Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Roodkapjes
Grote en kleine meisjes op stap
13-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn minst favoriete babyspullen
Na 14 maand moederervaring weet ik dat ik deze dingen niet meer zou kopen:

1) BUMBO SEAT
hierover zijn de meningen verdeeld, maar ik vond het weinig nut hebben. Op de verpakking staat vanaf 3 maand maar dat lijkt mij toch nog wat jong... veel baby's kunnen hun hoofdje nog niet goed rechthouden en toch worden ze er al in gedzjoefd... Wij hebben hem gebruikt vanaf een maand of 4 om leni haar papjes te geven. Jammer genoeg voor de Bumbo was leni een vroege zitter ( 5,5 maand) dus na amper anderhalve maand zat ze om te eten in haar trip trap en anders in haar relax of in haar park met kussens rond haar. Als een volgende baby een late zitter is, zal ik hem natuurlijk een pak langer kunnen gebruiken.

2) SVAN RELAX
We zagen deze relax in de winkel en waren onmiddellijk verkocht omdat hij zo mooi was en zo'n leuk kapje had. Handig om in de zomer buiten te zitten, dachten we. Ten eerste kan deze relax niet erg plat liggen. Wij, als babyleken, hadden geen idee dat we daarop moesten letten. Ten tweede kan je het kapje niet groter of kleiner maken, maar hangt het gewoon af van de stand van de relax. Tenslotte vergaten we dat we hem hadden... waarschijnlijk omdat we hem zà nuttig vonden :)

3) FLESSENDOP VOOR WATERFLESJES
Ik denk dat het handig is, alleen vergeet ik steeds dat we het hebben. Leni drinkt namelijk uit een beker of uit haar flesje, niet uit een gewone fles. Ik vraag me eigenlijk af of  er mensen zijn die het wél gebruiken...

4) PYJAMA'S MET VOETJES
Ik haatte ze: ofwel waren ze massa's te groot en geraakte leni in een knoop of wel waren ze te klein en kon leni haar voetjes niet meer bewegen. Nooit een exemplaar gehad dat écht goed pastte.

5) HUGGIES PAMPERS
De duurste pampers maar ik vind dat er zelfs ongebruikt een klein piesgeurtje aanhangt

6) ACTIV FIT (PAMPERS)
Ondingen: leni haar poepje lag er van in rauw vlees

7) SLOFKES van INCH BLUE en MENUUTJES
De inch bluekes zijn prachtig, véél mooier dan de bobuxjes, maar het leer is bij IB en Menuutjes zo zacht dat ze een beetje rond haar voetjes draaiden. Bovendien blijven ze niet zo goed zitten.

8) 3 in 1 BUGGY
Hij werd de eerste 6 maanden niet gebruikt wegens draagdoek
Hij neemt onmenselijk veel plaats in mijn mini-wagen in...
Ik geef toe dat een buggy handig is, maar ik gebruik hem nog steeds niet graag en zal dat waarschijnlijk ook nooit graag doen.
Maar ik heb nog minder graag dat een ander met leni in de buggy rondrijdt, behalve de oma. Bezitterig, moi??? Pas du tout!!!! :)

9) Piepkleine mooie JURKJES met piepkleine KNOOPJES
tja... ik heb weinig geduld

10) Extra HANDVATJES om rond beker of fles te doen
Heel veel mama's zullen dit wel handig vinden, maar leni heeft nooit doorgehad dat ze die handvatjes kon vastnemen. Ze naam gewoon de fles vast, dus ja... een beetje stom om haar eerst aan te leren dat ze die handvatjes moet vastnemen en haar het een tijdje later weer af te leren

11) SLABBETJES in PLASTIEK
akelig gewoon.


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (1)

13-01-2009
herkenbaar
Wat ehrken ik hier een paar dingen
ik kan er wel nog een paar aan toevoegen hoor

Ashley en co
www.bloggen.be/ons_Ashley

13-01-2009 om 13:35 geschreven door wendy




Archief per week
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • herkenbaar (wendy)
        op Mijn minst favoriete babyspullen
  • mqdf (Fliep)
        op uitgeteld :)
  • schattig (lilih)
        op Eindelijk nog eens tijd....
  • gelinkt (Aisling)
        op Ga dat zien!
  • veel courage! :) (Tine)
        op Nog 2 nachtjes slapen....
  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • mistermirko
  • Elz en Ben
  • Antoon, Claudia & Aiko
  • alles over draagdoeken
  • Julie's muzieksite
  • lien


  • Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs