Inhoud blog
  • RUNESCAPE PRIVATE SERVERS!!!!!!!!!!
  • RUNESCAPE TIPS HOME
  • De beginning
  • chat opties
  • Verdere uitleg : combat skills
  • alles over de equipement voor melee's
  • alles over de equipement van een mage
  • skill:magic
  • skill:ranger +equipement
  • skill:prayer
  • skill:cooking
  • skill:fishing
  • skill:crafting
  • skill:runecrafting
  • skill:mining
  • skill:smithing
  • skill:firemaking
  • skill:woodcutting
  • runescape plaatjes
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    onderstaande linken zijn gewoon voor extra reclame voor de blog:
    het is een deal als ik zijn link er zet zet hij mijn link ok in zijn blog.
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    parkinson_vincent
    www.bloggen.be/parkins
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    patrickzelzate
    www.bloggen.be/patrick
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    future
    www.bloggen.be/future
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hfvb
    www.bloggen.be/hfvb
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    werken
    www.bloggen.be/werken
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    happytogether
    www.bloggen.be/happyto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marianne_posman_in_maldegem
    www.bloggen.be/mariann
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    acne
    www.bloggen.be/acne
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bankzaken
    www.bloggen.be/bankzak
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lucky007
    www.bloggen.be/lucky00
    runescape tips ---runescap-- alles over runescape!
    alles over runescape
    06-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skill:mining
    dit is de mining skill guide hier heb je eerst al de non members picks:
    Plaatje Houweel Type Niveau te gebruiken (Mining) Niveau uit te oefenen (Attack) Kosten
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Bronze Pickaxe Brons 1 1 7 ~ 9gp
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Iron Pickaxe Iron 1 1 150 ~ 200gp
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Steel Pickaxe Staal 6 5 550 ~ 600gp
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Mithril Pickaxe Mithril 21 20 500 ~ 700gp
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Adamant Pickaxe Adamant 31 30 1700 ~ 1900 gp
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Rune Pickaxe Rune 41 40 18.000 ~ 20.000 gp



    nu komen de ores die je kunt minen :

    Rock Ore Naam Niveau Exp. Spawn Tijd Beste locatie (s)
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Clay Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Clay Ore Clay 1 5 1 seconde West Varrock Mine
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of an Essence Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Rune Essence Rune Essence 1 5 Onmiddellijk Rune Essence Mine
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Tin Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Tin Ore Tin 1 17,5 3 seconden Eastern Varrock Mine
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Copper Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Copper Ore Koper 1 17,5 2 seconden Eastern Varrock Mine
     
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Iron Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Iron Ore Iron 15 35 10 seconden Dwarven Mines of
    Rimmington
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Silver Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Silver Ore Zilver 20 40 2 minuten Crafting Guild
    Al-Kharid Chasm
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of an Essence Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Pure Rune Essence Pure Essence 30 5 Onmiddellijk De Rune Essence Mine
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Coal Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Coal Ore Kolen 30 50 1 minuut Mijnwerkers 'Guild
    Hobgoblin Mine
    Edgeville Skeleton Mine
    Falador van mij
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Gold Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Gold Ore Gold 40 65 1 minuut 50 seconden Crafting Guild
    Arzinian Goudmijn
    Brimhaven Circle of Gold
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Mithril Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Mithril Ore Mithril 55 80 2-4 minuten Mining Guild, Al-Kharid Chasm
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Adamant Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Adamant Ore Adamant 70 95 6-8 minuten Hobgoblin Mine
    Dwarven Mines
    Edgeville Dungeon
    Elven Mine
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Runite Ore Rock Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Runite Ore Runite 85 125 ~ 12-24 minuten Heroes 'Guild
    Rune Rocks, Fremennik Isles



    dit zijn de plaatsen waar volgende ores te vinden zijn:

    Ore Alle bekende locaties
    Clay Zuid-oost Bandit Camp (woestijn), Crafting Guild, Dwarven Mines, Elidinis Clay Mine, Grand Tree Rocks, Port Khazard Mine, Rellekka Mines, Rimmington Mine, West Varrock Mine
    Tin
    Al-Kharid Chasm
    , Al Kharid Slave Camp, Barbarian Village, Dwarven Mines, Eastern Varrock Mine, Edgeville Dungeon, Noord Fremennik Isles, Haunted Mine, Jatizso Dungeon Mine, Lumbridge Swamp Mines, Port Khazard Mine, Rimmington Mine, Taverley Mine, West Varrock Mine

    Koper Al-Kharid Chasm, Al Kharid Slave Camp, Dwarven Mines, Eastern Varrock Mine, Edgeville Dungeon, Noord Fremennik Isles, Haunted Mine, Lumbridge Swamp Mines, Port Khazard Mine, Rimmington Mine, Taverley Mine

    Strijkijzer Al-Kharid Chasm, Al Kharid Slave Camp, Circle of Iron, Dwarven Mines, Dorgeshuun mijnen, East Ardougne Mine, Eastern Varrock Mine, Edgeville Dungeon, Edgeville Noord-Mine, Evil Chicken Mine, Grand Tree Rocks, Haunted Mine, Hobgoblin Mine, Jatizso Dungeon Mine, Karamja Jungle Mine, Pirate's Mine, Port Khazard Mine, Rellekka Mines, Rimmington Mine, Taverley Mine, West Varrock Mine, Keldagrim Mine
    Zilver Al-Kharid Chasm, Crafting Guild, Digsite mijnschachten, Dorgeshuun mijnen, Edgeville Dungeon, Evil Chicken Mine, Grand Tree Rocks, Karamja Jungle Mine, Rellekka Mines, Tempel van Zaros, TzHaar mine, West Varrock Mine
    Kolen
    Al-Kharid Chasm
    , Al Kharid Slave Camp, zuid-oost Bandit Camp (woestijn), Barbarian Village, Coal Trucks, Crandor Mines, Circle of Iron, Dwarven Mines, East Ardougne Mine, Edgeville Dungeon, Edgeville Noord-Mine, Evil Chicken Mine, Fremennik Isles Rune Mine, Noord-Fremennik Isles, Grand Tree Rocks, Heroes 'Guild Dungeon, Haunted Mine, Hobgoblin Mine, Jatizso Dungeon Mine, Karamja Jungle Mine, Lumbridge Swamp Mines, Mijnwerkers 'Guild, Pirate's Mine, Port Khazard Mine, Rellekka Mines, Skeleton Mine, Taverley Mine

    Gold Al-Kharid Chasm, Arzinian Goudmijn, Brimhaven Circle of Gold, Brimhaven Zuid, Crafting Guild, Crandor Mines, Dwarven Mines, Evil Chicken Mine, Grand Tree Rocks, Karamja Volcano, Rimmington Mine, Sophanem Goudmijn, TzHaar mine
    Mithril Al-Kharid Chasm, Al Kharid Slave Camp, Ancient Cavern Mith, Crandor Mines, Dwarven Mines, Edgeville Dungeon, Evil Chicken Mine, Grand Tree Rocks, Haunted Mine, Heroes 'Guild Dungeon, Hobgoblin Mine, Jatizso Dungeon Mine, Karamja Jungle Mine, Lumbridge Swamp West, Mijnwerkers 'Guild, Pirate's Mine, Port Khazard Mine, Rellekka Mines
    Adamantite
    Al-Kharid Chasm
    , Al Kharid Slave Camp, Crandor Mines, Dwarven Mines, Edgeville Dungeon, Elven Mine, Grand Tree Rocks, Haunted Mine, Heroes 'Guild Dungeon, Hobgoblin Mine, Jatizso Dungeon Mine, Karamja Jungle Mine, Lumbridge Swamp West,
    Pirate's Mine
    ,
    Runite
    Fremennik Isles Rune Mine
    , Heroes 'Guild Dungeon, Lava Maze Dungeon, Rune Rocks Level 46 Wilderness, West Ardougne, Noord-Keldagrim Mines, kerker Mourner's, Near Dark Beasts (niveau-182)

    06-11-2009 om 00:00 geschreven door ward  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    05-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skill:smithing



    Plaatje



    Naam



    Ertsen Vereist



    Vereiste niveau



    Ervaring
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Bronze Bar Bronze Bar 1 tin ore
    1 kopererts
    1 6,20
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Blurite Bar Blurite Bar 1 blurite ore 8 8
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Iron Bar Iron Bar 1 iron ore
    50% kans
    15 12,5
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Elemental Bar Elemental Bar 1 elemental ore
    4 kolen
    20 7,5
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Silver Bar Silver Bar 1 zilver erts 20 13,75
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Steel Bar Steel Bar 1 ijzererts
    2 steenkool
    30 17,5
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Gold Bar Gold Bar 1 goud ore 40 22,5
    56,2 XP met Goldsmithing Gauntlets
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Mithril Bar Mithril Bar 1 Mithril ore
    4 kolen
    50 30
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Adamant Bar Adamant Bar 1 onvermurwbaar ore
    6 kolen
    70 37,5
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of a Runite Bar Runite Bar 1 Runite ore
    8 kolen
    85 50




    de soorten wapens/armor , hoe te maken en hoeveel exp je krijgt:  (members kunnen een beetje meer)

    Item Film Brons Strijkijzer Staal Mithril Onvermurwbaar Runite
    Dagger
    1 bar
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Daggers Niveau 1
    12,5 XP
    Level 15
    25 XP
    Level 30
    37,5
    Level 50
    50 XP
    Level 70
    62,5 XP
    Level 85
    75 XP
    Hatchet (Woodcutting)
    1 bar
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Axes Niveau 1
    12,5 XP
    Level 16
    25 XP
    Level 31
    37,5
    Level 51
    50 XP
    Level 71
    62,5 XP
    Level 86
    75 XP
    Mace
    1 bar
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Maces Niveau 2
    12,5 XP
    Level 17
    25 XP
    Level 32
    37,5 XP
    Level 52
    50 XP
    Level 72
    62,5 XP
    Level 87
    75 XP
    Med Helm
    1 bar
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Medium Helmets Niveau 3
    12,5 XP
    Level 18
    25 XP
    Level 33
    37,5 XP
    Level 53
    50 XP
    Level 73
    62,5 XP
    Level 88
    75 XP
    Sword
    1 bar
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Swords Niveau 4
    12,5 XP
    Level 19
    25 XP
    Level 34
    37,5
    Level 54
    50 XP
    Level 74
    62,5 XP
    Level 89
    75 XP
    15x Nails
    1 bar
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Nails Niveau 4
    12,5 XP
    Level 19
    25 XP
    Level 34
    37,5
    Level 54
    50 XP
    Level 74
    62,5 XP
    Level 89
    75 XP
    Houweel
    2 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Pickaxes Niveau 5
    25 XP
    Level 20
    50 XP
    Level 35
    75 XP
    Level 55
    100 XP
    Level 75
    125 XP
    Level 90
    150 XP
    Scimitar
    2 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Scimitars Niveau 5
    25 XP
    Level 20
    50 XP
    Level 35
    75 XP
    Level 55
    100 XP
    Level 75
    125 XP
    Level 90
    150 XP
    Longsword
    2 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Long Swords Niveau 6
    25 XP
    Level 21
    50 XP
    Level 36
    75 XP
    Level 56
    100 XP
    Level 76
    125 XP
    Level 91
    150 XP
    Full helm
    2 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Full Helm's Niveau 7
    12,5 XP
    Level 22
    50 XP
    Level 37
    75 XP
    Level 57
    100 XP
    77 Level
    125 XP
    Level 92
    150 XP
    Square shield
    2 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Square Shields Niveau 8
    25 XP
    Level 23
    50 XP
    Level 38
    75 XP
    Level 58
    100XP
    Level 78
    125 XP
    Level 93
    150 XP
    Warhammer
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Warhammers Level 9
    37,5 XP
    Level 24
    75 XP
    Level 39
    112,5
    Level 59
    150 XP
    Level 79
    187,5 XP
    Level 94
    225 XP
    Battleaxe
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Battleaxes Level 10
    37,5 XP
    Level 25
    75 XP
    Level 40
    112,5 XP
    Level 60
    150 XP
    Level 80
    187,5 XP
    Level 95
    225 XP
    Chainbody
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Chain bodies Level 11
    37,5 XP
    Level 26
    75 XP
    Level 41
    112,5 XP
    Level 61
    150 XP
    Level 81
    187,5 XP
    Level 96
    225 XP
    Kiteshield
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Kite shields Level 12
    37,5 XP
    Level 27
    75 XP
    Level 42
    112,5 XP
    Level 62
    150 XP
    Level 82
    187,5 XP
    Level 97
    225 XP
    2h zwaard
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Two Handed Swords Level 14
    37,5 XP
    Level 29
    75 XP
    Level 44
    112,5 XP
    Level 64
    150 XP
    Level 84
    187,5 XP
    Level 99
    225 XP
    Platelegs
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Plate Legs Level 16
    37,5 XP
    Level 31
    75 XP
    Level 46
    112,5 XP
    Level 66
    150 XP
    Level 86
    187,5 XP
    Level 99
    225 XP
    Plateskirt
    3 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Plate Skirts Level 16
    37,5 XP
    Level 31
    75 XP
    Level 46
    112,5 XP
    Level 66
    150 XP
    Level 86
    187,5 XP
    Level 99
    225 XP
    Plate
    5 bars
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of the Plate Bodies Level 18
    62,5 XP
    Level 33
    125 XP
    Level 48
    187,5 XP
    Level 68
    250 XP
    Level 88
    312,5 XP
    Level 99
    375 XP

    05-11-2009 om 00:00 geschreven door ward  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skill:firemaking
    Film Log type Niveau branden Ervaring gegeven
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of Logs Logs 1 40
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of Oak Logs Eikenhout 15 60
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of Willow Logs Willow Logs 30 90
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of Maple Logs Maple Logs 45 135
    Zybez RuneScape Help's Screenshot of Yew Logs Yew Logs 60 202,5

    04-11-2009 om 00:00 geschreven door ward  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    03-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skill:woodcutting
    Plaatje Type Niveau Cut Ervaring Locatie
    Zybez RuneScape Help's Log Image Regulier
    loggen
    1 25 De hele wereld.
    Zybez RuneScape Help's Oak Log Image Oak
    loggen
    15 37,5 De hele wereld.
    Zybez RuneScape Help's Willow Log Image Willow
    loggen
    30 67,5 Draynor Village, ten noorden van de zieners dorp bank.
    Zybez RuneScape Help's Yew Log Image Yew Inloggen 60 175 Ten zuiden van Seers 'Village, Lumbridge kerkhof, ten zuiden van Falador, ten noorden van Varrock Palace, ten zuiden van Varrock Kerk, ten westen van Catherby, Zanaris.

    de axen:
    Film Naam Vereiste niveau
    Brons Hatchet 1
    Iron Hatchet 1
    Staal Hatchet 6
    Zwarte Hatchet 6
    Mithril Hatchet 21
    Adamant Hatchet 31
    Rune Hatchet 41

    Waar hakken?


    waar kan ik:  willows hakken?                        yews hakken?   
    Zybez RuneScape Help's Willow Log Location Animation                         Zybez RuneScape Help's Free Yew Log Location Animation

    03-11-2009 om 00:00 geschreven door ward  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    31-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.runescape plaatjes
                           rs2.gif crank dat runescape image by dskimmy2                         
            god_capes.gif runescape capes image by dskimmy2                 
            
    rs3.gif rs gif image by dskimmy2                       newytbg-1.gif RUNESCAPE image by dskimmy2





        
    newytbg.gif RUNESCAPE image by dskimmy2              you.gif moving rs gif image by dskimmy2

    (btw deze mannetjes zijn botters)

                                                                  

                                                                     

      
                                                              The ex-ex-parrot.          
                                                                   The labrador as a puppy.
                                                                                                 

                                                                                     File:Gecko animated.gif

                                                                                                                                                                                 
                                                           

                                                                                                                                                                                                                                     

    31-10-2009 om 00:00 geschreven door ward  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (20 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 01/03-07/03 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs