Foto
Inhoud blog
  • Rubii aan het puzzelen
  • Foto update : uitstap Zoutelande
  • Foto update Kayakken Kleine Nete
  • Foto's Hondenweiden Nieuwenhoven
  • Foto's : Sneeuwpret
    Archief per maand
  • 10-2013
  • 08-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 03-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
    Zoeken in blog

    Rubii's Logje

    13-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's : Sneeuwpret
    Vandaag lag de sneeuw er nog altijd Laughing en ook het zonnetje was nu van de partij !
    Ideaal om wat te gaan spelen met mijn bal ... en voor de baasjes was het ideaal om wat fotootjes te maken Wink








    13-03-2013 om 00:00 geschreven door Rubii  


    12-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna klaar voor de lente
    Vandaag was het weer tijd om een deel van mijne winterjas uit te doen. (euh baasjes ... er ligt dus wel nog sneeuw buiten hé Confused )

    Ik vond het allemaal prima ... zeker als ik tussendoor wat koekjes krijg natuurlijk Cool






    12-03-2013 om 00:00 geschreven door Rubii  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Video : Snow Fun
    Sneeuwpret op het terras

    12-03-2013 om 00:00 geschreven door Rubii  


    04-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's wandeling Zammelen 04/03/2013
    Vandaag zijn wij onmiddellijk van het eerste lentezonnetje gaan genieten Cool









    04-03-2013 om 00:00 geschreven door Rubii  


    07-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Video : Trainen met het baasje
    Vandaag ben ik met het baasje wat gaan trainen. Wat vinden jullie van mijn nieuwe kunstje ... goed hé Very Happy


    Ik ben nu ook aan het leren honkballen  Cool ...

    07-01-2013 om 00:00 geschreven door Rubii  


    07-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwpret
    Mijn eerste ervaringen met sneeuw Wink










    07-12-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    25-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dierenfeest Genk 25-11-2012
    Zondag 25-11 bezocht ik met de baasjes het dierenfeest in de Limburghal in Genk.
    Toen wij binnen gingen kreeg ik al direct een leuk sjaaltje aan Cool cool hé .


    Ook kwam ik al direct een soortgenootje tegen , die moest ik dan ook dadelijk gaan begroeten


    Allemaal onder het streng toeziend oog van meneer de uil  Rolling Eyes



    De baasjes hielpen mij even om wat beter te kunnen zien ...


    En er was héél veel te zien hoor ...






    SHIBA-FIGHT !!!!   Hier ... ne stevige rechtse  ... Wham Very Happy .    
    Allemaal om te spelen natuurlijk ... maar die gezichten van de bezoekers Shocked . Hahaha Very Happy


    Het was wel heel druk geweest, veel indrukken opgedaan en veel dingen leren kennen.
    Het duurde dan ook niet lang aleer ik in de auto in een diepe slaap viel.

    Groetjes  Wink

    25-11-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    22-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's wandeling Wellen
    Hey allemaal Very Happy ,

    Vandaag ben ik met de baasjes van het gezellige herfstzonnetje gaan genieten tijdens een wandeling in het natuurgebied van Wellen.

    Hier enkele fotootjes van de wandeling:

    Eindelijk nog eens een goed modderbadje voor mijn pootjes ... Laughing

    FREEDOM !!!!

    Zo dat was het weer , groetjes en tot de volgende keer  Wink

    22-11-2012 om 21:11 geschreven door Rubii  


    04-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Video : Het baasje een beetje helpen :)


    Vandaag het baasje geholpen met de krant naar huis te dragen Cool 
    Hij was heel verbaasd en fier dat ik dat zo goed kon dat hij dat meteen ook filmde met z'n GSM  Very Happy

    Groetjes

    04-11-2012 om 10:44 geschreven door Rubii  


    24-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotoupdate 5 (September 2012)
    Hey allemaal ,

    Hier ben ik weer met wat nieuwtjes. 
    Jaja ik weet het ... het heeft idd even geduurd maar ik ga het nu goedmaken met extra veel fototjes Very Happy

    Ik ben ondertussen al mijn puppyvacht al kwijt, ben nu volop tandjes aan het wisselen en weeg al boven de 7kg.
    Sinds vorige week zit ik ook al een klasje hoger in de hondenschool en doe het daar héél goed Cool.

    En dan nu wat foto's van wat ik de afgelopen weken zoal heb meegemaakt:

    - Op 2 september gingen we naar de hondendag in Hasselt.
    Al snel kroop er een bekende geur in mijn neusje, en jawel, daar waren ook mijn vrienden en vriendinnen van het Kerselereveld Laughing



    - Op 10 september waren we in de Olmense zoo.
    Wat een nieuwe geurtjes heb ik daar wel niet leren kennen Surprised 



    Ik heb ook een van mijn oer-voorvaderen leren kennen, hij was ook zeer geinteresseerd in mij Rolling Eyes of had hij gewoon honger  Confused


    Het was allesinds een heel leuke dag en ik was doodop toen ik thuis kwam .

    - Op 12 september had de postbode een spelletje voor mij bij.
    Het is een puzzel die als ik het goed doe snoepjes prijs geeft.
    Vind ik leuk ! Very Happy


    - De leukste uitstap was op 17 september. Naar de grootste zandbak OOIT ! Shocked

    Eerst moet ik een hele tijd op zo een trein zitten ...


    Maar het loonde zeker de moeite want wat heb ik gerend en gegraven !


    I love the smell of the sea in the morning Smile



    Groetjes en tot snel  Razz

    24-09-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    29-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto update 4 (week 31)
    Ondertussen is er week voorbij, dus hier ben ik weer met enkele fotootjes Wink

    Ik heb deze week een K9 tuigje gekregen van mijn baasjes, wat vindt je er van, ben ik er niet knap mee?



    Ik ben ook op uitstap geweest naar Bokrijk.
    We gingen er heen met de trein omdat mijn baasjes wel eens wilden weten hoe dit mij zou bevallen om binnekort eens een verdere rit te maken.
    Ik vond het allemaal ok en heb mij heel flink gedragen (of wat had je nu verwacht).
    Ik kreeg ook mijn eigen treinkaartje van de treinbegeleider.


    Ik ben al benieuwd wat er mij volgende week weer allemaal te wachten staat ...

    Groetjes Very Happy

    29-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    22-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto update 3 (week 30)
    Hey iedereen,

    Weer enkele fotootjes van de afgelopen week :

    Dit is een van mijn favoriete plekjes ... hier kan ik heerlijk wegdromen :

    En het gaat al veel beter met de vriendschap tussen de poezie en mij ... als ik mij wat rustig kan houden tenminste Rolling Eyes  :

    Ook zijn we op bezoek geweest ten huize Kerselereveld waar ook mijn broertje Luka op logement was.
    Een ideaal moment om eens te meten wie ondertussen het meest aan kracht had gewonnen.
    Het was een vrij gelijke strijd , gelukkig was er mama Bluey om alles in goede banen te leiden.

    Tot volgende week maar weer Wink



    22-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    17-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto update 2
    Nog wat fotootjes van de afgelopen dagen :

    Hmmm, wat zou er gebeuren als ik aan dit touwje trek ???

    Ok ... slecht idee, whaaaaaaa ...

    Op wandeling aan het circuit van Zolder :



    Met de baasjes cruisen in de auto ... hééérlijk Cool



     

    17-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    15-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1ste les in de hondenschool Olmenhof
    Vandaag was het dan zo ver ... ik ben voor de eerste keer naar de puppyklas mogen gaan.
    In het begin was ik niet heel op mijn gemak maar al snel had ik al een vriendje gemaakt waar ik voor de les begon al even mee kon stoeien.
    Het lesje was ook heel leuk want ik kreeg er regelmatig een lekker snoepje.
    Het enige wat ik moet doen was naar mijn baasje kijken als ze me riep ... peace of cake ! Laughing




    Ik kijk al uit naar het volgende lesje Smile

    15-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    12-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto update 1
    Hey allemaal,

    Met mij gaat alles ondertussen goed en ik heb de afgelopen dagen al heel wat uitstapjes gemaakt.
    Hier enkele fotootjes :

     - Op bezoek in Tongeren bij de ouders van een van mijn baasjes:


    - Bezoekje aan de kinderboerderij in Kiewit:




    en zondag mag ik de voor de eerste keer naar de puppyklas,
    dan volgen er weer nieuwe fotootjes  Smile 

    Tot gauw Wink

    12-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    10-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een woordje van dank ...
    Nu ik enkele dagen heb kunnen wennen aan mijn nieuwe woonst zou ik Myriam, Walter, mama Bluey en de rest van de roedel graag bedanken voor het warme nest waarin ik geboren ben.
    Ook dank voor de goede zorgen en al de tijd die jullie hebben gestoken in de voorbereiding op mijn opvoeding.
    Ik ben echt trots om Kerselereveldje te mogen zijn en zal jullie voor altijd in mijn hartje meedragen !

    Voor al je goede zorgen,
    Voor je steun en je kracht,
    Wil ik jullie graag bedanken
    vanuit het diepst van mijn hart !
    Wink

    De baasjes zitten me hier de oren van de kop te zagen om ook eens iets te mogen zeggen dat zal ik dan voor een keer maar eens toelaten op mijn blogje. Smile

    Dank je wel Rubii ... Maar vooral bedankt Myriam en Walter. 
    Wij zijn heel blij dat we onze Rubii vanaf de geboorte hebben kunnen volgen.
    De afgelopen weken zijn wij zwaar onder de indruk geraakt van de tijd, energie en toewijding die jullie in de opvoeding van de pups steken.
    Wij zijn ontzettend trots op ons Kerselereveldje, het was het wachten meer dan waard.
    Ook keken wij steeds uit naar de bezoekjes, om onze pup te zien, om de roedel te zien maar ook hebben we het gevoel dat we er 2 vrienden bij hebben. Dank jullie we voor de steeds vriendelijke en goede ontvangst. 
    Wij gaan ons uiterste best doen om Laijirubii tot en geweldige dame op te voeden.
    In de toekomst hopen wij dit leuke contact met jullie te kunnen onderhouden.
    Nogmaals bedankt voor alles, doe zo verder, jullie doen dit echt geweldig !

    Ellen & Koen 




    10-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    06-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En toen was het zover ...
    Niet geheel volgens de planning was het vrijdag zo ver. Mijn baasjes kwamen mij ophalen voor mijn verhuis naar het verre Limburg Very Happy.
    Gisteren was mijn ravotmaatje Lars vertrokken en omdat ik mij nu toch wel wat verveelde en er helemaal klaar voor was besliste mijn baasjes en Myriam dat ik 3 dagen vroeger kon vertrekken als gepland.

    Alles werd met spoed maar toch nauwkeurig voorbereid en zo vertrok ik vrijdagavond op een groot avontuur ...

    Tijdens de autorit mocht ik bij het baasje op de schoot en ik ben heel flink geweest Smile
    Na aankomst ben ik eerst een plasje gaan maken en toen was ik klaar voor de ontdekkingsreis in m'n nieuwe woonst.
    Ik heb mij vriendelijk voorgesteld aan Phoenix de kat maar deze heeft nog wat tijd nodig want ze ontwijkt mij nog.
    Ook tijdens de eerste nacht was ik heel flink ... 

    Hier enkele fotootjes van mij in mijn nieuwe woonst:



    Vreemd ... een tuin zonder gras ???



    Heb ook een nieuw tuigje voor tijdens de autoritjes, leuk hé Cool

    Spoedig meer nieuwtjes . Wink

    06-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    03-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13de bezoekje
    Vandaag is het een speciaal dagje ... het is de laatste dag dat ik samen met mijn broertjes kan ravotten want vanaf morgen verlaten we een voor een huize Kerselereveld en trekken we samen met onze baasjes naar onze nieuwe woonst. 
    Sinds onze geboorte zijn we door Myriam en Walter klaargestoomd voor dit grote avontuur en nu 8 weken later zijn we er klaar voor.
    Morgen vertrekt Lars , zaterdag volgt Luka en ten slotte maandag is het mijn beurt .







    03-07-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    30-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12de bezoekje
    Vandaag op uitstap geweest naar de Intratuin in Olen samen met mijn broertjes. 
    Dat was dus weer een hele ervaring met tal van nieuwe dingen.
    En als bijkomende verrassing waren ook halfzusjes Tsuyoki en Voske van de partij  Surprised ...


    Mijn baasjes hebben mij ook een konijntje laten zien want binnenkort krijg ik er eentje als buur Smile ... 


    Af en toe wat poseren voor de baasjes ...


    Shiba-slang Laughing


    Na het rusten keerden we weer richting huiswaarts (ik mocht mee in de wagen van mijn toekomstige baasjes die apetrots waren)
    En eens aangekomen in Berlaar hadden we weer genoeg energie om onze halfzusjes onze zandbak te laten zien .



    Het was weer een leuke dag !

    30-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  


    27-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11de bezoekje
    Hey allemaal,

    Vandaag heb ik mijn baasjes laten zien hoe goed ik al aan het lijntje kan lopen. 
    Ze konden hun ogen niet geloven !!! 
    Ondertussen heb ik ook een chip gekregen en heet ik nu officieel ' LaijiRubii van de Kerselereveld ' .
    Bij de dierenarts ben ik ook heel flink geweest ook al deed het prikje even pijn.

    Nog wat fotootjes:

    Geheimpjes vertellen in het oor van tante Jidai ...


    Amaai wat kan die Kimi toch hard blaffen , weet die dan niet dat mijn oortjes nu toch al even open zijn ? Very Happy


    Buiten in het zonnetje wat knabbelen .... Zaaaaaalig Cool


    Tot gauw

    27-06-2012 om 00:00 geschreven door Rubii  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Gelukkige verjaardag Rubii
  • groetjes uit overmere
  • Bezoekje aan jullie blog
  • Wat leuk

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favoriete Links
  • Kerselereveld Shiba's
  • Wikipedia - Shiba inu
  • Tsuyoki's blogje
  • Shiba Inu Kaiji

  • Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs