devisch
  • Gert Luyckx
  • Harmsie
  • Dirk Verleyen
  • Christophe Dewulf
  • Roadrunnerke Jan

  • SPORTIEVE VROUWEN
  • TINNEKE
  • CARMEN
  • WIETEKE
  • RUTH
  • JULIE
  • JOGGINGGIRL
  • ANITA DELVAEL
  • KATRIEN
  • MARLEEN
  • PATRICIA DELVAEL

    WEBLOGLOOPSTERS


    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • Mooie blog (Alain Greck)
        op IFF 2018
  • Knappe prestatie. (joggerke)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • doorgaan (Johanbeton)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • STERK (wim)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • wow! (Julie)
        op Berlijn 2011
  • daar is em ! (wim)
        op Berlijn 2011
  • Berlijn (Johan)
        op Berlijn 2011
  • Lang geleden (jetty)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Prettige feestdagen. (Joggerke)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Planning. (Joggerke)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 16/04-22/04 2012
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    Liezy, kunstenaresse!


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs