Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Roodkapjes
Grote en kleine meisjes op stap
17-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.solden
Omdat ik mij gisteren eindelijk weer mens voelde, Vincent ziek was en wou slapen, ik een frisse neus wou halen én Leni kleertjes in maat 86 nodig heeft, ben ik gisteren in Gent gaan koopjesjagen. Al bij al ben ik tevreden over mijn aankopen alhoewel ik héél veel winkels binnen gegaan ben, en in vergelijking relatief weinig gekocht heb. De regel waar ik me moest aan houden was: minimum - 50% en zeker geen nieuwe collectie. Ik heb maar 1 keer vals gespeeld.
Een kort verslag
- Inno: een hoodie, een longsleeve en een t-shirt aan - 50 en een kousenbroek aan - 70. Toen ik moest betalen hadden ze de hoodie dubbel aangerekend. Toen ze wilden corrigeren, hebben ze de volledige prijs ipv de soldenprijs van het bedrag afgetrokken. Dus, ipv 12,50 euro kreeg ik 26 euro terug. Jochei!
- Esprit: niet de moeite en nog heel veel solden van - 30
- Zara: wat een varkensstal! Ik vond het ook nogal storend dat nergens stond hoeveel procent er nu precies af ging
- Mexx: niet de moeite
- Benetton: heel mooie nieuwe collectie maar ik vond de kleinere maatjes niet in de soldencollectie
- H&M: jeetje zeg, enkel hun rommel was gesoldeerd!
- Fred & Ginger: alles aan - 50 maar de keuze in maat 86 was nogal beperkt
- Petit Bateau: - 30, maar toch een longsleeve en een sweater die aan twee zijden gedragen kan worden gekocht. Je weet immers dat je kwaliteit koopt
- Meneer Janssen en juffrouw kaat: mooie dingen maar nogal onoverzichtelijk. Alles aan - 50. 2 broeken en een jurkje gekocht.

Leni was vooral tevreden over het BOEKJE dat bij de kledij van Meneer janssen zat :)


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Archief per week
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Laatste commentaren
  • herkenbaar (wendy)
        op Mijn minst favoriete babyspullen
  • mqdf (Fliep)
        op uitgeteld :)
  • schattig (lilih)
        op Eindelijk nog eens tijd....
  • gelinkt (Aisling)
        op Ga dat zien!
  • veel courage! :) (Tine)
        op Nog 2 nachtjes slapen....
  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • mistermirko
  • Elz en Ben
  • Antoon, Claudia & Aiko
  • alles over draagdoeken
  • Julie's muzieksite
  • lien


  • Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs