Inhoud blog
  • ook weer wat anders
  • ANDERE RUNESCAPE SITES
  • over runescape
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    RUNESCAPE
    a fansite of runescape (its dutch)
    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ook weer wat anders
    EEY mense kijk ook een op mijn gb www.aydin.mygb.nl
    maar ik ben geen alleen een runescape freak maar ook een
    habbo freak ik ben member en hc krijg mishien wel
    hc koninklijke telepoort vet hé als je vrienden wilt zijn
    dan ben ik het ik heet : addyboy3
    ben ook vrijgezel da was voor de girls bedoelt
    neem me niet kwalijk jongens maar

         C ya

    05-03-2008 om 22:46 geschreven door aydin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANDERE RUNESCAPE SITES
    NOU GEEF IK ADRESSEN Van andere Runescape's
    - www.moparscape.org werkt bij mij persoonlijk niet
    - www.dodian.com is heel leuk kan je wat je hebt kan je  voor 1 euro naar normale runescape overzetten
    maar nadeel is je kan black (g) kope voor 3k (pl8body) maar je moet premium member zijn dus member
    - www.runescape.com de echte en de normale runescape

    nou Over Mijn Vrienden-----
    - lort822 of lort 882 is goeie vriend ook in het echt
    -legio882 of legio822 ook goeie vriend vooral mijn abi
    -007king56 goeie vriend heel goed in voetballen en ik weet zeker dat hij prof word
    -heler xz ook goeie vriend
    - sjoerdmoek goeie vriend op runescape persoonlijk ken ik hem niet
    - streekie48 goeie vriend hij was eerst lvl 23 ben ik een tijdje niet opgeweest en was hij 63 vet
    - mistergold11 nog noob maar ik ken hem van school
    -tommya23 goeie vriend hij was 61 en ik was 49 en ik had hem ingehaald
    -enz. enz. ik heb wel stuk of weet ik veel vrienden

    05-03-2008 om 22:33 geschreven door aydin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (10 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.over runescape
    dit is een runescape fansite
     het is een fansite van black dj55 (zo heet ik op runescape)
    als je een noob bent dan geef ik graag spullen weg
     
    ----------Nou over runescape

    ik ben zelf member is natuurlijk leuker dan gwn normaal
    maar die mensen kunnen ook heel snel geld krijgen hier wat tip:
    -dood koeien en pak het cowhide en verkoop op G.e
    -train je fishing op lvl 40 en van dan heel veel lobsters en verkoop het
    -doe je wc (woodcutting) lvl op 60 voor yew en verkoop dat
    -en doe ook je mining lvl 85 ofzoiets dan runite ores verkope

    meer weet ik zelf niet want ik ben lvl 61 dus ben een beetje noob

    MAAR C YA als je nogmeer tips weet shrijf dan op pleaasse

    05-03-2008 om 22:22 geschreven door aydin  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (10 Stemmen)


    Archief per week
  • 03/03-09/03 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs