Foto
Volg live op RSCAfancom
  • Digitale Radio Sporza
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Categorieën
  • Column (1)
  • Geschiedenis (1)
  • Grootheden (1)
  • Nieuws (780)
  • Palmares (1)
  • Spelers (1)
  • Stadion (1)
  • Trainers (1)
  • Voorzitters (1)
  • Vorige Poll's (1)
  • Blog als favoriet !
    Welkom
    RSCAfancom
    RSCAfancom is een Dochter pagina van http://www.purplespirit.be/
    ROYAL SPORTING CLUB ANDERLECHT
    06-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dries Mertens (Ex-Anderlecht) gegeerd in Eredivisie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dries Mertens (Ex-Anderlecht) is ongetwijfeld de grootste groeibriljant die AGOVV Apeldoorn op dit moment bezit. De 21-jarige Belg beleefde vorig jaar een zeer sterk seizoen waarin hij alle duels speelde en vijftien keer scoorde. Ook deze voetbaljaargang is Mertens al weer goed op dreef en is hij met vijf treffers zelfs topscorer in de Jupiler League. De kleine Mertens heeft dan ook een zeer duur prijskaartje om zijn nek hangen en dat weerhield een aantal eredivisieclubs ervan hem afgelopen zomer over te nemen van AGOVV. "Ja, 1,2 miljoen euro is eigenlijk veel te duur voor een speler uit de Jupiler League, zeker als je twee jaar bijna onderaan eindigt. Aan de andere kant is het ook wel leuk dat ze zoveel voor mij vragen, dat ze veel toekomst in mij zien", legt Mertens uit. De Belgische kapitein van het Apeldoornse vlaggenschip doorliep zelf de jeugdopleiding bij Anderlecht waarna hij via  Eendracht Aalst in 2006 als negentienjarig broekie in Apeldoorn neerstreek. Zijn zaakwaarnemer Gunther Jacob vond dat het Nederlandse voetbal meer bij hem zou passen dan de ‘lange ballen’ van onze zuiderburen. Aldus de Nederlandse media. Voorlopig richt hij zijn vizier nog volledig op De Blauwen uit Apeldoorn. Voor hoe lang blijft voor iedereen een groot vraagteken. "Ik kan nu wel zeggen dat ik nog een heel jaar hier blijf, maar als met Kerstmis Ajax op de deur klopt dan zeg je geen nee." Besluit Mertens.

    06-09-2008 om 12:22 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voetbalbond blundert (ook) bij bekerloting voor vrouwen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De voetbalbond schreef woensdag een nieuw hoofdstuk bij in zijn zo al behoorlijk omvangrijke blunderboek. Bij de loting voor de Beker van België vergat men de clubs in te delen in eerste en niet-eersteklassers, zoals het reglement nochtans voorschrijft. Het sportcomité besliste dat de loting opnieuw moet gebeuren. De nieuwe loting vindt plaats nu woensdag in het bondsgebouw vanaf 13 uur. Behoudens tegenbericht natuurlijk.

    06-09-2008 om 10:59 geschreven door Noël  


    >> Reageer (2)
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht speelt gelijk tegen Roda JC
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht speelde deze middag een oefenwedstrijd achter gesloten deuren op het het veld van de Nederlandse eersteklasser Roda JC. Het werd 2-2.
    Voor Anderlecht scoorden de Russische spits Bulykin en de Braziliaanse belofte Reinaldo. Doelpunten aan Roda JC zijde werden gescoord door Harrie Gommans en Marcel Meeuwis (penalty). Alle doelpunten werden voor rust gescoord.

    05-09-2008 om 20:20 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proto: "Ik wil opnieuw Rode Duivel worden"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De transfer van Silvio Proto naar Germinal Beerschot was een van de meest besproken overgangen van de afgelopen transferperiode omdat de supporters hem niet wilden, maar ondertussen lijkt alles vergeven en vergeten. Silvio Proto verzekert de supporters van Germinal Beerschot klaar te zijn voor zijn nieuwe club. Hij wil nu hard trainen om zijn vroegere niveau terug te vinden en misschien opnieuw Rode Duivel te worden. "In het begin is het moeilijk geweest", zegt Proto . "Maar nu is de pagina omgedraaid en moet je vooruit kijken. Het verleden is het verleden. Het is belangrijk goeie matchen te spelen. Dan zal ik mij nog meer op mijn gemak voelen bij de supporters en binnen de ploeg. Ik wacht met ongeduld op de volgende match. Het is mijn doel om weer bij de Rode Duivels te raken. Dat is toch een hoogtepunt in een carrière. Ik probeer hier terug op niveau te raken en dan zien we wel."

    05-09-2008 om 17:40 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jacobs: "Zou me niet verbazen dat Polak naar grote competitie trekt"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Standard heeft zich flink verrijkt met de transfer van Fellaini en bij Anderlecht zou Jan Polak ook aardig wat geld moeten opleveren: 15 miljoen euro, zo wordt gefluisterd. "Ik ben alleen maar de trainer", reageert Anderlecht-coach Ariël Jacobs in La Dernière Heure. "De prijs die de club op Polak plakt, is mijn zaak niet."
    "Maar ik zou niet verbaasd zijn mocht hij snel naar een grotere competitie trekken."
    "Jan heeft enorm veel kwaliteiten. Tijdens onze Europese matchen en interlands met Tsjechië is hij dikwijls een uitblinker."
    Na het EK in Zwitserland en Oostenrijk weigerde Anderlecht een bod van 10 miljoen euro op Polak van Sjachtjor Donjetsk.

    05-09-2008 om 16:26 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Standard geeft Jacobs veeg uit eigen pan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In LDH heeft Standard gereageerd op een uitspraak van Ariël Jacobs in Foot Magazine. Daarin zei hij dat Mbokani top is bij Standard omdat men in Luik losser omgaat met Mbokani. "Als Jacobs over Standard spreekt mist hij duidelijk nuchterheid denk ik." zegt Standard directeur Francois. "Mbokani mag hier niet van de club regels afwijken of hij moet boete betalen, wat trouwens al gebeurd is. Dat Jacobs maar oplet in zijn uitspraken. Vorig jaar vergeleek hij Zenit nog met FC Peppermint, en zie het resultaat. Mij hoor je niet spottend doen over BATE."

    05-09-2008 om 10:22 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    04-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruiswijk blijft strijdvaardig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen RSC Anderlecht versterkte zich deze zomer met Arnold Kruiswijk. De verdediger kwam transfervrij over van Groningen, maar vooralsnog moet de Nederlander niet op een basisplaats rekenen in het Astridpark. Kruiswijk blijft echter strijdvaardig. "Ik ben te snel afgeschreven", vertelt Kruiswijk aan het Nederlandse Voetbal International. "Tegen Borisov maakte ik in de eerste helft een onzeker indruk, maar daarna ging het redelijk goed. Bij een club als Anderlecht heb je echter te maken met hevige concurrentie. Eén minder moment en je bent je basisplaats kwijt. Dat is een groot verschil met FC Groningen." De Nederlander weigert echter de handdoek te werpen. "De komende weken moet ik op training bewijzen dat ik in de basis hoor. De verhalen in de Belgische media dat ik het nu al zat ben bij Anderlecht zijn sterk aangedikt. Natuurlijk zit ik niet vrolijk op de bank, maar ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. De club heeft me goed opgevangen", aldus de verdediger.

    04-09-2008 om 10:54 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht beter dan Valencia en PSV
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Iedere maand stelt de IFFHS, de internationale federatie van voetbalstatistici, een rangschikking voor clubs op. Eigenlijk is de lijst te vergelijken met de FIFA-wereldranking voor landen. De beste Belgische ploeg is Anderlecht op de 36e plaats. De positie van Anderlecht is opmerkelijk, want de beste Nederlandse club vinden we pas terug op de 52e plaats (PSV). Paars-wit blijft ook teams als Schalke 04 en Valencia voor. Standard is de tweede Belgische club op de ranking en nadien volgt AA Gent, nog voor Club Brugge. Blauw-zwart staat pas op de 243e plaats.

    04-09-2008 om 10:33 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Polak kost 15 miljoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nu Fellaini Standard 20 miljoen heeft opgeleverd, ruikt Anderlecht ook geld voor Jan Polak. 'Er zijn afspraken gemaakt met Jans manager', aldus Anderlecht-manager Van Holsbeeck in Sport/Voetbalmagazine. 'Onder de 15 miljoen euro laten we hem zeker niet gaan.'

    04-09-2008 om 10:28 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    03-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht moet tegen Doornik in Cofidis Cup
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In het bondsgebouw is er in de loop van woensdag geloot voor de 1/16e finales van de Cofidis Cup. Bekerwinnaar Anderlecht begint thuis tegen Doornik. De volgende affiches kwamen uit de trommel:

    Oostende (II) - Zulte Waregem
    Dessel Sport (III) - FC Dender
    Charleroi - Ronse (II)
    Diegem Sport (III) - Lokeren
    Moeskroen - Tubeke
    KV Turnhout (III) - Roeselare
    Seraing (III) - RC Genk
    Bergen - Lierse (II)
    Kortrijk - Standard
    Club Brugge - Beveren (II)
    RC Mechelen (III) - Germinal Beerschot
    AA Gent - OH Leuven (II)
    Anderlecht - Doornik (II)
    KV Mechelen - Veldwezelt (III)
    Mol-Wezel (III) - Cercle Brugge
    KVSK United (II) - Westerlo

    03-09-2008 om 18:16 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blessurenieuws
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Biglia, trainde gisteren niet mee en kreeg verzorging. Ook Losada en Vlcek trainde niet en deden aan loopoefening. Toch evalueerd hun blessure gunstig.

    03-09-2008 om 13:15 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht bood vier miljoen voor Fellaini
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Marouane Fellaini vertrok maandagavond voor een bedrag van ongeveer 18,5 miljoen euro naar het Engelse Everton. Herman Van Holsbeeck, manager van Standards' rivaal Anderlecht, is niet verrast door de transfer van Fellaini. "Luciano D'Onofrio zei op de trekking in Nyon al dat Standard één van zijn topspelers zou verkopen mochten de Rouches de poules van de Champions League niet halen. Helemaal verrast ben ik dus niet, wél dat het nog zo laat gebeurde en voor zoveel geld", legt Van Holsbeeck uit in Het Laatste Nieuws. Ook Anderlecht zag in Fellaini overigens een welgekomen vesterking, de club trachtte de Rode Duivel vorig jaar weg te halen in Luik. De directie van Standard gaf echter geen krimp. "We hebben een jaar geleden even met Standard gepraat. We wilden tot vier miljoen gaan, maar voelden al snel dat Standard zijn sterspeler nooit naar Anderlecht zou laten vertrekken", aldus Van Holsbeeck.

    03-09-2008 om 12:13 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schollen gaat de strijd aan met Zitka
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nu Silvio Proto voor een seizoen naar Germinal Beerschot is vertrokken, ziet Davy Schollen het weer wat meer zitten. "Ik ben blij met zijn vertrek, want daardoor word ik eindelijk nummer 2", zegt de keeper van Anderlecht in Het Laatste Nieuws. "Ik kom nu ook op het scheidsrechtersblad en kan de winstpremies meepikken. Want ook al weet je dat je uit de boot gaat vallen, het blijft frustrerend om iedere keer weer in de tribune te moeten zitten. Maar vorig jaar heb ik bewezen dat ik ook nummer één kan zijn. Ik ga resoluut de strijd aan met Daniel Zitka voor de plaats onder de lat."

    03-09-2008 om 11:53 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    02-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kalenderwijzigingen in September en Oktober
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De KBVB voerde enkele wijzigingen door aan de kalender van het seizoen 2008-2009. De thuiswedstrijden van Anderlecht tegen Charleroi en Moeskroen zullen – net zoals de uitwedstrijd tegen Standard overigens - doorgaan op vrijdag. De uitmatch tegen Zulte Waregem verhuist naar de zondag.

    Wijzigingen :
    5de speeldag : Anderlecht - Charleroi zal plaatsvinden op vrijdag 19 september 2008 om 20u30 in plaats van op zaterdag 20 september om 20u.

    6de speeldag : Standard - Anderlecht zal plaatsvinden op vrijdag 26 september 2008 om 20u30 in plaats van zaterdag 27 september om 20u.

    7de speeldag : Anderlecht - Moeskroen zal plaatsvinden op vrijdag 3 oktober 2008 om 20u30 in plaats van op zaterdag 4 oktober om 20u.

    8ste speeldag : Zulte Waregem - Anderlecht zal plaatsvinden op zondag 19 oktober 2008 om 20u30 in plaats van zaterdag 18 oktober om 20u.

    02-09-2008 om 20:00 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht wint dan toch nog de lotto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht heeft aan de voorbije transferperiode bijna negen miljoen euro overgehouden. "En dat is veel meer dan we verwacht hadden", reageert manager Herman Van Holsbeeck. "Nadat we naast de kwalificatie voor de Champions League hadden gegrepen, moesten we verkopen om financieel in evenwicht te geraken", vertelt Van Holsbeeck. "Ik denk dat we meer dan in ons opzet geslaagd zijn. Vooral de bedragen voor Tioté en Lamah waren meevallers", zegt de manager aan Het Nieuwsblad. Cheikh Tioté (naar Twente) en Roland Lamah (foto) (naar Le Mans) brachten Anderlecht bijna zes miljoen euro op. Nicolas Pareja (naar Espanyol Barcelona) zorgde voor de resterende miljoenen.  "Tioté en Lamah konden allebei nooit doorbreken bij ons, maar leveren wel een aardige duit op. "Veel meer dan we verwacht hadden", reageert Anderlechtmanager Herman Van Holsbeeck. "Nadat we naast de kwalificatie voor de Champions League hadden gegrepen, moesten we verkopen om financieel in evenwicht te geraken. Ik denk dat we meer dan in ons opzet zijn geslaagd. Het resultaat ligt dichter bij de opbrengst van een campagne in de Champions League dan in de UEFA Cup. Het doet me plezier dat Anderlecht-spelers uitstekend in de markt liggen."

    02-09-2008 om 16:58 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Losada: "Proto moet met supporters praten"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hernan Losada, die deze zomer Germinal Beerschot ruilde voor Anderlecht, geeft Proto wat goede raad. 'Zondag is er de fandag van Germinal Beerschot. Dat is de kans voor Proto om eens met de supporters te praten en te zeggen wat hij voelt. Beerschot heeft een speciaal publiek. Voor hen ben je zeer goed of zeer slecht. Daartussen heb je niets. Proto heeft mij een paar vragen gesteld over Beerschot, en ook mensen van de club hebben mij naar hem gevraagd. Ik heb hen gezegd dat ik maar eventjes met hem heb getraind, maar genoeg om te zien dat hij een goede keeper is. Ik wens hem alvast het beste toe.'

    02-09-2008 om 16:50 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RSCA weigert bod op Polak, Vlcek en Suarez
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht liep eerder de Champions League mis, maar toch kon deze zomer een financiële voltreffer worden voor de bekerwinnaar. Zowel voor Polak, Vlcek als Suarez kwam er op het laatste nippertje namelijk een aardig bod binnen. Het hoogste bod kwam van Borussia Dortmund. De club probeerde Jan Polak in extremis terug naar Duitsland te halen. De topklasser had daarvoor een bedrag van 7,5 miljoen euro over, maar het bod werd door Anderlecht naar de prullenmand verwezen. Ook Matias Suarez kon de bekerwinnaar nog een aardige stuiver opleveren. De Argentijn, die pas deze zomer naar België gehaald werd, kon voor een bedrag van vijf miljoen euro naar het Portugese Benfica Lissabon. Het bod van de Portugezen werd echter niet aangenomen door Anderlecht. Tot slot kon ook Stanislav Vlcek in laatste instantie nog van team veranderen. De Tsjechische aanvaller kon namelijk rekenen op de interesse van het Engelse West Bromwich Albion. De club uit de Premier League bracht bij Anderlecht een bod van 2,5 miljoen euro uit, maar ook dat werd door paars-wit vakkundig naar de prullenmand verwezen.

    01-09-2008 om 21:39 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kouyaté verbaast over uitleenbeurt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kouyaté was verbaasd toen hij hoorde dat hij naar Kortrijk werd uitgeleend. 'Ik hoorde nog maar pas dat ik aan Kortrijk uitgeleend word', aldus Kouyaté zaterdagavond. 'Ergens is het wel logisch. Bij Anderlecht moeten jongeren veel geduld hebben. Daarom wil ik veel spelen bij Kortrijk, zodat ik volgend jaar op een hoger niveau terug kan komen. Ik blijf in Brussel wonen en kan met de andere Brusselaars op en af rijden. In Kortrijk tref ik met Coulibaly nog een Senegalees en ook dat is meegenomen.'

    01-09-2008 om 20:34 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicolas Pareja werd vandaag voorgesteld bij Espanyol
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht ziet de Argentijn Nicolas Pareja vertrekken. De verdediger heeft voor vier seizoenen getekend bij Espanyol uit Barcelona. Espanyol heeft Pareja maandagmiddag voorgesteld. De ex-verdediger van Anderlecht doorstond met succes de medische test en tekende daarna een contract van 4 jaar. "Het was niet makkelijk om Pareja naar hier te halen, maar wij zijn er zeker van dat hij zal slagen en dat de fans hem goed zullen vinden", meldt de club. Pareja kreegt het nummer 16 en bracht Anderlecht ongeveer 5 miljoen op. Pareja speelde sinds het seizoen 2006-2007 bij Anderlecht. Hij stond voor het eerst in de basis op 27 augustus 2006 in de topper tegen Club Brugge (1-0). De 24-jarige Argentijn speelde 39 matchen in de Belgische competitie. Hij scoorde één keer voor Anderlecht, in de CL-match tegen Rijsel. Espanyol is de tweede club uit Barcelona. Het won vorig weekend zijn eerste match met 1-0 van Real Valladolid. "Anderlecht wenst Pareja veel succes bij Espanyol", klinkt het op de website van RSCA.

    01-09-2008 om 16:44 geschreven door Noël  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proto: "Ik wil mij heel snel Beerschotter voelen"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Maandag heeft Germinal Beerschot Silvio Proto voorgesteld. Die krijgt een truitje met nummer 1. Toen Proto het woord kreeg, richtte hij zich meteen tot de fans van Germinal Beerschot. "Ik wil mij nu excuseren", zei de doelman. Silvio Proto werd tijdens de bekermatch Germinal Beerschot-Anderlecht op de korrel genomen door de Germinal Beerschot-fans, die hij daarna "de onnozelste fans" noemde. "Alleen excuses zijn op hun plaats voor de uitspraken die ik vorig seizoen na de bekermatch deed." "Het klonk scherper dan bedoeld. Ik was gefrustreerd en voelde me niet goed in mijn vel. Met deze excuses wil ik het blad definitief omdraaien." "Ik hoop dat de fans van Germinal Beerschot mij nu een kans geven. Ik wil me hier thuis voelen en me zo rap mogelijk een echte "Beerschotter" worden." "Daarom start ik ook met een cursus Nederlands. Kwestie van de integratie te bevorderen. Ik spreek wat Vlaams, maar het moet beter." Proto krijgt het nummer 1,en dat is al een tijd geleden. "Dat doet mij veel plezier. Ik wil me hier graag weer op het voorplan keepen. Ik wil hier weer mijn allerbeste niveau bereiken en m'n loopbaan een nieuw elan geven", zei Proto.

    01-09-2008 om 16:38 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bulykin: "Ik ga het hier geweldig vinden"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dmitri Bulykin heeft zijn start bij Anderlecht niet gemist. De Rus scoorde tegen Kortrijk meteen twee keer. In het begin van de wedstrijd liet hij wel nog een reuzekans liggen. "Door de zenuwen", zegt de voormalige spits van Leverkusen die de Anderlecht-fans beloofd zo een kans nooit meer te missen. "Dit was mijn eerste match voor Anderlecht en ik moest er meteen staan. Ik weet dat er veel van me verwacht wordt: jezelf presenteren en direct presteren, dat is niet evident", stelt Bulykin in Het Laatste Nieuws. Bulykin scoorde twee keer met het hoofd. "Ik 'speel' graag met het hoofd", reageert de Rus. "Dat kan ik goed. Wat dat betreft zit ik goed bij Anderlecht. De voorzetten hier zijn fantastisch. Ik ga het hier geweldig vinden."

    01-09-2008 om 10:49 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Losada: "Dit was mijn beste match"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Opgemerkte man aan de aftrap zaterdag was Hernan Losada. "Dit was mijn beste match voor Anderlecht tot nu toe", zegt de Argentijn in de kranten. "De coach zette me op links en vroeg me tussen de lijnen te lopen. Daardoor kwam ik vaak in het spel en groeide mijn vertrouwen. Deze match is een bevrijding na de kri- tiek en geeft mij een serieuze boost."

    01-09-2008 om 10:02 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proto: "Ik begrijp de GBA-fans"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Heel wat fans van Germinal Beerschot zien de komst van Silvio Proto niet zitten omdat de doelman vorig jaar na de halve finale in de beker de supporters van GBA 'de domste van allemaal' noemde. Omdat zijn transfer erg veel negatieve reacties uitlokte, begon Proto zelfs te twijfelen om zaterdag zijn handtekening te zetten onder het éénjarig huurcontract. Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck kon hem uiteindelijk toch overtuigen. Proto heeft spijt van zijn uitspraken van vorig seizoen en zal zich publieklelijk excuseren op de persconferentie waarop Germinal Beerschot hem maandag zal voorstellen. "Ik begrijp de woede van de Antwerpse supporters. Mijn reactie destijds was er één meteen na een match, in het heetst van de strijd", zegt de doelman in HLN. Vanmiddag om 12.15u stelt GB Proto officieel voor op een persconferentie. De doelman zou zich daarop bij de fans verontschuldigen voor zijn uitspraak.

    01-09-2008 om 09:48 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zulte Waregem - Anderlecht op zondag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zulte Waregem - Anderlecht wordt gespeeld op zondag 19 oktober om 20u30.

    01-09-2008 om 09:41 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GBA: "Een schande dat Proto zo wordt aangepakt"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De stemming op het Kiel is beneden alle peil. Daar heeft de 2 op 9 veel mee te maken, maar het is vooral de komst van Silvio Proto waar de fans boos om zijn. Ook vicepreses Herman Kesters moest het op de spandoeken in Westerlo ontgelden. Vorig seizoen noemde Silvio Proto de fans van Germinal Beerschot na de bekerwedstrijd "de meest onnozele" van België en nu gaat hij het doel van de Antwerpse club verdedigen. De supporters hielden vorig weekend een spandoek vast met daarop "Proto, rot op" en scandeerden "Proto buiten olé olé" en "Proto op de bank". Ook onderpreses Herman Kesters lijkt de kop van Jut. Een opgemerkt spandoek in de tribune was: "Herman = de mol". "Ik vind het een schande dat een speler al voor zijn echte komst zo wordt aangepakt", zegt Kesters in Gazet van Antwerpen. "Die mensen weten niet wat aan de uitspraak van Proto voorafging. Hij was al weken gefrustreerd aan het wachten op een kans bij Anderlecht. Op GB mocht hij eindelijk spelen, onze fans zaten 90 minuten op zijn kop en toen blunderde hij nog. Even voor die match had Proto ook de moeder van zijn beste vriend Mpenza begraven. Daarom was hij geëmotioneerd."

    01-09-2008 om 09:36 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicolas Pareja nam zaterdag afscheid van het Anderlecht-publiek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nicolas Pareja (24) nam zaterdag tegen KV Kortrijk afscheid van het Anderlecht-publiek. De Argentijnse verdediger werd eigenlijk geëerd om zijn olympische medaille die hij in Peking behaald had, maar zwaaide het publiek vooral ten afscheid. Toen al wist de verdediger immers dat zijn transfer naar Espanyol Barcelona in kannen en kruiken was. Anderlecht krijgt om en bij de vijf miljoen euro voor de vedediger. Pareja speelde sinds 2006 bij Anderlecht, dat hem toen voor zo'n 2 miljoen euro had overgenomen van Argentinos Juniors. Gisteren vloog Pareja al naar Barcelona. Vandaag legt hij medische tests af bij Espanyol en daarna wordt hij voorgesteld aan de pers. 'Het was een buitengewoon jaar voor mij', zei Pareja gisteren bij zijn aankomst in Spanje. 'Op 40 dagen tijd werd ik olympisch kampioen en versierde ik een transfer naar de Spaanse competitie. Ik wil hier een belangrijke speler worden en mij zo snel mogelijk integreren.' Pareja tekent normaal een contract voor vijf seizoenen bij Espanyol.

    01-09-2008 om 09:33 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biglia out met spierblessure
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lucas Biglia moest vervangen worden met een spierblessure aan de kuit. Ook Losada liep een verrekking op aan de mediale band van de knie. Beide Argentijnen moeten even rusten. Boussoufa (knie) kon al invallen, maar had nog een beetje pijn. Ook de blessure van Vlcek (hamstrings) evolueert gunstig. Kanu (knie) mag over een vier à vijf weken terug verwacht worden. Suarez (meniscus) is nog een zestal weken out.

    01-09-2008 om 09:30 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snelle opgaven voor RSCA in Superleague Formula
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat aanvankelijk een waar slagveld dreigde te worden, eindigde in een best te smaken race met een verdiende winnaar. Davide Rigon stuurde de door Zakspeed getunede Bejing-wagen vanop de pole naar een afgetekende zege. Voor de Anderlecht-wagen eindigde het avontuur na een kwartier racen met een stilgevallen motor. Nauwelijks is de race gestart of Craig Dolby parkeert de paars-witte Anderlecht-wagen in de graskant. “Motor stilgevallen. Jammer want het ging echt goed. In de start had ik twee plaatsen gewonnen en ik ben er van onvertuigd dat ik anders in de top vijf was geëindigd” aldus de jonge Brit. Anderlecht, met Craig Dolby achter het stuur, werd in de totaalstand voorlaatste en wist enkel AC Milan achter zich te houden. 

    31-08-2008 om 21:51 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 miljoen voor Pareja
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht verkoopt zijn Argentijnse verdediger Nicolas Pareja aan het Spaanse Espanyol. Maandag ondergaat Pareja medische tests waarna hij zal worden voorgesteld bij zijn nieuwe club, zo staat te lezen op de website van het Catalaanse team. Hoeveel Anderlecht ontvangt voor de centrale verdediger is niet officieel meegedeeld maar de transfersom zou rond de 5 miljoen euro bedragen.

    31-08-2008 om 14:14 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanwinst Bulykin is schot in de roos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoe kan je Frutos beter vervangen dan door meteen twee keer te scoren? De Rus Dmitri Bulykin deed het en Anderlecht won zaterdag met 4-0 tegen KV Kortrijk. Er liep eindelijk weer een diepe spits in de paars-witte aanval.

    31-08-2008 om 14:11 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dames winnen hun eerste wedstrijd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De Anderlecht dames wonnen hun eerste wedstrijd van het seizoen met 3-1 van Sinaai. De doelpunten kwamen van Junius, Segers en Likaj. 

    31-08-2008 om 14:04 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jacobs vond Anderlecht "te tam"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht won relatief makkelijk van Kortrijk. Paars-wit haalde het met 4-0. Toch was Ariël Jacobs niet helemaal tevreden na het laatste fluitsignaal. "Ik heb geen rustige avond gehad", zei de coach op VRT-radio. "Ik vond dat we tam aan de wedstrijd waren begonnen. Dat heeft ook te maken met de tegenstander. Waar ik me vooral over zorgen maakte, was dat we enkele grote kansen niet konden afmaken. Gelukkig scoorden we dan toch via Bulykin."
    Losada begon aan de aftrap en speelde sterk. "Ik heb met Losada al drie, vier lange gesprekken gehad. Ik heb tegen hem gezegd dat hij rustig moet blijven en zijn eigenheid behouden. Als hij dan speelkansen krijgt, moet hij die maximaal gebruiken. Dat heeft hij tegen Kortrijk gedaan."


    Nicolas Pareja verhuist ondertussen naar Espanyol. "We wisten dat er spelers zouden vertrekken na de Europese uitschakeling. Als er dan een goed bod komt op iemand, weet je dat je die kan verliezen. Zeker op een positie waar het op te vangen is", aldus Jacobs.

    31-08-2008 om 11:31 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kouyaté uitgeleend aan KV Kortrijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een andere speler van Anderlecht, Cheikhou Kouyaté, zal tot het einde van het seizoen uitgeleend worden aan KV Kortrijk, de tegenstander van zaterdag. De 18-jarige Senegalees werd deze zomer overgenomen van Brussels. De middenvelder moet bij Kortrijk speelgelegenheid krijgen en Anderlecht wil zijn kern afslanken na de Europese uitschakeling.

    31-08-2008 om 11:30 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pareja verlaat Anderlecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nicolas Pareja vertrekt zondag naar Barcelona, waar Espanyol de laatste details van zijn transfer zal afronden. De Argentijn legt maandag zijn medische tests af en wordt daarna voorgesteld bij de 2e club van de Catalaanse stad. Pareja werd met Argentinië olympisch kampioen. De 24-jarige verdediger was sinds 2006 aan de slag bij Anderlecht.

    31-08-2008 om 11:25 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reacties na Anderlecht - Kortrijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen “Ik was wat zenuwachtig aan het begin van de wedstrijd”, begint Dmitry Bulykin “want ik speelde nog niet zo vaak samen met deze groep. Ik scoor meteen twee keer en dat doet uiteraard deugd, maar mijn niveau kan zeker nog beter. Dat zal per match wel de hoogte ingaan denk ik. Ik moet zeggen dat ik ook enkele hele mooie ballen kreeg van mijn ploegmaats. Het voelt lekker als deze tegen de netten gaan. Er is ook veel sfeer in dit stadion en dat motiveert mij.” Bulykin speelt met het nummer 29, het vroegere rugnummer van Nicolas Frutos. “Dit bracht geen extra druk mee want ik ken Frutos eigenlijk niet. Ik heb wel veel over hem gehoord. Het is eigenlijk toeval dat ik met hetzelfde rugnummer speel. Toen ik hier aankwam gaven ze me enkele mogelijkheden en ik pikte er gewoon 29 uit omdat ik vroeger nog met dit nummer speelde.”, besluit de Rus.

    “We speelden een goede match”, zei Jelle Van Damme tevreden. “We hebben een aantal kansen gecreëerd en scoorden daaruit 4 keer. Dat Bulykin twee keer scoort is voor ons een opsteker. Ik had hem gezegd dat hij in de box voor zijn man moest proberen te komen en dat ik de ballen daar ging proberen te droppen. Het is een goed aanspeelpunt. Hij is hetzelfde type als Frutos: een sterk kopspel en hij kan de bal heel goed bijhouden.”

    Ook Hernan Losada had een aandeel in de 4-0-overwinning. Hij stond voor de eerste keer dit seizoen in de basis (in de Jupiler Pro League). “Ik ben heel blij dat ik vanavond mocht starten. Op de Fan Day werden er heel wat shirtjes met mijn naam verkocht en dat wil je al die supporters toch wel iets teruggeven. Ik heb heel hard mijn best gedaan vanavond. De trainer had mij gevraagd om de ruimtes tussen de lijnen op te zoeken en dat lukte redelijk goed.”

    31-08-2008 om 11:18 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)


    Foto

    VOLG EURO2012 OP DE VOET BIJ PURPLESPIRIT.BE---------------------------------------------------------------

    KLIK OP LOGO


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Rondvraag / Poll
    Wie was de Beste RSCA aanvaller?
    Alex Czerniatynski
    Attila Ladinszky
    Aruna Dindane
    Erwin Vandenbergh
    François Vander Elst
    Kenneth Brylle
    Luc Nilis
    Mohammed Tchité
    Paul Van Himst
    Rob Rensenbrink
    Jef Mermans
    Jan Mulder
    Tomasz Radzinski
    Jan Koller
    Wilfried Puis
    Edi Krncevic
    Josip Weber
    Polyte Vanden Bosch
    John Bosman
    Johan Devrindt
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Kies de Beste RSCA Middevelder
    Ahmed Hassan
    Alin Stoica
    Arie Haan
    Bruno Versavel
    Charly Musonda
    Franky Vercauteren
    Jean Cornelis
    Joseph Jurion
    Juan Lozano
    Ludo Coeck
    Milan Jankovic
    Pierre Hanon
    Marc Degryse
    René Vandereycken
    Vincenzo Scifo
    Pär Zetterberg
    Danny Boffin
    Jean Dockx
    Walter Baseggio
    Johan Walem
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Wie was de Beste RSCA verdediger?
    Bertrand Crasson
    Celestine Babayaro
    Georges Heylens
    Graeme Rutjes
    Henrik Andersen
    Hugo Broos
    Georges Grün
    Jean Thissen
    Jean Plaskie
    Julien Kialunda
    Laurent Verbiest
    Luka Peruzovic
    Michel De Groote
    Michel De Wolf
    Patrick van Diemen
    Philippe Albert
    Vincent Kompany
    Morten Olsen
    Johnny Dusbaba
    Stephen Keshi
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Wie was de Beste RSCA doelman?
    Felix Week
    Filip De Wilde
    Henri Meert
    Jacky Munaron
    Jean Trappeniers
    Nico de Bree
    Jan Ruiter
    Silvio Proto
    Bekijk resultaat


    Foto

    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 15/08-21/08 2011
  • 10/05-16/05 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007

    Categorieën
  • Column (1)
  • Geschiedenis (1)
  • Grootheden (1)
  • Nieuws (780)
  • Palmares (1)
  • Spelers (1)
  • Stadion (1)
  • Trainers (1)
  • Voorzitters (1)
  • Vorige Poll's (1)


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs