Foto
Foto

www.sponsormij.be

Het artikel dat in de "Krant van West-Vlaanderen", meer bepaald "Het Wekelijks Nieuws" verscheen...
Klik hier!

VOLGENDE WEDSTRIJD(EN)

HERMES, 4 OKTOBER

OLIFANT
18 OKTOBER

Over mijzelf
Ik ben Francis Coucke
Ik ben een man en woon in Veurne (Belgie) en mijn beroep is Beroepsmilitair.
Ik ben geboren op 12/07/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, MTB, muziek, lectuur, informatica,....

          BESTTIJDEN

MTLG
: 2,4 km in 8'14" (15 april 2008)(3'26" de km)
Trio-triathlon:  3,5 km in 11'58" (7 nov 2006)
Korpscross: 4,1 km in 14'04" (14 nov 2006)
Westerkwartier: 5 km in 17'52" (19 sept 2008)(3'34" de km)
Westerkwartier:
 6 km in 21'38" (19 sept 2008)(3'36" de km)
Westerkwartier: 8,66 km in 31'32" (19 sept 2008)(16.5 km per uur)(3'38" de km)
Keignaert (Oostende)
: 9 km in 33'47" (06 juni 2008)
Oostkamp: 10 km in 36'56" (5 aug 2006)(3'41" de km)
Gistel: 12 km in 46'15" (18 nov 2006)
Dwars door Brugge: 15 km in 56'30" (7 mei 2006)
Sluis (10 Mijl): 1h02'55" (15 maart 2009)(3'55" de km)
Sluis: 1/2 Mar in 1h22'38" (15 maart 2009)(3'55" de km)
Parijs: Marathon in 2h55'51" (05 april 2009)(4'10" de km)

WEBLOGLOPERS

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Son and daughter
  • Blog van Nicolas en Tom
  • Blog van Nicolas en de grasparkiet
  • Blog van Florence en de dwerghamster
  • Nico de
  • Nieuwste site van de zoon
  • Mijn favorieten
  • The Gecko
  • Nacht Van Vlaanderen
  • Rekentabellen
  • Loopwedstrijdkalender
  • Marathonkalender
  • De Veurnsche Bikers
  • My Asics
    Wij luisteren naar...
  • Stubru
  • Inhoud blog
  • IFF 2018
  • Rotterdam marathon 15 april 2012
  • Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • Berlijn 2011
  • Olc afgelopen, oef...
  • Tis een kopie! Maar hij zal allicht beter zijn!
  • Newquay!
  • Newquay 10K
  • Leiemarathon.
  • Leiemarathon minus...
  • Water.
  • Nog tien dagen naar de Leiemarathon!
  • Leimarathon, 17 days to go.
  • Mariakerke.
  • Pronostiek Wim
  • Om alle misverstanden te voorkomen; dit is een mailtje dat ik ontving van een vriend. Ik doe geen traitlon, maar hij wel: WIM SYNAEVE.!
  • Vakantie...
  • Maandelijkse bijdrage....
  • 8,81 km in 33'28".
  • "Wulle" bijna vermoord door reiger!
  • Dju...
  • Rust roest?
  • Bredene...
  • Weblogloper-het bewijs...
  • Jaaroverzicht...
  • Parijs - Deel 3 - De beleving.
  • Parijs - Deel 2 - Facts and figures.
  • Parijs - Deel 1
  • Piep....
  • Parijs!

    UITSLAGEN 2007

    1.LOMBARDSIJDE : 10,8 km in 42'34" op 6 jan
    2.MOL : 1O km in 38'34" op 14 jan
    3.SAS : 6 km in 21'59" op 4 feb
    4.GROBBENDONK: 7,8 km in 31'17" op 15 feb (cross)
    5.OOSTENDE-BRUGGE: 10 Mijl in 1H04'36" op 4 maart
    6.SLUIS: 1/2 mar in 1h 27'08" op 18 maart
    7.DAMME: 9 km in 34'17" op 25 maart
    8.HAZEGRAS: 11 km in 43'27" op 7 april
    9.ST.-JANSLOOP: 10 km in 40'59" op 22 april
    10.DWARS DOOR BRUGGE: 14.3 km in 55'52" op 6 mei
    11.REMBERTCORRIDA TORHOUT: 10 km in 38'07" op 11 mei
    12.GAILLY TE EUPEN: 1/5de marathon in 34' op 16 mei
    13.KEIGNAERT: 9 km in 34'53" op 18 mei
    14.PAREL DER KEMPEN (MALLE): 10 mijl in 1h 04' 41" op 20 mei
    15.20 VAN BRUSSEL: 20,1 km in 1h 23'28" op 27 mei
    16.MCBRIDE: 1/2 marathon in 1h 32' 17" op 3 juni
    17.JEAN BART: 11,1 km in 42'17" op 15 juni
    18.NVV MARATHON: 42,195 km in 3h08'03" op 22 juni

    Foto

    TAXI MARC
    NIEUWPOORT

    Foto
    RUN FORREST RUN!

    NA ENKELE MALEN NET NIET DE MAGISCHE GRENS VAN DRIE UUR TE BREKEN, SLAAG IK DAAR DIT JAAR DAN TOCH IN TE PARIJS: 2H55'51". KAN HET NOG BETER? WE ZULLEN ZIEN...
    02-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omer!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nu in de cinema, vorige week nog in de Ronde van Franktijk!  Homer Simpson.  Daar ik toch in de buurt was ben ik een ritje gaan meepikken ( ts Cahors en Angouleme ).  Zoals je ziet is Homer in staat sterke prestaties te leveren, al was het maar om aan zijn lievelingseten te geraken.  Dit weekend ga ik wss kijken naar de film.  In originele versie weliswaar.

    Ondertussen terug begonnen met een tienweken-programma met het oog op de marathon van Eindhoven.  Langzaam de kilometers terug optrekken.  Maandag 8 km met een gem hartslag van 137 ofte 75%.  Dinsdag volgde een iets langere afstand.  15,44 km in 1H 12' 33" aan een gem hartslag van 141 ofte 77%.  Het was al een tijdje geleden dat ik nog meer dan twaalf had gelopen.  Het was warm en dat resulteerde in een hogere hartslag tegen het einde.  Woensdag was er de beachrun in De Panne.  Acht km in 31'17".  Deze wedstrijd geldt als mijn intervallenreeks deze week.  Het was lastig in de tweede helft.  Windop in een duinstrook...  Heb daar Beton, Gino, Vince en Peter als bekenden gezien voor de start.  Gezellige babbel en aldus vergeten op te warmen.  En dat voelde ik!  De eerste km deden mijn voetjes nogal pijn.

    Vandaag wil ik de beentjes wat laten rusten.  Ik vertrek binnen enkele ogenblikken naar het zwembad om wat lengtetjes te doen.  Morgen immers staat er tien kilometer op het programma te Oostkamp.  Wil er een goede tijd lopen, maar ik ga me zeker niet forceren.  Ik loop de wedstrijd eerder omdat ze deel uitmaakt van de "Sportline Runningtour".  Als je drie wedstrijden meeloopt, krijg je een leuke sweater.  Een deel van je inschrijvingsgeld gaat ook naar het goede doel.

    Normaal gezien blijft er dan nog een rustige jogging over en een lange duurloop om de week af te sluiten,  maar ik heb me laten verleiden om mee te gaan naar de Kemmel zaterdag met Clint.  Er wordt deze week dus nogal intensief getraind.  Volgende week dan een beetje rustiger en vooral veel kilometers malen.  10 Augustus Mariakerke en daarna eens een kijkje nemen naar de Paulusfeesten.  Wil daar wel eens kijken naar Preuteleute...bluv mejje fikn va me...

    02-08-2007 om 18:04 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    29-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hi, bloppers!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Terug van weggeweest.

    Beetje boos op mezelf omdat ik het een beetje heb laten hangen op loopvlak.  De eerste dagen nochtans met volle moed de sportschoenen aangetrokken en op pad.  Ik heb dat idd maar drie dagen volgehouden.  De omstandigheden kunnen als excuus gebruikt worden....
    Door het mindere weer (in perioden) waren we genoodzaakt daguitstappen in te lassen en daardoor kwam mijn sportgedeelte in nauwe schoentjes te zitten.  Maar kom, het mocht wel eens anders.  Trouwens, toen er tijd was om te lopen vond ik het toch te warm en heb ik in het zwembad dan maar een beetje baantjes getrokken.  Ook sport, nietwaar!

    We zaten dus in de streek van de Pineau de Charentes en de Cognac.  In het doorrijden naar de eigenlijke eindbestemming hebben we overnacht in Prunay en Yvelines.  Dat is net onder Versailles dat we voor de gelegenheid eens wilden bezoeken.  Nu, het kasteel is van buitenaf echt wel een mooi gebouw en de tuinen zeker!  De binnenkant echter viel me toch tegen.  Lange gangen met aan één kant een kamer en aan de andere kant grote ramen met uitzicht op de tuinen.  De architecten hadden hier precies niet veel inspiratie.  Toch twee zalen die nog iets overgehouden hebben van de toenheersende glorie:  De glazen zaal en dan de zaal waar schilderijen hangen van de belangrijkste Franse veldslagen, grote, bijtijds indrukwekkende doeken.

    De streek waar we zaten dan.  Tijdens een regenachtige dag reden we naar Saint-Césaire.  Nog nooit van gehoord?  Dacht ik ook.  Maar hier werd "Pierrette" gevonden.  Het bewijs dat Neanderthaler en Homo Sapiens samen hebben geleefd.  Belangrijke ontdekking toch.
    Later op de dag wilde ik toch eens een Cognacmakerij bezoeken en dat werd "Otard".  Speciaal bezoek want ik werd er ontvangen op een feestmaaltijd met Francis I van Frankrijk ( één van de koningen ).  Zie foto.
    In het kasteel van Otard werd hij immers geboren.  Naast een deskundige uitleg over het vervaardigen van de Otard, kregen we nog een rondleiding door het gebouw met zijn "Royale" geschiedenis.  Mooi!

    De streek rond Cognac is zeker de moeite waard.  Vlak bij de zee, waar we ook La Rochelle bezochten, en toch ook weer dat glooiende, frisse landschap met duizenden zonnebloemen en wijnranken.  Nog een weetje:  elke Franse boer is verplicht om Colza te telen, ofte Koolzaad.  Biobrandstof, idd...

    Het zit er weer op.  Het vloog voorbij deze keer.  When you're having fun... Een streek om zeker nog eens terug te keren.  Te weinig tijd om eens goed rond te neuzen.  Toch tijd genoeg gehad om mijn gewicht weer omhoog te laten komen.  Het eten van de gastvrouw was voortreffelijk...

    Zo, genoeg over de vakantie.  Het hoofdonderwerp wordt terug lopen vanaf volgende week. (morgen al)  Start van de marathontraining Eindhoven.

    Tot binkort!

    29-07-2007 om 23:21 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    18-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En het zal nog stiller worden hier...
    Het is rustig in blogland.  Vakantie zeker?  En het zal nog stiller worden.  Vrijdag vertrek ik op reis.  Eerste etappe naar Versailles.  Had eerst gedacht van er eens te "passeren", maar blijkbaar lukt het niet om Versailles op één zakdoek te zetten.  Dus wordt het een dagtrip.  's Avonds blijven we in de buurt overnachten om des morgens door te rijden naar Chadenac (Poitou-Charentes-Maritiemes).  We logeren daar op een boerderij.  Alles wat we daar te eten en te drinken zullen krijgen wordt op de boerderij zelf gekweekt en geteeld en gebrouwen....
    Weekje gezond.

    Het lopen was wat minder de weken na de marathon.  Maar het geeft eigenlijk niet.  Ik voel dat mn lichaam deugd heeft van de rust.  Ik probeerde wel drie a vier keer per week een toertje van omzeggens tien kilometer te lopen.  Vandaag bv ging dat heel vlot. 
    Op reis ben ik ook van plan om 's morgens de sloffen aan te trekken voor de rest van de vakantiegangers er ook maar aan denkt van op te staan.
    Vorig jaar heb ik dat ook gedaan in Spanje en toen ik terug kwam liep ik iedereen uit mijn wiel in het OL.
    Ik ben trouwens van plan om eens meer een rustperiode in te lassen. Doet echt deugd.

    Toch ben ik van plan nog twee marathons te lopen dit jaar.  Op 9 sept wordt dat IFF waar ik zolang mogelijk mee zal proberen te lopen met Jan en Peter Janssen.  Ik zal er wel voor trainen, maar het zal niet mijn betrachting zijn om onder de drie uur te lopen.  Maar ya never knaw...

    De volgende marathon zal dan op 14 oktober zijn.  U weet het ondertussen al....
    Voor de twijfelende sponsors:  Ik heb vandaag het nieuws verkregen dat er bij de aan de sponsoring verbonden tombola een hoofdprijs hangt van serieuze waarde.  Namelijk een 7-daagse reis naar JAMAICA, all inclusive voor 2 personen in een 5-sterrenhotel.  
    Twijfelt u nog?  Voor een inzet van 20 euro kan deze reis de uwe zijn.  Maar het mag niet alleen daarom te doen zijn hé.  Een beetje vreugde in een kinderhart moet u al over de lijn helpen trekken.

    Ik dank u....en wss tot bin een dag of tien.

    www.sponsormij.be voor http://www.makeawish.be/

     

    18-07-2007 om 23:21 geschreven door Francis  


    >> Reageer (6)
    16-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BREAKING NEWS

    Francis Coucke zorgde net voor het doorbreken van de kaap van 1000 euro door Charlotte Cottry te sponsoren!  Op de goede weg!  Wie doorbreekt de 2000-grens?

    16-07-2007 om 23:16 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    13-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAW
    Voila, het is zover.  De site is er.  Het heeft uiteindelijk toch nog heel wat voeten in de aarde gehad voor hij er was...www.sponsormij.be.
    Werner heeft er ettelijke nachtjes aan gewerkt.  De ideeën en de aanpassingen bleven maar komen en toch mag het uiteindelijke resultaat er zeker wezen.  En wees gerust, er zijn een hele reeks automatismen die achter de schermen draaien.  Wat u ziet is maar een klein deel van het radarwerkje hoor.  Proficiat Werner.

    Nu is het aan onze beurt om als weblogloper en deelnemer aan het gebeuren rond MAW, reklame te maken voor onze site.
    Hoe pak ik de zaken aan?  Concreet.  Wat heb ik al gedaan?  Ik heb affiches laten drukken bij "Effect".  75 stuks.  Voor 00 euro.
    Heb net een mailtje gestuurd naar joggings.be en naar de organisator van de marathon te Eindhoven met een beetje uitleg over onze actie.  Op het werk ben ik ook contacten aan het leggen om via internet en mss ook in militaire publicaties, sponsors te vinden.  Er worden stickers gemaakt met de URL erop, die je op de auto kan kleven (gratis).  Een hondertal t-shirts liggen klaar bij de drukker om er de URL op te zetten achteraan (ook geschonken door een sponsor).
    Ik zou ook flyers willen hebben die ik kan uitdelen op loopevenementen.  Ik vind de originele goed, maar onze sponsorwebsite ontbreekt erop nietwaar?  Kan iemand daar een mouw aanpassen?  En de flyer terug downloadbaar maken via de weblogloperssite?

    U ziet, ik ben al druk in de weer geweest.  Het moest ook wel nu gebeuren, want volgende week vertrek ik op reis en dan moet de bal al deftig aan het rollen zijn.

    Gelopen?  Niet veel deze week.  Dindagavond de strandloop te Nieuwpoort.  7 km in 26'40".  Dan woensdag en donderdag tot over de oren in het werk gezeten.  Donderdag was het ook mijn verjaardag...taart en Sint-Bernardus.  Bij gebrek aan beter...
    Vanavond na het werk dan toch nog effe gaan joggen.  Het was gene vette, maar mss komt mij dat wel ten goede later op het jaar.

    En u?

    13-07-2007 om 22:36 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet meer normaal...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag de Ronde van Frankrijk gevolgd, LIVE!
    Deze morgen al vroeg op pad.  Eerst mijn dochter naar Westvleteren gevoerd, samen met drie vriendinnetjes.  Ze gaan een hele week pretparken bezoeken voor een prikje.  Vandaag trokken ze naar Bellewaerde.  Morgen naar de zoo van Antwerpen.  Dikke pret.

    Met de zoon trok ik dan naar Duinkerke.  De start van de tweede etappe in lijn.  De start was pas voorzien om 13.25, maar er was drie uur voor de start al heel wat bedrijvigheid.  Iets na elf vertrekt de reklamestoet.  Toch iets speciaal.  Mannen van veertig worden nog kindser dan mijn eigen zoon (van elf).  Grabbelen maar.  Sterker dan jezelf.  Iets van de TOUR bezitten is onsterfelijk worden...

    Na de passage van de reklamekaravaan, trokken we naar de standplaats van bussen van de ploegen.  Eerst bedeesd een beetje rondkijken, maar na een kleine gewenningsperiode sleurden we bijna de renners van hun fiets om toch maar een handtekening te krijgen.  Toppunt was toch de tweede handtekening die mijn zoon kreeg van Tommeke Tommeke.  Ook op de foto met een supervriendelijke Axel Merckx.  Topdag hoor!

    Net voor de start (we gingen daar toch niet meer op tijd geraken en er wss ook niet veel van zien) dan vertrokken naar Middelkerke.  Tussen Middelkerke en Slijpe was er bevoorrading voorzien en daar wilden we wel een paar trofeeën halen en dat lukte ook!  Maar volk man, ongelooflijk!  De verzorgers die daar stonden om de zakjes uit te delen konden zelf hun ogen niet geloven en trokken er zelfs foto's van.  Het was net als in een bergetappe.  Het volk rijden dik en pas op de laatste seconde plaats maken... Dat er daar geen ongevallen zijn gebeurd!

    En er wordt nog gelopen ook hoor.  Bijna elke dag een toertje van acht kilometer.  Eénmaal intervallen.  De tien mijl is in het water gevallen door organisatorische misser.  Maar niet getreurd hoor, het alternatief was super.  Ik was er wel graag bij geweest hoor.

    Ben ondertussen ook wel bezig geweest met Werner om die website op poten te krijgen.  Daaraan verbonden ook sponsors aan het zoeken om reklame te maken voor die site.  Binnenkort verschijnt ze hoor.
    Mensen die er al van op de hoogte zijn en en er willen gebruik van maken, mogen al hun gegevens sturen naar lopers@sponsormij.be.
    Onder gegevens verstaan we: Naam, Voornaam, emailadres, een foto waar ik een pasfoto kan van maken, je blog, een kleine bio en de afstand die je gaat lopen in Eindhoven.
    Binnenkort verschijnt er op de weblogloperssite een uitgebreide uitleg van Werner.  Mss zelfs al vandaag, wss morgen gok ik. 

    09-07-2007 om 22:32 geschreven door Francis  


    >> Reageer (5)
    01-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weblogloop 22 september.
    KJ, Clint, WernerSjarlot en ikzelf dachten zo van nog eens een webloglopersreünietje in elkaar te boxen op 22 september.  De bedoeling is dat we van een bestaande wedstrijd uit het Oostends loopcriterium gebruik maken (zie hieronder) en dan na de prijsuitreiking iets gaan eten in Oostende.  We moeten nog uitzoeken waar, maar dat komt tegen die datum zeker in orde. 
    Het parcours bevindt zich in een park.  Constant verharde weg in een natuurrijk gebied.  Mooie wedstrijd!
    Die dag vieren we ook nog eens iemand van de bloggers zijn verjaardag!
    Graag uw deelname bevestigen op mijn emailadres: francis.coucke@gmail.com. Of reageer gewoon op dit bericht.


    zaterdag 22 september 2007
    KONINGINNELOOP

    * Seniors en veteranen A, B en C - DAMES
    * Seniors en veteranen A, B, C en D - HEREN

     

    7.300m
    11.000m
    15.00 u
    15.00 u
    Evenementenweide (Maria-Hendrikapark)
    seniors & veteranen: 5 euro (voorinschrijving 4 euro)
    Sportdienst-Sportraad - Rik Boncquet -059/50.05.29


     

    01-07-2007 om 12:26 geschreven door Francis  


    >> Reageer (11)
    29-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Konterdam!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze morgen even naar Oostende gereden.  Had nog mijn bong liggen van 25 euro, ontvangen tijdens de apotheose begin dit jaar te Zandvoorde, daar ik deelgenomen had aan Acht of meer wedstrijden van het criterium vorig jaar.

    Ben ook op zoek achter een autoradio met CD/CD-RW/MP3-speler en USB-aansluiting.  Even rondgeneusd in het stad en dan even binnengeweest in het Mediacenter.  Niet echt iets gevonden.  Denk dat het via internet gaat gebeuren.  Heb op "Pixmania" enkele sterke aanbiedingen gezien.  Of heeft er iemand nog toevallig een CD-speler liggen?

    Kon het weer niet laten en heb eveneens een paar CD-tjes in aanbieding gekocht.  De nieuwe van Cocorosie stond weliswaar niet in aanbieding, maar ik ben er redelijk van in de ban en heb me toch laten gaan.  Verder heb ik "Red skies over paradise" gekocht van Fischer-Z (die had ik nog niet op CD) en OK Computer van Radiohead.  Dan nog een verzameldoos van Cocteau Twins.  Daar ben ik nu naar aan het luisteren, maar het lijkt me een beetje vergane glorie.  Was vroeger gek op de stem van Liz.  Sommige dingen slijten...

    Lopen?  Ja, een beetje.  Maandag en dinsdag wat losgelopen.  Maandag was ik nog wat stram.  Dinsdag ging het al wat beter.  Mij woensdag gewaagd aan een intervallenreeks.  Acht maal 400 meter.  Tijden ts 82 en 94".  Het duurde enige rondjes vooraleer er snelheid uit de benen kwam.  Gisteren gerust hoewel er goesting was.  Vandaag 11,8 sjette geven te Oostende.

    Totonne!

    29-06-2007 om 15:33 geschreven door Francis  


    >> Reageer (1)
    25-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herstel.
    Herstel gaat traag.

    Zaterdag niet gesport.  Teveel gehavend uit de strijd gekomen.

    Zondag toch even gezwommen, om toch maar iets te doen.  Een toertje met de fiets ging ook wel deugd gedaan hebben.

    Deze morgen met de fiets naar het werk en dat voelde al goed aan.  De benen waren aan het herstellen.
    Vanavond begon het al gezellig te kriebelen en heb dan maar de loopschoenen aangetrokken en hop naar het bos.  Maar niet vlot hoor.
    De quadriceps van het rechterbeen is nog stug.  Je weet wel, de trappen naar boven nemen gaat vlot.  Naar beneden daarentegen, oeioeioei.
    Idd, dat zijn de quadri's.

    Als dat blijft duren zal ik noodgedwongen mij nogmaals de rol van fotograaf moeten aanmeten volgende vrijdag.  Maar ik hoop van niet hoor.  Heb zin om nog eens van jetje te geven.
    Als het lopen te stug is morgen, zet ik mij op de fiets.  Conditie op een andere manier onderhouden.

    Kijk al uit naar vrijdag...

    Normaal gezien neem ik de marathon van Eindhoven op in mijn planning.  In Eindhoven gaan er op 14 oktober zoveel mogelijk webloglopers aan de slag om geld in het laadje te brengen voor "Make a Wish".  Later een beetje meer uitleg.

    Goodnight everybody!

    25-06-2007 om 22:54 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto!
    Foto's van de wijkloop "Nieuwe stad" uit het Oostends loopcriterium!  Klikken op de link hieronder.

    http://picasaweb.google.be/francis.coucke/WijkloopNieuwestad2007

    Tip: rechtsklikken op de foto en bestand opslaan als geeft de foto in klein formaat.  Als je op het rechter gedeelte van de pagina klikt op foto downloaden, krijg je ze binnen in een groter formaat.  ( kan je ze bewerken enzo)

    Men zegge het voort aan de collega-lopertjes.

    Astemblieft si.

    24-06-2007 om 12:23 geschreven door Francis  


    >> Reageer (8)
    23-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Calvarieberg(en).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals een marathonloper wel weet, was de nacht kort en onrustig.  Het lichaam is bezig te herstellen en dat houdt je uit je slaap.
    Vandaag dus rust en herstel.  Zonder lopen!  Dus geen criterium vandaag.  Verstand gebruiken.  Mss kom ik s vlug kijken.  Wie weet.  De onrust zit in het lichaam.

    Zo, verslagje dan.

    Met gemengde gevoelens vertrokken zoals je wel weet.  Genoeg getraind, maar het gewicht is mss te hoog.  Wordt het MIJN dag of niet?
    Zenuwen in de buik bij de start.  Vooral ook schrik van de buik en darmen.  Gekend fenomeen bij de laatste km's tijdens een marathon.

    De start verloopt goed deze keer.  Ik maak mijn eigen tempo (4'15") en het gaat goed.  Bij vijf km ben ik zelfs iets te snel.  Peter Janssen loopt dan al bij me en we besluiten iets te vertragen.  Moeilijk, de rem er op zetten.  Km 10 bereiken we na 42'33".  Ideaal!  Het gaat nog steeds goed.

    Bij het buitenkomen van Torhout loop ik naar een groepje die eveneens als doel de drie uur halen heeft.  Peter verliest de aansluiting.  Last van de buik.  Hij moet tweemaal boodschappen doen...

    Het tempo in de groep is ideaal.  Iets verder komt Peter Hamers bij ons aansluiten.  Halfweg nog altijd op schema.  We komen op een stuk dat af en toe helt en we krijgen de wind pal op kop.  Naar mijn gevoel gaat de groep rapper lopen en ik laat ze, want ik wil me niet vergalopperen.  Maar het blijkt dat ik trager ga lopen.

    Bij de bevoorrading in de buurt van km 28 heb ik een achterstand van ongeveer twee minuten.  Een bocht naar links en ik ben verlost van de wind.  Ik geef mijn hartslagmeter en petje aan Geert, mijn begeleider, die dat weer voortreffelijk heeft gedaan.  Ik steek een tandje bij en dat lukt aanvankelijk.  Ik raap een mensje op.  Toch vertraag ik op de hellingen die alsmaar steiler worden.  Op het vlakke gedeelte herpak ik.  Toch vertraag ik terug.  Het lichaam vertraagt, ik kan er niks tegen doen, behalve doseren en mij niet kapotlopen.  Ik weet dan al dat ik de drie uur niet haal.  Maar ik hou een tempo vast en zo raap ik nog een aantal deelnemers op die er volledig door zitten.

    Ik kom aan in 3h08'03" en ik ben doodop.  Ik wankel op de benen.  Ben, naar verluid, lijkbleek.  Nog nooit zo diep geweest.  Ben op op op.
    Doe nooit meer een marathon, schiet het door mn hoofd.  Maar het lichaam herstelt snel en de hersenen ook.
    Even de dingen op een rijtje zetten en dan zien we wel wat het wordt.

    Blij dat ik Frankie nog even zag.  Ook tof dat er zoveel supporters waren.  Alain en Rita, Johan en de vrowwe, de kids en de mama...
    Ik heb er nog horen roepen, maar kon ze niet direct thuiswijzen.  Bedankt hoor!

    Onderweg nog Frank tegengekomen ( te lope) en Betty ( op de vielo).  Iets verder de immer aanwezige Koen VS ( met vermoedelijk Inge op de vielo).  Sorry boys, maar geen Leffe voor mij gisteren.

    Tot een volgende...

    23-06-2007 om 10:42 geschreven door Francis  


    >> Reageer (11)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NVV

    3h08'03"
    38" beter dan vorig jaar
    morgen meer

    23-06-2007 om 01:45 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    22-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D-Day, 22 juni 2007
    Vreemd.  Die stress.  Op een onbewaakt moment is ze er weer.
    Niet zoals bij Koen VS.  Hij heeft er al een hele week stress van, na reeds 11 marathons btw.
    Ikzelve ben al de hele week vrij rustig.  Ik draai de knop om en ik rust.  Rusten is niet veel lopen en af en toe een dutje proberen weg te kapen.
    Maar de energie is er wel.  Ik loop rond, wil bezig zijn.  Mijn week was vrij stressloos.

    Op D-Day sta je dan op en dan begint het.  Carbo-Petit Dejeuner!  Vandaag was dat pannenkoeken met kandijsuiker (lange koolhydratenketens) EN kandijsiroop.  Daarbij Yoghurt met muesli en kandijsuiker.  Drank: water met Carbo-Orange.  Het lag me zwaar op de maag.  Stress?  Of is het gewoon de hoeveelheid koolhydraten die verwerkt moeten worden?
    Heb me dan nog een uurtje of twee neergelegd.

    Vanmiddag aardappelen en pasta gekookt.  Een beetje sla en tomaten en wat gerookte zalm.  Dessert is gebakken banaan met kandijtoestanden en de overschot van de pasta (ook met kandij).  Best lekker.  Maar het is weer een hele hoop koolhydraten.  Drank idem als deze morgen.  De maag is weer zwaar aan het werken.

    Vanmiddag nog wat wandelen of fietsen.  Rozijnebroodje gaan kopen om in de vooravond nog wat van te snoepen.  Voor de rest eet ik enkel nog rijstpap- of taart en banaan, en mss wat rozijnen.  Drank zoals hierboven.  Vanaf een uur of twee voor de start enkel nog water.

    Tijdens de wedstrijd enkel water, tenzij ik het moeilijk krijg.  Dan overhandigt Geert mij een zakje E-Drine (lange en korte suikers).  Als ik iets van de bevoorrading grijp is het banaan of rozijnen.  Of wat water om over de kuiten te gooien want die zullen heet staan.  Mss zal de regen dat werkje wel van me overnemen.

    Alli, na al dat eten moet er ook nog iets worden afgescheiden.  Ga ik nu doen.

    Als ik thuis kom vannacht ga ik snel mijn tijd effe op mijn blog zetten en dan volgt later een verslagje.

    Pronostiek?  Vorig jaar liep ik in Torhout 3h08'.  Heb dit jaar meer km's getraind, maar het gewicht ging niet evenredig naar beneden...
    Dus heb ik twijfel.  Toch hoop ik dicht bij de drie uur te eindigen.

    CU TONIGHT!

    Succes Peter, Peter, Koen, Birger, Philippe, Frankie,....

    22-06-2007 om 13:41 geschreven door Francis  


    >> Reageer (5)
    17-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste duurloop.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Daar ik vrijdag de "Vuurtorenloop" liep te Oostende, moest ik mn laatste duurloop van 27 km verplaatsen.
    Normaal ging ik dat vandaag doen, maar coach Sjarlot vond dat van het goede teveel.  Het is nog maar vijf dagen tot de NVV en dan mag je dat absoluut niet doen!
    Onder dreigementen en beloften dan toch geplooid en vertrokken voor een duurloop van 19 km aan een snelheid ts 11 en 12 km per uur.  Dit wilde ik toch ook combineren met een hartslag van 70 %.
    Het ging vlotjes, veel te vlot eigenlijk.  Zat direct aan 12 km en hoger per uur.  Een tijdje aan 13 per uur gelopen met een hartslag van ongeveer 75 %.  Dan terug op de rem gaan staan.  Uiteindelijk gestopt aan km 15,44 omdat ik het welletjes vond.  Alles zit goed!  Geen onnodige snelheidstests en zo meer doen.  Rustig vrijdag afwachten.  Nog een beetje loslopen enzo.  Hopen dat de aanwezige conditie en honger niet verslenst tegen vrijdag.
    Ik weet al van Koen VS, Peter Hamers, Joggerke, Peter Janssen en Mr.Spencer dat zij ook de marathon lopen vrijdag.
    Zijn daar nog mensjes van wie ik het niet weet?
    Reageren aub!

    17-06-2007 om 19:40 geschreven door Francis  


    >> Reageer (8)
    16-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vuur!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vuur in de benen gisteren daar in Oostende!  11,1 km in 42'.

    Kwam er om niet boven de 44' te lopen.  Wilde minstens aan 15 per uur lopen, met de marathon in gedachte.  Ging me dus zeker ook niet forceren.
    In de loop van de week had ik al mijn km's afgebouwd.  Blijkbaar heeft mij dat deugd gedaan.  Het lichaam een beetje rust gunnen kan geen kwaad hé!

    Wilde starten zoals vroeger.  Snel.  Dan de tweede ronde wat op adem komen en in de derde ronde net niet in het rood lopen.  Eerste ronde doorgekomen aan 13'.  De tweede omzeggens 15'.  Beetje gereguraliseerd.  Dan de derde afgewerkt in 14'.  Het ging goed.  Het verbaasde me eigenlijk al dat ik Sonny Matton en Jean Vrancken zolang in het vizier had.  In de tweede ronde liep ik dan nog een heel eind samen met Vince en Peter Hamers.  En in de derde ronde dacht ik dat het bijna tijd was om Alain Poppe en Clint en KJ te zien (en horen) passeren.  Maar ze kwamen niet.  Enkel Johan Rammant en Philippe Tanghe kwamen nog uit de achtergrond terug en ik eindigde net achter hen.  Lekker gevoel om nog eens "snel" te lopen zonder echt in het rood te moeten gaan.  Alles voelde goed aan.  Ben benieuwd wat dat volgende week gaat geven.
    Mss moet ik deze week nog eens naar de Ardennen om in de bossen een beetje bergop te rijden met de MTB en er de longen volpompen met zuivere lucht...

    Nadien nog een gezellige en tevens interessante babbel!  Werner, de webspecialist...  Komt mss nog van pas.
    Verder werd er nog beslist om de geplande weblogloop van 22 september toch te laten doorgaan.  Dat wordt dus de Koninginneloop.
    Daarna wordt er wss eerst gelefd en gaan we ook nog ergens iets gaan eten in Oostende.
    Ook hebben we onderzocht wat het beste systeem is om ons te laten sponsoren voor de weblogloop in Eindhoven.
    Het doel is om het verzamelde geld over te maken aan "Make a Wish".
    Wordt ongetwijfeld vervolgd.

    En ja, weeral een Westmalle teveel achter de kiezen.  Zat maar tegen 01.30 in me kribbe.  Maar het was weer gezellig en leerzaam!





    16-06-2007 om 15:18 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    14-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.o2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zuurstof in de lucht vanavond!  Lekker losgelopen.  Km of Acht in het bos.  Héééééééérlijk.
    Thuisgekomen, snel iets gegeten en gedoest ook.  Dan naar de cinema getrokken daar ik alleen thuis was vanavond.
    Gezellig in een grote zetel met een zakje chips en wat aquarius naar Oceans 13 gekeken.
    Was heel goed.  Perfect avondje.
    Morgen Oostende!
    Nu aloe vera!
    Sebiet dodo!
    x

    14-06-2007 om 22:26 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    13-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bewegen tot het breekt...
    Bewogen 2-daagse in de Ardennen.

    Gisterenmorgen vertrokken voor een lange rit naar de omgeving van Bertrix.  Daar in de namiddag al een opwarmertje van een dikke 25 km voor de wielen geschoven.  Heerlijk rijden in de ongerepte natuur.  Genieten vooral maar ook een beetje afzien.  Niet teveel afzien want volgende week is belanrijk. 
    Tijdens de rustpauzes kwam de hartslag altijd vlot terug naar beneden.  Dat is goed nieuws.

    Deze morgen dan met de auto naar Bertrix zelve gereden om er een georganiseerde toerrit te rijden.  Ingeschreven voor de 60 km en weg waren we.  De eerste 10 km was een beetje de benen opwarmen en dan begon het zwaardere werk, aangegeven door de bekende zuiderbuurse spreuk "Bonne Merde" ofte 'veel geluk'.

    Maar het mocht niet baten.  5 Km verder lag onze gastheer languit in het gras.  Het was al snel duidelijk dat onze rit hier eindigde.  Gebroken duim.  Naar het ziekenhuis in Libramont.  De plaaster in en dringende operatie vereist om de zaken terug recht te zetten.
    Jammer, maar niet getreurd.  Volgend jaar terug present hoor.

    Ondanks de pech toch een supertweedaagse meegemaakt.  Bedankt DNA!

    Morgen een beetje loslopen en vrijdag naar Oostende!

    Ne vreende slaapwel!

    x

    13-06-2007 om 22:21 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    12-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tomas De Soete
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik was bezig op mijn blog.  Ondertussen luisterde ik naar Studio Brussel.  Tomas De Soete was net bezig zijn programma aan het presenteren.  Ik hoorde hem praten over weblogs en zomaar uit het niets hoorde ik hem de naam van mijn weblog vernoemen.  Was me dat verschieten zeg.  Bijna tegelijk zie ik de teller van het aantal bezoekers tegelijk op mijn blog de hoogte inschieten.  5442!  Ongelooflijk!  Dat is zeker en vast een record.
    Opgestaan, een keer gekeken op mijn blog en idd... het was maar een droom.  Wierd!
    Allez, valies maken en hop...naar Bertrix si!
    Dada

    12-06-2007 om 08:42 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    11-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afbouwen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag nog snel even 19 km gaan lopen met Peter. Het werd een stevig duurloopje. Even de marathonsnelheid getest. Op drie dagen heb ik 62 km gelopen. De volgende dagen hou ik het rustig, qua lopen althans. Ik ga de komende twee dagen met enkele collega's een beetje mountainbiken in de Ardennen. Donderdag wordt het wat loslopen en vrijdag nog eens de gashendel opendraaien in Oostende.
    Dan zitten we al in de laatste week vóór de NVV en wordt er extra gerust en op de voeding gelet.

    11-06-2007 om 22:10 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste lange duurloop!!!!!!!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Verschrikkelijk veel tegenzin.  Wist hem moeilijk te plannen deze week, maar kon er niet meer onderuit.  Vandaag de verschrikkelijke 35 op het menu!  Het is de laatsten van mijn marathonvoorbereiding voor de Nacht van Vlaanderen.

    Volgens het schema moest ik hem lopen aan 5'20".  Sjarlot moest ook een lange duurloop vandaag dus zij mee.  We liepen het opgegeven tempo.  Ik kom niet boven de 65% hartslag.  Het was dus eerder jogging voor mij.  Sjarlot had het al wat moeilijker.  Begrijpelijk.  Ze loopt nog niet zo lang.  Maar ik vind het wel leuk dat we terug samen kunnen lopen.  Haar snelheid is immers flink verbeterd!

    Na een dikke 14 km splitsen onze wegen elkaar.  Ik leg het tempo wat hoger.  Wil aan 70% lopen.  Het gaat gestaag de hoogte in.  Het wordt een heuse crescendoloop.  Ik loop mijn laatste kilometer zelfs onder de vier minuten.

    Gemiddeld legde ik de 35 km aan 12 per uur af.  Minuut of tien sneller dan voorzien.  Heb dus meer op hartslag gelopen dan op tijdschema.
    Tevreden hoor!

    Op de foto ikke op de pamperpaal.  Een houten paal van acht meter hoogte.  Je moet er op klimmen en dan rechtkomen op een cirkeltje met doorsnede 30 cm.  Maar dat is dus niet zo simpel.  Boven gekomen moet je jezelf overtuigen dat je er niet zult afvallen en dat lukt dus niet bij de meesten.  Bij mij ook dus.  Als ik rechtkruip, val ik eraf ging het door mn hoofd.  Dus ik terug naar beneden....
    Akelig daarboven in het ijle.

    @ Peter:  Goed voor maandag.  Ts 15 en 20 km aan hartslag 70-80 %.  Bel nog s.

    09-06-2007 om 23:12 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)


    Foto

    Foto

    WEBALBA


    Foto

    OVERNACHTEN IN DE STREEK?  KLIKKEN OP DE FOTO'S HIERONDER!


    Foto

    Foto

    Foto

    Een uurtje gelopen in de Catalaanse heuvels.
    Foto

    MARATHONS

    1. Belgisch kampioenschap
    04 juni 2005
    Eernegem
    3h23'00" (12,47km/h)
    69ste plaats
    2.Nacht van Vlaanderen
    16 juni 2006
    Torhout
    3h08'41" (13,41km/h)
    23ste plaats
    3.Nacht van Vlaanderen
    22 juni 2007
    3h08'03" (13,46km/h)
    46ste plaats
    4. IFF
    09 sept 2007
    3h16'53" (12,86km/h)
    64ste plaats
    5. Leie-Marathon
    16 sept 2007
    3h35'37" (11,74km/h)
    80ste plaats
    6. Eindhoven
    14 Okt 2007
    3h09'45" (13,342 km/h)
    237/1392
    7.Visé
    11 Mei 2008
    3h02'48" (13,85 km/h)
    38/739
    8. IFF
    14 September 2008
    3h01'34" (13,944 km/h)
    37/439
    9. Parijs
    05 april 2009
    2h55'51" (14,39 km/h)
    675/30334
    10. Leie-Marathon
    20 sept 2009
    Opgegeven
    11. Berlijn
    25 Sept 2011
    2h59'42" (14,09 km/h)
    1136/42619

    12. Rotterdam

    15 April 2012

    2h57'40"

    391/7526

    13. IFF

    09/09/2018

    03h30'22"

    160/900




    Om een marathon te lopen onder de drie uur moet je met een snelheid lopen van minstens 14,065 km/h of aan 4'16"min/km.
    Loperkes
  • Joggerke
  • Vince
  • Sven
  • Mario
  • Jan Schockaert
  • Dirk loopt...
  • Michel Raymaker
  • Rudi Smeets
  • Byrntie
  • Kurt

    Loperkes II
  • Homer
  • Stef
  • Michael
  • Yves
  • Gert Schroons
  • Lorenzo!
  • Wim de Olifant
  • Bart
  • Kristof
  • Etienne Devillage

    Loperkes III
  • Kris Devisch
  • Gert Luyckx
  • Harmsie
  • Dirk Verleyen
  • Christophe Dewulf
  • Roadrunnerke Jan

  • SPORTIEVE VROUWEN
  • TINNEKE
  • CARMEN
  • WIETEKE
  • RUTH
  • JULIE
  • JOGGINGGIRL
  • ANITA DELVAEL
  • KATRIEN
  • MARLEEN
  • PATRICIA DELVAEL

    WEBLOGLOOPSTERS


    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • Mooie blog (Alain Greck)
        op IFF 2018
  • Knappe prestatie. (joggerke)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • doorgaan (Johanbeton)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • STERK (wim)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • wow! (Julie)
        op Berlijn 2011
  • daar is em ! (wim)
        op Berlijn 2011
  • Berlijn (Johan)
        op Berlijn 2011
  • Lang geleden (jetty)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Prettige feestdagen. (Joggerke)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Planning. (Joggerke)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 16/04-22/04 2012
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    Liezy, kunstenaresse!


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs