Foto
Foto

www.sponsormij.be

Het artikel dat in de "Krant van West-Vlaanderen", meer bepaald "Het Wekelijks Nieuws" verscheen...
Klik hier!

VOLGENDE WEDSTRIJD(EN)

HERMES, 4 OKTOBER

OLIFANT
18 OKTOBER

Over mijzelf
Ik ben Francis Coucke
Ik ben een man en woon in Veurne (Belgie) en mijn beroep is Beroepsmilitair.
Ik ben geboren op 12/07/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, MTB, muziek, lectuur, informatica,....

          BESTTIJDEN

MTLG
: 2,4 km in 8'14" (15 april 2008)(3'26" de km)
Trio-triathlon:  3,5 km in 11'58" (7 nov 2006)
Korpscross: 4,1 km in 14'04" (14 nov 2006)
Westerkwartier: 5 km in 17'52" (19 sept 2008)(3'34" de km)
Westerkwartier:
 6 km in 21'38" (19 sept 2008)(3'36" de km)
Westerkwartier: 8,66 km in 31'32" (19 sept 2008)(16.5 km per uur)(3'38" de km)
Keignaert (Oostende)
: 9 km in 33'47" (06 juni 2008)
Oostkamp: 10 km in 36'56" (5 aug 2006)(3'41" de km)
Gistel: 12 km in 46'15" (18 nov 2006)
Dwars door Brugge: 15 km in 56'30" (7 mei 2006)
Sluis (10 Mijl): 1h02'55" (15 maart 2009)(3'55" de km)
Sluis: 1/2 Mar in 1h22'38" (15 maart 2009)(3'55" de km)
Parijs: Marathon in 2h55'51" (05 april 2009)(4'10" de km)

WEBLOGLOPERS

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Son and daughter
  • Blog van Nicolas en Tom
  • Blog van Nicolas en de grasparkiet
  • Blog van Florence en de dwerghamster
  • Nico de
  • Nieuwste site van de zoon
  • Mijn favorieten
  • The Gecko
  • Nacht Van Vlaanderen
  • Rekentabellen
  • Loopwedstrijdkalender
  • Marathonkalender
  • De Veurnsche Bikers
  • My Asics
    Wij luisteren naar...
  • Stubru
  • Inhoud blog
  • IFF 2018
  • Rotterdam marathon 15 april 2012
  • Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • Berlijn 2011
  • Olc afgelopen, oef...
  • Tis een kopie! Maar hij zal allicht beter zijn!
  • Newquay!
  • Newquay 10K
  • Leiemarathon.
  • Leiemarathon minus...
  • Water.
  • Nog tien dagen naar de Leiemarathon!
  • Leimarathon, 17 days to go.
  • Mariakerke.
  • Pronostiek Wim
  • Om alle misverstanden te voorkomen; dit is een mailtje dat ik ontving van een vriend. Ik doe geen traitlon, maar hij wel: WIM SYNAEVE.!
  • Vakantie...
  • Maandelijkse bijdrage....
  • 8,81 km in 33'28".
  • "Wulle" bijna vermoord door reiger!
  • Dju...
  • Rust roest?
  • Bredene...
  • Weblogloper-het bewijs...
  • Jaaroverzicht...
  • Parijs - Deel 3 - De beleving.
  • Parijs - Deel 2 - Facts and figures.
  • Parijs - Deel 1
  • Piep....
  • Parijs!

    UITSLAGEN 2007

    1.LOMBARDSIJDE : 10,8 km in 42'34" op 6 jan
    2.MOL : 1O km in 38'34" op 14 jan
    3.SAS : 6 km in 21'59" op 4 feb
    4.GROBBENDONK: 7,8 km in 31'17" op 15 feb (cross)
    5.OOSTENDE-BRUGGE: 10 Mijl in 1H04'36" op 4 maart
    6.SLUIS: 1/2 mar in 1h 27'08" op 18 maart
    7.DAMME: 9 km in 34'17" op 25 maart
    8.HAZEGRAS: 11 km in 43'27" op 7 april
    9.ST.-JANSLOOP: 10 km in 40'59" op 22 april
    10.DWARS DOOR BRUGGE: 14.3 km in 55'52" op 6 mei
    11.REMBERTCORRIDA TORHOUT: 10 km in 38'07" op 11 mei
    12.GAILLY TE EUPEN: 1/5de marathon in 34' op 16 mei
    13.KEIGNAERT: 9 km in 34'53" op 18 mei
    14.PAREL DER KEMPEN (MALLE): 10 mijl in 1h 04' 41" op 20 mei
    15.20 VAN BRUSSEL: 20,1 km in 1h 23'28" op 27 mei
    16.MCBRIDE: 1/2 marathon in 1h 32' 17" op 3 juni
    17.JEAN BART: 11,1 km in 42'17" op 15 juni
    18.NVV MARATHON: 42,195 km in 3h08'03" op 22 juni

    Foto

    TAXI MARC
    NIEUWPOORT

    Foto
    RUN FORREST RUN!

    NA ENKELE MALEN NET NIET DE MAGISCHE GRENS VAN DRIE UUR TE BREKEN, SLAAG IK DAAR DIT JAAR DAN TOCH IN TE PARIJS: 2H55'51". KAN HET NOG BETER? WE ZULLEN ZIEN...
    23-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.For the record...
    Toertje van gisteren met de fiets gecontroleerd.
    Het was dus 11,83 km in 52'29" wat wil zeggen dat ik aan 13,52 km per uur liep aan een hartslag van 76% (137).
    Heb dus niet gelopen vandaag, enkel toertje met de fiets gedaan.  Zo'n 30 km.
    Da wast.

    23-03-2007 om 12:15 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    22-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mmm
    Vandaag moest ik joggen (60') met tempoversnellingen.
    Heb er een duurloopje van gemaakt aan hartslag 76%.  Ben 52'29" weggeweest.  Als ik morgen tijd heb, zal ik dat trajectje ne keer afleggen met de fiets.  Maar ik denk dat het iets meer dan 11 km was.  Liep zeker aan 13km/uur.
    57 km dan ongeveer deze week.
    Morgen klein beetje djoggen.  Zaterdag rustdag, maar moet toch in actie komen om Charlotte te assisteren op haar achtste triathlon.
    Zondag Damme zeggen.

    22-03-2007 om 17:53 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    21-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.101
    Planning:  100' djoggen.
    Uitgevoerd: 101' djoggen.  Hartslag 122 ofte 67%.  Had het eigenlijk wel zwaar tegen het einde aan.  Benen vermoeid.
    Heel stuk langs het strand gelopen.  Hier en daar heeft het springtij en de wind voor toch wel opmerkelijke beschadiging gezorgd van het beeld dat ik gewoon ben.  Saint-André bv ziet er heel anders uit.  Overal werden ook snel tijdelijke dijken uit zand opgetrokken, zoals in De Panne waar verschillende garages staan om allerhande vaartuigen te herbergen.
    Nog opmerkelijk was het feit dat er van Oostduinkerke tot aan De Panne geen schelpje ligt en vanaf De Panne loop je op een schelpentapijt.  Vreemd.  Mss moeten ze betalen in Koksijde.
    Morgen loop ik nog eens 60' in mijn geliefde hartslagzone ( ts 73 en 76% ).
    Vrijdag rustdag inlassen of een keer iets alternatiefs doen ( als het maar rustig is ).
    Ik heb mn eerste zware week achter de rug en moet daar toch een beetje van recupereren.
    Voorlopig iets van een 46 km achter de kiezen.
    x

    21-03-2007 om 13:47 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    20-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inter1300
    Programma: 5 X 1000 meter aan 3'55" de km.
    Uitgevoerd: 4 X 1300 meter tussen 3'47" en 3'50 de km.
    Het ging vrij goed.  Diep maar niet te diep.  Hartslag gepiekt naar 170 slagen (94%).  Na het uitlopen zakte mn hartslag al snel terug naar de 60%.  Snel gerecupereerd.
    Kilometers deze week 27,5.
    Morgen djogging (100').

    20-03-2007 om 21:08 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    19-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Derde week.

    Vandaag loslopen/djoggen/hersteltraining.
    67' gelopen aan gem hartslag van 126 ofte 70%.  Kleine 13 km.
    Het strand op in Baaldje tot aan Sint-André.  In de hagelbui gelopen, maar ik was voorzien.  Muts enzo...
    Je ging me niet herkennen, zoveel kleren.
    Benen waren nog wat stijfjes, maar eigenlijk viel het goed mee.  Vond het heel gezellig na de helse omstandigheden gisteren.
    Heb ook een beetje aan Westmalle-loading gedaan gisteren, dus genoeg fuel mee vandaag in me body.
    Welke mensjes zijn er present in Damme zondag?
    @ Alain:  toch gelopen in Oostende?  Geen operatie?  Sterke tijd trouwens!.  Maatje gevonden in Peter? 

    x

    19-03-2007 om 20:23 geschreven door Francis  


    >> Reageer (5)
    18-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slus
    Een halve marathon en drie Westmalles later....
    Ik wens mezelf en de anderen die het vandaag hard te verduren kreeg door de beukende wind een goede nachtrust.
    De beste manier om goed te recupereren.
    De wedstrijd was zwaar.  Zijwind de eerste acht km, maar dat werd goed opgevangen door in groep te lopen.  Een paar enkelingen probeerden weg te raken, maar werden altijd terug naar de groep geblazen.  Het keerpunt na acht km was een verademing.  Daar ging het al wat vlotter.
    Wat ik al vreesde toen we terug wegliepen uit Sluis werd bewaarheid.  Vanaf km 17 was het wind pal op kop.  Verschrikkelijk.  Probeerde nog door te bijten, maar ik gaf het snel op.  Ik ging me te pletter lopen.  Twee minuten verloren ts km 17 en 20.  Ik zat op schema voor 1h25 tot km 17.  Ben binnen gekomen op net geen 1h27.
    Diep geweest toch.  Heb efkes tijd nodig gehad om te recupereren.  Dit was alleszinds een goede test/training voor de marathonlopers.
    Sterk gelopen van Vince en Sven.  Onder deze omstandigheden: onuitgegeven.  Die twee zijn klaar voor nen goede marathon.  Hopelijk onder de drie uur.  Ikzelf moet nog een paar weken dik trainen en ook wat gewicht kwijtspelen.
    Leuke babbels nadien, leuke sfeer.  Ik kijk uit naar de volgende.
    Kilometertotaal deze week een dikke 98 km.
    Morgen loslopen.  Deze week vier joggings, één interval en één wedstrijd gepland ( Damme-Brugge-Damme ).

    18-03-2007 om 21:44 geschreven door Francis  


    >> Reageer (8)
    17-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.@ Wim enzo....
    Het was geen 50 maar 500 cl.  Ofte " nen alve liter". 
    Vrijdag dus efkes losgelopen.  De benen waren al flink hersteld, maar hield het toch bij joggen hoor.
    5,6 km in 31'38".  Hartslag 121 ofte 67%.  Snelheid 10,62 km/u.  Of zullen we dat traagheid noemen.
    Kmeters deze week voorlopig 76,6. 
    Heb wel zin vandaag om te lopen (lekker weertje), maar beter krachten sparen voor morgen.
    Hopelijk zijn de weergoden ons een beetje goed gezind daar in Sluis.
    1h25 Ware super morgen, maar zal reeds tevreden zijn met 1h28.

    17-03-2007 om 13:36 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    15-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10380
    Tel eens tot 10380.  Dan weet je hoelang ik vandaag heb gelopen.
    Op het programma:  30 km aan 5'30" de km.
    Uitgevoerd: 33,12 km aan 5'14" de km.  Snelheid: 11,46 km/u.  Had een gemiddelde hartslag van 70%.  De eerste helft heb ik geprobeerd onder de 70 te blijven, wat aardig lukte:  67% ofte 121 slagen.  De tweede helft wilde ik boven de 70% blijven.  Moest daar eigenlijk niet veel moeite voor doen.  Liep de tweede helft aan 72%.  Heb de tweede helft ook een minuutje langer gelopen.  Spieren geraakten vermoeid hé.
    Onderweg twee suikertjes verorberd en 50cl water gemengd met Fanta.  Viel best mee, maar eigenlijk zou ik toch meer water moeten drinken onderweg.  Wilde het vandaag ook wel s doen met heel weinig bevoorrading.  Aan dat tempo moet dat wel lukken, dacht ik.  En het ging idd.
    Op vier dagen 71 km verzet.
    Mss morgen loslopen, zaterdag rust en zondag no Sluus.

    15-03-2007 om 18:43 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    14-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loslopen
    Mijn weekschema een beetje door mekaar gegooid.  Normaal moest ik vandaag 18 km duurlopen.
    Heb echter een jogging gedaan van 1h02' door bosduinstrand.  Gem. hartslag 70%.
    Morgen is mijn 30 km gepland.  Moest hem normaalgezien zondag doen.  Vermits ik de halve loop in Sluis moest ik hem verplaatsen.
    Geen ideale planning maar ik probeer toch de zwaarste trainingen te spreiden.  Het is ook nog maar de tweede trainingsweek.  Moest ik al verder opgeschoven zijn in mijn trainingsprogramma zou ik de richtlijnen wel strikter volgen.
    Op drie dagen dus al zo'n 38 km gelopen.

    14-03-2007 om 18:41 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    13-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede week.
    Maandag heb ik 1h07' gelopen aan hartslag 70%.  Zo'n 13 km.
    Dinsdag intervallekes.  Planning was 10 X 400 meter in 90'.  Heb 10X Hoge Blekker gedaan (+/- 350 meter omhoog).
    Tijden ts 81 en 85 sec.  Normaal loop ik daar sneller omhoog als ik dat een keer of zes doe.  Nu moest ik mij wat doseren omdat er tien bestormingen op het programma stonden.  De laatste keer was de snelste keer.  Goed gedoseerd dan zou ik zeggen.
    Maximale hartslag 96%.
    Heb in het totaal ook zo'n 13 km verzet met in- en uitlopen.
    26 dus reeds deze week.
    Graag morgen wat loslopen en hopelijk donderdag 30 km zodat ik wat gerecupereerd ben tegen zondag.  Vrijdag mss wat loslopen of losfietsen.  Zaterdag rustdag dan.
    Bye.

    13-03-2007 om 16:26 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    11-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Olé!
    Duurloop 27 km.
    Je kent dat wel.  Met grote afkeer kijk ik uit naar de dag dat het weer zo ver is.  Maar na effectief de afstand verteerd te hebben, overheerst een heel ander gevoel.  Het ging vlot.  Heb genoten van de 20 km - en andere endorfines.
    Planning was te lopen aan 5'30" de km.  Heb de opdracht uitgevoerd aan 4'54" de km.  Hartslag gehouden rond 75%.  Denk dat het zelfs minder was, want in het begin gaf hij + 90% aan daar waar het amper 70% kon geweest zijn.  Positief resultaat dus.
    Heb de afstand afgehaspeld in 2h12'35" ipv 2h27'30".
    Deze week dus een minimum van 77 km achter de kiezen.
    Volgende week zal het normaal iets meer zijn, daar ik twee lange duurlopen heb.  Eén daarvan zal de halve marathon te Sluis zijn.  Hoop er samen met Vince en Sven een puike tijd neer te zetten.
    Totonne,
    x

    11-03-2007 om 20:27 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    09-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1H10'
    Gisteren niet gelopen.
    Vandaag "jogging" van 1H10' gepland.  Gelopen: 1H11'.  Geen registraties (weeral borstriem vergeten).
    Ongeveer 13,x km gelopen.
    Weektotaal op 50 km ongeveer.
    Normaal zondag lange duurloop van 27 km.  Pfffff.

    09-03-2007 om 15:38 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    07-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13
    Opdracht vandaag:  10 km in 46'40".
    Uitgevoerd: 10 km in 45'56" ofte 13 km/h.  Dit met een gem. hartslag van 75% oft 136 slagen.
    Volgens het schema is dit een snelle duurloop, volgens mijn hartslag een rustige duurloop.  Goed bezig denk je dan.
    Wel last van stijfheid.  Een keer een rustdag uitkiezen.  Wss zaterdag.
    Morgen als ik tijd heb iets rustigs en vrijdag ook.  Zondag lange duurloop van 27 km voorzien.
    Totaal deze week op zo'n 36,8 km.
    Slaapwel.
    Ahja, nog even over die tijdsperikelen van zondag.
    In de off. uitslag heb ik 1H04'36" en op mn Polar 1H04'38".  Ik zie niet echt problemen?

    07-03-2007 om 22:05 geschreven door Francis  


    >> Reageer (0)
    06-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jogging?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Planning: 100 min voor 17 km.
    Uitgevoerd: 81 min 42 sec voor 16,560 km.  Het ging vlot.  Hartslag 130.  Was gisteren echt nog niet gerecupereerd om er tegenaan te gaan.  De "jogging" vandaag ging veel lekkerder.
    Snelheid 12,16 ipv de gevraagde 10,285.
    Moet ik mij daaraan houden?  Ik weet het niet.  Heb de laatste weken een beetje extra traag gelopen om dat systeem eens uit te testen, maar ik denk dat ik daardoor toch snelheid verlies.
    Toch het schema als leiddraad gebruiken, maar meer mn eigen tempo (hartslag) volgen.  Zoals u ziet heb ik net boven de jogging-grens gelopen.  Kan niet slecht zijn me dunkt.
    Weektotaal 26,660 km.
    Oja, actiefoto uit de wedstrijd van zondag.  Ferme kerels hé!

    06-03-2007 om 21:46 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    05-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hommeles

    Beledigd door de weegschaal!
    Had er al lang niet meer opgestaan.  Wil nu toch wel eens mijn gewicht weten op de dag dat ik aan mijn 10-weken marathonvoorbereiding begin.
    De leugenaar geeft 80,9 kg aan.  Ben verbaasd daar ik deze winter toch meer gelopen heb dan vorige winter.
    Soit, zal toch maar deze weegschaal gebruiken om te zien hoe mijn gewicht zal evolueren de komende weken.
    Zoals gezegd begint vandaag mijn specifieke marathonvoorbereiding.  Normaal gezien beginnen met een rustdag.  Welkom na mn inspanningen van gisteren.  Toch heb ik gelopen omdat ik wss toch een of twee dagen geen tijd zal hebben deze week.
    Moest 5x2km à 8'30" lopen.  Heb er uiteindelijk maar drie gedaan.  Het ging moeizaam.  Nog niet gerecupereerd na gisteren.  Heb dus niet willen overdrijven.  Eigenlijk was het gisteren ook al interval.  Beetje inhouden dus.  Max hartslag 87% ofte 157 slagen.  Na de inspanning ging mn hartslag binnen de twee minuten terug onder de 70%, na tien minuten naar 45%.  Goed recupereren dus.
    Totaal 10,1 km.
    Nog even vermelden dat ik op de piste van het sportcomplex van Veurne ben gaan lopen.  Zo kon ik exact mijn tijden aflezen per 400m. Maar  moest bijna constant aan de buitenkant van de piste lopen omdat de binnenkant weeral overstroomd was.  Triestig...

    05-03-2007 om 16:43 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslag

    Uitslag Oostende-Brugge 10 miles.

    Ik was de 197ste in een tijd van 1H04'36".

    Heb dus ook mijn PR verbroken op de tien mijl, met 12 seconden.  Alleen, het voelde zo niet aan.  Had het moeilijk op het einde.  Het was alsof ik héél slecht had gelopen.  Niet dus.  Het leek alleen maar zo omdat een aantal andere lopers heel sterk gelopen hebben.  Mijn prestatie verdween erdoor in het niet.  Nogmaals proficiat gasten!
    Nog een woordje voor Alain.  Ook heel sterk gelopen.  Met (verdoezelde pijn) in de knie. Proficiat.  Hoop dat je niet te lang in de lappenmand zal liggen.  Wilde gisteren nog effe praten in de tent, maar je was snel weer weg.  Tot een volgende!

    05-03-2007 om 08:35 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duimen gelegd...
    Duimen gelegd vandaag voor Peter, Jan, Vince, Peter, Alain.....
    Toch bijna twee minuten sneller dan vorig jaar.  De tien mijl afgelegd in 1H04'38".  Net geen 15km/h.
    Ging met Vince lopen, maar heb dat maar acht km volgehouden.  Eigen schuld wederom.  Te veel willen forceren in het begin.  Had nochtans anders gepland.  Kop trekken in de wind, tss.  Eigenlijk Vince en de anderen goed gelanceerd.  Maar dat vind ik uiteindelijk niet erg.
    Dikke proficiat voor de anderen ook die ik hierboven heb opgesomd.  Echt sjiek Jan!  Sjapoo.
    Ook kennis gemaakt met Sven en Koen.  Heb Koen vanzelfsprekend bijgevoegd bij de loperkeslinks.  Sven stond er al bij.
    "Volderke" was ook van de partij.  Liep voor zn eerste tien mijl 1H06.  Dat is pas sterk.
    Mijn zoon en dochter zijn ook gebeten door het bloggebeuren en hebben ook een (paar) blog(s) gemaakt.  Ze staan links.  Effe een bezoekje brengen?  Laat mss ook eens iets achter.
    Voor de toneelliefhebbers:  Ben vrijdag gaan kijken naar een prachtig stuk in Gistel.  "Het uur dat we niets van elkaar wisten" van Peter Handke.
    Echt de moeite.  Ze spelen nog donderdag en vrijdag.

    04-03-2007 om 20:46 geschreven door Francis  


    >> Reageer (1)
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lange duurloop.
    Onverwacht deze ochtend tijd gevonden voor een duurloopje bosduinstrand.  1H28 weggeweest met een gem. hartslag van 133 ofte 73%.  Ideaal tempo.  Zo'n 17,5 km op de teller bijgezet.  Kom ik aan 53 km reeds deze week.  Onverhoopt!  Morgen beetje ontspannen en zondag nog minstens Tien mijl erbij.  Lang geleden dat ik dan nog aan meer dan 70 km in één week kom.  Maar het komt goed uit want maandag begint voor mij de specifieke marathontraining.  Ben er klaar voor.
    Vince, als je aan 15km/h loopt, ben ik je man.  Wil wel iets sneller, maar dat bekijken we dan wel tijdens de wedstrijd zelf hé.  Als ik over heb in de tweede helft, steek ik wel een tandje bij hoor.  Hopelijk jij ook.  Werkt stimulerend als je samen met iemand een tempo kunt aanhouden.  Zullen wel zien.  Als het niet lukt, lukt het niet hé.  Marathon ist belangrijkste wih.
    Duust man sterk maar toch tette,

    Francis
    x

    02-03-2007 om 13:29 geschreven door Francis  


    >> Reageer (4)
    01-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klein toerke.
    Vandaag een klein toerke gelopen op de schors ipv een iets langere duurloop.  Werkomstandigheden.
    8,5 Km dus.  Hartslag ts 70 en 80%.  Tegen het einde aan kreeg mijn Polar een computer-freeze.  Sinds ik het toestel heb aangekocht (iets meer dan een jaar geleden) heb ik dit al een keer of vijf voorgehad.  Heb er al veel genot van gehad, maar als het gebeurt vind ik het heel ambetant.  Voor mij de volgende keer geen RS200 SD meer.
    Weektotaal aldus op 35,5 km gebracht.  Morgen mss een iets langere duurloop.  Zaterdag wss niets.  Zondag presteren dan.  Zal moeten teren op algemene conditie want de trainingsomstandigheden zijn niet ideaal de laatste tijd.
    Vanavond les hardware.
    x



    01-03-2007 om 18:41 geschreven door Francis  


    >> Reageer (2)
    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knieën!
    Verschillende medelopers hebben last van de knie deze week.  Mijn collega Bart kon vandaag niet met me mee door kniepijn.
    Kreeg net berichtje van Alain Poppe dat hij aan de knie zal geopereerd moeten worden.
    Ik vind het erg hoor.  Leef met je mee!
    Moet denken aan Gistel, waar we samen sterk gelopen hebben.  Het zal nog wel s lukken hoor!
    Ondertussen zal ik wel intervallekes lopen.
    Vandaag zes maal de Hoge Blekker bestormd.  Tijden ts 1'15" en 1'21".  Hartslag gepiekt naar 97%.
    Diep geweest maar de recuperatie verliep vlot.
    Ongeveer 9 km gelopen in totaal.   Weektotaal op 27 km.

    x

    Interpol is een steengoede groep!

    27-02-2007 om 22:34 geschreven door Francis  


    >> Reageer (3)


    Foto

    Foto

    WEBALBA


    Foto

    OVERNACHTEN IN DE STREEK?  KLIKKEN OP DE FOTO'S HIERONDER!


    Foto

    Foto

    Foto

    Een uurtje gelopen in de Catalaanse heuvels.
    Foto

    MARATHONS

    1. Belgisch kampioenschap
    04 juni 2005
    Eernegem
    3h23'00" (12,47km/h)
    69ste plaats
    2.Nacht van Vlaanderen
    16 juni 2006
    Torhout
    3h08'41" (13,41km/h)
    23ste plaats
    3.Nacht van Vlaanderen
    22 juni 2007
    3h08'03" (13,46km/h)
    46ste plaats
    4. IFF
    09 sept 2007
    3h16'53" (12,86km/h)
    64ste plaats
    5. Leie-Marathon
    16 sept 2007
    3h35'37" (11,74km/h)
    80ste plaats
    6. Eindhoven
    14 Okt 2007
    3h09'45" (13,342 km/h)
    237/1392
    7.Visé
    11 Mei 2008
    3h02'48" (13,85 km/h)
    38/739
    8. IFF
    14 September 2008
    3h01'34" (13,944 km/h)
    37/439
    9. Parijs
    05 april 2009
    2h55'51" (14,39 km/h)
    675/30334
    10. Leie-Marathon
    20 sept 2009
    Opgegeven
    11. Berlijn
    25 Sept 2011
    2h59'42" (14,09 km/h)
    1136/42619

    12. Rotterdam

    15 April 2012

    2h57'40"

    391/7526

    13. IFF

    09/09/2018

    03h30'22"

    160/900




    Om een marathon te lopen onder de drie uur moet je met een snelheid lopen van minstens 14,065 km/h of aan 4'16"min/km.
    Loperkes
  • Joggerke
  • Vince
  • Sven
  • Mario
  • Jan Schockaert
  • Dirk loopt...
  • Michel Raymaker
  • Rudi Smeets
  • Byrntie
  • Kurt

    Loperkes II
  • Homer
  • Stef
  • Michael
  • Yves
  • Gert Schroons
  • Lorenzo!
  • Wim de Olifant
  • Bart
  • Kristof
  • Etienne Devillage

    Loperkes III
  • Kris Devisch
  • Gert Luyckx
  • Harmsie
  • Dirk Verleyen
  • Christophe Dewulf
  • Roadrunnerke Jan

  • SPORTIEVE VROUWEN
  • TINNEKE
  • CARMEN
  • WIETEKE
  • RUTH
  • JULIE
  • JOGGINGGIRL
  • ANITA DELVAEL
  • KATRIEN
  • MARLEEN
  • PATRICIA DELVAEL

    WEBLOGLOOPSTERS


    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • Mooie blog (Alain Greck)
        op IFF 2018
  • Knappe prestatie. (joggerke)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • doorgaan (Johanbeton)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • STERK (wim)
        op Van Parijs 2009 naar Berlijn 2011.
  • wow! (Julie)
        op Berlijn 2011
  • daar is em ! (wim)
        op Berlijn 2011
  • Berlijn (Johan)
        op Berlijn 2011
  • Lang geleden (jetty)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Prettige feestdagen. (Joggerke)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Planning. (Joggerke)
        op Olc afgelopen, oef...
  • Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 16/04-22/04 2012
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    Liezy, kunstenaresse!


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs